Sunday, 16 June, 2019
ایدھی کے قبرستان میں اپنی لاش کی تلاش

ایدھی کے قبرستان میں اپنی لاش کی تلاش
تحریر: توقیر چغتائی

 

پچھلے چالیس سال سے میں اپنے آپ کو تلاش کر رہا ہوں، کبھی لیاری کی تنگ و تاریک گلیوں میں جا کر اپنا پتا پوچھتا ہوں، کبھی فشری کی سڑکوں سے اٹھنے والی مچھلیوں کی بدبو سے اپنی ناک کو بچاتے ہوئے دور تک پھیلے ہوئے سمندر کی آخری حد تک اپنا عکس تلاش کرتا ہوں اور کبھی شاہراہ فیصل پر ممنوعہ اوقات میں چلنے والی بھاری گاڑیوں کے ٹائروں سے اپنے وجود کو محفوظ رکھنے کی ناکام کوشش میں الجھا رہتا ہوں۔

مجھے لیاری کی گلیوں میں بیٹھ کر بانکلیٹ، مورصوابی اور کابلی بیچتی بلُک زیتون ( بلوچی زبان میں نانی) نظر آتی ہے نا ہی شیر شاہ کے محمدی روڈ پر کھڑا حسین ملباری کہیں دکھائی دیتا ہے جو تانبے کے ٹوٹی لگے تھرموس سے شیشے کے گلاس میں ملائی والی چائے کا ادھیا (آدھا گلاس) بنا کر دیتا تھا۔

رنچھور لائن کے لکھ پتی ہوٹل کے ساتھ پان کے کیبن پر کھڑا وہ راجستھانی پنواڑی بھی تو کہیں کھوگیا ہے جو رات 12 بجے گھر جانے سے پہلے سادہ خوشبو کا پان میرے کلے میں رکھ دیتا تھا تاکہ میرے ہاتھ خراب نہ ہوں، ہو سکتا ہے کلفٹن جانے کیلئے 20 نمبر بس میں بیٹھنے کے بعد ہوا کے جھونکوں نے مجھ پر نیند طاری کردی ہو، کنڈیکٹر نے نہ جگایا ہو اور میں واپس منگھو پیر پہنچ گیا ہوں۔

ہوسکتا ہے میں مر چکا ہوں، ہوسکتا نہیں بلکہ ہوچکا ہے، میں جس شہر میں رہ رہا ہوں اس کی سڑکوں پر چلنے پھرنے والے سارے لوگ زندہ لاشیں ہی تو ہیں، فرق صرف اتنا ہے کہ کچھ لاشیں اپنی تلاش میں ہیں اور کچھ اس انتظار میں پڑی ہیں کہ کوئی انہیں پہچان کر اپنے ساتھ لے جائے۔

مرحوم عبدالستار ایدھی نے جن لاوارث لاشوں کو جمع کرنا شروع کیا تھا، ان کی تعداد 84,000 سے تجاوز کرچکی ہے، ان لاشوں میں 20 نمبر بس کے اُس ڈرائیور کی لاش بھی ہوگی جس کی بس کو ایک ہڑتال کے دران جلا دیا گیا تھا اور ڈرائیونگ سیٹ پر بیٹھے بیٹھے وہ بھی جل گیا تھا، اس میں بلُک زیتون کی لاش بھی ہوگی جو منشیات فروشوں اور پولیس کے درمیان ہونے والے مقابلے کے دوران ایک سنسناتی گولی کا نشانہ بنی تھی، یقیناً ان لاشوں میں شیر شاہ کے محمدی روڈ پر چائے بیچنے والے محمد حسین ملباری کی لاش بھی ہوگی جسے فرقہ وارانہ فساد کے دوران چھریوں کے پے در پے وار کرکے قتل کردیا گیا تھا، ان لاشوں میں رنچھوڑ لائن کے اُس راجستھانی پنواڑی کی لاش بھی ہو گی جسے بھتہ نہ دینے کی پاداش میں ہاتھ پاﺅں باندھ کر لیاری ندی میں پھینک دیا گیا تھا۔

اب لیاری بھی ویران ہے، شیر شاہ کی ٹوٹی پھوٹی سڑکیں بھی بین کر رہی ہیں، رنچھوڑ لائن کی جگمگاتی راتیں بھی اندھیروں میں ڈوب گئی ہیں اور 20 نمبر بسیں بھی بہت کم رہ گئی ہیں، ہاں ایدھی کے قبرستان میں آنے والی لاشوں کا سلسلہ معمول کے مطابق چل رہا ہے، یقیناً اس قبرستان میں میری بھی لاش موجود ہوگی، آج میں اپنے آپ کو ڈھونڈ کے ہی رہوں گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کالم نگار، بلاگر یا مضمون نگار کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ بھی ہمارے لیے کالم / مضمون یا اردو بلاگ لکھنا چاہتے ہیں تو قلم اٹھائیے اور 500 الفاظ پر مشتمل تحریر اپنی تصویر، مکمل نام، فون نمبر اور مختصر تعارف کے ساتھ info@mubassir.com پر ای میل کریں۔ ادارہ

ایدھی کے قبرستان میں اپنی لاش کی تلاش
اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  7141
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
25 دسمبر گزرگیا، یہ نئے پاکستان کا پہلا 25 دسمبرتھا۔ پاکستانیوں کیلئے 25 دسمبرکرسمس کے ساتھ ساتھ قائداعظم ڈے کے حوالے سے بھی انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔ بانئ پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح 25 دسمبر 1876 کو پیدا ہوئے تھے، اس لحاظ ملک بھر
امریکی کانگریس نے قرارداد منظور کی ہے کہ امریکہ یمن سعودی جنگ میں سعودی عرب کی حمایت سے دستبردار ہو جائے.امریکہ کی وزارت خارجہ کے وزیر پومپیو نے کہا کہ ہم امریکی کانگریس کی منظور کی گئی قرارداد کا احترام کریں گے.
کل پارلیمنٹ میں پاکستان کی پارلیمانی تاریخ کا نہایت شرم ناک واقعہ پیش آیا جب حکومتی بنچوں سے ایک غیرمسلم ممبر پارلیمنٹ نے شراب پر پائبندی کا بل پیش کیا جسے پوری پارلیمنٹ نے متفقہ طور پر مسترد کردیا.صرف ایم ایم اے ممبرز نے رامیش
قدرت کی طرف سے اشرف المخلوق انسان کیلئے زمین و آسمان و دیگر قدرتی وسائل و ذخائر پیدا کیے گئے تاکہ انسان اپنی نسل کی افزائش ممکن بنا سکے اور دوسرے انسانوں کے ساتھ مل جل کر ایک خوشحال و پرامن زندگی کا قیام عمل میں لائے۔

مقبول ترین
پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ جتنے کیس بنانے ہیں بنا لیں، میرے پورے خاندان کو جیل بھیج دیں، 1973 کے آئین، عوامی حقوق، لاپتاافراد ، سول کورٹس اور 18ویں ترمیم پر موقف نہیں بدلیں گے۔
قومی احتساب بیورو (نیب) نے میگا منی لانڈرنگ کیس میں سابق صدر آصف علی زرداری کی ہمشیرہ فریال تالپور کو گرفتار کر لیا ہے۔ نیب نے فریال تالپور کے طبی معائنہ کیلئے ڈاکٹرز کی ٹیم کو طلب کر لیا ہے، انھیں کل احتساب عدالت میں پیش
سابق وزیراعظم نواز شریف کا کہنا ہے کہ عمران خان کا وقت پورا ہوچکا ہے اور وہ جلد انجام کو پہنچنے والے ہیں۔ کوٹ لکھپت جیل میں مسلم لیگ (ن) کے رہنماؤں نے سابق وزیراعظم نواز شریف سے ملاقات کی، اس موقع پر رہنماؤں سے
بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں اننت ناگ سے گزرنے والے بھارتی سیکیورٹی فورس (سینٹرل ریزرو پولیس فورس) کے قافلے پر 2 مسلح افراد نے فائرنگ کردی، ملزمان فائرنگ کے بعد فورسز کی گاڑی پر دستی بم بھی پھینک گئے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں