Monday, 06 July, 2020
امریکی کونسلیٹ کے قریب ایم ڈبلیو ایم کا احتجاج آج بھی جاری رہا

امریکی کونسلیٹ کے قریب ایم ڈبلیو ایم کا احتجاج آج بھی جاری رہا

کراچی ۔ مجلس وحدت مسلمین (ایم ڈبلیو ایم ) کا امریکی کونسلیٹ کے باہر امریکہ مردہ باد احتجاج آج بھی جاری ریا،مظاہرے میں امریکہ و اسرائیل کے خلاف شدید نعرے بازی کی گئی۔  

ایم ڈبلیو ایم نے جمعہ کے روز بیت المقدس کو اسرائیلی دارلحکومت تسلیم کیے جانے پر امریکہ و اسرائیل کے خلاف امریکی کونسلیٹ کے قریب احتجاج کرنے کا اعلان کیا تھا جو کہ آج دوسرے روز بھی جاری رہا۔ 

ایم ڈبلیو ایم کے کارکنان کی جانب سے منعقد کیے گئے اس احتجاج کی قیادت ترجمان ایم ڈبلیو ایم علامہ مختار امامی کر رہے ہیں۔  

احتجاج میں علامہ مبشر حسن ،مولانا حیدر عباس،مولانا صادق جعفری اور مولانا نشان حیدر کے علاوہ کارکنان کی بھاری تعداد شریک ہے۔  

مظاہرے میں ایم ڈبلیو ایم کارکنان نے امریکہ و اسرائیل کے خلاف شدید نعرے بازی کی۔ 

ایک اعلامیے کے مطابق علامہ مختار امامی کا کہنا ہے کہ اسرائیل کا وجود اقوام عالم کیلئے خطرہ ہے، انہوں نے کہا کہ پاکستان سے فلفور امریکی سفارت کاروں کو بے دخل کیا جانا چاہیئے۔ 

ترجمان ایم ڈبلیو ایم نے کہا کہ اہل بیت کے چاہنے والے کسی صورت قبلہ اول سے پیچھے نہیں ہٹیں گے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  98451
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
حزب اللہ لبنان کے سربراہ سید حسن نصر اللہ نے اسرائیل کے غاصبانہ قبضے سے جنوبی لبنان کی آزادی کی بیسویں سالگرہ کی مناسبت سے اپنے خصوصی انٹرویو میں کہا کہ خطے کی موجودہ صورتحال اسرائیل کے حق میں نہیں ہے۔ تجربات سے ثابت ہوگیا ہے کہ اسرائیل مکڑی کے جالے سے بھی کہیں زیادہ کمزور ہے۔
ریاض: مکہ مکرمہ میں کرفیو نافذ کردیا گیا ہے اور نیشنل گارڈز کے تازہ دم دستے کرفیو پر عمل درآمد میں مدد کے لیے مکہ پہنچ گئے ہیں۔ سعودی وزارت نیشنل گارڈز نے مکہ مکرمہ میں کرفیو کے فیصلے پر عمل درآمد میں سکیورٹی فورسز کی مدد کے لیے اسپیشل دستے پیر کو مکہ مکرمہ بھیج دئیے تھے-
عرب میڈیا کے مطابق مکہ اور مدینہ میں پورے دن کے لیے کرفیو نافذ کردیا گیا ہے تاہم صبح 6 بجے سے سہ پہر 3 بجے تک شہریوں کو دوائی اور کھانے پینے کی اشیاء لینے کے لیے گھر سے نکلنے کی اجازت ہوگی تاہم یہ رعایت خاندان کے ایک فرد کیلیے ہوگی۔
اردو زبان میں سعودی عرب کے سرکاری اخبار ’’اردو نیوز‘‘ کے مطابق، سعودی حکومت نے ملک بھر میں 21 روزہ کرفیو کا اعلان کردیا ہے جو آج یعنی 23 مارچ سے 12 اپریل تک جاری رہے گا جبکہ کرفیو کا دورانیہ شام 7 بجے سے لے کر صبح 6 بجے تک ہوگا۔

مزید خبریں
مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں

مقبول ترین
عراق میں امریکی سفارت خانے اور فوجی تنصیبات پر راکٹ داغے گئے تاہم امریکی ایئر ڈیفنس نے راکٹس کو فضا میں ہی ناکارہ بنا دیا۔ عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق عراق کے ریڈ زون ایریا میں واقع امریکی سفارت خانے پر ایک راکٹ داغا گیا جسے
اسلام آباد میں نیوز کانفرنس کرتے ہوئے زلفی بخاری کا کہنا تھا کہ پاکستان ٹوورازم ڈویلپمنٹ کارپوریشن (پی ٹی ڈی سی) بند نہیں ہوا بلکہ فائدہ مند ادارہ بننے جا رہا ہے۔ اس ادارے نے لاکھوں نوکریاں پیدا کرنی ہیں، ہمیں مشکل فیصلے کرنا ہوں گے۔
سی پیک اتھارٹی کے چیئرمین اور اطلاعات ونشریات کے معاون خصوصی لیفٹیننٹ جنرل ریٹائرڈ جنرل عاصم سلیم باجوہ نے کہا ہے کہ ایم ایٹ پر کام کا آغاز حکومت کی اولین ترجیح ہے۔ انہوں نے ایک ٹویٹ میں کہا کہ سینٹرل ڈیویلپمنٹ ورکنگ پارٹی نے
آئی ایس پی آر کے مطابق بھارتی فوج نے جنگ معاہدے کی خلاف ورزی کرتے ہوئے کنٹرول لائن پر بھاری ہتھیاروں سے فائرنگ کی، بٹل سیکٹر میں مارٹروں کی شیلنگ کر کے شہری آبادی کو نشانہ بنایا جس کی زد میں آ کر ایک 22 سالہ نوجوان زخمی ہو گیا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں