Tuesday, 24 April, 2018
سعودی شاہی محل میں فائرنگ کی اصل حقیقت سامنے آگئی
عرب کے دارالحکومت ریاض میں شاہی محل میں کل رات ہونے والی فائرنگ کی اصل حقیقت سامنے آگئي ہے فائرنگ کے واقعہ میں آل سعود کے بعض اعلی شہزادے ملوث ہیں۔ ڈرون کو گرانے کا واقعہ سعودی حکومت کا ڈرامہ ہے فائرنگ کے واقعہ کے بعد سعودی بادشاہ
سعودی عرب میں فائرنگ سے چار سکیورٹی اہلکار جاں بحق

امریکا نے جوہری معاہدہ ختم کیا تو یورینئم افزودگی کیلئے تیار ہیں، جواد ظریف
نیویارک۔ ایرانی وزیر خارجہ جواد ظریف کا کہنا ہے کہ واشنگٹن کی جانب سے جوہری معاہدہ ختم کیا گیا تو ایران یورینئم کی افزودگی دوبارہ شروع کردے گا۔
وزیراعظم پاکستان کی سعودی فرمانروا شاہ سلمان سے ملاقات
وزیراعظم شاہد خاقان کی سعودی فرمانروا شاہ سلمان سے ملاقات ہوئی جس میں اہم دو طرفہ امور اور خطے کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ دونوں رہنماؤں کی ملاقات فوجی مشقوں گلف شیلڈ ون کی اختتامی تقریب کے موقع پرہوئی۔
اسرائیلی فوج نے مذید دس فلسطینی شہید کر دئیے
فلسطین کے محکمہ صحت کا کہنا ہے کہ مظاہرین اور اسرائیلی فورسز کے درمیان غزہ اور اسرائیل کی سرحد پر جھڑپوں کے نتیجے میں مزید دس فلسطینی شہید ہو گئے ہیں۔ حکام نے 1300 سے زیادہ افراد کے زخمی ہونے کی بھی تصدیق کی ہے۔
اسرائیل اور ہمارا دشمن ایک ہے، سعودی ولی عہد
امریکی میگزین کو ایک انٹرویو میں پہلی بار ان کا کہنا تھا کہ اگر مسئلہ فلسطین حل ہو جائے تو اسرائیل سےتعلقات فوری بحال ہوسکتےہیں،اس سے قبل وہ کہہ چکے ہیں کہ فلسطینیوں کی طرح اسرائیلیوں کو بھی اپنے وطن کا حق ہے۔
اسرائیل سے مذاکرات ناقابل معافی غلطی ہوگی، خامنہ ای
آیت اللہ علی خامنہ ای کا بیان ایسے موقع پر سامنے آیا ہے کہ جب سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے امریکی جریدے کو انٹرویو کے دوران کہا تھا کہ اسرائیل کو اپنی زمین پر امن سے رہنے کا حق حاصل ہے۔
ایران سے جنگ چھڑسکتی ہے، سعودی ولی عہد
سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے کہا ہے کہ خطے میں نئی جنگ سے بچنے کے لیے عالمی برادری ایران پر دباؤ ڈالے، اگر ایران کو محدود رکھنے کی کوششیں کامیاب نہ ہوئیں تو آئندہ 10،15سال میں اس کے ساتھ جنگ چھڑ جانے کا امکان ہے۔
اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے 15 فلسطینی شہید
فلسطین میں مقبوضہ بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت قرار دینے کے خلاف گزشتہ 6 ہفتوں سے مظاہروں کا سلسلہ جاری ہے تاہم 30 مارچ سے ان مظاہروں میں شدت آ گئی ہے اور مظاہرین کی جانب سے صرف غزہ میں 700 میٹر پر
مغرب کی درخواست پر مساجد میں سرمایہ لگایا، سعودی ولی عہد
سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے کہا ہے کہ سرد جنگ کے دور میں مغرب کی درخواست پر سعودی عرب نے دنیا بھر میں وہابی ازم پھیلانے کیلئے فنڈز فراہم کیے تاکہ سویت یونین کا مقابلہ کیا جا سکے۔
یمن پر سعودی جارحیت کے تین سال مکمل ہو گئے
یمن پر سعودی جارحیت کے تین سال مکمل ہو گئے ہیں لیکن یمنی عوام کے جوش و جزبے میں کوئی کمی واقع نہیں ہوئی ہے۔ صنعا سے موصولہ اطلاعات کے مطابق یمنی فوج کے میزائل یونٹ نے اپنے ملک کے خلاف جنگ کے آغاز کا چوتھا سال شروع ہونے کی مناسبت
غوطہ سے باغی اور ان کے خاندانوں کا انخلا مکمل
شام میں باغیوں کے آخری گڑھ مشرقی غوطہ میں صدر بشار الاسد اور روسی اتحادی افواج کے درمیان معاہدہ طے پا گیا، قصبے عربین سے باغی گروپ فیلق الرحمان کے جنگجو فضائی حملے روکنے کے بدلے میں قصبہ خالی کر گئے۔
اسلام میں مرد اور عورت ہر لحاظ سے برابر ہیں، محمد بن سلمان
سعودی عرب کےولی عہد اوروزیر دفاع شہزادہ محمد بن سلمان نے کہا ہے کہ حضرت محمد مصطفیٰﷺ کے زمانے میں طرز زندگی کے حوالے سے بہت سے لوگوں کے نظریات میں تضادات ہیں، اسلام میں مرد اور عورت ہر لحاظ سے برابر ہیں۔
سعودی عرب نے جوہری توانائی پروگرام کی منظوری دیدی
سعودی عرب کی کابینہ نے جوہری توانائی پروگرام کی قومی پالیسی کی منظوری دے دی۔ عرب میڈیا کے مطابق سعودی عرب کی کابینہ کی جانب سے جوہری توانائی پروگرام کی منظوری پرامن مقاصد کے لیے دی گئی ہے۔
دہشتگردوں کا دمشق پر راکٹوں سے حملہ، متعدد جاں بحق
شام میں دہشت گردوں کی مجرمانہ کارروائيوں کا سلسلہ جاری ہے مشرقی غوطہ سے دہشت گردوں نے دارالحکومت دمشق پر کئی راکٹ داغے ہیں جن کے نتیجے میں متعدد شہری جاں بحق اور زخمی ہوگئے ہیں۔
صنعا پر سعودی حملے میں ایک ہی خاندان کے 6 افراد شہید
میڈیا نے المنار کے حوالے سے نقل کیا ہے کہ یمن کے دارالحکومت صنعا پر سعودی عرب کے تازہ ترین مجرمانہ اور بہیمانہ ہوائی حملے میں ایک ہی خاندان کے 6 افراد شہید ہوگئے ہیں۔ اطلاعات کے مطابق شہید ہونے والوں میں عورتیں اور بچے بھی شامل ہیں۔
ترکی، ایران اور انتہا پسند گروپس بدی کی مثلث ہیں، شہزادہ محمد بن سلمان
۔سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے کہا ہے کہ ترکی، ایران اور انتہاپسند گروپ بدی کی مثلث ہیں۔ قطر کے ساتھ جاری تنازع مزید طویل عرصے تک جاری رہ سکتا ہے تاہم قطر کو سعودی عرب میں ہونے والی عرب لیگ کانفرنس میں شرکت سے روکا نہیں جائے گا۔
مقبول ترین
وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہےکہ سی پیک پاکستان کو ترقی کا پلیٹ فارم فراہم کرتا ہے۔ کراچی میں سی پیک سیمینار سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نےکہا کہ سی پیک کے ذریعے افغانستان اور مغربی چین کو بھی رسائی مل سکے گی
چیف جسٹس میاں ثاقب نثار نے غیر متعلقہ افراد کی سیکورٹی واپس لینے سے متعلق ازخود نوٹس کیس کی سماعت کی۔ عدالت نے حکم دیا کہ جن لوگوں کو جان کا خطرہ ہے ان سے سیکیورٹی واپس نہ لی جائے اور تمام صوبے سیکیورٹی فراہمی کا فارمولا ایک ہفتے میں طے کرلیں۔
سابق وزیراعظم میاں نواز شریف نے کہا کہ چیف جسٹس اپنی بات سنا دیتے ہیں کوئی اور بولتے تو پابندی لگا دیتے ہیں۔ سابق وزیراعظم میاں نواز شریف اور ان کی بیٹی مریم نواز لندن میں اہلیہ کلثوم نواز کی عیادت کے بعد وطن واپس پہنچ گئے۔
کابل کے علاقے ’پولیس ڈسٹرکٹ 6‘ میں خود کش بمبار نے ووٹر رجسٹریشن مرکز کے اندر داخل ہوکر خود کو دھماکے سے اُڑالیا جس کے نتیجے میں 52 افراد ہلاک اور 100 سے زائد زخمی ہو گئے۔ ہلاک اور زخمی ہونے والوں کو قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا

براہ راست نشریات
خواتین کے کندھوں پر بہت بڑی ذمہ داری ہے انھوں نے ہی اولاد کی تربیت کرنی ہے جو کہ آگے بڑھ کر ایک مفید معاشرے کی بنیاد بنتی ہے ۔ان خیالات کا اظہار پی ٹی آئی کی راہنما عابدہ راجہ نے علمی وتحقیقی ادارے البصیرہ کے شعبہ خواتین کے زیر اہتمام منعقدہ جناب زینب سلام اللہ علیہا افتخار اسلام مذاکرہ سے خطاب کرتے ہوئے کیا
اکثر جب ہم بازار جاتے ہیں تو ہمیں مردانہ آواز مگر زنانہ لباس زیب تن کئے ہوئے کوئی آواز پیچھے سے آتی ہے کہ ’’اے بابو کچھ دے دو‘‘اور جب ہم مڑ کر دیکھتے ہیں تو کوئی خواجہ سرا پیچھے کھڑا ہوتا ہے بعض افراد تو اس تیسری جنس کو کچھ نہ کچھ
کائنات کی تخلیق کے ساتھ ہی قدرت کی طرف سے انسانی تولید کا ایک بہترین و مکمل نظام وضع کردیا گیا. اس کے بعد اس نظام پر مختلف مذاہب، ثقافتوں اور ممالک کا روایتی غلاف چڑھایا جاتا رہا اور آج بھی اکیسویں صدی میں بھی بنیادی نظام وہی ہے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں