Sunday, 21 April, 2019
امریکا خود دہشت گردوں کا سرپرست ہے، حسن روحانی

امریکا خود دہشت گردوں کا سرپرست ہے، حسن روحانی

تہران ۔ ایرانی صدر حسن روحانی نے پاسداران انقلاب کو دہشت گرد قرار دینے کے امریکی فیصلے پر تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکا داعش کو اپنے مفادات کے لیے استعمال کرتا رہا ہے۔ دوسری جانب چینی وزارت خارجہ کا بھی امریکی فیصلہ پر تنقید کرتے ہوئے کہنا تھا کہ زور زبردستی کی سیاست نہیں چل سکتی۔

امریکی صدر حسن روحانی کا پاسداران انقلاب کو بلیک لسٹ کرنے کے امریکی فیصلے پر شدید تنقید کرتے ہوئے کہنا تھا کہ امریکا کون ہوتا ہے جو ایک ملک کے انقلابی ادارے کو دہشت گرد قرار دے۔

عوام سے خطاب کرتے ہوئے ان کا مزید کہنا تھا کہ امریکا خود دہشت گردوں کی قیادت کرتا ہے۔ سب جانتے ہیں کہ کس نے داعش کو اپنے مفادات کے لیے استعمال کیا بلکہ امریکا نے ابھی بھی داعش کے کئی رہنماؤں کو چھپایا ہوا ہے۔

ادھر چینی وزارت خارجہ کے ترجمان کا بھی امریکی اقدام کی مذمت کرتے ہوئے کہنا تھا کہ زور زبردستی اور دھمکی کی سیاست نہیں چل سکتی۔ مشرق وسطیٰ سے باہر کے ممالک کو ایسے اقدامات اٹھانے سے بعض رہنا چاہیے جس سے خطے میں کشیدگی میں مزید اضافہ ہوگا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کسی بھی خبر سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔ علاوہ ازیں آپ بھی اپنا کالم، بلاگ، مضمون یا کوئی خبر info@mubassir.com پر ای میل کر سکتے ہیں۔ ادارہ

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  8766
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
مقبوضہ کشمیر اور کنٹرول لائن پر بھارتی جارحیت میں دن بدن اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔ امن کا بھاشن دینے والے دشمن نے جنگ کی تیاریاں تیز کر دیں ہیں۔ مودی سرکار نے اگلے مورچوں پر ٹینک شکن میزائل پہنچا دیئے ہیں۔
مائیک پنس نے ایک بار پھر پاکستان پر طالبان اور دیگر مسلح تنظیموں کو پناہ دینے کا الزام لگایا۔ انہوں نے کہا کہ دہشت گردوں کو پناہ دینے کے دن ختم ہوگئے، پاکستان پناہ دینے سے بہت کچھ کھو دے گا
برطانوی ویزہ مسترد کیے جانے سے متعلق خاتون نے دعوی کیا ہے کہ انہیں حکام کی جانب سے موصول ہونے والے خط میں کہا گیا کہ ان کی انگریزی آئلٹس کے معیار سے زیادہ بہتر ہے۔
افغانستان کے نائب وزیر داخلہ کا کہنا ہے کہ سیکیورٹی فورسز نے علاقے کو گھیرے میں لے کر کارروائی شروع کردی ہے، جائے وقوعہ سے فائرنگ کی شدید آوازیں سنائی دے رہی تھیں۔

مزید خبریں
بھارت میں شدید گرمی کے باعث مرنے والوں کی تعداد 134ہوگئی بھارتی میڈیا کے مطابق شدید گرمی کے باعث بھارت کی ریاست تلنگانہ ،آندھرا پردیش اور اڑیسہ میں مرنے والوں کی تعداد 134 ہوگئی ہے۔
افغان حکومت نے باچاخان یونیورسٹی حملے میں افغان سرزمین استعمال ہونے کا امکان مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ افغانستان نے کسی دہشت گرد گروپ کو پناہ نہیں دی جب کہ افغانستان کسی دہشت گرد گروپ کی حمایت بھی نہیں کرتا۔

مقبول ترین
وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ 18 اپریل کو سرحد پار سے 15 دہشت گرد داخل ہوئے، دہشت گردوں نے فرنٹیئر کور کی وردی پہن رکھی تھی ، جنہوں نے بس کو روکا اورشناخت کرکے 14 پاکستانی شہید کیے
وزیراعظم نے اپنی حکومتی ٹیم میں مزید تبدیلیوں کا اشارہ دیتے ہوئے کہا ہےکہ کپتان کا مقصد ٹیم کو جتانا ہوتا ہے اور بطور وزیراعظم ان کا مقصد اپنی قوم کو جتانا ہے اس لیے جو وزیر ملک کے لیے فائدہ مند نہیں ہوگا اسے تبدیل کردیا جائے گا۔
وزیر اعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ میں بڑے پیمانے پر ردوبدل کرتے ہوئے فواد چوہدری سمیت دیگر وزراء سے ان کے قلمدان واپس لے لیے۔ وزیراعظم ہاؤس کی جانب سے جاری اعلامیے کے مطابق فواد چوہدری سے وزارت اطلاعات واپس لے کر
وزیر خزانہ اسد عمر نے وزارت چھوڑنے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ وزیراعظم عمران خان نے وزرا کے قلمدانوں میں ردو بدل کرنے کا فیصلہ کیا ہے، وہ مجھ سے وزارت خزانہ واپس لے کر وزارت توانائی کا قلمدان دینا چاہتے تھے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں