Friday, 18 October, 2019
فلسطین، اسرائیل باب الرحم اورباب الاسباط قبرستانوں سے ریل گزارے گا

فلسطین، اسرائیل باب الرحم اورباب الاسباط قبرستانوں سے ریل گزارے گا

مقبوضہ بیت المقدس۔ اسرائیلی حکومت کی جانب سے بیت المقدس میں تلفریک ریل کار منصوبے پر جاری ہے۔

 دوسری جانب انجینیربیت المقدس میں قبرستانوں کی نگران کمیٹی کے چیئرمین انجینیر مصطفی ابو زھرہ نے بتایا کہ صہیونی بلدیہ القدس میں قبرستانوں پر سیاحتی منصوبوں  کو آگے بڑھا رہی ہے۔ 

ان کا کہنا ہے کہ باب الرحم قبرستان اور باب الاسباط کے قریب سے اسرائیلی فوج ریل کار کو گذارنے کے لیے کام جاری رکھے ہوئے ہے۔

مرکزاطلاعات فلسطین سے بات کرتے ہوئے ابو زھرہ نے کہا کہ اسرائیلی پولیس کے ساتھ صہیونی ریاست کے محکمہ سیاحت و قدرتی ماحول کے عہدیدار بھی اس منصوبے پر کام کررہے ہیں۔ 

انہوں نے باب الرحم قبرستان کے قریب 200 میٹر کی ایک لمبی پٹی تلفریک کے اڈوں کے قیام کے لیے مختص کی گئی ہے۔

خیال رہے کہ ہوائی ریل کار کے ذریعے اسرائیل القدس میں جبل صہیون کے مرکزی اسٹیشن کو دیوار براق تک ایک ریل کار کے ذریعے یہودیوں کو رسائی دینا چاہتا ہے۔ ہوائی ریل کار سے ایک گھنٹے میں ایک سمت میں تین ہزار فراد کو منتقل کیا جاسکے گا۔ اس کے علاوہ جبل صہیون سے مسجد اقصی کی دیوار براق تک کا سفرسمٹ کر صرف پانچ منٹ پر آجائے گا۔

مستقبل میں اس منصوبے کو مزید وسعت دی جائے گی۔ نقشے کے مطابق ریل کار جبل زیتون، باب الاسباط، پرانے القدس شہر سے 1400 میٹر کی لمبائی سے گذرے گا۔ اس دوران مجموعی طور پر 40 بوگیاں بنائی جائیں گی اور ہربوگی میں دس افراد کے بیٹھنے کی گنجائش ہوگی۔ یہ ہوائی ریل کار بجلی پر چلے گی۔ اکیس کلو میٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے چلنے والی ریل کار کے چار اہم اسٹیشن بنائے جائیں گے۔

 پرانے بیت المقدس میں ریلوے اسٹشن سے شاہراہ ھمفکید، جبل صہیون، دیوار براق اور وزٹرز سینٹرکیدیم سیمیں اس کے اسٹیشن قائم کیے جائیں گے۔

فلسطین کی سپریم افتا کونسل کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان میں بیت المقدس میں اسرائیلی حکومت کیبیت المقدس میں جاری ریل کار منصوبے کی شدید مذمت کرتے ہوئے اسے القدس کو یہودیانے کی سازشوں کا حصہ قراردیا ہے۔

مرکزاطلاعات فلسطین کے مطابق فلسطینی سپریم افتا کونسل کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ بیت المقدس میں اسرائیلی وزات سیاحت اور اسرائیلی بلدیہ کے اشتراک سے شروع کردہ منصوبہ القدس کو یہودیانے کے اسرائیلی سازشوں کا تسلسل ہے۔

خیال رہے کہ اسرائیلی حکومت نے بیت المقدس میں التلفریک یعنی ریل کار کا منصوبہ دیوار براق کے احاطے سے جبل صہییون میں اس کے مرکزی اسٹیشن تک بنایا جا رہا ہے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  69181
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
اسرائیلی جیلوں میں قید فلسطینیوں کو گرم کپڑے فراہم کرنے کی کوشش کی گئی مگرقابض جیل انتظامیہ نے اسیران کے لواحقین کو اسیران تک گرم کپڑے اور دیگر ضروریات کی فراہمی پر پابندی عاید کردی۔
تحریک اتحاد امت پاکستان کے سربراہ علامہ پیر سید چراغ الدین شاہ نے کہا ہے کہ بیت المقدس کو یہودیت سے آزاد کروانے کے لیے ملت اسلامیہ ٹرمپ پالیسیوں کے خلاف متحد ہو جائے
سعودی عرب کے فرماں روا شاہ سلمان کے ممکنہ طور پر آئندہ ہفتے اپنے 32 سالہ بیٹے محمد بن سلمان کے حق میں تخت سے دستبرداری اور انکو بادشاہت سونپنے کا امکان ہے۔ محمد بن سلمان تاج سنبھالنے کے بعد اپنی ساری توجہ اپنے حریف ایران کی طرف مبذول کرلیں گے۔
سی آئی اے کی جانب سے جارہ کردہ القاعدہ کے بانی رہنما اسامہ بن لادن کے کمپاؤنڈ میں کیے جانے والے آپریشن کے دوران قبضے میں لی گئی دستاویز پر اب ایران کا رد عمل سامنے آیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ امریکی خفیہ ایجنسی جعلی خبریں پھیلارہی ہے۔

مزید خبریں
مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں

مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ یہ پہلی اسمبلی ہے جو’ڈیزل‘ کے بغیر چل رہی ہے اگر فضل الرحمان کے لوگ میرٹ پر ہوئے تو انہیں بھی قرضے دیے جائیں گے۔ وزیراعظم عمران خان نے نوجوانوں کے لیے ’کامیاب جوان پروگرام‘ کا افتتاح کردیا ہے۔
وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت تحریک انصاف کی کورکمیٹی کا اجلاس ہوا جس میں پنجاب اور خیبر پختونخوا کے وزرائے اعلیٰ اورتین گورنرز نے شرکت کی۔ حکومت نے مولانا فضل الرحمان سے مذاکرات کے لیے کمیٹی بنانے کا فیصلہ کیا ہے
اسلام آباد میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے فواد چوہدری نے کہا کہ نوکریاں حکومت نہیں نجی سیکٹر دیتا ہے یہ نہیں کہ ہر شخص سرکاری نوکر ی ڈھونڈے ، حکومت تو 400 محکمے ختم کررہی ہے مگرلوگوں کا اس بات پر زور ہے کہ حکومت نوکریاں دے۔
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں