Sunday, 16 June, 2019
عالم اسلام روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلائے،شیخ اسماعیل نواھضہ

عالم اسلام روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلائے،شیخ اسماعیل نواھضہ

بیت المقدس -مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں۔انہوں نے فلسطینی قوم کے خلاف صہیونی ریاست کے مظالم کی شدید مذمت کرتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ القدس اور الخلیل شہر کو صہیونی دشمن کی جانب سے منظم جارحیت کاسامنا ہے۔ 

فلسطین نیوز کے مطابق مسجد اقصیٰ کےامام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے کہا کہ برما کے مسلمانوں کی منظم انداز میں نسل کشی کی جا رہی ہے۔مسجد اقصیٰ میں اجتماع سے خطاب کرتے ہوئےانہوں نے کہا کہ اسرائیل القدس اور الخلیل شہروں کے باشندوں پر اجتماعی سزائیں مسلط کررہا ہے۔ بیت المقدس اور مقبوضہ الخلیل میں مذہبی، تاریخی اور جغرافیائی علامات تبدیل کی جا رہی ہیں۔ بیت المقدس اور الخلیل کو صہیونی ریاست کی جانب سے منظم انداز میں یہودیانے کی سازشوں کا سامنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اسرائیل نے مسجد اقصیٰ کے باب الرحمہ کو سنہ 2004ء میں بند کیا اور یہ بندش آج تک جاری و ساری ہے۔ صہیونی ریاست ایک طے شدہ منصوبے کے تحت فلسطینی محکمہ اوقاف کو قبلہ اوّل سے بے دخل کرکے اس پرقبضہ کرنا چاہتی ہے۔

برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کے بارے میں بات کرتے ہوئے انہوں نےکہا کہ روہنگیا مسلمانوں کو وہاں کی ریاست کی طرف سے منظم انداز میں نسل کشی کا سامنا ہے۔ الشیخ نواھضہ نے روہنگیا مسلمانوں پر مظالم انسانی حقوق کی عالمی تنظیموں، بین الاقوامی برادری اور مسلم دنیا کی خاموشی کو کڑی تنقید کا نشانہ بنایا۔

انہوں نے استفسار کیا کہ دنیا کی بڑی طاقتیں، انسانی حقوق اور شہری آزادیوں کے علم بردار، امریکا، اقوام متحدہ اور یورپی یونین کہاں ہیں۔ کیا انہیں روہنگیا مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم دکھائی نہیں دیتے ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  6730
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
اقوام متحدہ کے یمن تنازعے کے حل کیلئے ایلچی اور مزاکرات کار اسماعیل اولد شیخ احمع نے اگلے ماہ اپنے عہدے سے مستعفی ہونے کااعلان کیا ہے۔ اسماعیل نئے نامزدگی تک یمنی عوام کی خواہش کے مطابق تشدد کے خاتمے اور سیاسی استحکام کےلیے سفارتکاری کا ذریعہ استعمال کرتے ہوئے اپنا کام جاری رکھیں گے
عراق کے دارالحکومت بغداد کے مصروف ترین علاقے میں یکے بعد دیگرے دو خود کش حملوں میں کم از کم 38 افراد ہلاک اور 100 کے قریب زخمی ہو گئے ہیں۔زخمیوں کو طبی امداد کے لیے قریبی اسپتالوں میں منتقل کر دیا گیاہے۔خود کش حملوں کے بعد سیکیورٹی فورسز نے علاقے کو گھیرے میں لے لیا ہے۔
ایرانی پارلیمنٹ کے اسپیکرڈاکٹر علی اردشیر لاریجانی ایران کی جانب سے یمن میں حوثیوں کو میزائیلوں کی فراہمی کی خبروں کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ وہ اپنی جنگ خود سے لڑ رہے ہیں۔
پریس کانفرنس کے دوران محمود عباس نے کہا کہ ‘مجھے امید ہے کہ دیگر ممالک سبق حاصل کریں گے کہ محض پیسوں کے ذریعے ملکوں کو نہیں خرید سکتے اور نہ ہی اپنے فیصلے زبردستی دوسروں پر صادر کیے جاسکتے ہیں’۔

مقبول ترین
پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ جتنے کیس بنانے ہیں بنا لیں، میرے پورے خاندان کو جیل بھیج دیں، 1973 کے آئین، عوامی حقوق، لاپتاافراد ، سول کورٹس اور 18ویں ترمیم پر موقف نہیں بدلیں گے۔
قومی احتساب بیورو (نیب) نے میگا منی لانڈرنگ کیس میں سابق صدر آصف علی زرداری کی ہمشیرہ فریال تالپور کو گرفتار کر لیا ہے۔ نیب نے فریال تالپور کے طبی معائنہ کیلئے ڈاکٹرز کی ٹیم کو طلب کر لیا ہے، انھیں کل احتساب عدالت میں پیش
سابق وزیراعظم نواز شریف کا کہنا ہے کہ عمران خان کا وقت پورا ہوچکا ہے اور وہ جلد انجام کو پہنچنے والے ہیں۔ کوٹ لکھپت جیل میں مسلم لیگ (ن) کے رہنماؤں نے سابق وزیراعظم نواز شریف سے ملاقات کی، اس موقع پر رہنماؤں سے
بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں اننت ناگ سے گزرنے والے بھارتی سیکیورٹی فورس (سینٹرل ریزرو پولیس فورس) کے قافلے پر 2 مسلح افراد نے فائرنگ کردی، ملزمان فائرنگ کے بعد فورسز کی گاڑی پر دستی بم بھی پھینک گئے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں