Saturday, 22 February, 2020
اسرائیلی، سعودیہ کے خلاف وڈیوز پھیلا رہے ہیں، فلسطین

اسرائیلی، سعودیہ کے خلاف وڈیوز پھیلا رہے ہیں، فلسطین

دمام۔ فلسطینی وزیر تعلیم و تربیت ڈاکٹر صبری صیدم نے واضح کیا ہے کہ اسرائیل کے خفیہ محکمہ نے سعودی عرب ، اس کے فرمانرواں اور عوام کو بدنام کرنے کیلئے وڈیو تیار کرنیوالے محنتانے پر حاصل کررکھے ہیں۔

اسرائیلی محکمہ خفیہ مسئلے فلسطین کے معرض وجود میں آنے سے لے کر تاحال فلسطینیوں کے ساتھ کئی عشروں پر محیط سعودی فرما نرواں کی تائید و حمایت اور تعلق کے اٹوٹ رشتوں پر پانی پھیرنا چاہتا ہے۔

فلسطینی  وزیر نے مکہ اخبار سے گفتگو کرتے ہوئے توجہ دلائی کہ اسرائیلی محکمہ خفیہ فلسطینیوں اور عربوں کے توسط سے فرضی نیوز اکاؤنٹ قائم کئے ہوئے ہے۔ ان کا بنیادی مقصد سعودی عرب کو بدنام کرنا اور سعودی عرب ، اس کی قیادت اور عوام کیخلاف نفرت و عداوت پھیلانے والے وڈیو کلپ جاری کرنا ہے۔

اسرائیلی محکمہ خفیہ کے چار بڑے مقاصد ہیں۔ پہلا مقصد یہ ہے کہ وہ فلسطینیوں کو عرب دنیا سے الگ تھلگ کرکے فلسطینی محاذ کو کمزور کرنا چاہتے ہیں۔

دوسرا مقصد فلسطینیوں کی مدد کے جذبہ کی جگہ ان کیخلاف نفرت کی آگ بھڑکانے کے در پے ہیں۔

تیسرا مقصد فلسطینی عوام کے وفادار دائمی حلیفوں کے یہاں فلسطینیوں کے تئیں نفرت پیدا کرنا ہے۔ چوتھا مقصد نہتے فلسطینیوں کیخلاف قابض اسرائیلی حکام کے جرائم پر خاموشی کا ماحول برپا کرنا ہے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  95651
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
عرب میڈیا کے مطابق سعودی فرمانروا شاہ سلمان بن عبدالعزیز نے امریکی صدر کی جانب سے مشرق وسطیٰ میں اسرائیل اور فلسطین کے درمیان تنازع کے خاتمے کے لیے امن منصوبہ ’ ڈیل آف سینچری‘ پیش کرنے اور فریقین کے درمیان امریکی سرپرستی میں
سعودی عرب نے اسرائیلی شہریوں کو ویزے دینے کی اطلاعات کو گمرہ کن قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ اسرائیلی پاسپورٹ کے حامل افراد کے سرزمین مقدس میں داخل ہونے پر مکمل پابندی برقرار ہے۔ امریکی نشریاتی ادارے ’سی این این‘ سے گفتگو
سعودی عرب میں صحافی جمال خشوگی قتل کیس میں 5 افراد کو موت کی سزا سنا دی گئی، جمال خشوگی کو استنبول میں واقع سعودی قونصل خانے میں قتل کر دیا گیا تھا۔
سعودی عرب اور پاکستان کے تعلقات ایسے نہیں، جہاں دھمکیوں کی زبان استعمال ہوتی ہو، سعودی سفارت خانے نے ملائیشیا سمٹ سے متعلق ترک صدر کے بیان کی تردید کرتے ہوئے کہا۔

مزید خبریں
مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں

مقبول ترین
فنانشل ایکشن ٹاسک فورس (ایف اے ٹی ایف) نے 16 فروری سے 21 فروری تک منعقدہ اجلاس میں پاکستان کوجون 2020 تک ادارے کی گرے لسٹ میں برقرار رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔
وزیر اعظم عمران خان نے لیہ میں ”احساس اثاثہ جات منتقلی پروگرام” کا اجراءکی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہتے ہیں کہ پاکستان کو فلاحی ریاست بنانا ہماری کوشش ہے ، پاکستان مشکل وقت سے نکل چکا ہے،یہ پروگرام احساس کے تحت چلائے جانے والے پروگراموں میں سے ایک ہے جس کا بنیادی مقصد پسماندہ طبقات کیلئے ذریعہ معاش کے مواقع پیدا کرنا ہے۔
سابق اٹارنی جنرل انور منصور خان نے سپریم کورٹ کے ججز کے خلاف دیے گئے متنازع بیان پر عدالت عظمیٰ سے غیر مشروط معافی مانگ لی۔
پاکستان سپر لیگ کے پانچویں ایڈیشن کی افتتاحی تقریب نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں ہوئی۔ نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں پاکستان سپر لیگ کے پانچویں ایڈیشن کی رنگا رنگ افتتاحی تقریب ہوئی جس میں 350 فنکاروں نے اپنے فن کا زبردست مظاہرہ کیا جب کہ راحت

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں