Wednesday, 19 February, 2020
کتے بلیوں سے تیز نکلے، 8 گھنٹے میں730 چوہوں کا صفایا
عام طور پر سمجھا جاتا ہے کہ چوہوں کو پکڑنا بلیوں کی فطرت ہے۔ حقیقت میں بلیاں چوہے پکڑنے کے معاملے میں کتوں سے کہیں زیادہ سست ہیں۔
فلموں میں جانوروں کی دل چسپ پرفارمنس !!

قرآن کی قسم میں ہندو ہوں ۔۔
چونکہ سندھ کے ہندو مسلم دوستوں کی صحبت کی وجہ سے مسلمانوں کی طرح بات کرتے ہیں۔ جیسے: ان شاء اللہ، ماشاء اللہ، الحمد للہ، اللہ رحم کرے گا، اللہ کا کرم ہے، آمین آمین، وغیرہ وغیرہ۔
بستیاں الّو ویران نہیں کرتے ۔۔۔
ﺍﯾﮏ ﻃﻮﻃﺎ ﻃﻮﻃﯽ ﮐﺎ ﮔﺰﺭ ﺍﯾﮏ ﻭﯾﺮﺍﻧﮯ ﺳﮯ ﮨﻮﺍ ، ﻭﯾﺮﺍﻧﯽ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﻃﻮﻃﯽ ﻧﮯﻃﻮﻃﮯ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ” ﮐﺲ ﻗﺪﺭ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﮔﺎﺅﮞ ﮨﮯ، ?. “ﻃﻮﻃﮯ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﻟﮕﺘﺎ ﮨﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﮐﺴﯽ ﺍﻟﻮ ﮐﺎ ﮔﺰﺭ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ۔ “ﺟﺲ ﻭﻗﺖ ﻃﻮﻃﺎ ﻃﻮﻃﯽ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ ، ﻋﯿﻦ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺍﯾﮏ ﺍﻟّﻮ
بارات تاخیر سے لانے پر دلہن برہم، پڑوسی سے شادی کرلی
یہ انوکھا واقعہ بھارت کے شہر بجنور میں پیش آیا۔ بارات تاخیر سے لانے پر دلہن کے رشتے داروں نے دلہا سمیت تمام باراتیوں کو تشدد کا نشانہ بنا کر پولیس کے حوالے کر دیا جبکہ دلہن نے اپنا نیا جیون ساتھی ڈھونڈ لیا۔
فرانس میں 8 ہزار میٹر طویل عروسی لباس تیار کر لیا گیا
مذکورہ لباس میں کپڑے کے لمبے لمبے ٹکڑوں کو نہایت خوبصورتی اور صفائی کے ساتھ یکجا کرکے دیدہ زیب بنایا گیا ہے، اس لباس کو فروخت کرکے حاصل شدہ رقم کو فلاحی کاموں کےلیے عطیہ کیا جائیگا۔
لندن میں سلفی والی کافی 'سلفی چینو' متعارف
لندن کے ایک کیفے نے گاہکوں کو اپنی طرف راغب کرنے کے لیے کافی کے کپ میں پینے والوں کی تصاویر بنانا شروع کردی ہے جس کے لیے وہ ’تھری ڈی پرنٹر‘ کا استعمال کرتے ہیں۔
شادی میں ڈالروں. ریالوں اور ڈبہ بند  موبائل فون کی بارش
بابا. پیڑے. والے کی پوتی کی شادی پر دلہا والوں نے ڈالروں. ریالوں اور ڈبہ بند موبائل فون کی بارش کردی لوگوں کےعلاوہ باراتیوں نےبھی خوب فائدہ اٹھایا اور جیبیں بھرلیں.س دوران دھکم پیل سے کئ لوگ ایک دوسرے سےدست گریبان کے واقعات بھی پیش آئے.اس موقعہ پر لوگ کھہ رہے تھے شادی ہو تو ایسی.
دبئی میں اونٹوں کے علاج معالجے کیلئے ہسپتال قائم
دبئی میں اونٹوں کے علاج کیلئے نیا اسپتال قائم کیا گیا ہے جو دنیا میں یہ اپنی قسم کا پہلا اسپتال ہے۔اس میں کسی اور جانور کا علاج نہیں کیا جائے گا۔ اسپتال کے قیام پر 40 ملین درہم خرچ ہوئے۔
پاکستان میں جانوروں کے بھی شناختی کارڈ بنانے کا فیصلہ
پاکستان میں انسانوں کے بعد اب جانوروں کے بھی شناختی کارڈ بنائے جائیں گے۔ اس سلسلے میں سندھ حکومت کی جانب سے جانوروں کے لئے بھی نادرا کی طرز کا ادارہ بنایا جائے گا جس کے ذریعے انہیں شناختی کارڈ، ویزا اور پاسپورٹ بھی دیے جائیں گے۔
دبئی میں اب گالی دینے پر ’2 ہزار درہم‘ جرمانہ ہوگا
متحدہ عرب امارات کی ریاست دبئی کی حکومت نے اب معمولی جرائم پر عدالتوں کے بجائے جرمانے کی سزائیں دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ نئے فیصلے کے تحت گالی اور فون پر بدنام کرنے پر 2 ہزار درہم، خودکشی کی ناکام کوشش پر ایک ہزار درہم، فون کے ذریعے چھیڑنے اور تنگ کرنے پر 5 ہزار درہم
فرانسیسی خاتون کا عاشق سے ملنے کے لیے اغوا کا ڈراما
فرانس میں ایک 25 سالہ خاتون سینڈی گائی لارڈ کو اپنے ہی اغوا ہونے کا ڈرامہ کرنے کے جرم میں عدالت نے چھ ماہ قید کی معطل سزا اور 5000 یورو کا جرمانہ عائد کیا ہے۔ اس خاتون کا یہ سب کرنے کا مقصد اپنے محبوب کے ساتھ وقت گزارنا تھا۔
دوران پرواز خاتون نے شوہر کی ٹھکائی کردی، طیارے کی ہنگامی لینڈنگ
قطر کے دارالحکومت دوحہ سے انڈونیشیا کے جزیرے بالی جانیوالی قطر ائرویز کی پروازنمبر کیو آر-962 کے دوران پرواز ایک ایرانی خاتون نے اپنے شوہر کی بے وفائی کا بھید کھلنے پر جہاز میں ہی اس کی خوب دھنائی کردی اور بات اس قدر بڑھ گئی کہ طیارے کو ہنگامی طور بھار کے شہر چنائی پر اتارنا پڑا۔
سنگاپور، غصہ نکالنے کیلئے خصوصی کمرہ تیار
جو افراد بہت زیادہ غصے میں گھر میں موجود اشیا کی توڑ پھوڑ کرتے ہیں ایسے لوگوں کیلئے سنگاپور میں ایک خصوصی کمرہ تیار کیا گیا ہے جہاں وہ دل کھول کر اپنا غصہ نکال سکتے ہیں ۔ جی ہاں،سنگاپور میں ایک کمپنی کی جانب سے ایک کمرہ تیار کیا گیا ہے
موت کا خوف،  فلپائنی شخص نے3 سال درخت پر گزار دیئے
فلپائن میں لاپاز کے رہائشی 47 سالہ گلبرٹ سان چیز نامی شخص نے قتل کر دیئے جانے کے خوف سے زندگی کے 3 برس 60 فٹ اونچے ناریل کے درخت پر گزار دیئے۔ طوفانی بارش ہو یا شدید دھوپ گلبرٹ ہر موسم کو برداشت کر لیتے تھے ۔ زندگی کو شدید سختی سے گزارنے کے باوجود بھی اپنے آپ کو محفوظ سمجھتے تھے۔
ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی، ڈرائیور پر ساڑھے 3 کروڑ روپے کا جرمانہ
متحدہ عرب امارات میں ایک کار ڈرائیور کو ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی پر تاریخ کا سب سے بڑا ساڑھے 12 لاکھ درہم کا جرمانہ عائد کردیا گیا ہے۔ مذکورہ ڈرائیور کو سڑکوں پر لگے کیمرےاور ہائی وے پر نصب راڈار کی مدد سے ریکارڈ کردہ ڈیٹا کے ذریعے خطرناک اوورٹیکنگ اور مقررہ رفتار سے زیادہ تیز گاڑی چلانے
بھارت میں خواجہ سرا کو جج تعینات کردیا گیا
بھارت کی ریاست مغربی بنگال کے ضلع اسلام پورکی عدالت میں پہلی بار ایک خواجہ سرا 29 سالہ جوئیتا مالامونڈال کوجج مقررکردیا گیا ہے۔ جج کی تعیناتی کے بعد خواجہ سراء جج جوئیتامونڈال کا کہنا تھا کہ خواجہ سراؤں کومعاشرے میں امتیازی سلوک کاسامنا کرنا پڑتا تھا اور یہ ایک تکلیف دہ موقع تھا۔
مقبول ترین
چیئرمین کشمیر کمیٹی سید فخر امام نے اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل انتونیوگوتیریس کے مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی پامالیوں کو اجاگر کرنے کے بیان کی تعریف کرتے ہوئےکہا کہ مقبوضہ جموں و کشمیر کے معاملے پر اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل کا غیر جانبدارانہ تبصرہ دیرپا پاکستانی موقف کا حامی ہے۔
وزیراعظم نے امید ظاہر کی کہ تمام انٹرنیشنل سوشل میڈیا اور انٹرنیٹ کمپنیاں پاکستان میں کام جاری رکھیں گی اور حکومت ان کے تحفظات دور کرے گی۔سوشل میڈیا کے حوالے سے متعارف کروائی گئی حالیہ ’پابندیوں‘ پر بڑھتی ہوئی تنقید کے بعد وزیراعظم نے متعلقہ حکام کو ان قواعد کے نفاذ سے قبل تمام اسٹیک ہولڈرز سے مشاورت کرنے کی ہدایت کردی۔
ایرانی عدالت کے ترجمان غلام حسین اسماعیلی نے میڈیا کو بتایا کہ 10 شہریوں کو ریاست مخالف سرگرمیوں اور امریکا کی جاسوسی کے الزام میں دس سال تک قید کی سزا سنائی گئی ہے۔ ان افراد کو 2018 میں حراست میں لیا گیا تھا۔
افغان الیکشن کمیشن نے ملک میں ہونے والے صدارتی انتخابات کے حتمی سرکاری نتائج کا اعلان 5 ماہ بعد کر دیا ہے، اشرف غنی ایک مرتبہ پھر دوبارہ ملک کے صدر بن گئے ہیں۔ چیف ایگزیکٹو عبد اللہ عبد اللہ نے نتائج تسلیم کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

میرے پاس تم ہو ۔۔۔۔ کیا ہوگا؟
وہ جو کہتے ہیں دانا: پہلے سلام پھر کلام،وہ درست اور بجا فرماتے ہیں۔ آخر بات سے بات بنانے کا ہنر بھی تو ایک سلام ہی سکھاتا ہے،تو کیوں نہ آج کی مجلس کا آغاز اچھی طرح سلام کر کہ کیا جائے، تو میرے پڑھنے والو! اسلام علیکم،امید رکھتی ہوں کہ
حال ہی میں امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے صہیونیوں کی جعلی ریاست اسرائیل کے وزیر اعظم نیتن یاہو کے ساتھ ملاقات میں میڈیا کے سامنے ایک امن منصوبہ کا اعلان کیا ہے جس کو مغربی ذرائع ابلاغ پر مغربی ایشیاء کے لئے امن پلان کا نام دے کر تشہیرکی گئی۔
عزیزان آپ کے سامنے مولانا روم کے فارسی کے اشعار ہیں ۔ رومیؒ اس میں ایک کہانی میں ایک عورت کا واقع بیان کرتا ہے جس کے پیچھے ایک اوباش مرد لگا ہوا تھا ۔اس کو اس عورت نے امتحان کے لئے ایک اور عورت کی طرف متوجہ کیا کہ وہ اس سے زیادہ خوبصورت ہے ۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں