Tuesday, 22 September, 2020
فلسطین، اسرائیل باب الرحم اورباب الاسباط قبرستانوں سے ریل گزارے گا

فلسطین، اسرائیل باب الرحم اورباب الاسباط قبرستانوں سے ریل گزارے گا

مقبوضہ بیت المقدس۔ اسرائیلی حکومت کی جانب سے بیت المقدس میں تلفریک ریل کار منصوبے پر جاری ہے۔

 دوسری جانب انجینیربیت المقدس میں قبرستانوں کی نگران کمیٹی کے چیئرمین انجینیر مصطفی ابو زھرہ نے بتایا کہ صہیونی بلدیہ القدس میں قبرستانوں پر سیاحتی منصوبوں  کو آگے بڑھا رہی ہے۔ 

ان کا کہنا ہے کہ باب الرحم قبرستان اور باب الاسباط کے قریب سے اسرائیلی فوج ریل کار کو گذارنے کے لیے کام جاری رکھے ہوئے ہے۔

مرکزاطلاعات فلسطین سے بات کرتے ہوئے ابو زھرہ نے کہا کہ اسرائیلی پولیس کے ساتھ صہیونی ریاست کے محکمہ سیاحت و قدرتی ماحول کے عہدیدار بھی اس منصوبے پر کام کررہے ہیں۔ 

انہوں نے باب الرحم قبرستان کے قریب 200 میٹر کی ایک لمبی پٹی تلفریک کے اڈوں کے قیام کے لیے مختص کی گئی ہے۔

خیال رہے کہ ہوائی ریل کار کے ذریعے اسرائیل القدس میں جبل صہیون کے مرکزی اسٹیشن کو دیوار براق تک ایک ریل کار کے ذریعے یہودیوں کو رسائی دینا چاہتا ہے۔ ہوائی ریل کار سے ایک گھنٹے میں ایک سمت میں تین ہزار فراد کو منتقل کیا جاسکے گا۔ اس کے علاوہ جبل صہیون سے مسجد اقصی کی دیوار براق تک کا سفرسمٹ کر صرف پانچ منٹ پر آجائے گا۔

مستقبل میں اس منصوبے کو مزید وسعت دی جائے گی۔ نقشے کے مطابق ریل کار جبل زیتون، باب الاسباط، پرانے القدس شہر سے 1400 میٹر کی لمبائی سے گذرے گا۔ اس دوران مجموعی طور پر 40 بوگیاں بنائی جائیں گی اور ہربوگی میں دس افراد کے بیٹھنے کی گنجائش ہوگی۔ یہ ہوائی ریل کار بجلی پر چلے گی۔ اکیس کلو میٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ریل کار کے چار اہم اسٹیشن بنائے جائیں گے۔

 پرانے بیت المقدس میں ریلوے اسٹشن سے شاہراہ ھمفکید، جبل صہیون، دیوار براق اور وزٹرز سینٹرکیدیم سیمیں اس کے اسٹیشن قائم کیے جائیں گے۔

فلسطین کی سپریم افتا کونسل کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان میں بیت المقدس میں اسرائیلی حکومت کیبیت المقدس میں جاری ریل کار منصوبے کی شدید مذمت کرتے ہوئے اسے القدس کو یہودیانے کی سازشوں کا حصہ قراردیا ہے۔

مرکزاطلاعات فلسطین کے مطابق فلسطینی سپریم افتا کونسل کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ بیت المقدس میں اسرائیلی وزات سیاحت اور اسرائیلی بلدیہ کے اشتراک سے شروع کردہ منصوبہ القدس کو یہودیانے کے اسرائیلی سازشوں کا تسلسل ہے۔

خیال رہے کہ اسرائیلی حکومت نے بیت المقدس میں التلفریک یعنی ریل کار کا منصوبہ دیوار براق کے احاطے سے جبل صہییون میں اس کے مرکزی اسٹیشن تک بنایا جا رہا ہے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  6046
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
عراق کے سیاسی و مذہبی رہنما مقتدی الصدر نے عراق سے امریکہ کے دہشتگرد فوجیوں کے انخلا پر سخت الفاظ میں تاکید کی ہے۔ امریکہ جنگ و دہشت گردی سے اپنا تسلط قائم کرنا چاہتا ہے۔
سعودی حکومت نے کورونا وائرس وبا کی وجہ سے رواں برس حاجیوں کی تعداد کو نہایت مختصر ترین رکھنے پر غور شروع کردیا ہے۔ تمام ممالک کے حج کوٹہ کو 20 فیصد تک کرنے کا امکان ہے۔
ذرائع کا کہنا ہے سعودی عرب کے دباؤ کی وجہ سے صحافی جمال خاشقجی کے بیٹوں نے اپنے والد کے قاتلوں کو معاف کردیا ہے۔ جمال خاشقجی کے بیٹوں نے اس بات کا اظہار سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر کیا۔
عراقی انٹیلی جنس کا کہنا ہے کہ عالمی دہشتگرد ابوبکر البغدادی کے جانشین عبدالناصر قرداش کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔ دہشت گردوں کی موجودگی پر سیکیورٹی فورسز نے کارروائی کی ہے۔

مزید خبریں
مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں

مقبول ترین
انسداد دہشت گردی عدالت نے سانحہ بلدیہ فیکٹری کیس کے مجرموں رحمان بھولا اور زبیر چریا کو 264 ، 264 بار سزائے موت سنادی ہے۔ انسداد دہشت گردی عدالت میں سانحہ بلدیہ فیکٹری کیس کی سماعت ہوئی جس میں رحمان بولا، زبیر چریا اور رؤف صدیقی
ایران نے کہا ہے کہ امریکا نے روایتی غنڈہ گردی کا مظاہرہ کرتے ہوئے یک طرفہ طور پر اقوام متحدہ کی پابندیاں بحال کیں جس پر اُسے فیصلہ کن جواب دینے کا وعدہ کرتے ہیں۔ عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق صدر حسن روحانی نے ایران پر اقوام متحدہ کی پابندیوں
وزیراعظم نے کہا ہے کہ اپوزیشن کی آل پارٹیز کانفرنس (اے پی سی) ریاستی اداروں کو بدنام کرنے کی کوشش تھی، عدالتوں اور فوج کو بدنام نہیں ہونے دیں گے۔ پاکستان کی مسلح افواج قومی سلامتی کی ضامن ہیں۔ ن لیگ نے ایک بار پھر بھارتی ایجنڈے کو فروغ دیا۔
عسکری قیادت نے واضح کیا ہے کہ پاک فوج کا ملک میں کسی بھی سیاسی عمل سے براہ راست یا بالواسطہ تعلق نہیں ہے۔ میڈیا کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور ڈی جی آئی ایس آئی لیفٹیننٹ جنرل فیض حمید کی پارلیمانی رہنماؤں سے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں