Monday, 06 July, 2020
افغانستان: ڈرون حملے اور فورسز کیساتھ جھڑپوں میں داعش کے 12جنگجو ہلاک اور 4زخمی

افغانستان: ڈرون حملے اور فورسز کیساتھ جھڑپوں میں داعش کے 12جنگجو ہلاک اور 4زخمی

کابل ۔ افغانستان میں امریکی ڈرون حملے اورافغان سیکورٹی فورسز کے ساتھ جھڑپوں میں داعش کے 12جنگجو ہلاک اور 4زخمی ہوگئے جبکہ شمالی صوبہ قندوز میں افغان نیشنل آرمی کمانڈو کور کے آپریشن میں پانچ روز کے دوران 76طالبان جنگجو ہلاک اور درجنوں زخمی ہوگئے۔

پیر کو افغان میڈیا کے مطابق مشرقی صوبہ ننگرہار میں امریکی ڈرون حملے میں داعش کے 3جنگجو ہلاک ہوگئے ۔مقامی حکام کاکہنا ہے کہ ڈرون حملہ ضلع ہیسکا مینا کے علاقے میں کیا گیا ۔

صوبائی پولیس کمانڈنٹ نے حملے کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا ہے کہ آغاز میں کیے گئے ڈرون حملے میں دہشتگرد گروپ کے ٹھکانے کو نشانہ بنایا گیا۔

بیان میں مزید کہاگیا ہے کہ فضائی حملے میں دہشتگرد مارے گئے ہیں جبکہ شہریوں کا کوئی نقصان نہیں ہوا۔ادھر ننگرہار صوبے میں افغان سیکورٹی فورسز کے ساتھ جھڑپوں میں داعش کوشدید جانی نقصان اٹھانا پڑا ہے ۔

صوبائی حکومت کے میڈیا آفس سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ ضلع کھوگیانی میں داعش جنگجو اور افغان فورسز کے درمیان اس وقت جھڑپ ہوئی جب صلیب فور آپریشن علاقے میں شروع کیا گیا۔

بیا ن میں مزید کہا گیا ہے کہ جھڑپوں میں داعش کے 9جنگجو ہلاک اور 4زخمی ہوگئے جبکہ 5دیہاتوں کو عسکریت پسندوں سے پاک کرالیا گیا۔افغان سیکورٹی فورسز نے دھماکہ خیز مواد اور اسلحہ بھی اپنے قبضے میں لے لیا۔

شمالی صوبہ قندوز میں افغان نیشنل آرمی کمانڈو کور کے آپریشن میں پانچ روز کے دوران 76طالبان جنگجو ہلاک اور درجنوں زخمی ہوگئے ۔

کور کے ترجمان کی طرف سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ فوجی آپریشن پانچ روز قبل اما م صاحب ضلع میں شروع کیا گیا تاکہ علاقے کو عسکریت پسندوں سے پاک کیا جاسکے ۔

آج (پیر )کی صبح تک آپریشن کے دوران متعدددیہاتوں کو کلیئر کرالیا گیا۔آپریشن کے دوران ایک افسر بھی مارا گیا جبکہ 2زخمی ہوئے ۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  40879
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
افغان میڈیا کے مطابق کابل کے مغربی علاقے کی جامع مسجد شیر شاہ سوری میں نماز جمعہ کے دوران دھماکا ہوا جس کے نتیجے میں جامع مسجد کے امام عزیزاللہ سمیت 4 افراد جاں بحق اور متعدد زخمی ہوئے جنہیں فوری طور پر قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا۔
چینی اور بھارتی افواج کے درمیان متنازع علاقے لداخ میں جھڑپ کے بعد کشیدگی میں اضافہ ہوگیا ہے۔ چینی فوج نے بھارتی فوجی دستے کا اسلحہ بھی قبضے میں لے لیا تاہم مذاکرات کے بعد انہیں رہا کردیا گیا۔
آج یوم قدس ہے۔ وہ دن جو امام خمینی کی جدت عمل سے قدس شریف اور مظلوم فلسطین کے بارے میں مسلمانوں کی آوازوں کو ایک لڑی میں پرونے کا ذریعہ بن گیا۔ ان چند عشروں میں اس سلسلے میں اس کا بنیادی کردار رہا اور ان شاء اللہ آئندہ بھی رہے گا۔ اقوام نے یوم قدس کا خیر مقدم کیا اور اسے اولین ترجیح یعنی فلسطین کی آزادی کا پرچم بلند رکھنے کے مشن کے طور پر منایا۔
قطر میں طالبان کے سیاسی دفتر کے منتظم شیر محمد عباس استنکزئی نے کہا ہے کہ اگر بھارت افغانستان میں مثبت کردار ادا کرے تو افغان طالبان کو کوئی مسئلہ نہیں ہو گا۔ اپنے ایک انٹرویو میں قطر میں طالبان سیاسی دفتر کے منتظم شیر محمد عباس

مزید خبریں
اسپیکٹیٹر انڈیکس نے سال 2019 کی د نیا میں رہائش کے لیے خطرناک ترین ممالک کی فہرست جاری کر دی ہے۔ اس فہرست کے مطابق بھارت رہائش کے لیے خطرناک ترین ممالک کی فہرست میں پانچویں نمبر پر آ گیا ہے جبکہ پہلے نمبر پر برازیل، دوسرے پر ساؤتھ افریقہ، تیسرے پر نائجیریا اور چوتھے پر ارجنٹینا ہے۔
بھارت میں شدید گرمی کے باعث مرنے والوں کی تعداد 134ہوگئی بھارتی میڈیا کے مطابق شدید گرمی کے باعث بھارت کی ریاست تلنگانہ ،آندھرا پردیش اور اڑیسہ میں مرنے والوں کی تعداد 134 ہوگئی ہے۔
افغان حکومت نے باچاخان یونیورسٹی حملے میں افغان سرزمین استعمال ہونے کا امکان مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ افغانستان نے کسی دہشت گرد گروپ کو پناہ نہیں دی جب کہ افغانستان کسی دہشت گرد گروپ کی حمایت بھی نہیں کرتا۔

مقبول ترین
عراق میں امریکی سفارت خانے اور فوجی تنصیبات پر راکٹ داغے گئے تاہم امریکی ایئر ڈیفنس نے راکٹس کو فضا میں ہی ناکارہ بنا دیا۔ عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق عراق کے ریڈ زون ایریا میں واقع امریکی سفارت خانے پر ایک راکٹ داغا گیا جسے
اسلام آباد میں نیوز کانفرنس کرتے ہوئے زلفی بخاری کا کہنا تھا کہ پاکستان ٹوورازم ڈویلپمنٹ کارپوریشن (پی ٹی ڈی سی) بند نہیں ہوا بلکہ فائدہ مند ادارہ بننے جا رہا ہے۔ اس ادارے نے لاکھوں نوکریاں پیدا کرنی ہیں، ہمیں مشکل فیصلے کرنا ہوں گے۔
سی پیک اتھارٹی کے چیئرمین اور اطلاعات ونشریات کے معاون خصوصی لیفٹیننٹ جنرل ریٹائرڈ جنرل عاصم سلیم باجوہ نے کہا ہے کہ ایم ایٹ پر کام کا آغاز حکومت کی اولین ترجیح ہے۔ انہوں نے ایک ٹویٹ میں کہا کہ سینٹرل ڈیویلپمنٹ ورکنگ پارٹی نے
آئی ایس پی آر کے مطابق بھارتی فوج نے جنگ معاہدے کی خلاف ورزی کرتے ہوئے کنٹرول لائن پر بھاری ہتھیاروں سے فائرنگ کی، بٹل سیکٹر میں مارٹروں کی شیلنگ کر کے شہری آبادی کو نشانہ بنایا جس کی زد میں آ کر ایک 22 سالہ نوجوان زخمی ہو گیا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں