Monday, 03 August, 2020
مقبوضہ کشمیر، قابض فوج کا سرچ آپریشن، 6 کشمیری گرفتار

مقبوضہ کشمیر، قابض فوج کا سرچ آپریشن، 6 کشمیری گرفتار

سرینگر۔ مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی افواج کے ظلم و تشدد کا سلسلہ جاری ہے۔ مختلف علاقوں میں جاری سرچ آپریشن کے دوران 6 کشمیری نوجوانوں کو گرفتار کرلیا گیا ہے۔ گرفتار نوجوانوں میں 4 نوجوان دسویں جماعت کے طالب علم ہیں جنہیں آج ہونے والے امتحانات میں شرکت کرنا تھی۔ دوسری جانب حریت کانفرنس کے رہنمائوں نے اپنے بیان میں کشمیر میں جاری بھارتی تشدد کی مذمت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق قابض بھارتی فوجیوں کی جانب سے شوپیاں اور پلواما کے مختلف علاقوں میں سرچ آپریشن جاری ہے جبکہ بارمولا میں بھی رات گئے سرچ آپریشن کیا گیا۔ غاضب بھارتی فوج نے 6 کشمیری نوجوانوں کا گرفتار کرلیا ہے۔ گرفتار نوجوانوں میں 4 نوجوان دسویں جماعت کے طالب علم ہیں جنہیں آج ہونے والے امتحانات میں شرکت کرنا تھی۔ دوسری جانب حریت کانفرنس کے رہنمائوں نے اپنے بیان میں کشمیر میں جاری بھارتی تشدد کی مذمت کی ہے۔

چیئرمین حریت کانفرنس سید علی گیلانی کا کہنا تھا کہ جموں اور کشمیر فطری طور پر پاکستان کا حصہ ہے۔ قابض بھارتی فوجیوں نے 6 لاکھ مظلوم کشمیریوں کو شہید کیا۔ جبکہ یاسین ملک کا کہنا تھا کہ بھارت آزادی کی تحریک کو دبانے کے لئے پر تشدد طریقے آزما رہا ہے مگر اس میں کامیاب نہیں ہوگا۔ 

میرواعظ عمر فاروق نے بھارتی جارحیت پر اقوام عالم سے نوٹس لینے کا مطالبہ کیا اور کہا کہ جموں و کشمیر میں بھارت کی جانب سے انسانی حقوق کی خلاف ورزی کی جارہی ہے

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  17238
کوڈ
 
   
مقبول ترین
سعودی عرب، خلیجی ممالک، ترکی، امریکا اور یورپ کے کئی ممالک میں عیدالاضحیٰ مذہبی جوش وجذبے سے منائی جارہی ہے جبکہ کورونا وبا کے باعث سماجی فاصلے اور احتیاطی تدابیر کا مکمل خیال رکھا جارہا ہے۔
سرینگر:وسطی کشمیر کے ضلع بڈگام سے تعلق رکھنے والے نیشنل کانفرنس پارٹی کے سرکردہ رہنما روح اللہ مہدی نے ٹویٹر پر اس بات کا اعلان کیا کہ وہ اب اس منصب سے دستبردار ہوگئے ہیں، لہذا آئندہ سے ان کے کسی بھی بیان کو نیشنل کانفرنس سے منسوب نہ کیا جائے۔
ایک عجیب وغریب واقعے میں کان پور پولیس نے ایک بکری کو ماسک نہ پہننے پرگرفتارکرلیا۔ یہ واقعہ اس وقت پیش آیا جب بیکن گنج پولیس نے بکری کو اٹھایا اور جیپ میں بٹھا کر تھانے لے گئی۔
وفاقی وزیر اطلاعات شبلی فراز نے کہا ہے کہ لگتا ہے کراچی میں کوئی حکومت ہی نہیں اور کراچی والوں کوسندھ حکومت کےرحم وکرم پرنہیں چھوڑاجاسکتا۔ پیپلز پارٹی کی سندھ حکومت نے صوبے بالخصوص کراچی کی ترقی کے لیے کوئی کام نہیں کیا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں