Thursday, 28 May, 2020
اسرائیل مکڑی کے جالے سے بھی زیادہ کمزور ہے، حسن نصر اللہ
حزب اللہ لبنان کے سربراہ سید حسن نصر اللہ نے اسرائیل کے غاصبانہ قبضے سے جنوبی لبنان کی آزادی کی بیسویں سالگرہ کی مناسبت سے اپنے خصوصی انٹرویو میں کہا کہ خطے کی موجودہ صورتحال اسرائیل کے حق میں نہیں ہے۔ تجربات سے ثابت ہوگیا ہے کہ اسرائیل مکڑی کے جالے سے بھی کہیں زیادہ کمزور ہے۔
صحافی خاشقجی کے بیٹوں نے دباؤ میں آکر قاتلوں کو معاف کر دیا

’’ہیثم بن طارق السید عمان کا نیا سلطان منتخب‘‘
عمانی میڈیا کے مطابق سلطان مرحوم کے چچا زاد بھائی اور وزیر ثقافت ہیثم بن طارق السید کو عمان کا نیا سلطان چن لیا گیا ہے۔ شاہی خاندان نے ہیثم بن طارق السید کو ملک کا نیا سلطان منتخب کیا۔
عمان کے سلطان قابوس طویل علالت کے بعد انتقال کر گئے
جدید عرب دنیا میں سب سے طویل عرصے تک برسر اقتدار رہنے والے رہنما اور عمان کے سلطان قابوس 79 سال کی عمر میں انتقال کر گئے۔
’’عراق میں امریکی اڈوں پر میزائل حملے، 80 افراد ہلاک‘‘
ایرانی میڈیا نے دعویٰ کیا ہے کہ میزائل حملوں میں 80 افراد مارے گئے۔ میڈیا کے مطابق تہران نے مقامی وقت کے مطابق رات ڈیڑھ بجے عراق میں 2 فوجی اڈوں کو نشانہ بنایا جہاں امریکی اتحادی افواج کے اہلکار رہتے ہیں اور اپنی
’’عراق: ایران کا 2 امریکی فوجی اڈوں پر میزائل حملہ‘‘
ایران نے امریکی ڈرون حملے کے نتیجے میں القدس فورس کے سربراہ جنرل قاسم سلیمانی کی ہلاکت کے جواب میں عراق میں امریکی سربراہی میں موجود اتحادی افواج پر میزائل حملہ کردیا۔ میڈیا کے مطابق تہران نے مقامی وقت کے مطابق رات ڈیڑھ
’’جنرل قاسم سلیمانی کے جنازے میں ہزاروں افراد شریک‘‘
عراقی میں امریکی ڈرون حملے میں ہلاک ہونے والے ایران کے اعلیٰ ترین فوجی جنرل قاسم سلیمانی کے جنازے میں ہزاروں افراد نے شرکت کی۔ غیر ملکی میڈیا کے مطابق دارالحکومت بغداد میں جنرل قاسم سلیمانی کی نماز جنازہ ہوئی۔ اس موقع پر رقت
بغداد: امریکی سفارتخانے پر مظاہرین کا دھاوا، ٹاور نذر آتش
بغداد سے موصولہ اطلاعات کے مطابق منگل کو ہزاروں مظاہرین اور ملیشیا کے جنگجوؤں نے امریکی سفارتخانے کے باہر جمع ہو کر پرتشدد احتجاج کیا اور اطلاعات کے مطابق مظاہرین سفارت خانے کے احاطے میں داخل ہونے میں کامیاب ہوگئے ہیں۔
امریکہ کو عراقی حاکمیت کا احترام کرنا چاہیے، ایران
ایران کی وزارت خارجہ کے ترجمان نے عراقی سرزمین اور عراقی رضاکار فورس پر امریکی حملے کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ عراق پر امریکہ کی فوجی یلغار دہشت گردی کا آشکارا مصداق ہے۔ میڈیا کے مطابق ایران کی وزارت خارجہ
حشد الشعبی کے مراکز پر امریکی حملے قبول نہیں، عراقی صدر
عراق کے صدر ابراہیم صالح نے حشد الشعبی کے خلاف امریکی ڈرون حملوں پر اپنا ردعمل ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ صوبہ الانبار میں واقع حشد الشعبی کے فوجی مراکز پر ہونے والے امریکی حملے عراقی خودمختاری کی کھلی خلاف ورزی ہیں۔
یمن میں اماراتی فوجیوں کے اجتماع میں دھماکہ، درجنوں ہلاک
یمن سے موصولہ اطلاعات کے مطابق جنوب یمن میں امارات کے فوجی اہلکاروں کے اجتماع اور پریڈ کے دوران زوردار دھماکہ ہوا ہے جس کے نتیجے میں درجنوں اماراتی فوجی اہلکار ہلاک اور زخمی ہوگئے ہیں۔ میڈیا کے بعض اداروں کا کہنا ہے کہ
عراق پرامریکی عزائم مسلط نہیں ہونے دیں گے، حزب اللہ عراق
حزب اللہ عراق کا کہنا ہے کہ عراقی عوام کسی ایسے شخص کو خود پر مسلط نہیں ہونے دیں گے جو امریکہ کا ایجنٹ ہو۔ عراقی صدر برہم صالح نے جمعرات کو وزارت عظمی کے منصب کے لئے البناء اتحاد کے پیش کردہ نامزد اسعد العیدانی کی مخالفت کرتے
سعودی صحافی خاشقجی کے قتل کے الزام میں 5 افراد کو سزائے موت
سعودی عرب میں صحافی جمال خشوگی قتل کیس میں 5 افراد کو موت کی سزا سنا دی گئی، جمال خشوگی کو استنبول میں واقع سعودی قونصل خانے میں قتل کر دیا گیا تھا۔
پاک سعودیہ تعلقات میں دھمکیوں کی زبان استعمال نہیں ہوتی
سعودی عرب اور پاکستان کے تعلقات ایسے نہیں، جہاں دھمکیوں کی زبان استعمال ہوتی ہو، سعودی سفارت خانے نے ملائیشیا سمٹ سے متعلق ترک صدر کے بیان کی تردید کرتے ہوئے کہا۔
امریکا، عالم اسلام کی مشکلات کی جڑ ہے، حسن روحانی
مسلم دنیا کی مشکلات کی جڑ امریکی مداخلت ہے جسکی ایک مثال اسکی اقتصادی پابندیاں ہیں۔
’’مسلمان خود کو سیاسی طور پر مضبوط کریں، خطبہ حج‘‘
مسجد نمرہ کے امام الشیخ محمد بن حسن نے خطبہ حج میں کہا ہے کہ مسلمان اپنے آپ کو سیاسی طور پر مضبوط کریں۔ الشیخ محمد بن حسن نے مسجد نمرہ سے خطبہ حج دیتے ہوئے کہا کہ نجات کا راستہ صرف اللہ کی رسی کو مضبوطی سے تھامنے
سعودی عرب میں پولیس مقابلے کے دوران 8 دہشت گرد ہلاک
سعودی عرب میں پولیس کی چھاپہ مار ٹیم اور دہشت گردوں کے درمیان جھڑپ میں 8 دہشت گرد مارے گئے۔ سعودی خبر رساں ایجنسی کے مطابق سعودی عرب کے شہر القطیف میں دہشت گردوں کی موجودگی کی اطلاع پر پولیس نے چھاپہ مارا جس پر ملزمان
مقبول ترین
وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ بھارت خطے کے امن کو داﺅ پر لگا رہا ہے ‘ بھارت متنازعہ علاقوں میں تعمیراتی کام ‘سڑکیں اور فوجی بنکرز بنا رہا ہے جو کہ اس کے توسیع پسندانہ عزائم کو ظاہر کرتا ہے ‘لداخ کے متنازعہ علاقے میں تعمیرات سے بھارت عالمی قوانین کی خلاف ورزیاںکر رہا ہے۔
نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کے اعدادوشمار کے مطابق کورونا س کے وار تیز ہوگیاہے ،60ہزار پاکستانی متاثر‘ اب تک 1240 جاں بحق ،مجموعی طور پر 19 ہزار142 مریض صحت یاب ‘ 24 گھنٹوں میں مزید ایک ہزار446 کیسز رپورٹ ہوئے۔
سابق صدر آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ شدید مہنگائی کے باعث عوام حکومت سے تنگ آچکی ہے مو جودہ حکومت کاخاتمہ ہی عوام کے لئے ریلیف ہو گا،عوام نا اہل نیازی حکومت سے نجات چاہتی ہے ۔ کورونا وباءاور ٹڈی دل کے خاتمے کے لئے حکو مت کی کو ئی پا لیسی نظر نہیں آئی ، ڈنگ ٹپاو¿ نظام چل رہا ہے ۔
پاکستان مسلم لیگ(ن)کی ترجمان مریم اورنگزیب نے حکومت پر طنز کرتے ہوئے کہا ہے کہ عمران کے حکم پر چینی بر آمد کی گئی‘ مقدمہ بنایا جائے ،وزیراعظم کے لاپتہ ہونے پر تشویش ہے وزیراعظم کی گمشدگی کا اشتہار شائع کرنا چائیے۔

کرونا وائرس اور احتیاتی تدابیر
میرے بچپن میں میرے والد صاحب بیرون ملک ملازمت کرتے تھے. اچھا کھاتے پیتے تھے لیکن وہ ایک کمی ہوتی ہے نا کہ کب ابو آئیں گے اور کب ان کو لینے ایئرپورٹ جائیں گے، وہ ہمیشہ رہتی تھی. اور جب ان کو لینے ائیر پورٹ جاتے تو خوشی کا کوئی ٹھکانہ نہیں ہوتا تھا.
صدی کی ڈیل (deal of century) امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی طرف سے مسئلہ فلسطین کا پیش کیا جانے والا نام نہاد حل ہے ۔اس منصوبہ کے تحت اسرائیل اور فلسطین کے درمیان ایک نئی حد بندی کی جائے گی ۔جس کے نتیجے میں ایک جدید فلسطین تشکیل دیا جائے گا ۔اگر اس صدی کی ڈیل کے بعد کے فلسطین کو دیکھا جائے تو مکمل طور پہ تبدیل ہو جائے گا۔
سعودی عرب کے ایک ایم بی سی چینل پر رمضان کے شروع میں ایک ڈرامہ "ام ہارون" کے نام سے نشر کیا جا رہا ہے، جس میں یہودیت کو مظلوم بنا کر پیش کیا گیا ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں