Thursday, 24 October, 2019
افغانستان: ڈرون حملے اور فورسز کیساتھ جھڑپوں میں داعش کے 12جنگجو ہلاک اور 4زخمی

افغانستان: ڈرون حملے اور فورسز کیساتھ جھڑپوں میں داعش کے 12جنگجو ہلاک اور 4زخمی

کابل ۔ افغانستان میں امریکی ڈرون حملے اورافغان سیکورٹی فورسز کے ساتھ جھڑپوں میں داعش کے 12جنگجو ہلاک اور 4زخمی ہوگئے جبکہ شمالی صوبہ قندوز میں افغان نیشنل آرمی کمانڈو کور کے آپریشن میں پانچ روز کے دوران 76طالبان جنگجو ہلاک اور درجنوں زخمی ہوگئے۔

پیر کو افغان میڈیا کے مطابق مشرقی صوبہ ننگرہار میں امریکی ڈرون حملے میں داعش کے 3جنگجو ہلاک ہوگئے ۔مقامی حکام کاکہنا ہے کہ ڈرون حملہ ضلع ہیسکا مینا کے علاقے میں کیا گیا ۔

صوبائی پولیس کمانڈنٹ نے حملے کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا ہے کہ آغاز میں کیے گئے ڈرون حملے میں دہشتگرد گروپ کے ٹھکانے کو نشانہ بنایا گیا۔

بیان میں مزید کہاگیا ہے کہ فضائی حملے میں دہشتگرد مارے گئے ہیں جبکہ شہریوں کا کوئی نقصان نہیں ہوا۔ادھر ننگرہار صوبے میں افغان سیکورٹی فورسز کے ساتھ جھڑپوں میں داعش کوشدید جانی نقصان اٹھانا پڑا ہے ۔

صوبائی حکومت کے میڈیا آفس سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ ضلع کھوگیانی میں داعش جنگجو اور افغان فورسز کے درمیان اس وقت جھڑپ ہوئی جب صلیب فور آپریشن علاقے میں شروع کیا گیا۔

بیا ن میں مزید کہا گیا ہے کہ جھڑپوں میں داعش کے 9جنگجو ہلاک اور 4زخمی ہوگئے جبکہ 5دیہاتوں کو عسکریت پسندوں سے پاک کرالیا گیا۔افغان سیکورٹی فورسز نے دھماکہ خیز مواد اور اسلحہ بھی اپنے قبضے میں لے لیا۔

شمالی صوبہ قندوز میں افغان نیشنل آرمی کمانڈو کور کے آپریشن میں پانچ روز کے دوران 76طالبان جنگجو ہلاک اور درجنوں زخمی ہوگئے ۔

کور کے ترجمان کی طرف سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ فوجی آپریشن پانچ روز قبل اما م صاحب ضلع میں شروع کیا گیا تاکہ علاقے کو عسکریت پسندوں سے پاک کیا جاسکے ۔

آج (پیر )کی صبح تک آپریشن کے دوران متعدددیہاتوں کو کلیئر کرالیا گیا۔آپریشن کے دوران ایک افسر بھی مارا گیا جبکہ 2زخمی ہوئے ۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  58308
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور
افغانستان کے دارالحکومت کابل میں ایک شادی کی تقریب میں خودکش دھماکے کے نتیجے میں 63 افراد جاں بحق اور 180 سے زائد زخمی ہوگئے۔ افغان میڈیا کے مطابق کابل میں شادی کی تقریب کے دوران خودکش دھماکا ہوگیا جس کے نتیجے میں 63 افراد
بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق افغانستان کے مغربی صوبے فراہ میں ہرات ہائی وے پر نصب بم اُس وقت دھماکے سے پھٹ گیا جب ایک مسافر بردار بس وہاں سے گزر رہی تھی جس کے نتیجے میں بس میں سوار 34 مسافر ہلاک اور 17 زخمی ہوگئے۔
افغانستان میں وزارت دفاع اور فٹبال فیڈریشن کی عمارتوں کے نزدیک خود کش حملے میں 10 افراد ہلاک اور 68 زخمی ہوگئے جبکہ جوابی کارروائی میں 2 حملہ آور بھی مارے گئے۔ بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق دارالحکومت کابل میں واقع وزارت دفاع

مزید خبریں
بھارت میں شدید گرمی کے باعث مرنے والوں کی تعداد 134ہوگئی بھارتی میڈیا کے مطابق شدید گرمی کے باعث بھارت کی ریاست تلنگانہ ،آندھرا پردیش اور اڑیسہ میں مرنے والوں کی تعداد 134 ہوگئی ہے۔
افغان حکومت نے باچاخان یونیورسٹی حملے میں افغان سرزمین استعمال ہونے کا امکان مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ افغانستان نے کسی دہشت گرد گروپ کو پناہ نہیں دی جب کہ افغانستان کسی دہشت گرد گروپ کی حمایت بھی نہیں کرتا۔

مقبول ترین
حکومت نے اپوزیشن کو آزادی مارچ کی مشروط اجازت دینے کا فیصلہ کر لیا ہے۔ وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ آئین اور قانون کے دائرے میں رہ کر احتجاج کے حق کو تسلیم کرتے ہیں۔ اسلام آباد میں احتجاج سے متعلق عدالتی فیصلوں کی
دفتر خارجہ کی جانب سے اس دورے کا اہتمام کیا گیا تاکہ آزاد کشمیر میں دہشت گردوں کے اڈے تباہ کرنے کے بھارتی جھوٹ کو بے نقاب کیا جاسکے۔ اس موقع پر ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر محمد فیصل بھی موجود تھے۔
وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ یہ پہلی اسمبلی ہے جو’ڈیزل‘ کے بغیر چل رہی ہے اگر فضل الرحمان کے لوگ میرٹ پر ہوئے تو انہیں بھی قرضے دیے جائیں گے۔ وزیراعظم عمران خان نے نوجوانوں کے لیے ’کامیاب جوان پروگرام‘ کا افتتاح کردیا ہے۔
وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت تحریک انصاف کی کورکمیٹی کا اجلاس ہوا جس میں پنجاب اور خیبر پختونخوا کے وزرائے اعلیٰ اورتین گورنرز نے شرکت کی۔ حکومت نے مولانا فضل الرحمان سے مذاکرات کے لیے کمیٹی بنانے کا فیصلہ کیا ہے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں