Tuesday, 15 October, 2019
ٹرمپ کے متنازعہ اعلان کے بعد 430 فلسطینی پابند سلاسل

ٹرمپ کے متنازعہ اعلان کے بعد 430 فلسطینی پابند سلاسل

مقبوضہ بیت المقدس۔ امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی جانب سے مقبوضہ بیت المقدس کو اسرائیلی ریاست کا دارالحکومت قرار دیے جانے کے بعد صہیونی فوج نے فلسطینی شہریوں کے خلاف وحشیانہ کریک ڈان شروع کیا ہے اور چند روز میں اب تک 430 فلسطینی گرفتار کرکے جیلوں میں ڈال دیے گئے ہیں۔

فلسطینی خبررساں ادارے  کے مطابق  گذشتہ روز اسرائیلی فوج نے مقبوضہ مغربی کنارے اور بیت المقدس سے 16 فلسطینیوں کو حراست میں لے لیا۔ 

چھ دسمبر کو ٹرمپ کے اعلان القدس کے بعد اب تک 430 فلسطینیوں کو گرفتار کرکے جیلوں میں ڈال دیا گیا ہے۔کلب برائے اسیران کی رپورٹ کے مطابق قابض فوج کی کارروائیوں میں 131 بچے اور 9 خواتین کو حراست میں لیا گیا۔ 

ان میں تین زخمی بھی شامل ہیں۔سب سے زیادہ گرفتاریاں بیت المقدس سے کی گئیں جہاں سے 130 فلسطینیوں کو حراست میں لیا گیا۔ اس کے بعد الخلیل سے 100 فلسطینی گرفتار کیے گئے۔ 

حراست میں لیے گئے فلسطینیوں کو جسمانی ، نفسیاتی اور ذہنی تشدد کا نشانہ بنایا گیا۔گذشتہ روز القدس سے سات فلسطینیوں کو حراست میں لیا گیا۔ 

ان کی شناخت عوض سلامہ، سلطان عاشور، محمود طہ، موسی شعلان، محمد بلال حمادہ، محمد عدنان صیام اور مصطفی قاسم ابو میالہ کے ناموں سے کی گئی ہے۔ ان کی عمریں 15 سے 45 سال کے درمیان ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  24810
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
بغداد۔ عراق میں داعش کو شکست دینے کے بعد امریکی فوج سمیت دیگرممالک کی افواج کی موجودگی کے سخت مخالف ہیں، ان خیالات کا اظہار تحریک عصائب اہل الحق کے سربراہ نے شیخ قیس خزعلی نے ذرائع ابلاغ
برطانوی وزیراعظم تھریسامے کے متنازع ریمارکس پر ایرانی وزارت خارجہ میں تہران میں برطانوی سفیر نکلوس ہوسیٹن کو طلب کرکے شدید احتجاج کیا ہے۔
وزیراعظم میاں محمد نواز شریف اور آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے سعودی فرمانرواں سے ملاقات میں پاکستان کا مؤقف پیش کردیا، پاکستانی قیادت نے کشیدگی کم کرانے کیلئے سعودی عرب اور ایران کے درمیان رابطے بڑھانے کی تجویز دیدی

مزید خبریں
مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں

مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور
اسلام آباد میں وزیراعظم آفس کے سامنے مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی مظالم کیخلاف انسانی زنجیر بنائی گئی۔ وزیراعظم عمران خان نے بھی اس تقریب میں شرکت کی اور قوم سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر میں
برطانوی پولیس نے 2016 میں برطانیہ سے بیٹھ کر پاکستان میں نفرت انگیز تقریر کرنے سے متعلق تفتیش میں متحدہ قومی مومنٹ (ایم کیو ایم) کے بانی الطاف حسین پر دہشت گردی کی دفعہ کے تحت فرد جرم عائد کردی۔
وزیراعظم کی چین کے صدر شی جن پنگ سے ملاقات ہوئی جس میں مقبوضہ کشمیر کی صورت حال اور علاقائی سیکیورٹی پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیراعظم عمران خان اور چین کے صدر شی جن پنگ کے درمیان بیجنگ کے اسٹیٹ گیسٹ ہاؤس میں ملاقات ہوئی۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں