Tuesday, 22 September, 2020
’’ریفرینڈم: 92 فی صد عراقی کردوں کا ’’آزادی‘‘ کے حق میں ووٹ‘‘

’’ریفرینڈم: 92 فی صد عراقی کردوں کا ’’آزادی‘‘ کے حق میں ووٹ‘‘

اربیل ۔ عراق کے خود مختار علاقے کردستان میں سوموار کو منعقدہ متنازع ریفرینڈم کے پہلے سرکاری نتائج کا اعلان کردیا گیا ہے جس کے مطابق 92 فی صد عراقی کردوں نے آزادی کے حق میں ووٹ دیا ہے۔

کردستان کے الیکشن کمیشن کے حکام نے بدھ کے روز علاقائی دارالحکومت اربیل میں ایک نیوز کانفرنس میں بتایا ہے کہ ریفرینڈم میں کل 3305925 ووٹروں نے اپنا حق رائے دہی استعمال کیا تھا۔ ان میں سے 92.73 فی صد نے کردستان کی آزادی کے لیے ’’ ہاں‘‘ میں ووٹ دیا ہے۔

انھوں نے مزید بتایا ہے کہ ریفرینڈم میں ووٹ ڈالنے کی شرح 72.61 فی صد رہی ہے۔

واضح رہے کہ کردستان میں کل اندراج شدہ ووٹروں کی تعداد 53 لاکھ کے لگ بھگ ہے۔ خود مختار عراقی کردستا ن کے تین صوبوں اربیل ، سلیمانیہ اور دہوک اور ان سے متصل تیل کی دولت سے مالا مال صوبے کرکوک میں آزادی کے نام سے اس ریفرینڈم کا انعقاد کیا گیا ہے۔ 

ان علاقوں میں 12072 پولنگ مراکز قائم کیے گئے تھے۔ سوموار کی شام پولنگ کا عمل مکمل ہوتے ہی آزادی ریفرینڈم کے حق اور مخالفت میں ڈالے گئے ووٹوں کی گنتی شروع کردی گئی تھی۔

الیکشن کمیشن کے اس اعلان سے چندے قبل ہی عراقی وزیراعظم حیدر العبادی نے کہا کہ’’ ہم ریفرینڈم کے نتیجے پر کوئی مذاکرات نہیں کریں گے۔اگر کرد بات چیت کا آغاز چاہتے ہیں تو پھر انھیں ریفرینڈم اور اس کے نتیجے کو منسوخ کرنا ہوگا‘‘۔

بدھ کے روز عراقی پارلیمان میں تقریر کرتے ہوئے کردستان کی علاقائی حکومت کے صدر مسعود بارزانی سے اس مطالبے کا اعادہ کیا ہے کہ’’ وہ آیندہ جمعہ تک بین الاقوامی ہوائی اڈوں کا کنٹرول بغداد حکومت کے حوالے کردیں، دوسری صورت میں کردستان کے لیے براہ راست بین الاقوامی پروازوں پر پابندی عاید کردی جائے گی‘‘۔

انھوں نے کہا کہ’’ ہم ریفرینڈم کے نتیجے پر کوئی مذاکرات نہیں کریں گے۔اگر کرد بات چیت کا آغاز چاہتے ہیں تو پھر انھیں ریفرینڈم اور اس کے نتیجے کو منسوخ کرنا ہوگا‘‘۔

عراقی وزیراعظم کے اس مطالبے کو کردستان کے ٹرانسپورٹ کے وزیر مولود مراد نے مسترد کردیا ہے ۔انھوں نے کردستان کے دارالحکومت اربیل میں ایک نیوز کانفرنس میں کہا کہ ’’ ہوائی اڈوں پر کنٹرول اور اربیل کے لیے براہ راست بین الاقوامی پروازوں کو برقرار رکھنا داعش کے خلاف جنگ لیے ناگزیر ہے‘‘۔

کرد لیڈروں کا کہنا ہے کہ ریفرینڈم کے انعقاد سے انھیں ایسا مینڈیٹ حاصل ہوگیا ہے جس کے ذریعے وہ اپنے علاقے کی عراق سے پُرامن طور پر علاحدگی کے لیے بغداد حکومت سے مذاکرات آغازکرسکتے ہیں۔

واضح رہے کہ عراق کی شہری ہوابازی کی اتھارٹی نے بدھ کو غیر ملکی فضائی کمپنیوں کو ایک نوٹس بھیجا ہے اور اس میں انھیں خبردار کیا ہے کہ کردستا ن کے دو شہروں اربیل اور سلیمانیہ کے لیے جمعہ کو گرینچ معیاری وقت ( جی ایم ٹی ) کے مطابق 1500 بجے سے بین الاقوامی پروازیں معطل کردی جائیں گے اور ان شہروں کے درمیان صرف اندرون ملک ہی پروازیں چل سکیں گی۔ 

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  32509
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
علامہ محمداقبال رحمۃ اللہ تعالی علیہ نے فرمایا ہے کہ”ثبات ایک تغیرکو ہے زمانے میں“،گویا اس آسمان کی چھت کی نیچے کسی چیز کو قرارواستحکام نہیں۔تاریخ گواہ ہے کہ اس زمین کا جغرافیہ ایک ایک صدی میں کئی کئی مرتبہ کروٹیں بدلتارہا ہے۔سائنس کی بڑھتی ہوئی رفتار کے ساتھ جغرافیے کی تبدیلی کا عمل بھی تیزتر ہوتاجارہاہے،چنانچہ گزشتہ ایک صدی نے تین بڑی بڑی سپر طاقتوں کے ڈوبنے کا مشاہدہ کیا،
سعودی عرب کے ایک ایم بی سی چینل پر رمضان کے شروع میں ایک ڈرامہ "ام ہارون" کے نام سے نشر کیا جا رہا ہے، جس میں یہودیت کو مظلوم بنا کر پیش کیا گیا ہے۔
عالمی یوم آزادیِ صحافت کے حوالے سے خصوصی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ گزشتہ تیس برس میں انیس صحافی فرائض کی ادائیگی کے دوران جاں بحق ہوچکے ہیں۔ بھارتی فورسز کے مظالم اجاگر کرنے پر صحافیوں کو گرفتار کیاجاتا ہے اور تشدد کا نشانہ بنایا جاتا ہے۔
یکم مئی' یومِ مزدور' وہ دن جسے مزدور کے علاوہ سب مناتے ہیں' اس بار شائد وہ رنگ نہ جما سکے کہ کورونا کے دربار میں سبھی ایک ہوئے ہیں مگر متاثر صرف مزدور۔ مزدور کہ جسے دو وقت کی روٹی کے لالے پڑے ہوتے تھے اب وقت کی بے رحم موجوں کے سہارے زندگی اور موت کی جنگ سے نبرد آزما ہے۔ خیر یہ قصہ پھر سہی ابھی فی الحال ایک طائرانہ نظر اس دن کی مناسبت سے۔

مزید خبریں
کورونا وائرس پاکستان ہی نہیں ہی دنیا بھر میں اپنی پوری بدصورتی کے ساتھ متحرک ہے ، تشویشناک یہ ہےاس عالمی وباء کے نتیجے میں ہمارے ہاں اموات کا سلسلہ بھی شروع ہوچکا،
کی سڑک کے کنارے ایک ہوٹل میں چائے پینے کے لیے رکا تو ایک مقامی صحافی دوست سے ملاقات ہوگئی جنہیں سب شاہ جی کہتے ہیں سلام دعا کے بعد شاہ جی سے پوچھا کہ ٹیکنالوجی کی وجہ سے پاکستان کتنا تبدیل ہوچکا ہے تو کہنے لگے کہ سوشل میڈیا کی وجہ سےعدم برداشت میں بہت اضافہ ہوا ہے۔
میرے پڑھنے والو،میں ایک عام سی،نا سمجھ ایک الہڑ سی لڑکی ہوا کرتی تھی، بات بات پہ رو دینا تو جیسے میری فطرت کا حصہ تھا، اور پھربات بے بات ہنسنا میری کمزوری، یہ لڑکی دنیا کے سامنے وہی کہتی اور وہی کرتی تھی جو یہاں کے لوگ سن اور سمجھ کر خوش ہوتے تھے
صبح سویرے اسکول جاتے وقت ہم عجیب مسابقت میں پڑے رہتے تھے پہلا مقابلہ یہ ہوتا تھا کہ کون سب سے تیز چلے گا دوسرا شوق سلام میں پہل کرنا۔ خصوصاً ساگری سے آنیوالے اساتذہ کو سلام کرنا ہم اپنے لیے ایک اعزاز تصور کرتے تھے۔

مقبول ترین
انسداد دہشت گردی عدالت نے سانحہ بلدیہ فیکٹری کیس کے مجرموں رحمان بھولا اور زبیر چریا کو 264 ، 264 بار سزائے موت سنادی ہے۔ انسداد دہشت گردی عدالت میں سانحہ بلدیہ فیکٹری کیس کی سماعت ہوئی جس میں رحمان بولا، زبیر چریا اور رؤف صدیقی
ایران نے کہا ہے کہ امریکا نے روایتی غنڈہ گردی کا مظاہرہ کرتے ہوئے یک طرفہ طور پر اقوام متحدہ کی پابندیاں بحال کیں جس پر اُسے فیصلہ کن جواب دینے کا وعدہ کرتے ہیں۔ عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق صدر حسن روحانی نے ایران پر اقوام متحدہ کی پابندیوں
وزیراعظم نے کہا ہے کہ اپوزیشن کی آل پارٹیز کانفرنس (اے پی سی) ریاستی اداروں کو بدنام کرنے کی کوشش تھی، عدالتوں اور فوج کو بدنام نہیں ہونے دیں گے۔ پاکستان کی مسلح افواج قومی سلامتی کی ضامن ہیں۔ ن لیگ نے ایک بار پھر بھارتی ایجنڈے کو فروغ دیا۔
عسکری قیادت نے واضح کیا ہے کہ پاک فوج کا ملک میں کسی بھی سیاسی عمل سے براہ راست یا بالواسطہ تعلق نہیں ہے۔ میڈیا کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور ڈی جی آئی ایس آئی لیفٹیننٹ جنرل فیض حمید کی پارلیمانی رہنماؤں سے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں