Wednesday, 19 February, 2020
فلم 'ٹائیگر زندہ ہے' پر پاکستان میں پابندی عائد

فلم 'ٹائیگر زندہ ہے' پر پاکستان میں پابندی عائد

اسلام آباد ۔ بھارتی فلم 'ایک تھا ٹائیگر' کے سیکوئل 'ٹائیگر زندہ ہے' کو درآمد کے لیے پاکستانی حکومت نے این او سی جاری کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

انڈین خفیہ ایجنسی را اور پاکستانی خفیہ ادارے آئی ایس آئی کے ایجنٹ کی ایک دوسرے سے محبت کی کہانی پر مشتمل سلمان خان اور قطرینہ کیف کی یہ فلم 22 دسمبر کو سینیما گھروں کی زینت بننے جا رہی تھی۔

وزارتِ اطلاعات و نشریات نے اس فلم کے مقامی تقسیم کار یا ڈسٹریبیوٹر کو این او سی جاری کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

میڈیا  بات کرتے ہوئے مرکزی فلم سینسر بورڈ کے چیئرمین مبشر حسن کا کہنا تھا کہ یہ قدم مرکزی سینسر بورڈ کی سفارش پر کیا گیا ہے۔

’کیونکہ فلم کے ٹریلر، اور میڈیا پر موجود دیگر مواد کو دیکھنے سے صاف معلوم ہوتا ہے کہ اس فلم میں پاکستانی کے سکیورٹی اداروں، قانون نافذ کرنے والے اداروں، افراد اور چند ریاستی عناصرکی بے توقیری اور تحقیر کی گئی ہے اور پاکستان کے مرکزی سینسر بورڈ کی اس ضمن میں پالیسی بالکل واضح ہے کہ وہ قومی حمیت پر کسی قسم کا سمجھوتا نہیں کریں گے۔‘

ان کا کہنا تھا کہ اس فلم نے پاکستان کے کوڈ آف سینسرشپ آف فلم مجریہ 1980 ایم پی او کی بری طرح خلاف ورزی کی ہے۔

واضع رہے کہ کسی بھی فلم کے پاکستان میں درآمد کے معاملے کا اختیار اب وزارتِ اطلاعات کے پاس ہے جو مرکزی فلم سینسر بورڈ کی سفارش پر کسی بھی فلم کو درآمد کرنے یا نہ کرنے کا فیصلہ کرتی ہے اور این او سی جاری کرتی ہے۔

اس سے پہلے 2012 میں بھی فلم ’ایک تھا ٹائیگر‘ پر بھی پاکستان میں اسی وجہ سے پابندی عائد کی گئی تھی کہ اس میں سلمان خان کو را کا ایجنٹ اور کترینہ کیف کو آئی ایس آئی کا ایجنٹ دکھایا گیا تھا جو ایک دوسرے سے پیار کر بیٹھتے ہیں اور پھر دونوں ہی اپنی اپنی ایجنسی کو چھوڑ کر بھاگ جاتے ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  50802
کوڈ
 
   
مزید خبریں
اسلام آباد: ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) اور مائیکروسافٹ نے Imagine Cup 2020میں نیشنل یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی (نسٹ)، اسلام آباد کی ٹیمFlowlines کو نیشنل فائنل 2020کا فاتح قرار دیاہے۔نسٹ کی ٹیم نے ملک بھر کی 60 فائنلسٹ ٹیموں میں بہترین کارکردگی دکھائی۔
پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے بانی رہنما اور وزیر اعظم عمران خان کے دیرینہ سیاسی معاون نعیم الحق طویل علالت کے بعد انتقال کر گئے۔ انھیں کینسر کا مرض‌لاحق تھا۔ وہ کراچی کے نجی اسپتال میں زیر علاج تھے۔
ویسے تو پاکستان کے ترکی کے ساتھ تعلقات ہمیشہ ہی برادرانہ رہے ہیں، مختلف علاقائی اور ملکی معاہدوں میں دونوں ملک شریک رہے ہیں۔ ان روابط کی جڑیں تاریخ کی گہرائی میںموجود ہیں لیکن یوں معلوم ہوتا ہے جیسے اب پاک ترک تعلقات کے بلندی کی طرف بڑھنے کی بنیاد رکھ دی گئی ہے۔
چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ وزیراعظم مان لیں وہ نااہل، نالائق اور سلیکٹڈ ہیں انہیں گھر جانا پڑے گا۔ قومی اسمبلی اجلاس میں اظہار خیال کے دوران چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ عمران خان کی پوری

مقبول ترین
چیئرمین کشمیر کمیٹی سید فخر امام نے اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل انتونیوگوتیریس کے مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی پامالیوں کو اجاگر کرنے کے بیان کی تعریف کرتے ہوئےکہا کہ مقبوضہ جموں و کشمیر کے معاملے پر اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل کا غیر جانبدارانہ تبصرہ دیرپا پاکستانی موقف کا حامی ہے۔
وزیراعظم نے امید ظاہر کی کہ تمام انٹرنیشنل سوشل میڈیا اور انٹرنیٹ کمپنیاں پاکستان میں کام جاری رکھیں گی اور حکومت ان کے تحفظات دور کرے گی۔سوشل میڈیا کے حوالے سے متعارف کروائی گئی حالیہ ’پابندیوں‘ پر بڑھتی ہوئی تنقید کے بعد وزیراعظم نے متعلقہ حکام کو ان قواعد کے نفاذ سے قبل تمام اسٹیک ہولڈرز سے مشاورت کرنے کی ہدایت کردی۔
ایرانی عدالت کے ترجمان غلام حسین اسماعیلی نے میڈیا کو بتایا کہ 10 شہریوں کو ریاست مخالف سرگرمیوں اور امریکا کی جاسوسی کے الزام میں دس سال تک قید کی سزا سنائی گئی ہے۔ ان افراد کو 2018 میں حراست میں لیا گیا تھا۔
افغان الیکشن کمیشن نے ملک میں ہونے والے صدارتی انتخابات کے حتمی سرکاری نتائج کا اعلان 5 ماہ بعد کر دیا ہے، اشرف غنی ایک مرتبہ پھر دوبارہ ملک کے صدر بن گئے ہیں۔ چیف ایگزیکٹو عبد اللہ عبد اللہ نے نتائج تسلیم کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں