Tuesday, 15 October, 2019
بھارت: 4 سیکیورٹی اہلکار اپنے ہی ساتھی کی گولیوں کا شکار

بھارت: 4 سیکیورٹی اہلکار اپنے ہی ساتھی کی گولیوں کا شکار

نئی دہلی۔  بھارت کے وسطی علاقے میں قائم ایک کیمپ میں بھارتی سیکیورٹی اہلکار نے فائرنگ کرکے 4 ساتھیوں کو ہلاک اور ایک سینئر افسر کو زخمی کردیا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق بھارتی سیکیورٹی اہلکار نے ریاست چھتیس گڑھ کے ضلع بھیجا پور میں اپنے ساتھیوں کو فائرنگ کرکے قتل کیا۔

رپورٹس میں بتایا گیا کہ فائرنگ کرنے والے سیکیورٹی اہلکار کا تعلق انڈین پیراملٹری سینٹرل ریزرو پولیس فورس (سی آر پی ایف) سے ہے جس نے تلخ کلامی کے بعد ساتھیوں پر فائرنگ کردی۔

بھیجاپور کے ایک انتظامی عہدیدار نے بتایا کہ ’سیکیورٹی اہلکار کی فائرنگ سے سی آر پی ایف کے 4 اہلکار موقع پر ہی ہلاک جبکہ ایک اسسٹنٹ سب انسپکٹر (اے ایس آئی) زخمی ہوگیا‘۔

ریاست کے ایک سینئر پولیس افسر سندر راج پی نے مقامی میڈیا کو بتایا کہ ’کیا ہوا، اس نے ایسا کیوں کیا، اور ایسا کن حالات میں ہوا، ان سب سوالوں کا جواب تلاش کرنے کے لیے تفتیش جاری ہے‘۔

انہوں نے بتایا کہ فائرنگ کرنے والے سیکیورٹی اہلکار کی شناخت 35 سالہ سناتھ کمار کے نام سے ہوئی ہے جو اس وقت زیر حراست ہے۔

چھتیس گڑھ کے وزیراعلیٰ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں سی آر پی ایف کے اہلکاروں کی ہلاکت کی مزمت کی، جو انسداد دہشت گردی آپریشن کے لیے تعینات تھے۔

خیال رہے کہ مذکورہ ریاست کو ماؤ باغیوں کی جانب سے بغاوت کا سامنا ہے۔

یاد رہے کہ بھارتی سیکیورٹی اداروں میں اہلکاروں کی جانب سے ساتھیوں پر فائرنگ کے واقعات کے ساتھ ساتھ خود کشیوں کے واقعات بھی بڑھتے جارہے ہیں۔

رواں سال جنوری میں بھارت کے ایک پیرا ملٹری اہلکار نے رخصت نہ دینے کے معاملے پر فائرنگ کرکے اپنے 4 سینئر افسران کو فائرنگ کرکے ہلاک کردیا تھا۔

گذشتہ ہفتے جاری ہونے والی ایک رپورٹ کے مطابق دنیا کی سب سے بڑی جمہوریت کے دعویدار بھارت میں ہر سال بغیر کسی جنگ کے سڑک پر حادثات اور خودکشیوں کے باعث 1600 فوجی ہلاک ہوجاتے ہیں، یہ شرح انسداد دہشتگردی کے خلاف آپریشن یا کشمیر میں لائن آف کنٹرول پر پاکستان کے ساتھ ہونے والے فائرنگ کے واقعات میں ہلاک ہونے والے فوجیوں کی تعداد سے کئی گنا زیادہ ہے۔

تناؤ سے تعلق رکھنے والی اموات جیسے خودکشی اور کسی اور کو مارنا (اپنے ساتھی سپاہی یا افسر) کو بھی ایک بڑا نقصان ہے، 2014 سے اب تک 9 افسران اور 19 جونیئر کمیشن افسران سمیت 330 سے زائد فوجی خودکشی کرچکے ہیں، اسی دوران درجنوں کیسز کسی اور کو مارنے کے بھی سامنے آئے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  69771
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
افغانستان کے نائب وزیر داخلہ کا کہنا ہے کہ سیکیورٹی فورسز نے علاقے کو گھیرے میں لے کر کارروائی شروع کردی ہے، جائے وقوعہ سے فائرنگ کی شدید آوازیں سنائی دے رہی تھیں۔
طالبان نے 2شہریوں کو پھانسی دیدی، امریکی فوج نے ہلمند میں طالبان کی منشیات لیباٹریز پر ایم 142آرٹلری سسٹم کے ذریعے کی گئی کاروائی کی ویڈیو جاری کردی
بھارت میں ایودھیا میں بابری مسجد کی زمین کے تنازع سے متعلق مقدمے کی سپریم کورٹ میں آخری سماعت سے قبل ملک کی بڑی قوم پرست تنظیم راشٹریہ سوائم سویک ساینگ (آر ایس ایس) نے اعلان کیا ہے کہ اس متنازع زمین پر صرف رام مندر تعمیر کیا جائے گا۔
افغانستان کے دارالحکومت کابل میں نامعلوم مسلح افراد نے نجی چینل شمشاد ٹی وی پر حملہ کردیا ہے جس میں ابتدائی طور پر ایک خاتون کے ہلاک اور 20 افراد کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں۔ دھماکے کے بعد فائرنگ کی آوازیں بھی سنی گئیں ہیں۔ حملے کے وقت ٹی وی چینل کے دفتر میں 150 کے قریب ملازمین موجود تھے۔

مزید خبریں
بھارت میں شدید گرمی کے باعث مرنے والوں کی تعداد 134ہوگئی بھارتی میڈیا کے مطابق شدید گرمی کے باعث بھارت کی ریاست تلنگانہ ،آندھرا پردیش اور اڑیسہ میں مرنے والوں کی تعداد 134 ہوگئی ہے۔
افغان حکومت نے باچاخان یونیورسٹی حملے میں افغان سرزمین استعمال ہونے کا امکان مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ افغانستان نے کسی دہشت گرد گروپ کو پناہ نہیں دی جب کہ افغانستان کسی دہشت گرد گروپ کی حمایت بھی نہیں کرتا۔

مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور
اسلام آباد میں وزیراعظم آفس کے سامنے مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی مظالم کیخلاف انسانی زنجیر بنائی گئی۔ وزیراعظم عمران خان نے بھی اس تقریب میں شرکت کی اور قوم سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر میں
برطانوی پولیس نے 2016 میں برطانیہ سے بیٹھ کر پاکستان میں نفرت انگیز تقریر کرنے سے متعلق تفتیش میں متحدہ قومی مومنٹ (ایم کیو ایم) کے بانی الطاف حسین پر دہشت گردی کی دفعہ کے تحت فرد جرم عائد کردی۔
وزیراعظم کی چین کے صدر شی جن پنگ سے ملاقات ہوئی جس میں مقبوضہ کشمیر کی صورت حال اور علاقائی سیکیورٹی پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیراعظم عمران خان اور چین کے صدر شی جن پنگ کے درمیان بیجنگ کے اسٹیٹ گیسٹ ہاؤس میں ملاقات ہوئی۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں