Monday, 06 July, 2020
ثنا جاوید اور عمیر جسوال کی جوڑی، مداحوں کی آرزو

ثنا جاوید اور عمیر جسوال کی جوڑی، مداحوں کی آرزو

پاکستان کے نامور اداکارہ ثنا جاوید اور گلوکار عمیر جسوال سے متعلق سوشل میڈیا پر یہ افواہیں سامنے آرہی ہیں کہ یہ دونوں جلد شادی کرلیں گے۔

ان افواہوں کا آغاز اس وقت ہوا جب گلوکار عمیر جسوال نے اپنے انسٹاگرام پر ایک تصویر پوسٹ کی جس میں وہ اپنی سالگرہ کا کیک کاٹ رہے ہیں۔

اس تصویر کے نیچے گلوکار نے اداکارہ ثنا جاوید کا کمنٹ میں شکریہ ادا کیا جبکہ لکھا کہ انہیں کیک پسند آیا اور بائیک کا رنگ بھی، جبکہ نئی بائیک کے لیے آئیڈیا دینے کا شکریہ بھی ادا کیا۔

اس پر اداکارہ نے جواب دیتے ہوئے کمنٹ کیا کہ 'مجھے خوشی ہے آپ کو پسند آیا، سالگرہ کی بہت مبارکباد'۔

ان دونوں کی اس بات چیت کے بعد مداحوں نے یہ خیال ظاہر کرنا شروع کردیا کہ عمیر جسوال اور ثنا جاوید ایک دوسرے کو پسند کرتے ہیں اور جلد شادی بھی کرلیں گے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کسی نے انہیں پاکستان کی نئی جوڑی قرار دیا۔

ویسے تو دونوں اداکاروں نے اب تک اس حوالے سے کوئی بیان جاری نہیں کیا البتہ انٹرنیٹ پر یہ خبریں بھی سامنے آرہی ہیں کہ یہ دونوں شادی نہیں کررہے اور انہوں نے تعلقات کی خبروں کو بےبنیاد ٹھہرایا ہے۔

خیال رہے کہ ثنا جاوید کا شمار پاکستان کی بہترین اداکاراؤں میں کیا جاتا ہے، جو 'خانی'، 'رسوائی' جیسے بہترین ڈراموں کا حصہ بن چکی ہیں۔

دوسری جانب عزیر جسوال پاکستان کے بہترین نوجوان گلوکار مانے جاتے ہیں جو اپنے کیریئر میں کئی کنسرٹس کے ساتھ ساتھ کوک اسٹوڈیو میں بھی پرفارم کرچکے ہیں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کسی بھی خبر سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔ علاوہ ازیں آپ بھی اپنا کالم، بلاگ، مضمون یا کوئی خبر info@mubassir.com پر ای میل کر سکتے ہیں۔ ادارہ

ثنا جاوید اور عمیر جسوال کی جوڑی، مداحوں کی آرزو
اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  31045
کوڈ
 
   
مقبول ترین
عراق میں امریکی سفارت خانے اور فوجی تنصیبات پر راکٹ داغے گئے تاہم امریکی ایئر ڈیفنس نے راکٹس کو فضا میں ہی ناکارہ بنا دیا۔ عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق عراق کے ریڈ زون ایریا میں واقع امریکی سفارت خانے پر ایک راکٹ داغا گیا جسے
اسلام آباد میں نیوز کانفرنس کرتے ہوئے زلفی بخاری کا کہنا تھا کہ پاکستان ٹوورازم ڈویلپمنٹ کارپوریشن (پی ٹی ڈی سی) بند نہیں ہوا بلکہ فائدہ مند ادارہ بننے جا رہا ہے۔ اس ادارے نے لاکھوں نوکریاں پیدا کرنی ہیں، ہمیں مشکل فیصلے کرنا ہوں گے۔
سی پیک اتھارٹی کے چیئرمین اور اطلاعات ونشریات کے معاون خصوصی لیفٹیننٹ جنرل ریٹائرڈ جنرل عاصم سلیم باجوہ نے کہا ہے کہ ایم ایٹ پر کام کا آغاز حکومت کی اولین ترجیح ہے۔ انہوں نے ایک ٹویٹ میں کہا کہ سینٹرل ڈیویلپمنٹ ورکنگ پارٹی نے
آئی ایس پی آر کے مطابق بھارتی فوج نے جنگ معاہدے کی خلاف ورزی کرتے ہوئے کنٹرول لائن پر بھاری ہتھیاروں سے فائرنگ کی، بٹل سیکٹر میں مارٹروں کی شیلنگ کر کے شہری آبادی کو نشانہ بنایا جس کی زد میں آ کر ایک 22 سالہ نوجوان زخمی ہو گیا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں