Tuesday, 23 July, 2019
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فورسز پر حملے، 5 اہلکار ہلاک
بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں اننت ناگ سے گزرنے والے بھارتی سیکیورٹی فورس (سینٹرل ریزرو پولیس فورس) کے قافلے پر 2 مسلح افراد نے فائرنگ کردی، ملزمان فائرنگ کے بعد فورسز کی گاڑی پر دستی بم بھی پھینک گئے۔
مقبوضہ کشمیر: بھارتی فورسزکی جارحیت، 5 کشمیری شہید

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کی فائرنگ سے 5 نوجوان شہید
مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فوج کی ریاستی دہشت گردی کے نتیجے میں 5 کشمیری شہید جب کہ متعدد زخمی ہوگئے ہیں۔ بھارتی فوج نے 4 نوجوانوں کو ضلع بڈگام کے علاقے پکھر پورہ میں فٹلی پورہ کے مقام پر محاصرے اور تلاشی کی کارروائیوں کے دوران شہید کیا ہے۔
’’بھارتی فوج کا کیمیائی ہتھیاروں سے حملہ، 3 کشمیری شہید‘‘
مقبوضہ وادی کشمیر میں کیمیائی ہتھیاروں کا استعمال معمول بن گیا، گزشتہ روز پلوامہ میں چار مکانات کو کیمیائی مواد سے اڑا دیا گیا جس میں شہید ہونے والے چار معصوم کشمیریوں کی لاشیں بھی ناقابل شناخت ہو گئیں۔
بھارتی فوج کی مظاہرین پر فائرنگ، سینکڑوں کشمیری زخمی
مقبوضہ کشمیر کی تہاڑ جیل میں قید حریت رہنماؤں سے نارواسلوک اور قابض فوج کے مظالم کے خلاف پوری مقبوضہ وادی میں مکمل شٹرڈاؤن ہڑتال کی گئی۔ بھارتی فوج نے ہزاروں مظاہرین کے مجمع پر فائرنگ، شیلنگ اور لاٹھی چارج کرکےسیکڑوں کشمیریوں کو زخمی کردیا
بھارتی مظالم کے خلاف مقبوضہ کشمیر میں مکمل ہڑتال
حریت رہنماؤں کی گرفتاریوں کے خلاف مقبوضہ کشمیر میں مکمل شٹر ڈاؤن ہڑتال کی جارہی ہے۔ میر واعظ عمر فاروق گزشتہ روز سے گھر میں نظر بند ہیں جبکہ قابض انتظامیہ نے یاسین ملک کو بھی گرفتار کرکے سینٹرل جیل منتقل کردیا ہے۔
غیر قانونی طورپر نظربند کشمیریوں کو رہا کیا جائے، میرواعظ
مقبوضہ کشمیر میں حریت فورم کے چیئرمین میر واعظ عمر فاروق نے پتھراؤ کے الزام میں گرفتار کشمیری نوجوانوں کے مقدمات واپس لینے کے کٹھ پتلی انتظامیہ کے اعلان کو محض ایک نمائشی اقدام قرار دیتے ہوئے حریت رہنماؤں اور کارکنوں سمیت غیر قانونی طور پر نظر بند تمام کشمیریوں کی فوری رہائی کا مطالبہ کیا ہے۔
حریت کانفرنس کا نظر بندوں کی حالت زار کیخلاف احتجاجی مظاہرہ
مقبوضہ کشمیرمیں کل جماعتی حریت کانفرنس نےغیر قانونی طور پر نظربند کشمیریوں کی حالت زار کے خلاف سرینگر میں ایک احتجاجی مظاہرہ کیا ہے۔ سرینگر کے علاقے حیدر پورہ میں کیے جانے والے مظاہرے کے شرکا ء نے ہاتھوں میں پلے کارڈز اور بینرز اٹھا رکھے تھے ۔
مقبوضہ کشمیر، بھارتی فوجیوں کا ہائیکورٹ کے وکیل پر تشدد
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوجیوں نے سرینگر کے مضافاتی علاقے شالہ ٹینگ میں ہائیکورٹ کے ایک سینئر وکیل جہانگیر احمد ڈا ر کوبلاوجہ سخت مارپیٹ کا نشانہ بناڈالا۔ مقبوضہ کشمیر ہائیکورٹ بار ایسوسی ایشن نے واقعے کی سخت مذمت کرتے ہوئے وکیل کی مار پیٹ میں ملوث فوجی اہلکاروں
شبیر احمد شاہ کو سیاسی انتقام کا نشانہ بنایا جارہا ہے، سید علی گیلانی
کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سیدعلی گیلانی نے سینئر حریت رہنماء شبیر احمد شاہ کی نئی دہلی کی تہاڑ جیل میں بگڑتی ہوئی صحت پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہاہے کہ جیل میں حریت رہنماء کو سیاسی انتقام کا نشانہ بنایا جارہا ہے جوکہ انکی زندگی سے کھلواڑ کے مترادف ہے۔
آسیہ اندرابی کو علاج معالجے کی سہولتیں فراہم کرنے کا حکم
مقبوضہ کشمیرمیں سرینگر کی ایک عدالت نے سرینگر سینٹرل جیل کے سپریٹنڈنٹ کو دختران ملت کی غیر قانونی طورپر نظربند سربراہ آسیہ اندرابی کو علاج معالجے کی ضروری سہولتیں فراہم کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا ہے کہ علیل نظربندوں کو علاج معالجے کی سہولت فراہم کرنا انتظامیہ کی ذمہ داری ہے ۔
بھارت کا آغاسید حسن الموسوی الصفوی کے پاسپورٹ کی تجدید سے انکار
مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی قابض انتظامیہ نے کل جماعتی حریت کانفرنس کے سینئر رہنماء اور انجمن شرعی شیعیان جموں و کشمیرکے سربراہ آغاسید حسن الموسوی الصفوی کوسفری دستاویزات جاری نہ کر کے ایران میں23 نومبر سے منعقد ہونیوالی سالانہ بین الاقوامی اسلامی کانفرنس میں شرکت سے روک دیا ہے ۔
بھارتی فوج کی بربریت جاری، مزید تین کشمیری نوجوان شہید
مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوجیوں نے اپنی ریاستی دہشت گردی کی تازہ کارروائی کے دوران منگل کو تین اورکشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا ہے۔ان نوجوانوں کوضلع کپواڑہ میں ہندواڑہ کے علاقے ماگام میں تلاشی اور محاصرے کی ایک کارروائی کے دوران شہید کیاگیا۔
سیدعلی گیلانی کا شہید کشمیری نوجوانوں کو زبردست خراج عقیدت
مقبوضہ کشمیر میں کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئر مین سید علی گیلانی نے حاجن میں بھارتی فوجیوں کے ہاتھوں شہید ہونیوالے چھ کشمیری نوجوانوں کو زبردست خراج عقیدت پیش کیا ہے ۔بھارتی فوجیوں نے ہفتہ کے روز بانڈی پورہ کے علاقے حاجن میں چھ نوجوانوں کوتلاشی اور محاصرے کی کارروائیوں کے دوران شہید کردیا تھا۔
’’بھارتی فوج کی کارروائیوں میں مزید 5 کشمیری شہید‘‘
کشمیر میڈیا سروس کے مطابق بھارتی فوج کا نہتے کشمیریوں پر ظلم و بربریت کا سلسلہ برقرار ہے اور گھر گھر تلاشی اور سرچ آپریشن کے نام پر چادر اور چاردیواری کا تقدس پامال کرنے اور جعلی مقابلوں میں نوجوانوں کو شہید کیا جارہا ہے۔
بھارتی فوج کی شیلنگ سے ایک پاکستانی خاتون شہید
بھارتی فوج نے پاکستانی علاقے آزاد جموں و کشمیرمیں لائن آف کنٹرول کے تیتری نوٹ اور ستوال سیکٹر پر بلا اشتعال فائرنگ کی ہے جس کے نتیجے میں ایک خاتون شہید اور نوجوان زخمی ہوگیا ہے۔جسے علاج کے لیے عباس پورہ کے شیخ خلفیہ بن زیاد النہیان ہسپتال میں منتقل کردیا گیا ہے۔
سرینگر، میرواعظ عمر فاروق،یاسین ملک سمیت متعدد کارکنان گرفتار
مقبوضہ کشمیر کے دارالحکومت سرینگر میں قابض بھارتی فوج نے حریت کانفرنس کے چیئرمین میرواعظ عمر فاروق، یاسین ملک اورچوبیس سے زائد رہنماؤں و کارکنان کو گرفتار کرلیا ہے۔ کشمیری قیادت جیلوں میں قید رہنماؤں اور کارکناں پر مظالم کے خلاف مارچ اور دھرنا دینا چاہتے تھے۔
مقبول ترین
امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے وزیراعظم پاکستان عمران خان سے ملاقات میں مسئلہ کشمیر کے حل کیلئے ثالثی کی پیشکش کردی۔ وزیراعظم عمران خان وائٹ ہاؤس پہنچے تو امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے ان کا استقبال کیا، دونوں رہنماؤں نے مصافحہ کیا
سابق صدر آصف زرداری نے وزیراعظم کے جیل میں سہولتیں واپس لینے کے اعلان پر کہا ہے کہ عمران خان کو بتاؤ ہم بیرکوں میں رہنے کے عادی ہیں۔ جعلی اکاؤنٹس کیس کی سماعت کے سلسلے میں احتساب عدالت اسلام آباد میں پیشی کے موقع
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ آج تک کبھی کسی کے سامنے جھکا ہوں اور نا اپنی قوم کو کبھی جھکنے دوں گا۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان واپس جاکر جیلوں سے اے سی اور ٹی وی نکلوادوں گا، مریم بی بی شور تو مچائیں گی مگر یہ لوگ جس طرح
ایران کی جانب سے برطانوی آئل ٹینکر قبضے میں لینے کے بعد دونوں ممالک کے درمیان کشیدگی بڑھتی جارہی ہے۔ برطانوی وزیر خارجہ جیرمی ہنٹ نے ایران کو خبردار کرتے ہوئے کہا ہے کہ اگر ایران نے آئل ٹینکر کو نہ چھوڑا تو اس کے سنگین نتائج بھگتنا ہوں گے

براہ راست نشریات
شہید بینظیربھٹو ہیومن رائٹس سینٹر فار وومن سے گزشتہ 10 سال کے دوران 43سوسے زائد خواتین نے رابطہ کیا اور 3707 خواتین کو گھریلو تشدد،جسمانی ہراساں کرنے، پراپرٹی میں حصہ نہ دینے کی شکایات پرریلیف
اتحاد امت کمزوری اور قوت دونوں صورتوں میں ضروری ہے،اسے ضرورت کے بجائے عبادت و فریضہ سمجھ کر انجام دیا جائے۔ ایک دوسرے کے مسلک کو کافر کہنا اکابر اور آئین پاکستان کیخلاف ہے
نجانے کیوں ہر گزرتے لمحے کے ساتھ مجھے ایسے لگتا ہے کہ مذہب ہمارے سماج میں دم توڑتا جا رہا ہے۔ یورپ میں کلیسا کے بڑھتے ہوئے مظالم، مذہبی رہنماؤں کے متشدانہ رویوں اور مذہبی بحث و مناظروں کا نتیجہ سماج سے مذہب کی بے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں