Saturday, 14 December, 2019
فلم 'ٹائیگر زندہ ہے' پر پاکستان میں پابندی عائد

فلم 'ٹائیگر زندہ ہے' پر پاکستان میں پابندی عائد

اسلام آباد ۔ بھارتی فلم 'ایک تھا ٹائیگر' کے سیکوئل 'ٹائیگر زندہ ہے' کو درآمد کے لیے پاکستانی حکومت نے این او سی جاری کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

انڈین خفیہ ایجنسی را اور پاکستانی خفیہ ادارے آئی ایس آئی کے ایجنٹ کی ایک دوسرے سے محبت کی کہانی پر مشتمل سلمان خان اور قطرینہ کیف کی یہ فلم 22 دسمبر کو سینیما گھروں کی زینت بننے جا رہی تھی۔

وزارتِ اطلاعات و نشریات نے اس فلم کے مقامی تقسیم کار یا ڈسٹریبیوٹر کو این او سی جاری کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

میڈیا  بات کرتے ہوئے مرکزی فلم سینسر بورڈ کے چیئرمین مبشر حسن کا کہنا تھا کہ یہ قدم مرکزی سینسر بورڈ کی سفارش پر کیا گیا ہے۔

’کیونکہ فلم کے ٹریلر، اور میڈیا پر موجود دیگر مواد کو دیکھنے سے صاف معلوم ہوتا ہے کہ اس فلم میں پاکستانی کے سکیورٹی اداروں، قانون نافذ کرنے والے اداروں، افراد اور چند ریاستی عناصرکی بے توقیری اور تحقیر کی گئی ہے اور پاکستان کے مرکزی سینسر بورڈ کی اس ضمن میں پالیسی بالکل واضح ہے کہ وہ قومی حمیت پر کسی قسم کا سمجھوتا نہیں کریں گے۔‘

ان کا کہنا تھا کہ اس فلم نے پاکستان کے کوڈ آف سینسرشپ آف فلم مجریہ 1980 ایم پی او کی بری طرح خلاف ورزی کی ہے۔

واضع رہے کہ کسی بھی فلم کے پاکستان میں درآمد کے معاملے کا اختیار اب وزارتِ اطلاعات کے پاس ہے جو مرکزی فلم سینسر بورڈ کی سفارش پر کسی بھی فلم کو درآمد کرنے یا نہ کرنے کا فیصلہ کرتی ہے اور این او سی جاری کرتی ہے۔

اس سے پہلے 2012 میں بھی فلم ’ایک تھا ٹائیگر‘ پر بھی پاکستان میں اسی وجہ سے پابندی عائد کی گئی تھی کہ اس میں سلمان خان کو را کا ایجنٹ اور کترینہ کیف کو آئی ایس آئی کا ایجنٹ دکھایا گیا تھا جو ایک دوسرے سے پیار کر بیٹھتے ہیں اور پھر دونوں ہی اپنی اپنی ایجنسی کو چھوڑ کر بھاگ جاتے ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  54511
کوڈ
 
   
مزید خبریں
مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں
بھارت میں شدید گرمی کے باعث مرنے والوں کی تعداد 134ہوگئی بھارتی میڈیا کے مطابق شدید گرمی کے باعث بھارت کی ریاست تلنگانہ ،آندھرا پردیش اور اڑیسہ میں مرنے والوں کی تعداد 134 ہوگئی ہے۔
افغان حکومت نے باچاخان یونیورسٹی حملے میں افغان سرزمین استعمال ہونے کا امکان مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ افغانستان نے کسی دہشت گرد گروپ کو پناہ نہیں دی جب کہ افغانستان کسی دہشت گرد گروپ کی حمایت بھی نہیں کرتا۔
نیویارک میں ایک کمپنی نے ایک ایسا کام کرنے کے لیے بازار میں بوتھ بنادیا ہے جس کا سن کر ہی انسان شرم سے پانی پانی ہو جائے۔ اس کمپنی نے مردوں کو خودلذتی کا موقع فراہم کرنے کے لیے بازار کے بیچ یہ بوتھ بنایا ہے

مقبول ترین
ترجمان دفتر خارجہ کی جانب سے بھارتی وزارت خارجہ کا تبصرہ مسترد کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ مودی کو ہمسایہ ممالک کو اقلیتوں کے حقوق پر لیکچر دینا زیب نہیں دیتا۔ بھارت آج اقلیتوں کے قتل کی علامت بن چکا ہے۔
لاہور ہائیکورٹ میں پنجاب انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیالوجی (پی آئی سی) پر حملے کے الزام میں گرفتار وکلاء کی رہائی سے متعلق درخواست کی سماعت پر جسٹس علی باقر نجفی نے ریمارکس دیے کہ اسپتال پر حملہ جنگوں میں بھی نہیں ہوتا۔
پیپلز پارٹی کے ورکرز کنونشن سے خطاب میں ان کا کہنا تھا کہ طاقت کا سرچشمہ صرف عوام ہیں۔ بنیادی حقوق اور جمہوریت پر حملے ناقابل برداشت ہیں۔ ہم آخری دم تک لڑیں گے اور ظلم کے خلاف آواز اٹھاتے رہیں گے۔
سندھ ہائیکورٹ نے ملزمان کے نام ای سی ایل میں شامل کرنے کا حکم دے دیا۔ اسپیکرسندھ اسمبلی آغا سراج درانی عدالتی ریمانڈ پر جیل میں ہیں، عدالت نے درخواستوں پر 25 نومبر کو فیصلہ محفوظ کیا تھا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں