Tuesday, 15 October, 2019
اسرائیل فلسطینی شہداء کے جسد خاکی روکنے کا مجاز نہیں، صہیونی عدالت

اسرائیل فلسطینی شہداء کے جسد خاکی روکنے کا مجاز نہیں، صہیونی عدالت

مقبوضہ بیت المقدس۔ اسرائیلی سپریم کورٹ نے اپنے ایک فیصلے میں قبضے میں لیے گئے فلسطینی شہدا کے جسد خاکی ان کے ورثا کو واپس کرنے کا حکم دیا ۔

مرکزاطلاعات فلسطین کے مطابق گذشتہ روز اسرائیلی عدالت نے اپنے فیصلے میں کہا کہ اسرائیلی حکام فلسطینی شہدا کے جسد خاکی روکنے کے مجاز نہیں۔

فلطسینی محکمہ امور اسیران کے مندوب محمد محمود نے بتایا کہ صہیونی سپریم کورٹ نے فلسطینی شہدا کے اہل خانہ کی طرف سے دائر کردہ اس درخواست پر شہدا کے ورثا کے موقف کو درست قرار دیا ہے جس میں مطالبہ کیا گیا تھا کہ اسرائیلی حکام قبضے میں لیے گئے فلسطینی شہدا کے جسد خاکی فورا واپس کریں تاکہ ان کی اسلامی تعلیمات کے مطابق تدفین کی جا سکے۔

محمود نے بتایا کہ اسرائیل کی اعلی عدالت نے قبضے میں لیے گئے فلسطینی شہدا کے جسد خاکی ان کے ورثا کے حوالے کرنے پر زور دیا ہے اور کہا ہے کہ حکام فلسطینی شہدا کے جسد خاکی قبضے میں لینے کے مجاز نہیں۔

خیال رہے کہ اسرائیلی فوج نے ریاستی دہشت گردی کے دوران شہید کیے گئے کئی فلسطینیوں کے جسد خاکی قبضے میں لے رکھے ہیں۔ ان میں عبدالحمدی ابو سرور، ومصباح بو صبیح، وفادی القنبر، ومحمد الفقیہ، ومحمد الطرایر، ورامی عورتانی، وعادل عنوش، وسام عطا، وبرا عطا اورنمر الجمل شامل ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  27351
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
بے لگام اسرائیل نے مسجد اقصیٰ کو شہید کرنے کا خطرناک منصوبہ تیار کرلیا، منصوبے کے تحت مسجد اقصیٰ کے ارد گرد کھدائی کی جائیگی، منصوبے کیلئے 7کروڑ امریکی ڈالر کی خطیر رقم بھی مختص۔
صہیونی ریاست کی قید مغربی کنارے کے شہرالخلیل سے تعلق رکھنے والے 45 سالہ اسیر علا الدین فہمی فہد الکرکی قید کے چوبیس سال مکمل کرنے کے بعد اب 25 ویں سال میں داخل ہوچکے ہیں۔
ایک خاتون اہلکار فلسطینی خواتین کو گھیسٹنے لگی تو ایک بہادر فلسطینی بیٹی نے صہیونی اہلکارہ کے ہاتھوں تشدد کا مقابلہ کرتے ہوئے خاتون پولیس اہلکار کی پٹائی کردی۔
سعودی عرب میں خواتین کو ڈرائیونگ کی اجازت دے دی گئی جب کہ مردوں اور خواتین کے لیے یکساں ڈرائیونگ لائسنز بھی جاری کیے جائیں گے تاہم خواتین کو گاڑیاں سڑکوں پر لانے کے لیے آئندہ سال جون تک انتظار کرنا ہوگا۔

مزید خبریں
مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں

مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور
اسلام آباد میں وزیراعظم آفس کے سامنے مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی مظالم کیخلاف انسانی زنجیر بنائی گئی۔ وزیراعظم عمران خان نے بھی اس تقریب میں شرکت کی اور قوم سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر میں
برطانوی پولیس نے 2016 میں برطانیہ سے بیٹھ کر پاکستان میں نفرت انگیز تقریر کرنے سے متعلق تفتیش میں متحدہ قومی مومنٹ (ایم کیو ایم) کے بانی الطاف حسین پر دہشت گردی کی دفعہ کے تحت فرد جرم عائد کردی۔
وزیراعظم کی چین کے صدر شی جن پنگ سے ملاقات ہوئی جس میں مقبوضہ کشمیر کی صورت حال اور علاقائی سیکیورٹی پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیراعظم عمران خان اور چین کے صدر شی جن پنگ کے درمیان بیجنگ کے اسٹیٹ گیسٹ ہاؤس میں ملاقات ہوئی۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں