کوہاٹ
Tuesday, 25 February, 2020
عبدالستار ایدھی زندہ: دفتر خارجہ نے تعزیتی بیان جاری کردیا

عبدالستار ایدھی زندہ: دفتر خارجہ نے تعزیتی بیان جاری کردیا

اسلام آباد ۔ دفتر خارجہ پاکستان کی بدحواسی کے باعث ادارہ خفت کاشکار ہوا۔ معروف سماجی رہنما عبدالستار ایدھی کی وفات پرمشیر خارجہ سرتاج عزیز کی جانب سے تعزیتی بیان جاری کردیا گیا۔ ایدھی صاحب خیریت سے ہیں۔

دفتر خارجہ نے وہ کردیا جس کا گمان تک نہیں تھا۔

سماجی رہنما عبدالستارایدھی کے انتقال پر گمان پر مبنی اطلاع کو جواز بناکر تعزیتی پیغام جاری کردیا گیا۔ بیان میں صداقت نہ ہونے پراس کوواپس لے لیا گیا۔

ترجمان دفترخارجہ کے مطابق عبدالستار ایدھی کی وفات سے متعلق بیان غلط معلومات پر جاری ہوا۔ ترجمان دفتر خارجہ  نے غلط بیان جاری کرنے پر معذرت کی ہے۔

ایدھی صاحب کراچی میں ان دنوں علیل ہیں مگر ان کی مختلف رہنماؤں سے ملاقاتوں کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

عبدالستار ایدھی زندہ: دفتر خارجہ نے تعزیتی بیان جاری کردیا
اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  49992
کوڈ
 
   
مقبول ترین
کوہاٹ کے علاقے سماری میں پولیس نے خفیہ اطلاع پردہشت گرد کی موجودگی کی اطلاع پرکارروائی کی، کارروائی کے دوران دہشت گردوں نے پولیس پردستی بم سے حملہ کردیا جس سے ایس ایچ او افضل خان زخمی ہوگئے۔
وزیر داخلہ چوہدری نثار نے زیر تفتیش گرفتار ملزمان کی ویڈیوز کی تشہیر کو غیرقانونی اور غیراخلاقی قرار دیتے ہوئے سندھ حکومت سے معاملے کی تحقیقات کرنے کو کہا ہے۔
مصر کی ایک عدالت میں سابق صدر محمد مرسی سمیت دس افراد پر قطر کے لئے جاسوسی کے الزام میں کیس چلایا گیا۔ عدالت نے الزامات ثابت ہونے پر محمد مرسی کو عمر قید کی سزا، دو قریبی ساتھیوں کو پندرہ پندرہ سال قید کی سزا سنا دی ۔
پاکستان اورافغانستان کے درمیان کشیدگی کے باعث بند ہونے والا طورخم بارڈر ساتویں روز ہرقسم کی آمدورفت کیلئے کھول دیا گیا ہے تاہم بغیر دستاویزات کے آنے والے افغان باشندوں کے پاکستان میں داخلے پر پابندی عائد ہے۔

علاقائی خبریں
میرے دادا مرحوم چوہدری عصمت اللہ نے تحریک پاکستان کے لئے اپنا کردار ادا کیا نواحی علاقے چک عصمت اللہ ریلوے اسٹیشن بھی  انھیں کے نام سے  منسوب تھا میاں محمد محمد اظہر  ایڈووکیٹ نے اپنی انتخابی  مہم کے سلسلے میں ڈسٹرک بار کے  ممبران اور گروپس سے ملاقاتیں کیں
ریجنل پولیس آفیسر فیصل آباد رفعت مختارراجہ نے ناقص کارکردگی اور فرائض کی بجاآوری میں عدم دلچسپی اور کرپشن کی شکایت پر پولیس لائن جھنگ میں اردل روم کاانعقادکیا۔ اس موقع پر انہوں نے ملازمان کو دی گئیں مختلف محکمانہ سزاﺅں کیخلاف اپیل ہائے کی سماعت کی اور سائلین کی درخواستوں پر مناسب احکامات دیئے ۔
پنجاب فوڈ اتھارٹی کے ساتھ مل کر ملاوٹ مافیا کے خلاف بھر پور کریک ڈاﺅن کرنے کا فیصلہ کیا گیا اور پہلے مرحلہ میں دودھ کے سیل پوائنٹ اور انہیں سپلائی کرنے والوں کو چیک کرنے کے احکامات جاری کئے گئےہیں
صوبائی وزیرہائیر ایجوکیشن راجہ یاسر ہمایوں سرفرازکہتے ہیں کہ یونیورسٹی آف جھنگ کی تعمیرو ترقی اور بہتری کے لئے ہر ممکن اقدامات کیے جائیں گے۔ معیاری تعلیم کی فراہمی پاکستان تحریک انصاف کی ترجیحات میں شامل ہے۔

افغانستان: امریکی سازشوں کا گڑھ
پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں