Friday, 03 April, 2020
اسرائیلی جیلوں میں گرم کپڑوں کی فراہمی بند، کئی فلسطینی قیدی بیمار

اسرائیلی جیلوں میں گرم کپڑوں کی فراہمی بند، کئی فلسطینی قیدی بیمار

الخلیل ۔ اسرائیلی انتظامیہ نے جیلوں میں فلسطینی اسیران کو ان کے اہل خانہ کی طرف سے سردی سے بچا کے لیے گرم کپڑوں اور لحاف کی فراہمی پر پابندی عاید کردی ہے۔ 

دوسری جانب سخت سردی کے موسم میں اسرائیلی زندانوں میں قید فلسطینیوں کی حالت تشویشناک ہوگئی ہے۔ کئی اسیران سردی کی وجہ سے بیمار ہوگئے۔ 

عرب خبررساں ادارے کے مطابق اسرائیلی جیلوں میں قید فلسطینیوں کے حقوق کے لیے کام کرنے والے اداریکلب برائے اسیران کے ڈائریکٹر امجد النجار نے بتایا کہ حالیہ ایام میں متعدد اسرائیلی جیلوں میں قید فلسطینیوں کو ان کے اقارب کی طرف سے گرم کپڑے فراہم کرنے کی کوشش کی گئی مگرقابض جیل انتظامیہ نے اسیران کے لواحقین کو اسیران تک گرم کپڑے اور دیگر ضروریات کی فراہمی پر پابندی عاید کردی۔

انہوں نے بتایا کہ گذشتہ روز اسرائیل کی ایشل جیل میں قید فلسطینیوں کو کلب برائے اسیران اور قیدیوں کے اہل خانہ کی طرف سے کم کپڑے بھجوائے گئے مگر صہیونی حکام نے انہیں قیدیوں کودینے سے انکار کردیا۔

امجد النجار نے   بتایا کہ اسرائیل کی صحرائی جیلوں میں قید فلسطینی شدید سرد موسم کا سامنا کررہے ہیں اوران کے پاس سردی سے بچا کا کوئی انتظام نہیں ہے۔النجار کا کہنا تھا کہ اسرائیلی زندانوں میں پابند سلاسل کئی فلسطنی سردی کی وجہ سے بیمار پڑ گئے ہیں۔ سردی کی وجہ سے نزلہ ، زکام ، بخار اور سر درد کی بیماریاں عام ہیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  84244
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
ہفتے اور اتوار کی درمیانی شب سعودی عرب کے دارالحکومت ریاض میں دو شدید دھماکوں کی خبریں موصول ہوئی ہیں۔
صہیونی ریاست کی قید مغربی کنارے کے شہرالخلیل سے تعلق رکھنے والے 45 سالہ اسیر علا الدین فہمی فہد الکرکی قید کے چوبیس سال مکمل کرنے کے بعد اب 25 ویں سال میں داخل ہوچکے ہیں۔
مشرق وسطیٰ میں ایرانی سرگرمیوں کے خاتمے کے لیے ممکنہ امریکی فوج کے آپریشن سے معتلق سوال پر امریکا کے وزیر دفاغ جیمز میٹس نے کہا کہ ‘تاحال فوجی کارروائی کا کوئی امکان نہیں’۔
بیت المقدس میں اسرائیلی وزات سیاحت اور اسرائیلی بلدیہ کے اشتراک سے شروع کردہ منصوبہ القدس کو یہودیانے کے اسرائیلی سازشوں کا تسلسل ہے،فلسطینی سپریم افتاکونسل کا رد عمل

مزید خبریں
مسجد اقصیٰ کے امام وخطیب الشیخ اسماعیل نواھضہ نے برما میں مسلمانوں پر ڈھائے جانے والے مظالم کی شدید مذمت کی اور عالم اسلام پر زور دیا کہ وہ روہنگیا مسلمانوں کو ریاستی جبر وتشدد سے نجات دلانے کے لیے موثر اقدامات کریں

مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان نے بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے لیڈر پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ اکیسویں صدی میں یہ لیڈر 20 کروڑ مسلمانوں کے بارے میں کھل کر ایسی باتیں کررہا ہے جیسی یہودیوں کے بارے میں نازی کرتے تھے۔
شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ دنیا کورونا سے نبردآزما جبکہ بھارت مقبوضہ کشمیر میں آبادی کا تناسب تبدیل کرنے کے درپے ہے۔ بھارت کشمیر میں بین الاقوامی قوانین کی خلاف ورزی کر رہا ہے۔
ملک بھر میں کورونا وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 35 ہوگئی اور 126 صحت یاب ہوچکے ہیں جب کہ مزید کیسز سامنے آنے کے بعد متاثرہ مریضوں کی مجموعی تعداد 2458 تک جا پہنچی ہے۔
کورونا کا پھیلاؤ روکنے کے لئے سندھ حکومت کا ایک اور اہم اقدام سامنے آگیا، سندھ بھر میں آج دوپہر 12 بجے سے تین بجے تک غیر اعلانیہ کرفیو کے نفاذ کا حکم جاری کردیا گیا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں