Wednesday, 21 February, 2018
امریکہ, ڈاؤ جونز میں تاریخی کمی, ایشیائی منڈیاں بھی شدید متاثر
امریکہ میں ڈاؤ جونز انڈیکس میں 1175 پوائنٹس کی تاریخی کمی کے بعد منگل کی صبح ایشیائی منڈیوں میں بھی تیزی سے کمی دیکھی گئی ۔ یاد رہے کہ پیر کو امریکہ کی سب سے بڑی سٹاک مارکیٹ انڈیکس ڈاؤ جونز 4.6 فیصد گر کر 24345.75 پوائنٹس تک پہنچ گئی تھی جو کہ گذشتہ چند سالوں میں سب سے بڑی کمی ہے۔
’’پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں ایک بار پھر اضافہ‘‘

اوگرا کی پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کی سفارش
آئل اینڈ گیس ریگولیٹری اتھارٹی (اوگرا) نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کی سمری وزارت پیٹرولیم کو ارسال کردی ہے۔ اوگرا نے ڈیزل کی قیمت میں 10 روپے25 پیسے، پیٹرول کی قیمت میں 2 روپے 98 پیسے جبکہ مٹی کے تیل میں 12 روپے 74 پیسے فی لیٹر اضافے کی سفارش کی ہے۔
مانیٹری پالیسی کا اعلان، 2 ماہ کیلئے شرح سود میں 0.25 فیصد اضافہ
گورنراسٹیٹ بنک نے دو ماہ کیلئے مانیٹری پالیسی کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ بیرون ملک سے ترسیلات زر میں 2.5فیصد اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے، اسٹیٹ بینک ٹیکس آمدن میں اضافے سے بجٹ خسارے میں کمی ہوئی ہے جبکہ ملکی برآمدات میں اضافہ ہو رہا ہے۔
تربیلا ڈیم توسیعی منصوبہ، پہلا یونٹ آئندہ ماہ بجلی کی پیداوار شروع کر دیگا
تربیلا ڈیم چوتھے توسیعی منصوبے کا پہلا یونٹ آئندہ ماہ بجلی کی پیداوار شروع کر دے گا، اس منصوبے پر 92 کروڑ ڈالر لاگت آئے گی ۔ منصوبے کیلئے 84کروڑ ڈالر فراہم کئے ہیں جبکہ بقیہ 8 کروڑ ڈالر کا انتظام واپڈا نے کیا ہے اس کی تکمیل کے بعد 1410میگاواٹ اضافی سستی پن بجلی پیدا ہوگی۔
اوپن مارکیٹ میں ڈالر کی قدر میں 50 پیسے کا اضافہ
اوپن مارکیٹ میں ڈالر نے ایک بار پھر اُڑان بھرنا شروع کر دی ہے، ٹریڈنگ کے دوران ڈالر 50 پیسے اضافے سے 113 روپے کی سطح پر جا پہنچا ہے۔ صدر فاریکس ایسو سی ایشن پاکستان کے مطابق اوپن مارکیٹ میں ڈالر کی قدر میں اضافے کی سب سے بڑی وجہ مرکزی بینک کے نئے قوانین کے باعث سپلائی کا کم ہونا ہے۔
ایف بی آر نے 1722ارب روپے کا ریونیو اکھٹا کرلیا
رواں مالی سال 2017-18 کی پہلی ششماہی (جولائی تا دسمبر) میں ایف بی آر نے 1722 ارب روپے کا ریونیو اکھٹا کر لیا ہے جبکہ گزشتہ برس اسی عرصے میں 1466ارب اکھٹا کیا گیا تھا اس طرح رواں برس پہلے چھ ماہ میں ریونیو میں ساڑھے 17 فیصد اضافہ ریکارڈ کیاگیا۔
’’نئے سال میں حکومت نے عوام پر پٹرول بم گرا دیا‘‘
نئے سال کی آمد پر پاکستان میں پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ کردیا گیا جس کے تحت پیٹرول کی نئی قیمت 81.53 روپے فی لیٹر مقرر کردی گئی ہے۔ وزیراعظم کے مشیر برائے خزانہ مفتاح اسماعیل نے کہا کہ ڈیزل کی
نیپرا نے بجلی کی قیمت میں کمی کی منظوری دے دی
نیشنل الیکٹرک پاور ریگولیٹری اتھارٹی نے ماہانہ فیول ایڈجسٹمنٹ کی مد میں بجلی کی قیمتوں میں 3 روپے 11 پیسےفی یونٹ کی کمی کی منظوری دے دی ہے۔ بجلی کی قیمتوں میں کمی نومبر کی فیول ایڈجسٹمنٹ کی مد میں کی گئی ہے۔ بجلی کی قیمتوں میں کمی سے صارفین کو ایک ماہ میں 25 ارب روپے سے زائد کا ریلیف ملے گا
پاکستان اسٹاک ایکسچینج کے دروازے غیر ملکیوں کےلیےکھل گئے
سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان (ایس ای سی پی) نے بیرون ملک سرمایہ کاروں کی پاکستان اسٹاک اکسچینج میں سرمایہ کاری پر عائد پابندی کو ختم کردیا۔
اسٹیٹ بینک کی مداخلت سے روپے کی گری قدر مستحکم ہوگئی
کرنسی ڈیلر کا کہنا تھا کہ دو بڑے بینکس، انٹربینک مارکیٹ میں ڈالر کی فروخت میں مصروف ہیں جس کی وجہ سے اس کی قیمت 110 روپے 50 پیسے سے بھی کم ہوگئی ہے۔
گھریلو سلنڈر کی قیمت میں 120روپے کا اضافہ
ایل پی جی کی قیمت میں 10 روپے فی کلو اضافہ کردیا گیا ہے جس کے بعد گھریلو سلنڈر کی قیمت 120 جب کہ کمرشل سلنڈر کی قیمت میں 400 روپے کا اضافہ ہوگیا ہے۔
ارجنٹائن، ڈبلیو ٹی او اجلاس شروع، 164ممالک کے نمائندے  شریک
ڈبلیو ٹی او کے سربراہ روبرٹ ایسیودو کی افتتاحی خطاب میں نمائندوں سے لچک کا مظاہرہ کرنے کی درخواست
ڈبلیو ٹی او کی میٹنگ کل سے ارجنٹائن میں شروع ہو گی
یہ میٹنگ امریکی ناراضگی کے سائے میں شروع ہو رہی ہے, امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ ورلڈ ٹریڈ آرگنائزیشن کی رکنیت ختم کرنے کی دھمکی دینے کے علاوہ 164 رکنی ادارے کو مایوس کن قرار دے چکے ہیں
ٹیکس گوشوارے جمع کرانے کی تاریخ میں 15 روز کی توسیع
حکومت نے ٹیکس گوشوارے جمع کرانے کی آخری تاریخ میں مزید 15 دن کی توسیع کردی ہے۔ اب ٹیکس دہندگان اپنے انکم ٹیکس گوشوارے 15 دسمبر 2017 تک جمع کرواسکتے ہیں۔ قبل ازیں ٹیکس گوشوارے جمع کرانے کی آخری تاریخ آج تک تھی۔
نیپرا کا ماہ اکتوبر کیلئے بجلی کی قیمتوں میں کمی کااعلان
نیپرا نے ماہ اکتوبر کیلئے بجلی کی قیمتوں میں کمی کااعلان کرتے ہوئے بجلی کی قیمت میں 2روپے 23 پیسے فی یونٹ کمی کی منظوری دیدی ہے۔ بلوں میں کمی ماہانہ فیول ایڈجسٹمنٹ کی مدمیں کی گئی ہے جس سے بجلی کی قیمتوں میں کمی سے عوام کو 22ارب روپے کا ریلیف ملے گا۔
غیر معیاری پیٹرول کی فراہمی،کار کمپنیوں کی اوگرا کو شکایت
۔ ملک میں غیر معیاری پیٹرول کی فراہمی پر کار کمپنیوں اور آئل مارکیٹنگ کمپنیوں میں تنازع شدت اختیار کرگیا جس کے بعد تمام کار کمپنیوں نے اوگرا کو شکایت کردی ہے۔کمپنی نے اوگرا کو تحریری شکایت میں بتایا تھا کہ پٹرول میں مینگنیز نامی عنصر مطلوبہ مقدار سے زیادہ ہے۔
مقبول ترین
پاک فوج کے اضافی دستے سعودی عرب بھیجنے پر قومی اسمبلی میں بحث ہوئی ہے۔ میڈیا کے مطابق قومی اسمبلی میں پاک فوج کو سعودی عرب بھیجنے کا معاملہ پھر زیر بحث آیا۔ پاکستان تحریک انصاف کی رکن شیریں مزاری نے اظہار
وزیر مملکت اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب کا کہنا ہےکہ تمام اداروں کو اپنی آئینی حدود میں رہنا چاہیے۔ ان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن لیڈر نے درست کہا ہے کہ ہم سے بھی غلطیاں ہوئیں اور جب سیاست دانوں پربھینس چوری کے پرچی کٹے تو غلطی تب بھی ہوئی۔
ایرانی دار الحکومت تہران میں سکیورٹی فورسز اور صوفی عقیدت مندوں کے درمیان ہونے والی جھڑپوں میں 6 افراد جاں بحق ہوگئے۔ تہران پولیس کے ترجمان بریگیڈیئر سعید منتظرالمہدی نے واقعے کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ تہران کے
میڈیا کے مطابق سپریم کورٹ میں میڈیا کمیشن کیس کی سماعت کے دوران چیف جسٹس پاکستان جسٹس میاں ثاقب نثار نے ریمارکس دیئے کہ کل پیغام دیا گیا کہ عدالت قانون سازی میں مداخلت نہیں کر سکتی، میں نے بار بار کہا پارلیمنٹ سپریم ادارہ ہے

براہ راست نشریات
تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے تیسری شادی کرلی ان کے نکاح کی تصاویر منظر عام پر آگئیں۔ میڈیا کے مطابق تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے دو شادیوں کی ناکامی کے بعد تیسرا نکاح کرلیا جو کہ بشریٰ مانیکا نامی ان
شام کی سات سالہ جنگ میں اس وقت ایک اہم ترین پیش رفت سامنے آئی ،جس نے پوری دنیا کو انگشت بدنداں کر دیا ہے ۔ شامی فوج نے اپنی سرحدی حدود کی خلاف ورزی کرنے والے صہیونی ایف16طیارے کو تباہ
پاکستان کے بانی قائداعظم محمد علی جناح نے قیام پاکستان کے بعد دستور ساز اسمبلی سے اپنے پہلے خطاب میں کرپشن کو زہر قرار دیا تھا جب کہ آسٹریلیا کے مشہور دانشور’’کارل کراؤس‘‘ نے کرپشن کو جسم فروشی سے بھی بدترین قرار دیا ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں