سکھر
Friday, 05 June, 2020
گرفتار ملزمان کی ویڈیوز کی تشہیر غیرقانونی ہے، نثار

گرفتار ملزمان کی ویڈیوز کی تشہیر غیرقانونی ہے، نثار

اسلام آباد ۔ وزیر داخلہ چوہدری نثار نے زیر تفتیش گرفتار ملزمان کی ویڈیوز کی تشہیر کو غیرقانونی اور غیراخلاقی قرار دیتے ہوئے سندھ حکومت سے معاملے کی تحقیقات کرنے کو کہا ہے۔

وزارت داخلہ سے جاری بیان میں وزیر داخلہ چوہدری نثار کا کہنا تھا کہ گرفتار ملزمان کی ویڈیوز کی تشہیر غیرقانونی اور غیراخلاقی امر ہے کیونکہ مقدمات کا فیصلہ میڈیا ٹرائل کے ذریعے نہیں بلکہ عدالتوں میں ہونا ہے۔ 

وزیر داخلہ کا مزید کہنا تھا کہ ایسی غیرضروری تشہیر مقدمات کو مضبوط کرنے کی بجائے کمزور کرتی ہے۔

چوہدری نثار نے کہا کہ سندھ حکومت کو خط لکھ کر کہا جا رہا ہے کہ وہ اس معاملے کی تحقیق کرے کہ آخر اس قسم کے واقعات کے پیچھے کون سے تفتیشی ادارے کا ہاتھ ہے۔ ساتھ ہی ساتھ پیمرا سے بھی کہا جائے گا کہ ایسے واقعات کے سدباب کیلئے ایک ضابطہ اور طریقہ کار طے کیا جائے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  67403
کوڈ
 
   
مقبول ترین
دفتر خارجہ پاکستان کی بدحواسی کے باعث ادارہ خفت کاشکار ہوا۔ معروف سماجی رہنما عبدالستار ایدھی کی وفات پرمشیر خارجہ سرتاج عزیز کی جانب سے تعزیتی بیان جاری کردیا گیا۔ ایدھی صاحب خیریت سے ہیں۔
مصر کی ایک عدالت میں سابق صدر محمد مرسی سمیت دس افراد پر قطر کے لئے جاسوسی کے الزام میں کیس چلایا گیا۔ عدالت نے الزامات ثابت ہونے پر محمد مرسی کو عمر قید کی سزا، دو قریبی ساتھیوں کو پندرہ پندرہ سال قید کی سزا سنا دی ۔
پاکستان اورافغانستان کے درمیان کشیدگی کے باعث بند ہونے والا طورخم بارڈر ساتویں روز ہرقسم کی آمدورفت کیلئے کھول دیا گیا ہے تاہم بغیر دستاویزات کے آنے والے افغان باشندوں کے پاکستان میں داخلے پر پابندی عائد ہے۔
عوامی تحریک کا دھرنا تو سحری کے وقت ختم ہوگیا لیکن مال روڈ گندگی سے بھر گیا ۔ سالڈ ویسٹ مینجمنٹ کا عملے نے پندرہ من کچرا اٹھایا ، عوامی تحریک کے کارکنوں نے اپنے قائد کی بات نہ مانی ، مال روڈ پر ڈھیروں ڈھیر کچرا پھینک گئے ۔ خاکروبوں کو صفائی کرنے میں کئی گھنٹے لگ گئے

علاقائی خبریں
انقلاب اسلامی ایران کے بانی امام خمینیؒ کی برسی کے موقع پر ادارہ التنزیل پاکستان کی جانب سے "امام خمینیؒ کی قرآنی خدمات" کے موضوع پر آن لائن محفل قرائت قرآن کریم و سیمینار چار جون کو رات نو بجے منعقد ہوگا۔
ہنگو میں لاک ڈاون کے خاتمے کے بعد کاروباری سر گرمیاں عروج پر،عید کی شاپنگ کرنے والوں کا جم غفیر ،کرونہ سے بچاو اور احتیاطی تدابیر کے بغیر معمو لات زندگی بحال، حکومتی ایس و پیز پر عمل نہیں کر سکتے ٹرانسپورٹرز۔
ہنگو کے ٹرانسپورٹرز نے حکومتی احکامات ماننے سے انکار کر دیا، دو ماہ کی بندش کے بعد بھی ٹرانسپورٹ بحال نہ ہو سکی، سی این جی پر گاڑیاں چلاتے ہیں،پٹرول کی قیمت کم ہونے سے کوئی فائدہ نہیں ملا، حکومت سی این جی کی قیمتیں کم کر دے تو
ڈی آئی جی کوہاٹ ریجن طیب حفیظ چیمہ کے خصوصی احکامات پر ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر شاہد احمد خان کی زیر نگرانی تمام تھانوں کی پولیس اپنے ایس ایچ اوز کی سربراہی میں جرائم پیشہ عناصرکے خلاف مسلسل متحرک ہے۔تھانہ صدر پولیس نے ایس ایچ او محمود

افغانستان: امریکی سازشوں کا گڑھ
پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں