Wednesday, 21 February, 2018
شام، باغیوں کے زیر انتظام علاقے میں بمباری، درجنوں شہری ہلاک
شام کے دارالحکومت دمشق کے نواح میں باغیوں کے زیرانتظام علاقے مشرقی غوطہ میں سرکاری افواج کی بمباری سے درجنوں عام شہری ہلاک ہوگئے ہیں۔ پیر کو کئے جانے والے فضائی اور راکٹ حملوں میں 20 بچوں سمیت کم از کم 77 عام شہری ہلاک ہوئے ہیں تاہم اس کی آزاد ذرائع سے تصدیق نہیں ہو سکی ہے۔
سعودی خواتین کو کاروبار کے لئے اب اجازت کی ضرورت نہیں

ترکی، فوجی بغاوت سے تعلق پر چھ ترک صحافیوں کو عمر قید
ترکی کی ایک عدالت نے چھ صحافیوں کو جولائی 2016 میں ہونے والی فوجی بغاوت کی منصوبہ بندی کرنے والوں سے مبینہ تعلقات پر عمرقید کی سزا سنائی ہے۔ جن چھ صحافیوں کو سزا سنائی گئی ہے ان میں نازلی الیجک، احمد التان، محمد التان، فیوزی یازیجی، یعقوب سمسیک اور سکرو تغرل اوزسین گل شامل ہیں۔
سعودی خواتین کو عبایہ پہننے کی ضرورت نہیں، سعودی عالم
سعودی عرب کے سینیئر فقہا کی کونسل کے ايک رکن شیخ عبداللہ المطلق نے کہا ہے کہ مملکت میں خواتین کو عوامی مقامات پر عبایہ پہنے کی ضرورت نہیں ہے، ان کے لیے ایسا لباس زیب تن کرلینا کافی ہے جو مناسب اور اسلامی اصولوں کے مطابق ہو۔
اشرف غنی نے دوجنرلوں سمیت 7فوجی افسران کو برطرف کردیا
افغان صدر اشرف غنی نے گزشتہ ماہ افغانستان میں فوجی اڈے پرحملے کے پاداش میں حکومت نے دوجنرلوں سمیت 7 فوجی حکام کو برطرف کردیا ہے۔ جبکہ ان کے خلاف مزید تحقیقات کی بھی سفارش کی گئی ہے۔
سعودی لیبر سسٹم کی خلاف ورزیوں اور سزاؤں کے نئے چارٹ کی توثیق
سعودی عرب میں محنت اور سماجی ترقی کے وزیر علی الغفیص نے مملکت میں لیبر سسٹم کی خلاف ورزیوں اور سزاؤں کے نئے چارٹ کی توثیق کر دی ہے ۔ ایک ہی نوعیت کی خلاف ورزی کے دْہرائے جانے کی صورت میں دی جانے والی سزا ہر مرتبہ گزشتہ خلاف ورزی سے دْگنی ہو جائے گی۔
یو اے ای ورک ویزا کیلئے نیا قانون آج سے نافذ العمل
متحدہ عرب امارا ت میں ورک ویزا کے حصول کے لئے نئے قانون کا اطلاق آج سے ہوگیا ہے۔ یو اے ای میں ورک ویزا حاصل کرنے والے خواہشمند افراد ​کو اپنے ملک کی پولیس سے کیریکٹر سرٹیفیکٹ لینا ہوگا۔ ورک ویزہ لینے والے افراد کو اماراتی سفارت خانے سے اس کی تصدیق بھی کرانی ہوگی
ریاض، جنرل قمر جاوید باجوہ کی سعودی ولی عہد سے ملاقات
آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ نے سعودی ولی عہد محمد بن سلمان سے ملاقات کی ہے۔ ملاقات میں باہمی امور اور دو طرفہ فوجی تعاون پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ ملاقات کے موقع پر کونسل آف منسٹرز کے نائب صدر اور وزیر دفاع بھی موجود تھے۔
ڈیل کے باوجود ولید بن طلال گھر میں نظر بند ہیں، برطانوی اخبار
چھ ارب ڈالر جرمانہ دے کر بھی سعودی شہزادہ ولید بن طلال کی جان نہ چھوٹی، برطانوی اخبارنے اپنی ایک رپورٹ میں انکشاف کیا ہے کہ سعودی شہزاد ے کو گھر میں نظر بند رکھا گیا ہےجبکہ انہیں تاحال بیرون ملک اثاثوں تک بھی رسائی نہیں ملی ہے۔
موجودہ ایرانی نظام حکومت کا دھڑن تختہ ہوسکتا ہے، احمدی نژاد
ایران کے سابق صدر محمود احمدی نڑاد نے خبردار کیا ہے کہ حکومت نے رویہ نہ بدلا تو عوامی احتجاج کے نتیجے میں موجودہ نظام حکومت کا دھڑن تختہ ہوسکتا ہے۔عوام کا غم وغصہ ٹھنڈا نہ ہوا تو اس کے نتیجے میں حکومت بھی جاسکتی ہے۔
سعودی عرب، سمجھوتوں کے بعد زیادہ تر شہزادے اور امرا رہا
سعودی عرب میں بدعنوانی کے الزامات میں گرفتار کئے گئے 200 سے زیادہ شہزادوں، امرا اور اعلیٰ حکام کو سعودی حکام نے مالی سمجھوتے کے بعد رہا کرنا شروع کر دیا ہے۔ گرفتار شہزادوں اور امرا کو رٹز کارلٹن ہوٹل میں رکھا گیا ہے۔ شہزادوں کی رہائی کے بعد ہوٹل ویلنٹائن ڈے پر عوام کیلئے کھول دیا جائے گا۔
یمن کیلئے اقوام متحدہ کے ایلچی کا مستعفی ہونے کااعلان
اقوام متحدہ کے یمن تنازعے کے حل کیلئے ایلچی اور مزاکرات کار اسماعیل اولد شیخ احمع نے اگلے ماہ اپنے عہدے سے مستعفی ہونے کااعلان کیا ہے۔ اسماعیل نئے نامزدگی تک یمنی عوام کی خواہش کے مطابق تشدد کے خاتمے اور سیاسی استحکام کےلیے سفارتکاری کا ذریعہ استعمال کرتے ہوئے اپنا کام جاری رکھیں گے
ایران کی سالانہ بحری فوجی مشقیں شروع ہو گئیں
ایرانی بحریہ نے آبنائے ہْرمز میں اپنی سالانہ سمندری فوجی مشقوں کا آغاز کر دیا ہے۔ اس مرتبہ ان فوجی مشقوں میں ایرانی پاسدارانِ انقلاب کے دستے شامل نہیں ہیں۔ ان فوجی مشقوں میں ایرانی ایئرفورس کے علاوہ زمینی دستے بھی شریک ہوں گے۔
صدرعبدالفتاح السیسی کا آئندہ انتخابات میں حصہ لینے کا اعلان
مصرکے صدر عبدالفتاح السیسی نے رواں سال مارچ میں ہونے والے صدارتی انتخابات میں باضابطہ طورپر حصہ لینے کا اعلان کیا ہے۔ مصرمیں مارچ 2018ء کو صدارتی انتخابات کا اعلان کیا گیا ہے۔ مختلف مراحل میں ہونے والے صدارتی انتخابات 26 مارچ سے 21 اپریل تک جاری رہیں گے۔
بغداد میں 2 خودکش حملے، 38 افراد ہلاک، 94 زخمی
عراق کے دارالحکومت بغداد کے مصروف ترین علاقے میں یکے بعد دیگرے دو خود کش حملوں میں کم از کم 38 افراد ہلاک اور 100 کے قریب زخمی ہو گئے ہیں۔زخمیوں کو طبی امداد کے لیے قریبی اسپتالوں میں منتقل کر دیا گیاہے۔خود کش حملوں کے بعد سیکیورٹی فورسز نے علاقے کو گھیرے میں لے لیا ہے۔
سعودی حکومت پر تنقید کرنیوالا شہزادہ ملازمت سے برطرف
سعودی حکومت کے اقدامات پر اپنے ایک آڈیو پیغام میں تنقید کرنے والے سعودی شہزادے کو اْن کے عہدے سے برطرف کر دیا گیا ہے۔ میری ٹائم اسپورٹس فیڈریشن کے سربراہ نےعبداللہ بن سعود نے سعودی شہزادوں کو گرفتار کرنے کے حکومتی فیصلے کو غیر منطقی قرار دیا تھا۔
شہریوں کو اکسانے کا الزام، احمد ی نژاد گھر پر نظربند
ایران کے سابق صدر احمدی نژاد کو ملک میں شہریوں کو حکومت مخالف اکسانے کے الزام میں گھر پر نظربند کردیا گیا ہے۔ ان کی نظر بندی سپریم لیڈر آیت اللہ خامنہ ای کی اجازت کے سے ہوئی ہے۔ ان پرالزام ہے کہ ملک میں جاری مظاہروں میں وہ عوام کو موجودہ حکومت کے خلاف اکسا رہے ہیں۔
مقبول ترین
پاک فوج کے اضافی دستے سعودی عرب بھیجنے پر قومی اسمبلی میں بحث ہوئی ہے۔ میڈیا کے مطابق قومی اسمبلی میں پاک فوج کو سعودی عرب بھیجنے کا معاملہ پھر زیر بحث آیا۔ پاکستان تحریک انصاف کی رکن شیریں مزاری نے اظہار
وزیر مملکت اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب کا کہنا ہےکہ تمام اداروں کو اپنی آئینی حدود میں رہنا چاہیے۔ ان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن لیڈر نے درست کہا ہے کہ ہم سے بھی غلطیاں ہوئیں اور جب سیاست دانوں پربھینس چوری کے پرچی کٹے تو غلطی تب بھی ہوئی۔
ایرانی دار الحکومت تہران میں سکیورٹی فورسز اور صوفی عقیدت مندوں کے درمیان ہونے والی جھڑپوں میں 6 افراد جاں بحق ہوگئے۔ تہران پولیس کے ترجمان بریگیڈیئر سعید منتظرالمہدی نے واقعے کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ تہران کے
میڈیا کے مطابق سپریم کورٹ میں میڈیا کمیشن کیس کی سماعت کے دوران چیف جسٹس پاکستان جسٹس میاں ثاقب نثار نے ریمارکس دیئے کہ کل پیغام دیا گیا کہ عدالت قانون سازی میں مداخلت نہیں کر سکتی، میں نے بار بار کہا پارلیمنٹ سپریم ادارہ ہے

براہ راست نشریات
تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے تیسری شادی کرلی ان کے نکاح کی تصاویر منظر عام پر آگئیں۔ میڈیا کے مطابق تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے دو شادیوں کی ناکامی کے بعد تیسرا نکاح کرلیا جو کہ بشریٰ مانیکا نامی ان
شام کی سات سالہ جنگ میں اس وقت ایک اہم ترین پیش رفت سامنے آئی ،جس نے پوری دنیا کو انگشت بدنداں کر دیا ہے ۔ شامی فوج نے اپنی سرحدی حدود کی خلاف ورزی کرنے والے صہیونی ایف16طیارے کو تباہ
پاکستان کے بانی قائداعظم محمد علی جناح نے قیام پاکستان کے بعد دستور ساز اسمبلی سے اپنے پہلے خطاب میں کرپشن کو زہر قرار دیا تھا جب کہ آسٹریلیا کے مشہور دانشور’’کارل کراؤس‘‘ نے کرپشن کو جسم فروشی سے بھی بدترین قرار دیا ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں