Friday, 07 August, 2020
محبت کیا ہے؟
دنیا میں ہونے والے بہت سارے فسادات ، جھگڑے ، ممالک کی آپس کی دشمنیاں ، یہ سب کہیں نہ کہیں محبت کے نظریہ کو یکسر مسترد کرتے ہیں۔ ہم لوگ بھول جاتے ہیں کہ یہ کائنات بھی محبت میں ہونے والی ایک تخلیق ہے ۔ ایک مسلمان ہونے کے ناطے ہمارا یہ ایمان ہے کہ یہ کائنات حضرت محمد صل اللہ علیہ والہ وسلم کی خاطر بنائی گئی ہے۔ تو محبت تو رب کی ایک خوبصورت تخلیق ہے ۔ اور معراج کی رات محبت کی سب سے بڑی دلیل ہے ۔
آئی ایس او کے درخشاں ماضی کی ایک جھلک

عرب ممالک کی اسرائیل دوستی
سعودی عرب کے ایک ایم بی سی چینل پر رمضان کے شروع میں ایک ڈرامہ "ام ہارون" کے نام سے نشر کیا جا رہا ہے، جس میں یہودیت کو مظلوم بنا کر پیش کیا گیا ہے۔
عالمی یوم القدس
گذشتہ کئی عشروں سے صہیونی ریاست کے قبضے میں انبیاءکی سرزمین نہ صرف سرزمین فلسطین بلکہ مسلمانوں کے قبلہ اول بھی عالمی سازش کے تحت قبضے میں ہے۔ مسئلہ فلسطین مسلمانوں کا اساسی اور بنیادی مسئلہ ہے جس نے دنیا میں بسنےوالے ہر مسلمان کو بے چین کر کے رکھا ہوا ہے۔
نیو ورلڈ آرڈ کا گریٹ گیم اور گلگت بلتستان
اسوقت جہاں دنیا ایک طرف کرونا سے جنگ لڑ رہا ہے وہیں دوسری طرف کرونا کی وجہ سے جس طرح سے عالمی حالات میں تبدیلی آرہی ہے اور دنیا کے طاقتور ممالک شدید معاشی بحران کا شکار ہوگیا ہے ۔اس تناطر میں عالمی میڈیا پر کچھ اسطرح کی خبریں گردش
ماں، ایک خوبصورت رشتہ
ماں دنیا میں خدا کا وہ روپ ہے جو بچپن سے لیکر جوانی تک، آپ کے سکول کا ٹفن بنانے سے لیکر آپ کو دفتر بھیجنے سے پہلے ناشتہ کروانے تک ہر لمحہ آپ کے ساتھ ہوتی ہے. آپ کے مشکل وقت میں، جب اللہ کے سوا کوئی نہیں ہوتا تب آپ کی ماں آپ کو سپورٹ دیتی ہے. آپ کو سہارا دیتی ہے، حوصلہ دیتی ہے. آپ پر تنقید بھی آپ کے بھلے کے لئے کرتی ہے.
’’عیدالفطر کے لذیذ پکوان اوران کی افادیت‘‘
عیدالفطرانتہائی خوشی ومسرت کااسلامی تہوارہے۔میٹھی عیدپرنمازعیدسے پہلے اوربعدمیں ہرگھرمیں انواع واقسام کی ڈشز تیارہوتی ہیں جنہیں بچے بڑے سب بہت ذوق و شوق سے کھاتے ہیں۔میٹھی عیدپرمیٹھی سویاں،پھینیاں،شیرخرما،سوجی کاحلوہ
خصوصی رپورٹ: مقبوضہ کشمیر میں 30 سال میں 19 صحافی جاں بحق
عالمی یوم آزادیِ صحافت کے حوالے سے خصوصی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ گزشتہ تیس برس میں انیس صحافی فرائض کی ادائیگی کے دوران جاں بحق ہوچکے ہیں۔ بھارتی فورسز کے مظالم اجاگر کرنے پر صحافیوں کو گرفتار کیاجاتا ہے اور تشدد کا نشانہ بنایا جاتا ہے۔
اک تماشا ہے مزدور
یکم مئی' یومِ مزدور' وہ دن جسے مزدور کے علاوہ سب مناتے ہیں' اس بار شائد وہ رنگ نہ جما سکے کہ کورونا کے دربار میں سبھی ایک ہوئے ہیں مگر متاثر صرف مزدور۔ مزدور کہ جسے دو وقت کی روٹی کے لالے پڑے ہوتے تھے اب وقت کی بے رحم موجوں کے سہارے زندگی اور موت کی جنگ سے نبرد آزما ہے۔ خیر یہ قصہ پھر سہی ابھی فی الحال ایک طائرانہ نظر اس دن کی مناسبت سے۔
’’یکم مئی: شگاگو کے شہیدوں کو سلامِ عقیدت‘‘
اس کے جسم پر میلے کچیلے، پھٹے پرانے کپڑے تھے، چہرہ حسرت و یاس کاایک نمونہ لگ رہاتھا اسے دیکھ کر یوں محسوس ہوتا جیسے اس نے زندگی میں کبھی کوئی خوشی نہیں دیکھی۔ وہ ایک گھنٹے سے ڈیوڈ اینڈ ڈیوڈ انجیرٔ نگ نامی کارخانے کے مالک سے
مولانا طارق جمیل اور مولانا سید جواد نقوی کی حالیہ مخالفت کی وجہ کچھ اور ہے
آپ تبلیغی جماعت کے نصاب اور مولانا طارق جمیل کی ہر دور میں اپنائی گئی حکمت عملی سے اختلاف کریں- صرف موجودہ دور میں مولانا کے حالیہ حکمرانوں سے مراسم پر انگلی اٹھانا درست نہ ہوگا- اسی طرح مولانا سید جواد نقوی کے حالیہ بیان پر شور کرنے سے پہلے، مجالس کو علمی بنائیں کہ ان میں صرف اہل بیت اطہار کا ذکر ہو اور ان میں خطاب کرنے والے ذاکر و خطباء، فیس کے چکر سے ماوراء ہو کر، خلوص کے ساتھ شریک ہوں؛ تب مولانا کی بات غلط قرار پائے گی-
مولانا طارق جمیل کا میڈیا کے متعلق بیان اور سکینڈل
مولانا طارق جمیل ایک مشہور عالم دین ہونے کے ساتھ ساتھ وہ ہستی ہیں جو مسلک سے بالاتر ہو کر دین کی تبلیغ پر پچھلی کئی دہائیوں سےعمل پیرا ہیں ۔ میں اور میرے جیسے بہت سارے حضرات جو دوسرے مسالک سے تعلق رکھتے ہیں وہ بھی مولانا صاحب
روزہ، صحت اور سحروافطار کی غذائیں
پاکستان سمیت دنیا بھر میں رمضان المبارک کا آغاز ہوگیا ہے ۔روزہ کا مقصد انسان میں تقویٰ پیدا کرنا ہے۔روزہ کے بے شمارطبی فوائدبھی ہیں۔روزے سے جسمانی صحت بہترین ہوجاتی ہے۔غذائی ماہرین کے مطابق معدے کو کافی دیر کے لئے خالی رکھنا اور کھانا
اونچی ہے ثریا سے بھی یہ خاک پُر اسرار
عزیزان! یہ خود آشنائی کا سفر جو آپ کو رب آشنائی تک لے جائے اس کا راز خلوت ہے جو رات کی تیرگی میں پنہاں ہے جو اسے درک کر لے اُس کی رسائی رب تک ممکن ہو جاتی ہے۔ دعا ہے اللہ تعالٰی ہم سب کو تمسک بالدین و نماز شب عطا فرمائے۔ (آمین)
’’سوشل میڈیا اور کورونا وبا‘‘
آج کل خبریں شیئر کرنے کا ایک بہترین ذریعہ سوشل میڈیا ہے (کچھ لوگوں کے لئے خبروں کا یہ ایک واحد راستہ ہے)۔ خاص طور پر اگر آپ لوگوں کو انتہائی سنجیدہ طریقے سے کسی سنجیدہ چیز سے آگاہ کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ چاہے مختلف ممالک کے مطابق
سپیڈ بریکر
پیارے بابا جی۔۔۔ہماری ٹیچر کہتی ہیں یہ سپیڈ بریکر ہمیں حادثات سے بچاتے ہیں اور ڈرائیونگ کے دورآن ہمیں ذہنی توازن کو برقرار رکھنا سکھاتے ہیں۔۔۔۔منیر اپنی بیٹی کے معصومانہ طرز گفتگو پر ہنسی اڑا جاتا،پھر مسکراتا اور کہتا۔۔۔۔
کروناوائرس اورجڑی بوٹیوں کی چائے کی اہمیت
قدرت نے جڑی بوٹیوں میں شفا رکھی ہے۔ جڑی بوٹیاں مختلف خواص وفوائد کی حامل ہوتی ہیں۔آج پوری دنیاان دوائی پودوں سے بے حد فائدے حاصل کررہی ہے۔عالمی ادارہ صحت نے علاج کے لئے جڑی بوٹیوں کے اجزائے مؤثرہ نکال کراستعمال کرنے کی بجائے
مقبول ترین
پاکستان کے وزیرِ خارجہ شاہ محمود قریشی نے چند روز قبل نجی ٹی وی چینل پر کشمیر اور مسلم ممالک پر مشتمل اسلامی تعاون تنظیم (او آئی سی) سے متعلق ایک بیان دیا جسے بعدازاں چینل نے سینسر کر دیا گیا۔
احتساب عدالت نے پارک لین ریفرنس میں نیب کے دائرہ اختیار کیخلاف آصف زرداری کی درخواست مسترد کرتے ہوئے پیر کے روز فرد جرم عائد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ عدالت نے اپنے حکم میں کہا کہ تحریری حکم نامہ آج ہی جاری کریں گے جس میں ضروری ہدایات دی جائیں گی۔
اس میں شک نہیں کہ مختلف دینی مسالک کے ماننے والوں کا عمومی رویہ یہ ہے کہ وہ دوسروں کی بات نہیں سنتے بلکہ اپنی محفلوں میں دوسروں کو آنے کی دعوت تک نہیں دیتے ۔ اس غیر صحت مندانہ رجحان سے غیر صحت مندانہ معاشر ہ تشکیل پاچکا ہے ۔ اس صورت حال کا ازالہ بحیثیت قوم بقا کے لیے ناگزیر ہے ۔ اس سلسلے میں ہم ذیل میں چند معروضات پیش کرتے ہیں :
احتساب عدالت نے رمضان شوگر ملز ریفرنس میں شہباز شریف اور حمزہ شہباز پر فرد جرم عائد کردی۔ شہباز شریف اور حمزہ شہباز کا صحت جرم سے انکار کردیا، عدالت نے آئندہ سماعت پر نیب گواہوں کو طلب کرلیا۔

کرونا وائرس اور احتیاتی تدابیر
دنیا میں ہونے والے بہت سارے فسادات ، جھگڑے ، ممالک کی آپس کی دشمنیاں ، یہ سب کہیں نہ کہیں محبت کے نظریہ کو یکسر مسترد کرتے ہیں۔ ہم لوگ بھول جاتے ہیں کہ یہ کائنات بھی محبت میں ہونے والی ایک تخلیق ہے ۔ ایک مسلمان ہونے کے ناطے ہمارا یہ ایمان ہے کہ یہ کائنات حضرت محمد صل اللہ علیہ والہ وسلم کی خاطر بنائی گئی ہے۔ تو محبت تو رب کی ایک خوبصورت تخلیق ہے ۔ اور معراج کی رات محبت کی سب سے بڑی دلیل ہے ۔
الحمداللّٰہ آئی ایس او پاکستان امامیہ نوجوانوں کی وہ متعہد اور پرعزم تنظیم ہے ،جس نے ایسے وقت علماء کرام کے ساتھ مل کر نوجوانوں کی فکری و نظریاتی تربیت کا آغاز کیا جب کوئی ملی تنظیم تو کجا خود انقلاب اسلامی بھی ابھی کامیابی سے ہم کنار نہ ہوا تھا۔ یہ وہ دور تھاجب دولخت ہوئے پاکستان کی سیاسی قیادت سے مایوس نوجوان طبقہ سوشلزم، کیمونزم اور لادینیت کا تر نوالہ ثابت ہورہا تھا
5 اگست کو جب بھارت کی پارلیمنٹ نے کشمیر کی آئینی خود مختیاری کو یکطرفہ اور غیر قانونی طور پر منسوخ کیا تقریباً 10 ہزار کشمیری جن میں بچے،بوڑھے اور خواتین سبھی شامل ہیں، کو ریاست سے باہر مختلف جیلوں میی رکھا گیا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں