Thursday, 28 May, 2020
”کووڈ-19 بائیک“ کی دو سیٹوں کے درمیان 5 فٹ کا فاصلہ
ایک بھارتی آٹو موبائل انجینئر نے کورونا وائرس کے حوالے سے ایک انوکھی الیکٹرک بائیک بنائی ہے۔ اس انوکھی بائیک پر بیٹھنے والی دو سواریوں کے لیے بھی سماجی فاصلے کا خیال رکھا گیا ہے۔ ”کووڈ-19 بائیک“ نامی اس بائیک کی دو سیٹوں کے درمیان 5 فٹ کا فاصلہ ہے۔
سپر مارکیٹس روزمرہ کی اشیاء فراہم کرنے کیلیے ربورٹس استعمال کرنے لگیں

سرنج سے پینٹنگ تیار کرنے والی آرٹسٹ
برش سے تو ہر کوئی کینوس پر رنگ بھرتا ہے مگر دنیا میں ایک ایسی آرٹسٹ بھی جو کہ پینٹنگ کرنے کے لیے برش کے بجائے سرنج کا استعمال کرتی ہیں۔ "کیمبرلی جوئے مالو میگبن وا" نامی نرس اب تک سرنج کو استعمال کرکے متعدد تصاویر پینٹ کر چکی ہیں۔
امریکی خاتون پر قسمت مہربان، ارب پتی بن گئی
53 سالہ میوس وینزک نے چند روز قبل میساچیوسیٹس کے ایک پیٹرول اسٹیشن سے لاٹری کا ٹکٹ خریدا تھا جسے پاور بال جیک پوٹ کا نام دیا گیا تھا اور امریکا میں بدھ کی شام اس کا اعلان کیا گیا۔ خوش قسمت خاتون نے بتایا کہ
روبوٹ اب مکان بھی تعمیر کریں گے
آپ نے اگر اپنا گھر بنانا ہے تو مستریوں کے پیچھے بھاگنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اب آپ کی مشکل حل کرنے کیلئے روبوٹ آ گئے ہیں۔ سعودی عرب نے ایک آسٹریلوی کمپنی سے معاہدہ کیا ہے
لبنانی وزیر اعظم نے پارٹی رکن بلال المیر کی محبوبہ سے منگنی کرا دی
لبنانی وزیراعظم سعد حریری نے افطار ڈنر کے دوران اپنی پارٹی کے رکن کی ایک لڑکی سے منگنی کرا دی ۔ سعد حریری نے افطار ڈنر میں موجود ”دینا درویش “ نامی ایک نوجوان لڑکی کو سٹیج پر آنے کو کہااور پھر پارٹی کے رکن بلال المیرسے شادی کے بارے پوچھا
انگھوٹی 8 کروڑ 90 لاکھ روپے میں فروخت
1980 کے عشرے میں ایک معمولی آرٹیفشل جیولری کے طور صرف 13 ڈالر میں خریدی گئی ایک انگوٹھی صرف کے بارے میں اب معلوم ہوا ہے کہ اس میں دراصل اصلی اور نایاب ہیرا جڑا ہے
ٹرمپ کی بیوی کے ہاتھوں بے عزتی، ویڈیو وائرل
میلانیا سے برداشت نہ ہوا تو ٹرمپ کو ہاتھ سے پکڑ کر دور لے گئیں اور پھر جب صدر نے ان کا ہاتھ تھامنا چاہا تو فرسٹ لیڈی نے غصے سے ہاتھ جھٹک دیا، ٹرمپ،اس قدر بوکھلائے کہ نیتن یاہو سے ہاتھ ملانا ہی بھول گئے۔
’’امریکی صدر مسلمان سربراہوں کو اسلام پر درس دیں گے‘‘
مریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سعودی عرب کے دورے کے دوران مسلم حکمرانوں کے سامنے اسلام کے روشن پہلوؤں پر خطاب کریں گے۔ وائٹ ہاؤ س کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ سعودی عرب کے دورے کے دوران 50 اسلامی ممالک کے
ہتھوڑا گروپ سرگرم، عوام میں خوف وہراس پھیل گیا
غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کی جانب سے جاری رپورٹس کے مطابق اسکاٹ لینڈ کا کہنا ہے کہ لندن کی آکسفورڈ اسٹریٹ پر ہتھوڑا گروپ سرگرم ہوگیا ہے، عینی شاہدین کے مطابق ہتھوڑا گروپ کے افراد موٹر سائیکلوں پر سوار تھے۔
انسانی کھوپڑیوں کی شکل والے پھول
امریکا، یورپ اورشمالی افریقا میں عام پائے جانے والے ایک پودے کے پھول کھِلنے کے بعد انسانی کھوپڑی جیسے دکھائی دیتے ہیں جنہیں دیکھ کر کوئی بھی اس بات کو تسلیم کرے گا کہ یہ انسانی کھوپڑی جیسے ہی ہیں۔
چین، 80 سالہ شخص ٹرین کے نیچے آنے کے باوجود بچ گیا
چین کے ایک ریلوے اسٹیشن پر خوفناک حادثہ ہوا جس میں 80سالہ شخص ٹرین کے نیچے آنے کے باوجود زندہ بچ گیا۔ چین کے شہر ڈالیان کے ایک ریلوے اسٹیشن پرپلیٹ فارم پر کھڑا 80 سالہ شخص اچانک پٹری پر گرکر ٹرین کی زد میں آگیا۔ یہ منظر دیکھ کر وہاں موجود لوگ دم بخود رہ گئے
بیکری: جہاں کیشیئر سرے سے ہے ہی نہیں
سعودی شہر مکہ میں ہے ایک ایسی بیکری جہاں کیشیئرسرے سے ہے ہی نہیں۔ گاہکوں پر اندھا اعتماد کیا جاتا ہے۔ وہ چیزیں خریدنے کے بعد رقم ایک باکس میں ڈال کر چلتے بنتے ہیں۔
امریکہ میں مرغیاں سویٹر پہننے لگیں
امریکا کے سرد علاقوں میں مرغیوں کو سردی سے بچانے کے لیے انسانوں کی طرز کا طریقہ آزمایا جارہا ہے جس میں انہیں سویٹر پہنایا جارہا ہے جب کہ وہاں لوگ یہ خیال کرتے ہیں کہ سویٹر پہننے سے مرغیاں زیادہ تعداد میں انڈے دینے لگی ہیں۔
اسرائیل میں چرس کے استعمال کو قانونی بنانے کی کوشش
اسرائیلی حکومت نے چرس کے ذاتی استعمال کے جرم کی سزا میں کمی کے لیے اقدامات کیے ہیں۔حکومت کی کوشش ہے کہ ابتدائی طور پر اس جرم کی سزا جرمانے تک محدود ہو اور اس جرم کو بار بار دہرانے والوں کو ہی صرف مجرمانہ فردِ جرم کا سامنا ہو۔
آذربائیجان: اذان کی آواز کے ساتھ کھلنے والا پھول دریافت
آذربائیجان کے لڈر ٹی وی اور سی این این کے مطابق آذربائیجان میں پھولوں کے شوقین محمد رحیم ایلڈارووگزشتہ 15سالوں سے پھول اگا رہے ہیں اور ان کے باغیچے میں طرح طرح کے پھول اور پودے موجود ہیں
سمندر کے اندر دنیا کے پہلے شہر کی تعمیرکا منصوبہ
ٹوکیو سے تعلق رکھنے والی کمپنی شمیزو کارپوریشن نے اوشین سپائرلز کے نام سے زیر آب شہروں کی تعمیر کا منصوبہ بنایا ہے جس پا کام شروع کر دیا گیا ہے۔ پہلا شہر جاپانی دارالحکومت ٹوکیو کے ساحلوں پر 16400 فٹ گہرائی میں تعمیر ہو گا۔
مقبول ترین
وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ بھارت خطے کے امن کو داﺅ پر لگا رہا ہے ‘ بھارت متنازعہ علاقوں میں تعمیراتی کام ‘سڑکیں اور فوجی بنکرز بنا رہا ہے جو کہ اس کے توسیع پسندانہ عزائم کو ظاہر کرتا ہے ‘لداخ کے متنازعہ علاقے میں تعمیرات سے بھارت عالمی قوانین کی خلاف ورزیاںکر رہا ہے۔
نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کے اعدادوشمار کے مطابق کورونا س کے وار تیز ہوگیاہے ،60ہزار پاکستانی متاثر‘ اب تک 1240 جاں بحق ،مجموعی طور پر 19 ہزار142 مریض صحت یاب ‘ 24 گھنٹوں میں مزید ایک ہزار446 کیسز رپورٹ ہوئے۔
سابق صدر آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ شدید مہنگائی کے باعث عوام حکومت سے تنگ آچکی ہے مو جودہ حکومت کاخاتمہ ہی عوام کے لئے ریلیف ہو گا،عوام نا اہل نیازی حکومت سے نجات چاہتی ہے ۔ کورونا وباءاور ٹڈی دل کے خاتمے کے لئے حکو مت کی کو ئی پا لیسی نظر نہیں آئی ، ڈنگ ٹپاو¿ نظام چل رہا ہے ۔
پاکستان مسلم لیگ(ن)کی ترجمان مریم اورنگزیب نے حکومت پر طنز کرتے ہوئے کہا ہے کہ عمران کے حکم پر چینی بر آمد کی گئی‘ مقدمہ بنایا جائے ،وزیراعظم کے لاپتہ ہونے پر تشویش ہے وزیراعظم کی گمشدگی کا اشتہار شائع کرنا چائیے۔

کرونا وائرس اور احتیاتی تدابیر
میرے بچپن میں میرے والد صاحب بیرون ملک ملازمت کرتے تھے. اچھا کھاتے پیتے تھے لیکن وہ ایک کمی ہوتی ہے نا کہ کب ابو آئیں گے اور کب ان کو لینے ایئرپورٹ جائیں گے، وہ ہمیشہ رہتی تھی. اور جب ان کو لینے ائیر پورٹ جاتے تو خوشی کا کوئی ٹھکانہ نہیں ہوتا تھا.
صدی کی ڈیل (deal of century) امریکی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی طرف سے مسئلہ فلسطین کا پیش کیا جانے والا نام نہاد حل ہے ۔اس منصوبہ کے تحت اسرائیل اور فلسطین کے درمیان ایک نئی حد بندی کی جائے گی ۔جس کے نتیجے میں ایک جدید فلسطین تشکیل دیا جائے گا ۔اگر اس صدی کی ڈیل کے بعد کے فلسطین کو دیکھا جائے تو مکمل طور پہ تبدیل ہو جائے گا۔
سعودی عرب کے ایک ایم بی سی چینل پر رمضان کے شروع میں ایک ڈرامہ "ام ہارون" کے نام سے نشر کیا جا رہا ہے، جس میں یہودیت کو مظلوم بنا کر پیش کیا گیا ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں