Monday, 25 May, 2020
صحافی خاشقجی کے بیٹوں نے دباؤ میں آکر قاتلوں کو معاف کر دیا
ذرائع کا کہنا ہے سعودی عرب کے دباؤ کی وجہ سے صحافی جمال خاشقجی کے بیٹوں نے اپنے والد کے قاتلوں کو معاف کردیا ہے۔ جمال خاشقجی کے بیٹوں نے اس بات کا اظہار سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر کیا۔
فلسطینی صدر نے امریکہ اور اسرائیل کے ساتھ تمام معاہدے منسوخ قرار دے دیے

سعودی جیلوں میں قید فلسطینی شہریوں کو فوری رہا کیا جائے، حماس
فلسطینی مزاحمتی محاذ کی طرف سے سعودی جیلوں میں قید فلسطینی شہریوں کی آزادی پر مبنی متعدد مطالبوں کے بعد اب فلسطینی مزاحمتی فورس حماس کے نائب سربراہ محمد نزال نے بھی سعودی حکومت سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ اپنی جیلوں میں قید فلسطینی مزاحمتی محاذ کے حامیوں کو فوری طور پر آزاد کر دے۔
یمن میں سعودی اتحاد کے 80 فوجی جاں بحق، متعدد زخمی
صنعا کی حکومت سے وابستہ یمن نیوز ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق یمن کی فوج اور عوامی رضاکار فورسزنے صوبہ مأرب کے صرواح اور کوفل علاقوں میں سعودی اتحاد کی پیشقدمی کو روکتے ہوئے اسے کافی جانی اور مالی نقصان سے دوچار کیا ہے۔
کورونا وائرس: مکہ اور مدینہ میں غیر معینہ مدت کے لیے کرفیو نافذ
عرب میڈیا کے مطابق مکہ اور مدینہ میں پورے دن کے لیے کرفیو نافذ کردیا گیا ہے تاہم صبح 6 بجے سے سہ پہر 3 بجے تک شہریوں کو دوائی اور کھانے پینے کی اشیاء لینے کے لیے گھر سے نکلنے کی اجازت ہوگی تاہم یہ رعایت خاندان کے ایک فرد کیلیے ہوگی۔
فلسطین کی تقسیم کسی بھی صورت قابل قبول نہیں، اسماعیل ہنیه
فلسطین کی اسلامی مزاحمتی تحریک حماس کے سیاسی دفتر کے سربراہ اور فلسطین کے سابق وزیر اعظم اسماعیل ہنیه نے کہا ہے کہ فلسطین کی تقسیم کسی بھی صورت قابل قبول نہیں ہے۔
ریاض سمیت 2 سعودی شہروں پر بیلسٹک میزائلوں سے حملہ
ہفتے اور اتوار کی درمیانی شب سعودی عرب کے دارالحکومت ریاض میں دو شدید دھماکوں کی خبریں موصول ہوئی ہیں۔
کورونا وائرس: جمعہ اور باجماعت نماز پر پابندی عائد، فتویٰ جاری
چین سے پھیلنے والے کررونا وائرس کے وباء کے پیش نظر جامعہ الازہر نے فتویٰ جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ انسانی زندگیوں کے تحفظ کی خاطر باجماعت اور جمعہ کی نماز کی ادایئگی پرپابندی عائد کی جاتی ہے۔ میڈیا کے مطابق صدر مملکت ڈاکٹر عارف
کورونا وائرس: سعودی عرب میں 21 دن کے لیے کرفیو نافذ
اردو زبان میں سعودی عرب کے سرکاری اخبار ’’اردو نیوز‘‘ کے مطابق، سعودی حکومت نے ملک بھر میں 21 روزہ کرفیو کا اعلان کردیا ہے جو آج یعنی 23 مارچ سے 12 اپریل تک جاری رہے گا جبکہ کرفیو کا دورانیہ شام 7 بجے سے لے کر صبح 6 بجے تک ہوگا۔
خانہ کعبہ اور مسجد نبویؐ میں نماز اور جمعہ کے اجتماع پر پابندی
قطر کے نشریاتی ادارے الجزیرہ کے مطابق سعودی حکام نے مکہ مکرمہ میں خانہ کعبہ اور مدینہ منورہ میں مسجد نبویؐ میں باجماعت نماز پر پابندی عائد کردی ہے جس کے تحت مسجد نبویؐ اور مسجد الحرام کے اندر نماز جمعہ کی ادائیگی کیلیے نمازیوں کو
یمن: صوبہ
یمنی مسلح افواج کے ترجمان جنرل یحیی سریع نے ایک پریس کانفرنس کے دوران مرکزی یمنی صوبے "الجوف" کے امریکی و سعودی قبضے سے مکمل طور پر آزاد کروا لئے جانے کی تصدیق کرتے ہوئے اس صوبے پر جاری یمنی مسلح افواج و عوامی مزاحمتی فورسز کے "فامکن منھم" دفاعی آپریشن کی تفصیلات سے آگاہ کیا ہے۔
سعودی فرماں روا کے بھائی سمیت شاہی خاندان کے 3 افراد زیر حراست
سعودی حکام نے فرماں روا شاہ سلمان بن عبدالعزیز کے بھائی اور بھتیجے سمیت 3 شہزادوں کو بغاوت کی منصوبہ بندی کرنے کے الزام میں حراست میں لے لیا۔ امریکی اخبار وال اسٹریٹ جنرل نے نامعلوم ذرائع کے حوالے سے بتایا کہ شاہ سلمان کے بھائی
ملائیشیا: وزیراعظم مہاتیر محمد نے استعفیٰ دے دیا
ملائیشیا کے وزیراعظم مہاتیر محمد اپنے عہدے سے مستعفی ہوگئے، انہوں نے اپنا استعفیٰ ملائیشیا کے بادشاہ کو بھجوادیا۔ دوسری جانب ان کی سیاسی جماعت نے انتخابات میں کامیابی حاصل کرنے کے محض 2 سال سے بھی کم عرصے میں حکمراں اتحاد
ادلب میں ترکی اور شام کے درمیان تنازع کے حل کیلئے تیار ہیں، ایران
اقوام متحدہ میں ایران کے سفیر کا کہنا ہے کہ ان کا ملک صوبہ ادلب میں ترکی اور شام کے درمیان تنازع کے حل کے لیے ہر ممکن کوشش کرنے کو تیار ہے۔
سعودی عرب نے ٹرمپ امن منصوبے کو خوش آئند قرار دیدیا
عرب میڈیا کے مطابق سعودی فرمانروا شاہ سلمان بن عبدالعزیز نے امریکی صدر کی جانب سے مشرق وسطیٰ میں اسرائیل اور فلسطین کے درمیان تنازع کے خاتمے کے لیے امن منصوبہ ’ ڈیل آف سینچری‘ پیش کرنے اور فریقین کے درمیان امریکی سرپرستی میں
اسرائیلی شہریوں کا کسی صورت خیر مقدم نہیں کیا جائے گا، سعودی عرب
سعودی عرب نے اسرائیلی شہریوں کو ویزے دینے کی اطلاعات کو گمرہ کن قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ اسرائیلی پاسپورٹ کے حامل افراد کے سرزمین مقدس میں داخل ہونے پر مکمل پابندی برقرار ہے۔ امریکی نشریاتی ادارے ’سی این این‘ سے گفتگو
’’ہیثم بن طارق السید عمان کا نیا سلطان منتخب‘‘
عمانی میڈیا کے مطابق سلطان مرحوم کے چچا زاد بھائی اور وزیر ثقافت ہیثم بن طارق السید کو عمان کا نیا سلطان چن لیا گیا ہے۔ شاہی خاندان نے ہیثم بن طارق السید کو ملک کا نیا سلطان منتخب کیا۔
مقبول ترین
مسلم لیگ نواز خیبرپختونخوا کے صوبائی صدر امیر مقام کا کورونا ٹیسٹ مثبت آگیا ہے۔
چیف آف آرمی سٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ مقبوضہ کشمیر ایک متنازعہ علاقہ ہے اور اس کی متنازعہ حیثیت ختم کرنے کی کسی بھی کوشش کا بھرپور جواب دیا جائے گا، جنوبی ایشیاءمیں عدم استحکام پیدا کرنے کے نتائج سنگین ہوں گے۔
امریکہ کی جانب سے 6 ملین ڈالر کی امداد پاکستان کے ہسپتالوں میں کورونا کے مریضوں کی دیکھ بھال اور طبی عملے کی تربیت پر خرچ کی جائے گی۔
ملک بھر میں آج عیدالفطر کورونا وائرس اور طیارہ حادثے کے باعث سادگی کے ساتھ منائی جارہی ہے۔ملک بھر میں عید الفطر کے موقع پر مساجد، عید گاہ اور امام بارگاہوں میں نماز عید کے چھوٹے بڑے اجتماعات ہوئے۔

کرونا وائرس اور احتیاتی تدابیر
میرے بچپن میں میرے والد صاحب بیرون ملک ملازمت کرتے تھے. اچھا کھاتے پیتے تھے لیکن وہ ایک کمی ہوتی ہے نا کہ کب ابو آئیں گے اور کب ان کو لینے ایئرپورٹ جائیں گے، وہ ہمیشہ رہتی تھی. اور جب ان کو لینے ائیر پورٹ جاتے تو خوشی کا کوئی ٹھکانہ نہیں ہوتا تھا.
صدی کی ڈیل (deal of century) امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی طرف سے مسئلہ فلسطین کا پیش کیا جانے والا نام نہاد حل ہے ۔اس منصوبہ کے تحت اسرائیل اور فلسطین کے درمیان ایک نئی حد بندی کی جائے گی ۔جس کے نتیجے میں ایک جدید فلسطین تشکیل دیا جائے گا ۔اگر اس صدی کی ڈیل کے بعد کے فلسطین کو دیکھا جائے تو مکمل طور پہ تبدیل ہو جائے گا۔
سعودی عرب کے ایک ایم بی سی چینل پر رمضان کے شروع میں ایک ڈرامہ "ام ہارون" کے نام سے نشر کیا جا رہا ہے، جس میں یہودیت کو مظلوم بنا کر پیش کیا گیا ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں