Saturday, 20 January, 2018
احتجاج کرنے پر 11 سعودی شہزادے گرفتار

احتجاج کرنے پر 11 سعودی شہزادے گرفتار

ریاض ۔ سعودی حکام نے دارالحکومت ریاض کے شاہی محل میں احتجاج کرنے پر 11 شہزادوں کو گرفتار کر لیا ہے۔ گرفتار کئے جانیوالے شہزادے حکومتی فیصلے پر برہم تھے جس میں شاہی افراد کے بجلی اور پانی کے بل ادا کرنے سے روکا گیا تھا۔ تاہم حکام کی جانب سے شاہی محل میں احتجاج کے بعد گرفتار ہونے والے شہزادوں کے نام ظاہر نہیں کئے گئے ہیں۔

غیرملکی خبر رساں ادارے کے مطابق سعودی حکام نے دارالحکومت ریاض کے شاہی محل میں احتجاج کرنے پر 11 شہزادوں کو گرفتار کر لیا ہے۔ شاہی محل سے گرفتار کئے گئے شہزادے اس حکومتی فیصلے پر برہم تھے جس میں شاہی افراد کے بجلی اور پانی کے بل ادا کرنے سے روکا گیا تھا۔ گرفتار شہزادوں کا یہ بھی کہنا تھا کہ وہ اپنے ایک کزن کو غیر واضح جرم پر سزائے موت دینے کی مالی طور پر تلافی بھی چاہتے ہیں۔ تاہم حکام کی جانب سے شاہی محل میں احتجاج کے بعد گرفتار ہونے والے شہزادوں کے نام ظاہر نہیں کئے گئے ہیں۔

خیال رہے کہ سعودی ولی عہد کی جانب سے گزشتہ سال کرپشن کے خلاف کی جانے والی کارروائیوں کے سلسلے میں درجنوں شہزادوں سمیت موجودہ اور سابق وزرا کو بھی گرفتار کیا گیا تھا۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  94978
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
سعودی حکومت کے اقدامات پر اپنے ایک آڈیو پیغام میں تنقید کرنے والے سعودی شہزادے کو اْن کے عہدے سے برطرف کر دیا گیا ہے۔ میری ٹائم اسپورٹس فیڈریشن کے سربراہ نےعبداللہ بن سعود نے سعودی شہزادوں کو گرفتار کرنے کے حکومتی فیصلے کو غیر منطقی قرار دیا تھا۔
سعودی عرب کی ایئر ڈیفنس فورسز نے یمن سے سعودی عرب کی حدود میں فائر کئے جانیوالے بیلسٹک میزائل کو فضا میں ہی تباہ کردیا ہے۔ تاہم اس کے نتیجے میں کسی جانی نقصان کی اطلاع نہیں ملی۔
سعودی عرب میں کرپشن کے الزامات میں گرفتار مزید 2 شہزادوں کو رہا کردیا گیا ہے۔ دونوں شہزادوں کو سعودی حکومت کے ساتھ مالی معاہدے کے بعد رہا کیا گیا ہے۔ رہا ہونے والے شہزادوں میں شہزادہ مشعال بن عبداللہ اور شہزادہ فیصل بن عبداللہ شامل ہیں۔ دونوں شہزادے سعودی عرب کے سابق فرمانروا شاہ عبداللہ کے بیٹے ہیں۔
یمنی فورسز نے سعودی عرب کی جارحیت اور بربریت کے جواب میں نجران اور جيزان میں سعودی عرب کے فوجی ٹھکانوں پر گولہ باری کی ہے۔ میڈیا کے مطابق یمنی فورسز نے سعودی عرب کی جارحیت اور بربریت کے جواب میں نجران

مزید خبریں
مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں
سعودی عرب کے فرمانروا شاہ عبداللہ بن عبدالعزیز نے ایک شاہی فرمان کے ذریعے انٹیلی جنس چیف شہزادہ بندر بن سلطان کو ان کی علالت کے پیش نظر عہدے سے ہٹا دیا ہے اور ان کی جگہ ان کے نائب یوسف الادریسی کو محکمہ سراغرسانی کا قائم مقام سربراہ مقرر کیا ہے۔
سعودی مفتی صالح الفیضان نے بوفے کیخلاف فتویٰ جاری کردیا۔جمعے کوسعودی مفتی نے سرکاری ٹی وی پرفتویٰ جاری کرتے ہوئے بوفے کوغیرشرعی قراردے دیا۔
سعودی ولی عہد شہزادہ سلمان بن عبدالعزیز نے چین پر زور دیا ہے کہ وہ دیرینہ فلسطینی تنازعے اور شام میں جاری بحران کو حل کرانے میں کردار ادا کرے۔

مقبول ترین
سائنس دانوں نے طب کی دنیا میں ایک اہم سنگِ میل حاصل کر لیا ہے، امریکہ کی جانز ہاپکنز یونیورسٹی کے سائنس دانوں کی ایک ٹیم نے ایک ایسے طریقۂ کار کا تجربہ کیا ہے جس کے تحت آٹھ عام قسم کے سرطانوں کی تشخیص خون کے ذریعے کی جا سکتی ہے۔ اس کا تجربہ 1005 مریضوں پر کیا گیا
پاکستان نے امریکہ اور برطانیہ سمیت ایشیا اور یورپ کے 24 ممالک سے آنے والے سیاحوں کو ملک میں داخلے کے بعد 30 دن کا ویزا دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ پاکستان کے امیگریشن حکام اور ایف ائی اے کی جانب سے جاری اشتہار کے مطابق یہ سہولت گروہ کی صورت میں سیاحت کیلئے آنے والے افراد کے لیے ہوگی
وزیراعلیٰ پنجاب میاں محمد شہباز شریف نے کہا ہے کہ سابق وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان مسلم لیگ (ن) کا اثاثہ ہیں اور وہ ایک طویل عرصے سے پارٹی کے ساتھ وابستہ ہیں۔ پرویز رشید کو میڈیا پر آکر بعض باتوں کا اظہار نہیں کرنا چاہئے، نواز شریف پارٹی صدر کی حیثیت سے اس معاملے کو حل کرائیں۔
دنیا بھر میں طلاق کے حوالے سے اکثر دلچسپ خبریں سامنے آتی رہتی ہیں جن میں معمولی اور اچھوتی وجوہات کی بناء پر شادی شدہ جوڑے علیحدگی کا فیصلہ کرلیتے ہیں۔ ایسا ہی ایک واقعہ تائیوان میں بھی پیش آیا ہے جہاں ایک شخص نے اپنی بیوی کو محض اس وجہ سے طلاق دے دی

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں