Saturday, 07 December, 2019
کترینہ اور جیکولین کا کیرئیر سلمان خان کا مرہونِ منت

کترینہ اور جیکولین کا کیرئیر سلمان خان کا مرہونِ منت

نیو دہلی ۔ بالی وڈ دبنگ سلمان خان نے بہت سی اداکاراؤں کو فلم نگری میں متعارف بھی کرایا اور جب انہیں ناکامی کا سامنا رہا تو ان کا کیرئیر بچانے میں بھی اہم کردار ادا کیا۔  

بھارتی نیوز سائٹ دکن کرونیکل کی رپورٹ کے مطابق 51 سالہ بالی وڈ دبنگ سلمان خان اداکارہ کترینہ کیف اور جیکولین فرنینڈز کو فلم نگری میں متعارف کرایا اور جب ان پر برا وقت آیا تو انہیں دوبارہ کامیابی کے ٹریک پر لانے کے لئے سلو میاں پیش پیش رہے۔ 

رپورٹ کے مطابق کترینہ کیف کی پے در پے فلاپ فلموں کے بعد سلمان خان نے اپنا اثر و رسوخ استعمال کرتے ہوئے انہیں فلم ’ٹائیگر زندہ ہے‘ سیکوئل میں شامل کیا۔ 

رپورٹ کے مطابق کترینہ کیف فلم ٹائیگر زندہ ہے کے سیکوئل سے باہر ہوچکی تھیں تاہم سلمان خان کے اسرار پر ان کا انتخاب کیا گیا اور خود سلمان خان نے ان کے ایکشن سین بھی ڈیزائن کئے۔

اس سے قبل کترینہ کی مسلسل 4 فلمیں ناکام ہوچکی تھیں جن میں  ’فینٹم‘، ’فتور‘، ’بار بار دیکھو‘ اور ’جگا جاسوس‘  شامل ہیں۔ 

سلمان امید کرتے ہیں کہ فلم سپر ہٹ جائے گی کیونکہ فلم کے گانوں اور ٹیزر نے ہی کافی دھوم مچادی ہے۔

دوسری جانب جیکولین فرنینڈز کو بھی فلم نگری میں بڑی کامیابی فلم ’کک‘ سے ملی جس میں ان کے ساتھ سلمان خان مرکزی کردار میں جلوہ گر ہوئے۔ 

جیکولین نے اب سلمان خان کے ساتھ فلم ’ریس 3 ‘ بھی سائن کر لی ہے جس کے پیچھے بھی سلمان خان کا ہی ہاتھ ہے۔

سلمان خان کے مطابق کترینہ اور جیکولین بہترین اداکارہ ہیں اور دونوں ہی انہیں پسند ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  64647
کوڈ
 
   
مزید خبریں
مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں
بھارت میں شدید گرمی کے باعث مرنے والوں کی تعداد 134ہوگئی بھارتی میڈیا کے مطابق شدید گرمی کے باعث بھارت کی ریاست تلنگانہ ،آندھرا پردیش اور اڑیسہ میں مرنے والوں کی تعداد 134 ہوگئی ہے۔
افغان حکومت نے باچاخان یونیورسٹی حملے میں افغان سرزمین استعمال ہونے کا امکان مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ افغانستان نے کسی دہشت گرد گروپ کو پناہ نہیں دی جب کہ افغانستان کسی دہشت گرد گروپ کی حمایت بھی نہیں کرتا۔
نیویارک میں ایک کمپنی نے ایک ایسا کام کرنے کے لیے بازار میں بوتھ بنادیا ہے جس کا سن کر ہی انسان شرم سے پانی پانی ہو جائے۔ اس کمپنی نے مردوں کو خودلذتی کا موقع فراہم کرنے کے لیے بازار کے بیچ یہ بوتھ بنایا ہے

مقبول ترین
امریکی ریاست مینیسوٹا میں امریکی فوج کی ریزرو فورس ’یو ایس نیشنل گارڈز‘ کے ایک ہیلی کاپٹر نے مرمت کے بعد تجرباتی پرواز بھری تھی تاہم کچھ ہی دیر بعد ہیلی کاپٹر کا کنٹرول روم سے رابطہ منقطع ہوگیا تھا۔
ڈیرہ اسماعیل خان میں ٹانک روڈ ظفرآباد کالونی میں پولیس مقابلے کے دوران کالعدم تنظیم ٹی ٹی پی کھاریاں کے 2 دہشت گرد مارے گئے، واقعے کے بعد پولیس اور سیکیورٹی فورسز کی بھاری نفری موقع پر پہنچ گئی اور علاقے کو گھیرے میں لے لیا۔
رکن پنجاب الیکشن کمیشن جسٹس ریٹائرڈ الطاف ابراہیم قریشی نے قائم مقام چیف الیکشن کمشنر کے عہدے کا حلف اٹھالیا ہے، ممبر کے پی کے جسٹس ریٹائرڈ ارشاد قیصر نے الطاف ابراہیم قریشی سے قائم مقام چیف الیکشن کمشنر کاحلف لیا، 2 رکنی الیکشن
وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور پاکستان میں تعینات امریکی سفیر پال جونز کے درمیان ہونے والی ملاقات میں خطے میں امن کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ شاہ محمود قریشی نے امریکا کی جانب سے افغان امن مذاکرات کی بحالی

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں