Tuesday, 15 October, 2019
فلسطین: پر امن مظاہرین پر اسرائیلی فائرنگ ،4 شہید 160 زخمی

فلسطین: پر امن مظاہرین پر اسرائیلی فائرنگ ،4 شہید 160 زخمی

غزہ ۔ اسرائیلی فوجیوں نے مقبوضہ بیت المقدس کو امریکا کی جانب سے اسرائیلی دارالحکومت تسلیم کیے جانے کے خلاف احتجاجی مظاہرین پر فائرنگ کرکے 4 فلسطینوں کو شہید جبکہ 160 کو زخمی کردیا۔

واضح رہے کہ امریکا کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے رواں برس 6 دسمبر کو یکطرفہ فیصلہ کرتے ہوئے مقبوضہ بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرلیا تھا جس کے بعد دنیا بھر میں ٹرمپ کے اس فیصلے پر تنقید کی گئی جبکہ عالمی رہنماؤں کی جانب سے ان پر زور دیا گیا کہ وہ اپنے فیصلے پر نظر ثانی کریں۔

سعودی عرب نے ٹرمپ کے فیصلے کو ‘ناجائز اور غیر ذمہ دارانہ ’ قرار دیا تھا۔

امریکی فیصلے کے خلاف غزہ، مغربی کنارے، خان یونس، بیت الحم اور رم اللہ میں ہزاروں کی تعداد میں فلسطینی سڑکوں پر نکل آئے اور ڈونلڈ ٹرمپ کے فیصلے خلاف مظاہرے کیے۔

طبی امداد دینے والے عملے کے مطابق جنوبی بیت القمدس میں اسرائیلی فوجیوں کی فائرنگ سے 2 فلسطینی شہید اور 10 زخمی ہوئے جبکہ جاں حق ہونے والوں میں ایک معذور شخص ویل چیئر پر تھا۔

دوسری جانب اسرائیلی فوجیوں کا دعویٰ ہے کہ مظاہرین میں سے جاں بحق ہونے والے ایک شخص نے ان کی یونٹ کے افسر پر چھری سے حملہ کیا اور اس کے پاس ‘بیلٹ بم’ بھی تھا۔

فلسطینی طبی عملے کے ایک رکن نے بتایا کہ ‘اسرائیلی فائرنگ سے جاں بحق ہونے والے کو طبی امداد دی تھی جبکہ ‘بیلٹ بم’ کا اسرائیلی دعویٰ جھوٹا ہے۔

واضح رہے کہ امریکا کے یورپی اتحادی ممالک اور روس سمیت چین نے ٹرمپ کے حالیہ فیصلے پر اپنے تحفظات کا اظہار کیا تھا۔

ادھر غزہ میں حماس نے بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم نہ کرتے ہوئے واضح کیا کہ ‘امریکا کے فیصلے کے بعد ایک نیا فلسطین ابھر کر سامنے آئے گا’۔

اسرائیلی فوجیوں نے تصدیق کی کہ گزشتہ روز جمعے کو تقربیاً 4 ہزار فلسطینوں نے غزہ بارڈ کے قریب احتجاجی مظاہرہ کیا اور اسرائیلی ڈیفنس فورس (آئی ڈی ایف) نے مظاہرین کو روکنے کے لئے ‘مخصوص ہدف’ کو نشانہ بنایا۔

فوج کے ترجمان نے اسرائیلی اہلکاروں کی فائرنگ سے ویل چیئرپر29 سالہ ابراہیم ابو تریاب کی شہادت کے بارے میں تبصرہ کرنے سے انکار کردیا۔

واضح رہے کہ ابراہیم ابو تریاب 2008 میں اسرائیل کی جانب سے داغے گئے مزائیلوں کے حملے میں اپنی دونوں ٹانگیں کھو چکے تھے۔

فلسطینی وزارت صحت نے بھی اسرائیلی افواج کی فائرنگ کے نتیجے میں جنوبی غزہ میں 30 سالہ محمد المصری کے شہید ہونے کی تصدیق کردی۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  2015
کوڈ
 
   
مزید خبریں
مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں

مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور
اسلام آباد میں وزیراعظم آفس کے سامنے مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی مظالم کیخلاف انسانی زنجیر بنائی گئی۔ وزیراعظم عمران خان نے بھی اس تقریب میں شرکت کی اور قوم سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر میں
برطانوی پولیس نے 2016 میں برطانیہ سے بیٹھ کر پاکستان میں نفرت انگیز تقریر کرنے سے متعلق تفتیش میں متحدہ قومی مومنٹ (ایم کیو ایم) کے بانی الطاف حسین پر دہشت گردی کی دفعہ کے تحت فرد جرم عائد کردی۔
وزیراعظم کی چین کے صدر شی جن پنگ سے ملاقات ہوئی جس میں مقبوضہ کشمیر کی صورت حال اور علاقائی سیکیورٹی پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیراعظم عمران خان اور چین کے صدر شی جن پنگ کے درمیان بیجنگ کے اسٹیٹ گیسٹ ہاؤس میں ملاقات ہوئی۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں