Thursday, 09 July, 2020
وفاقی حکومت کا ڈیزل اور پٹرول کی قیمتوں میں کمی کا اعلان

وفاقی حکومت کا ڈیزل اور پٹرول کی قیمتوں میں کمی کا اعلان

 اسلام آباد ۔ وفاقی حکومت نے ڈیزل اور پٹرول کی قیمتوں میں ایک روپیہ 50پیسے کمی کا اعلان کیا ہے ۔ مٹی کے تیل اور لائٹ ڈیزل کی قیمتیں برقرار رہیں گی ۔ پٹرولیم مصنوعات کی نئی قیمتوں سے خزانہ کو تقریباً 2.4 بلین روپے کا بوجھ برداشت کرنا پڑے گا۔

جمعہ کو وفاقی وزیر خزانہ سینیٹر محمد اسحاق ڈار نے یہاں صحافیوں سے گفتگو میں پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ وزیراعظم نے پٹرولیم مصنوعات کی نئی قیمتوں کی منظوری دے دی ہے۔ انہوںنے بتایا کہ ڈیزل اور پٹرول کی قیمتوں میں فی لٹر 1.50 روپے کمی کا فیصلہ کیا گیا ہے انہوں نے بتایا کہ ڈیزل کی قیمت 1.50 روپے کمی کے بعد اب اس کی نئی قیمت 79.90 روپے فی لٹر ہوگی ۔ اسی طرح پٹرول کی قیمت میں بھی 1.50 روپے کمی کے بعد نئی قیمت 71.30 روپے ہو جائے گی جبکہ مٹی کے تیل اور لائٹ ڈیزل کی قیمتیں برقرار رہیں گی۔ 

انہوں نے بتایا کہ قیمتوں میں کمی کا اطلاق یکم جولائی کی رات 12 بجے سے ہوگیا اور یہ قیمتیں 31 جولائی تک لاگو رہیں گی۔ وزیر خزانہ سینیٹر اسحاق ڈار نے کہا کہ پٹرولیم مصنوعات کی نئی قیمتوں سے خزانہ کو تقریباً 2.4 بلین روپے کا بوجھ برداشت کرنا پڑے گا۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  37135
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
حکومت نے چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروبار کو سپورٹ فراہم کرنے کیلئے کریڈٹ رسک شیئرنگ فسیلٹی اسکیم متعارف کروادی ہے جبکہ یہ رسک شیئرنگ فسیلٹی اسکیم چار سال کے لئے ہے۔
حکومت نے عوام پر ایک بار پھر پٹرول بم گرا دیا ہے، وفاقی حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں 5 روپے 19 پیسے تک اضافہ کردیا ہے جس کا نوٹی فکیشن بھی جاری کردیا گیا ہے۔ نئی قیمتوں کا اطلاق آج رات 12 بجے سے ہو گیا ہے، پٹرول کی قیمتوں میں لگاتار تیسرے ماہ اضافہ ہوا ہے۔
حکومت نے ماہ اکتوبر کےلیے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ کردیا ہے،جس کے مطابق پیٹرول ، ہائی اسپیڈ ڈیزل اور لائٹ ڈیزل کی قیمت میں دو روپے فی لیٹر اضافہ کیاگیاہے۔ جس کا اطلاق آج رات 12 بجے سے ہوگا۔
بینک آف چائنہ نے پاکستان میں اپنی شاخیں کھولنے کا فیصلہ کر لیا ہے اور ا س ضمن میں سٹیٹ بینک آف پاکستان نے بھی منظوری دیدی ہے۔ بینک کی پہلی شاخ جلد کراچی میں کھولی جائے گی۔

مقبول ترین
دفتر خارجہ کی جانب سے جاری کئے گئے ایک مشترکہ بیان میں تینوں ملکوں نے دہشتگرد مزاحمتی تحریک کے دوبارہ اٹھنے سے بچنے کےلئے افغانستان سے غیر ملکی فوجوں کے منظم، ذمہ دار اور حالات پر مبنی انخلا پر زور دیا۔
سرمایہ کاروں کی جانب سے سرمائے کو محفوظ بنانے کےلیے سونے میں بڑھتی ہوئی سرمایہ کاری کے باعث مقامی صرافہ مارکیٹوں میں سونے کی قیمت تاریخ کی نئی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی جبکہ بین الاقوامی بلین مارکیٹ میں فی اونس سونے کی قیمت
سپریم کورٹ نے کرپشن کے مقدمات جلد نمٹانے اور نیب ریفرنسز کے فیصلوں کیلئے 120 نئی احتساب عدالتوں کے قیام کا حکم دے دیا۔ سپریم کورٹ میں لاکھڑا کول مائننگ پاور پلانٹ کی تعمیر میں بے ضابطگیوں سے متعلق ازخود نوٹس کیس کی سماعت ہوئی۔
ملک بھر کے تعلیمی ادارے ستمبر کے پہلے ہفتے میں طے شدہ ضابطہ کار (ایس او پیز) کے ساتھ کھولنے پر اتفاق ہوگیا۔ وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود کی زیر صدارت بین الصوبائی وزرائے تعلیم کانفرنس ہوئی جس میں تعلیمی اداروں کو ایس او پیز کے ساتھ امتحانات

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں