Wednesday, 22 January, 2020
’’مسٹر منوج موکنڈ! ہم ہیں حیدر کی للکار‘‘

’’مسٹر منوج موکنڈ! ہم ہیں حیدر کی للکار‘‘
عمر چوہدری کا کالم اگلہ مورچہ

 

بھارتی ٹڈی دِل سینا کے نئے ''پردھان منتری ''منوج موکنڈ نراوا کچھ زیادہ ہی 'موج' میں تھے اَردلی نے شاید اُن کے گلاس میں چند قطرے زیادہ ہی ڈال دیے تھے پنجابی میں کہتے ہیں کہ اپنی 'منجی تھلے ڈانگ پھیرو'۔۔۔

پریس کانفرنس کے سامعین کو دیکھ کر اور بڑی خبر کے بھوکے کھلاڑی کی ہرزہ سرائی دیوانے کا خواب تو ہو سکتا ہے یقینا موصوف کے ایک بار پھر ''پورے میڈیکل'' کی ضرورت ہے دماغ کی چولیں کھسک جائیں ،بلڈ پریشر زیادہ ہو جائے تو بندہ اوقات سے باہر نکلنے کی کوشش کرتا ہے ادھر بھارت میں یہ حالت ہے کہ گلی گلی میں آزادی کے نعرے گونج رہے ہیں، یونیفارم بردار اہلکار چھٹیاں لینے کے بہانے تراش رہے ہیں اور منتوں سماجتوں سے ایل او سی پر نہ بھیجنے کیلئے سفارشیں ڈھونڈتے پھرتے ہیں، بھوک اور ننگ کے شکار سپاہی ویڈیوز ریلیز کر رہے ہیں خواتین اہلکار جنسی تشدد کا نشانہ بننے کے بعد اپنی قسمت کو کوس رہی ہیں غیر اخلاقی رویے بھارت سرکار اور اس کی فوج کے ماتھے کا کلنک بن چکے ہیں اور ادھر منوج اپنی چتا میں جلنے کو تیار ہے اسے بتاتا ہوں کہ ہم نے ٹارگٹ فکس کر کے اس لیے معافی نہیں دی تھی کہ تم جیسے مسخرے ٹُن ہو کر بیان بازی شروع کر دو کبھی فرصت ملے تو ابھینندن سے ضرور ملیے گا یقینا ستائیس فروری کی پوری ''داستان'' گوش گزار کر دے گا ،ٹھڈے ،مکے ،ٹانگیں مارنے کے بعد ہم فنٹاسٹک چائے پلاتے ہیں جس کی قیمت بھارتی مگ 21کے برابر ہے ۔

بھارت سرکار کی ایل او سی سے اس پار آنے کی خواہش اور منوج کی بیان بازی محض اپنے لوگوں کو خوش کرنے کیلئے تو ہو سکتی ہے ،بھارتیو تالیاں بجائو ،بھنگڑے ڈالو ،اُچھلو کودو تمہیں ایک اور مسخرہ مل گیا ہے لیکن یاد رکھنا اب کی بار ستائیس فروری سے زیادہ بڑا سرپرائز دینگے۔

 یاد ہے نہ جنرل ضیاء الحق نے راجیو گاندھی سے کہا تھا'' بیٹا تم نے ماں کا پیار دیکھا ہے باپ کا غصہ نہیں ''۔اور پھر کرکٹ ڈپلومیسی سے واپسی پر جنرل ضیاء نے راجیو گاندھی کو وارننگ دی تھی کہ ''پاکستان نے ایٹم بم چلایا تو دنیا کے نقشے پر موجود ایک ہی ہندو ملک کا خاتمہ ہو جائے گا اور پھر جنرل ضیاء کا جہاز لاہور اترنے سے پہلے تمہاری سینا دُم دبا کر ایل او سی سے بھاگ کھڑی ہوئی تھی ''۔ابھی کل ہی کی بات ہے کہ یوم فضائیہ پر ابھینندن کا جہاز نشانہ بنانے والے سکوارڈن لیڈر حسن صدیقی(تمغہ جرأت) عزم دُہرا رہے تھے کہ پاکستان کی طرف اُٹھنے والی ہر میلی آنکھ کو نکال کر باہر پھینک دیں گے اور وہ بھی یاد ہے نہ سکوارڈن لیڈر خواجہ حسن کی شہادت کے بعد ایم ایم عالم نے عہد کیا تھا کہ ہمیں اپنے شہداء کا قرض اُتارنا ہے اور اگلے ہی روز انہوں نے فضائی تاریخ میں دشمن کے پانچ طیارے گرا کر عالمی ریکارڈ بنا لیا یہ ہے ہماری تاریخ ،ہمارا عزم اور ہمارا عہد ۔ہم داستانوں کے امین ہیں ،چونڈہ ،کھیم کرن، سلیمانکی ،ھلواڑہ اور پٹھان کوٹ پر ہم اپنی جرأتوں کے نشان ثبت کر چکے ہیں۔

مسٹر منوج موکنڈ نراوا کوئی سازش کرنے کی ناکام کوشش کی تو تمہیں لپٹنے کو ترنگا نصیب نہیں ہو گا۔ ہم کیپٹن سرور،نائیک سیف اللہ جنجوعہ، میجر طفیل ،میجر عزیز بھٹی ،پائلٹ آفیسر راشد منہاس ،میجر شبیر شریف ،میجر اکرم شہید' لانس نائیک محفوظ شہید ،سوار محمد حسین، کیپٹن کرنل شیر خان اورحوالدار لالک جان کے پیروکار ہیں ۔ ہم نے امن کے فروغ کیلئے بائیس ہزار شہادتوں کا نذرانہ پیش کیا ہے ہم اُن کے مقروض ہیں اور انہیں شرمندہ نہیں کریں گے۔

مسٹر منوج یاد رکھو !خوابوں کی دنیا اور حقائق ایک دوسرے کے برعکس ہیں ہمارے ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور کا ردِ عمل آ پ تک پہنچ چکا ہو گا انہوں نے واضح کیا کہ پاک فوج مقبوضہ کشمیر میں متعصب اور انتہا پسندانہ بھارتی سوچ سے آگاہ ہے انہوں نے آپ کے بیان کو رَد کرتے ہوئے اسے معمول کی ہرزہ سرائی قرار دیا تا ہم ڈی جی کی وارننگ آپ پر یقینا گراں گزری ہو گی جس میں انہوں نے ''اب کی بار زیادہ بھرپور جواب ہو گا ''ہم اگلے مورچے سے پورے تیقن کیساتھ افواج پاکستان کے دست بازو ہیں اور گھٹیا ہمسایے کو مثالی سبق دینے کیلئے ہمہ وقت تیار ہیں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کالم نگار، بلاگر یا مضمون نگار کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ بھی ہمارے لیے کالم / مضمون یا اردو بلاگ لکھنا چاہتے ہیں تو قلم اٹھائیے اور 500 الفاظ پر مشتمل تحریر اپنی تصویر، مکمل نام، فون نمبر اور مختصر تعارف کے ساتھ info@mubassir.com پر ای میل کریں۔ ادارہ

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  79355
کوڈ
 
   
متعلقہ کالم
ٹک ٹاک نے امریکہ کے فوجی حکام کی ناک میں دم کر دیا ہے اور اب امریکی فوجی اداروں نے افسران اور اہلکاروں کو چینی ایپ ٹک ٹاک ڈائون لوڈ نہ کرنے کی ہدایات جاری کر دی ہیں امریکی فوج کے ترجمان لیفٹیننٹ کرنل روبن نے ٹک ٹاک سے متعلق
شہر قائد کے گلی کوچوں میں سانس لینے والو! اُردو، سندھی، پنجابی، پشتو، بلوچی، سرائیکی، بلتی بولنے والو آپ کو یاد ہے نا! آج کتاب میلے میں ملنا ہے۔ ایکسپو سینٹر میں کتابیں حروف کے آنچل لیے معانی کے حجاب اوڑھے۔ دانش کی اجرک لپیٹے۔
بہت سادہ سے سوالات ہیں۔ ان پر سنجیدگی سے غور کریں۔ شاید آپ کے اندر سے کوئی آواز آئے اور آپ کو ان سوالات کا جواب مل جائے اور پھر آپ یہ بھی جان جائیں گے کہ آپ تاریخ کی رائٹ سائیڈ پر کھڑے ہیں یا رانگ سائیڈ پر۔
یہ الفاظ عوامی نیشنل پارٹی کے صدر اسفند یار ولی نے 2016میں کہے تھے جس پر کچھ محبِ وطن بھڑک اُٹھے اور اُنہوں نے اسفند یار ولی پر غداری کا الزام لگا کر اُنہیں افغانستان جانے کا حکم دیا لیکن اے این پی کے صدر نے یہ حکم نظر انداز کر دیا تھا۔

مزید خبریں
اسپیکٹیٹر انڈیکس نے سال 2019 کی د نیا میں رہائش کے لیے خطرناک ترین ممالک کی فہرست جاری کر دی ہے۔ اس فہرست کے مطابق بھارت رہائش کے لیے خطرناک ترین ممالک کی فہرست میں پانچویں نمبر پر آ گیا ہے جبکہ پہلے نمبر پر برازیل، دوسرے پر ساؤتھ افریقہ، تیسرے پر نائجیریا اور چوتھے پر ارجنٹینا ہے۔
صبح سویرے اسکول جاتے وقت ہم عجیب مسابقت میں پڑے رہتے تھے پہلا مقابلہ یہ ہوتا تھا کہ کون سب سے تیز چلے گا دوسرا شوق سلام میں پہل کرنا۔ خصوصاً ساگری سے آنیوالے اساتذہ کو سلام کرنا ہم اپنے لیے ایک اعزاز تصور کرتے تھے۔
چینی دفترخارجہ کے ترجمان گینگ شوانگ نے ہفتہ وار پریس کانفرنس کے دوران سوالوں کے جوابات دیتے ہوئے کہا کہ مسئلہ کشمیر ایک تاریخی مسئلہ ہے جسے اقوام متحدہ کے چارٹر اور سلامتی کونسل کی متعلقہ قراردادوں کی روشنی میں پر امن طریقے
سوشل میڈیا کے اس دور میں پروپیگنڈہ کرنا اور عوام الناس کو متاثر کرنا انتہائی آسان ہو چکا ہے۔ نیم خواندہ یا ان پڑھ لوگ تو درکنار انتہائی پڑھے لکھے افراد بھی بآسانی اس کا شکار ہو جاتے ہیں۔

مقبول ترین
ماں۔۔۔۔مجھے معلوم تھا کہ آپ میرے اس عارضی دنیا میں واپس آنے کے لیے کتنی پرجوش تھیں۔۔۔۔۔یہ لیں، آج آپ کی دیرینہ خواہش پوری کیے دے رہی ہوں۔۔۔۔ارے دیرینہ یوں بولا ہے کہ جب سے میرا آپ کا ساتھ چھوٹا، وہ بندھن ٹوٹا جس نے مجھے آپ کی سانسوں کی ڈور سے باندھ رکھا تھا،تب سے محسوس ہونے لگا کہ اب مجھ میں کچھ باقی نہیں رہا۔
وزیراعظم عمران خان اور امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے درمیان ورلڈ اکنامک فورم کے موقع پر اہم ملاقات ہوئی جس میں باہمی دلچسپی کے امور اور اہم ایشوز پر تبادلہ خیالات کیا گیا۔ ورلڈ اکنامک فورم کی سائیڈ لائنز پر ہونے والی اس اہم ملاقات میں امریکی
حکومت اور اپوزیشن نے نئے چیف الیکشن کمشنر کے لیے سکندر سلطان راجہ کے نام کا اعلان کردیا ہے۔ الیکشن کمیشن ممبران و چیف الیکشن کمشنر کی تقرری کے لیے چیئرپرسن شیریں مزاری کی زیر صدارت حکومت اور اپوزیشن کی پارلیمانی
وزیراعظم عمران خان عالمی اقتصادی فورم (ورلڈ اکنامک فورم) کے سالانہ اجلاس میں شرکت کے لیے سوئٹزرلینڈ کے شہر ڈیووس روانہ ہوگئے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں