Thursday, 28 May, 2020
فلم 'ٹائیگر زندہ ہے' پر پاکستان میں پابندی عائد

فلم 'ٹائیگر زندہ ہے' پر پاکستان میں پابندی عائد

اسلام آباد ۔ بھارتی فلم 'ایک تھا ٹائیگر' کے سیکوئل 'ٹائیگر زندہ ہے' کو درآمد کے لیے پاکستانی حکومت نے این او سی جاری کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

انڈین خفیہ ایجنسی را اور پاکستانی خفیہ ادارے آئی ایس آئی کے ایجنٹ کی ایک دوسرے سے محبت کی کہانی پر مشتمل سلمان خان اور قطرینہ کیف کی یہ فلم 22 دسمبر کو سینیما گھروں کی زینت بننے جا رہی تھی۔

وزارتِ اطلاعات و نشریات نے اس فلم کے مقامی تقسیم کار یا ڈسٹریبیوٹر کو این او سی جاری کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

میڈیا  بات کرتے ہوئے مرکزی فلم سینسر بورڈ کے چیئرمین مبشر حسن کا کہنا تھا کہ یہ قدم مرکزی سینسر بورڈ کی سفارش پر کیا گیا ہے۔

’کیونکہ فلم کے ٹریلر، اور میڈیا پر موجود دیگر مواد کو دیکھنے سے صاف معلوم ہوتا ہے کہ اس فلم میں پاکستانی کے سکیورٹی اداروں، قانون نافذ کرنے والے اداروں، افراد اور چند ریاستی عناصرکی بے توقیری اور تحقیر کی گئی ہے اور پاکستان کے مرکزی سینسر بورڈ کی اس ضمن میں پالیسی بالکل واضح ہے کہ وہ قومی حمیت پر کسی قسم کا سمجھوتا نہیں کریں گے۔‘

ان کا کہنا تھا کہ اس فلم نے پاکستان کے کوڈ آف سینسرشپ آف فلم مجریہ 1980 ایم پی او کی بری طرح خلاف ورزی کی ہے۔

واضع رہے کہ کسی بھی فلم کے پاکستان میں درآمد کے معاملے کا اختیار اب وزارتِ اطلاعات کے پاس ہے جو مرکزی فلم سینسر بورڈ کی سفارش پر کسی بھی فلم کو درآمد کرنے یا نہ کرنے کا فیصلہ کرتی ہے اور این او سی جاری کرتی ہے۔

اس سے پہلے 2012 میں بھی فلم ’ایک تھا ٹائیگر‘ پر بھی پاکستان میں اسی وجہ سے پابندی عائد کی گئی تھی کہ اس میں سلمان خان کو را کا ایجنٹ اور کترینہ کیف کو آئی ایس آئی کا ایجنٹ دکھایا گیا تھا جو ایک دوسرے سے پیار کر بیٹھتے ہیں اور پھر دونوں ہی اپنی اپنی ایجنسی کو چھوڑ کر بھاگ جاتے ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  32415
کوڈ
 
   
مزید خبریں
کورونا وائرس پاکستان ہی نہیں ہی دنیا بھر میں اپنی پوری بدصورتی کے ساتھ متحرک ہے ، تشویشناک یہ ہےاس عالمی وباء کے نتیجے میں ہمارے ہاں اموات کا سلسلہ بھی شروع ہوچکا،
وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے کورونا وائرس کے مزید پھیلاؤ کے خطرے کو مدنظر رکھتے ہوئے اضلاع کی سطح پر قرنطینہ مرکز بنانے کی ہدایت کردی ہے۔
وزارت قانون و انصاف نے صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کی منظوری سےخالد جاوید خان کو انور منصور کی جگہ پاکستان کا نیا اٹارنی جنرل تعینات کرنے کا باضابطہ نوٹی فیکیشن جاری کر دیا ہے۔
اسلام آباد: ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) اور مائیکروسافٹ نے Imagine Cup 2020میں نیشنل یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی (نسٹ)، اسلام آباد کی ٹیمFlowlines کو نیشنل فائنل 2020کا فاتح قرار دیاہے۔نسٹ کی ٹیم نے ملک بھر کی 60 فائنلسٹ ٹیموں میں بہترین کارکردگی دکھائی۔

مقبول ترین
وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ بھارت خطے کے امن کو داﺅ پر لگا رہا ہے ‘ بھارت متنازعہ علاقوں میں تعمیراتی کام ‘سڑکیں اور فوجی بنکرز بنا رہا ہے جو کہ اس کے توسیع پسندانہ عزائم کو ظاہر کرتا ہے ‘لداخ کے متنازعہ علاقے میں تعمیرات سے بھارت عالمی قوانین کی خلاف ورزیاںکر رہا ہے۔
نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کے اعدادوشمار کے مطابق کورونا س کے وار تیز ہوگیاہے ،60ہزار پاکستانی متاثر‘ اب تک 1240 جاں بحق ،مجموعی طور پر 19 ہزار142 مریض صحت یاب ‘ 24 گھنٹوں میں مزید ایک ہزار446 کیسز رپورٹ ہوئے۔
سابق صدر آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ شدید مہنگائی کے باعث عوام حکومت سے تنگ آچکی ہے مو جودہ حکومت کاخاتمہ ہی عوام کے لئے ریلیف ہو گا،عوام نا اہل نیازی حکومت سے نجات چاہتی ہے ۔ کورونا وباءاور ٹڈی دل کے خاتمے کے لئے حکو مت کی کو ئی پا لیسی نظر نہیں آئی ، ڈنگ ٹپاو¿ نظام چل رہا ہے ۔
پاکستان مسلم لیگ(ن)کی ترجمان مریم اورنگزیب نے حکومت پر طنز کرتے ہوئے کہا ہے کہ عمران کے حکم پر چینی بر آمد کی گئی‘ مقدمہ بنایا جائے ،وزیراعظم کے لاپتہ ہونے پر تشویش ہے وزیراعظم کی گمشدگی کا اشتہار شائع کرنا چائیے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں