Friday, 10 July, 2020
فلم 'ٹائیگر زندہ ہے' پر پاکستان میں پابندی عائد

فلم 'ٹائیگر زندہ ہے' پر پاکستان میں پابندی عائد

اسلام آباد ۔ بھارتی فلم 'ایک تھا ٹائیگر' کے سیکوئل 'ٹائیگر زندہ ہے' کو درآمد کے لیے پاکستانی حکومت نے این او سی جاری کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

انڈین خفیہ ایجنسی را اور پاکستانی خفیہ ادارے آئی ایس آئی کے ایجنٹ کی ایک دوسرے سے محبت کی کہانی پر مشتمل سلمان خان اور قطرینہ کیف کی یہ فلم 22 دسمبر کو سینیما گھروں کی زینت بننے جا رہی تھی۔

وزارتِ اطلاعات و نشریات نے اس فلم کے مقامی تقسیم کار یا ڈسٹریبیوٹر کو این او سی جاری کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

میڈیا  بات کرتے ہوئے مرکزی فلم سینسر بورڈ کے چیئرمین مبشر حسن کا کہنا تھا کہ یہ قدم مرکزی سینسر بورڈ کی سفارش پر کیا گیا ہے۔

’کیونکہ فلم کے ٹریلر، اور میڈیا پر موجود دیگر مواد کو دیکھنے سے صاف معلوم ہوتا ہے کہ اس فلم میں پاکستانی کے سکیورٹی اداروں، قانون نافذ کرنے والے اداروں، افراد اور چند ریاستی عناصرکی بے توقیری اور تحقیر کی گئی ہے اور پاکستان کے مرکزی سینسر بورڈ کی اس ضمن میں پالیسی بالکل واضح ہے کہ وہ قومی حمیت پر کسی قسم کا سمجھوتا نہیں کریں گے۔‘

ان کا کہنا تھا کہ اس فلم نے پاکستان کے کوڈ آف سینسرشپ آف فلم مجریہ 1980 ایم پی او کی بری طرح خلاف ورزی کی ہے۔

واضع رہے کہ کسی بھی فلم کے پاکستان میں درآمد کے معاملے کا اختیار اب وزارتِ اطلاعات کے پاس ہے جو مرکزی فلم سینسر بورڈ کی سفارش پر کسی بھی فلم کو درآمد کرنے یا نہ کرنے کا فیصلہ کرتی ہے اور این او سی جاری کرتی ہے۔

اس سے پہلے 2012 میں بھی فلم ’ایک تھا ٹائیگر‘ پر بھی پاکستان میں اسی وجہ سے پابندی عائد کی گئی تھی کہ اس میں سلمان خان کو را کا ایجنٹ اور کترینہ کیف کو آئی ایس آئی کا ایجنٹ دکھایا گیا تھا جو ایک دوسرے سے پیار کر بیٹھتے ہیں اور پھر دونوں ہی اپنی اپنی ایجنسی کو چھوڑ کر بھاگ جاتے ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  28818
کوڈ
 
   
مزید خبریں
سید منور حسن مسلم امہ کا اثاثہ و سرمایہ تھے۔ ان کی وفات سے پیدا ہونے والا خلاء پر نہیں ہو سکے گا۔
کورونا وائرس پاکستان ہی نہیں ہی دنیا بھر میں اپنی پوری بدصورتی کے ساتھ متحرک ہے ، تشویشناک یہ ہےاس عالمی وباء کے نتیجے میں ہمارے ہاں اموات کا سلسلہ بھی شروع ہوچکا،
وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے کورونا وائرس کے مزید پھیلاؤ کے خطرے کو مدنظر رکھتے ہوئے اضلاع کی سطح پر قرنطینہ مرکز بنانے کی ہدایت کردی ہے۔
وزارت قانون و انصاف نے صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کی منظوری سےخالد جاوید خان کو انور منصور کی جگہ پاکستان کا نیا اٹارنی جنرل تعینات کرنے کا باضابطہ نوٹی فیکیشن جاری کر دیا ہے۔

مقبول ترین
لاہور۔ کورونا وائرس کی وجہ سے لاک ڈائون میں بھارت کے مختلف شہروں میں پھنسے80 پاکستانی شہری جبکہ پاکستان میں مقیم 114 بھارتی شہری واپس لوٹ گئے۔
پنجاب حکومت نے لاہور کے شمال میں نیا شہر بسانے کیلئے علیحدہ اتھارٹی کے قیام کا فیصلہ کیا ہے جس کے چیئرمین وزیراعلیٰ عثمان بزدار ہوں گے۔ پنجاب حکومت اتھارٹی کے قیام کیلئے آرڈیننس جاری کرے گی جو نیا شہر بسانے کے لیے کام کرے گی۔
نیشنل الیکٹرک پاور ریگولیٹری اتھارٹی (نیپرا) کے چیئرمین نے کہا ہے کہ نجکاری کے باوجود کے الیکٹرک میں بہتری نہیں آ رہی۔ کے الیکٹرک نے گیارہ مہینے سے گرڈ اسٹیشنز کو اپ گریڈ نہیں کیا، اضافی بجلی اٹھانے کی صلاحیت نہیں۔
جمعیت علمائے اسلام (ف) کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے کہا ہے کہ قومی ادارے ایک پیج پر نہیں، سیاسی جماعتیں اس وقت ریاست کی بقا کی جنگ لڑ رہی ہیں۔ مولانا فضل الرحمان کا اے پی سی کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ اس وقت ملک

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں