Sunday, 26 May, 2019
کابل، افغان خفیہ ادارے کے ٹریننگ سینٹر پر داعش کا حملہ

کابل، افغان خفیہ ادارے کے ٹریننگ سینٹر پر داعش کا حملہ

کابل،افغانستان کے دارالحکومت کابل میں دہشت گردوں نے افغان خفیہ ایجنسی نیشنل ڈائریکٹریٹ آف سیکیورٹی (این ڈی ایس) کے ٹریننگ سینٹر پر حملہ کردیا تاہم افغان سیکیورٹی فورسز کی جوابی کارروائی میں حملہ آور ہلاک ہوگئے۔

خبر رساں اداروں کے مطابق عالمی شدت پسند تنظیم داعش نے کابل میں ٹریننگ سینٹر پر حملے کی ذمہ داری قبول کی جہاں پولیس اور دہشت گردوں کے درمیان جھڑپ ہوئی۔

افغان وزارتِ داخلہ کے ترجمان نجیب دانش نے غیر ملکی خبر رساں ادارے سے بات چیت کرتے ہوئے بتایا کہ کچھ مسلح افراد تقریباً صبح 10 بجے این ڈی ایس کے ٹریننگ سینٹر میں زیر تعمیر عمارت میں داخل ہوئے تھے۔

افغانستان کے نائب وزیر داخلہ نصرت رحیم کا کہنا ہے کہ سیکیورٹی فورسز نے علاقے کو گھیرے میں لے کر کارروائی شروع کردی ہے اور جائے وقوعہ سے بھاری اور چھوٹے ہتھیاروں سے فائرنگ کی شدید آوازیں سنائی دے رہی تھیں۔

وزارتِ داخلہ کے ترجمان نے بتایا کہ داعش کی جانب سے کیے گئے اس حملے میں کسی جانی نقصان کی کوئی اطلاع موصول نہیں ہوئی۔

کابل پولیس کے ترجمان بصیر مجاہد نے اے ایف پی کو بتایا کہ دہشت گردوں کے خلاف آپریشن ختم کیا جاچکا ہے جس میں 2 دہشت گردوں کو ہلاک کیا گیا جبکہ 2 پولیس اہلکار اس آپریشن میں زخمی ہوئے۔

دوسری جانب داعش کے میڈیا ادارے عمق نے دعویٰ کیا کہ کابل میں افغان خفیہ ادارے کے دفتر پر حملہ کرنے والوں کی تعداد 2 تھی۔

افغان سیکیورٹی کے اداروں نے علاقے کو گھیرے میں لے لیا جبکہ جائے وقوعہ پر میڈیا سمیت کسی بھی شخص جانے کی اجازت نہیں دی گئی۔

خیال رہے کہ رواں برس افغانستان بالخصوص دارالحکومت کابل میں طالبان اور داعش کی جانب سے سیکیورٹی فورسز پر کئی جان لیوا حملے دیکھنے میں آئے ہیں جبکہ اس کے علاوہ جنگ زدہ ملک میں مساجد کو بھی نشانہ بنایا گیا۔

شمالی افغانستان میں قائم افغان فوجی اڈے پر طالبان نے حملہ کر کے وہاں موجود 150 سے زائد فوجی اہلکاروں کو ہلاک و زخمی کردیا تھا۔

یاد رہے کہ افغانستان کے دارالحکومت کابل میں جرمن سفارت خانے کے قریب کار بم دھماکے کے نتیجے میں 90 افراد ہلاک جبکہ 400 افراد زخمی ہوگئے۔

افغانستان کے جنوب مشرقی صوبے پکتیا میں قائم پولیس ٹریننگ سینٹر پر ہونے والے خود کش حملے اور مسلح جھڑپ کے نتیجے میں 32 افراد ہلاک اور 200 سے زائد زخمی ہوگئے۔

ہلاک ہونے والوں میں صوبے پکتیا کے پولیس چیف طوریالانی عبدیانی بھی شامل تھے۔

17 دسمبر کو افغانستان کے جنوبی صوبے ہلمند میں طالبان کی جانب سے پولیس چیک پوسٹ پر کیے گئے حملے میں 11 اہلکار ہلاک ہوگئے تھے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  22257
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق ایران کی تاریخ میں ریکارڈ بارشوں نے 140 دریاؤں اور نہروں میں سیلابی کیفیت برپا کردی، سیلاب نے 13 صوبوں کو متاثر کیا اور راستے میں آنے والی ہر چیز کو تباہ کردیا۔
افغان میڈیا کے مطابق صوبہ قندوز میں چیک پوسٹ پر طالبان کے حملے کے نتیجے میں 15 سیکیورٹی اہلکار ہلاک ہوگئے جب کہ طالبان نے سیکیورٹی فورسز سے جھڑپوں کے دوران ملٹری ٹینکوں پر بھی قبضہ کرلیا۔ افغان میڈیا کے مطابق حملے میں ہلاک ہونے والوں
ایرانی دار الحکومت تہران میں سکیورٹی فورسز اور صوفی عقیدت مندوں کے درمیان ہونے والی جھڑپوں میں 6 افراد جاں بحق ہوگئے۔ تہران پولیس کے ترجمان بریگیڈیئر سعید منتظرالمہدی نے واقعے کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ تہران کے
افغانستان کے جنوبی صوبہ ہلمند کے ناوا ضلع میں ’اندرونی حملے‘ کا ایک اور واقعہ سامنے آیا ہے جس میں مبینہ طور پر ایک افغان سیکیورٹی اہلکار نے صوبہ ہلمند میں فائرنگ کرکے اپنے 16 ساتھیوں کو ہلاک کردیا ہے۔ ساتھیوں کو قتل کرنے کے بعد مشتبہ شخص فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا ہے۔

مزید خبریں
بھارت میں شدید گرمی کے باعث مرنے والوں کی تعداد 134ہوگئی بھارتی میڈیا کے مطابق شدید گرمی کے باعث بھارت کی ریاست تلنگانہ ،آندھرا پردیش اور اڑیسہ میں مرنے والوں کی تعداد 134 ہوگئی ہے۔
افغان حکومت نے باچاخان یونیورسٹی حملے میں افغان سرزمین استعمال ہونے کا امکان مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ افغانستان نے کسی دہشت گرد گروپ کو پناہ نہیں دی جب کہ افغانستان کسی دہشت گرد گروپ کی حمایت بھی نہیں کرتا۔

مقبول ترین
قومی احتساب بیورو (نیب) کے چیئرمین جسٹس (ر) جاوید اقبال کی آڈیو ویڈیو اسکینڈل کے مرکزی کرداروں کے خلاف احتساب عدالت میں ریفرنس دائر کردیا گیا۔ نیب کی طرف سے دائر کیا جانے والا ریفرنس 630 صفحات پر مشتمل ہے جس میں آڈیو
لاڑکانہ میں چیئرمین پیپلز پارٹی بلاول بھٹوزرداری نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے رتو ڈیرو میں بچوں سمیت سیکڑوں افراد کے ایڈز مبتلا ہونے کے مسئلے پر گفتگو کی۔ انہوں نے کہا کہ ایچ آئی وی اور ایڈز میں بہت فرق ہے، ایچ آئی وی کا علاج نہ ہو تو دس
اسلام آباد میں وفاقی وزراء اور چیئرمین ایف بی آر کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے عبدالحفیظ شیخ کا کہنا تھا کہ موجود حکومت نے اقتدار سنبھالا تو معاشی حالت بہت بری تھی، جب حکومت آئی تو قرضہ 31 ہزار ارب روپے سے زیادہ تھا، برآمدات گر رہی تھیں
پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف نے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقات کی اور خطے میں استحکام کے لیے پاکستان کے مثبت کردار کو سراہا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں