Wednesday, 03 June, 2020
مقبوضہ کشمیر مظاہروں کے دوران ایک جاں بحق، 2 درجن سے زائد زخمی

مقبوضہ کشمیر مظاہروں کے دوران ایک جاں بحق، 2 درجن سے زائد زخمی
بشکریہ کشمیر میڈیا سروس

سرینگر: جنوبی کشمیر کے پلوامہ ضلع میں اونتی پورہ کے بیگی پورہ علاقے کے قریب مظاہرین کی بڑی تعداد کو منتشر کرنے کے لئے بھارتی فورسز نے گولیوں اور چھروں کی فائرنگ  کی جس سے ایک نوجوان جاں بحق اور کم سے کم 25 افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق مقبوضہ جموں و کشمیر کے جنوبی ضلع پلوامہ میں گزشتہ روز حزب المجاہدین کے چیف آپریشنز کمانڈر ریاض نائکو کی شہادت  کے بعد ہونے والے  تشدد سے ہو کا عالم طاری ہے۔

جمعرات کی  صبح مقامی لوگوں نے مظاہروں کی کوشش کی لیکن انہیں منتشر کردیا گیا۔ کشمیری خبررساں ادارے  کے مطابق گزشتہ روز نائکو اور ان کے ساتھی کی شہادت  کے بعد بڑے پیمانے پر تشدد بھڑک اٹھا۔ مظاہرین کی تعداد سینکڑوں بیں تھی جنہیں منتشر کرنے کیلئے پولیس اور سکیورٹی فورسز نے پیلٹ فائر کئے اور گولیاں چلائیں۔

پولیس ذرائع کے مطابق فائرنگ میں کم از کم ایک شخص جہانگیر یوسف وانی ولد محمد یوسف ساکن اٹھمولہ ہال کی موت واقع ہوئی ہے۔

بتیس سالہ جہانگیر کی گردن میں گولی لگی تھی اور وہ موقع پر ہی جاں بحق  ہوگیا۔ مظاہرین نے اس کی لاش اپنی تحویل میں لیکر بعد میں اسے آبائی قبرستان میں دفن کیا۔

اطلاعات کے مطابق جاں بحق ہونے والے جہانگیر کے لواحقین میں اس کے دو بچے اور بیوی شامل ہے۔  

انہوں نے بتایا کہ جیسے جیسے دن بڑھتا گیا ، ملحقہ دیہات سے اور بھی بہت سے لوگ بیگ پورہ پہنچ گئے اور نعرے بازی کی اور گارڈن کے کنارے میں پولیس اور نیم فوجی دستہ سی آر پی ایف پر پتھرا کرنا شروع کردیا۔

انہوں نے بتایا کہ حکومتی فورسز نے مظاہرین کو منتشر کرنے کے لئے چھرے کے استعمال کے علاوہ گولہ بارود کا سہارا لیا۔ جھڑپوں میں متعدد افراد زخمی ہوئے اور ان میں سے 25 کو جنوبی کشمیر کے ضلع میں پلوامہ اسپتال اور دیگر میں منتقل کیا گیا۔

میڈیکل سپرنٹنڈنٹ آف ڈسٹرکٹ اسپتال پلوامہ ڈاکٹر میر مشتاق نے میڈیا نمائندے کو بتایا کہ 16 زخمیوں کو اسپتال منتقل کیا گیا ہے۔ انہوں نے بتایا ، "ان میں سے چاروں کو گولی کے زخم تھے " انہوں نے مزید کہا ، "ان سب کو خصوصی علاج کے لئے سری نگر کے ایس ایم ایچ ایس اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔"

دوسری طرف حکام نے وادی کشمیر میں نجی آپریٹرز کی موبائل ٹیلیفون سروس اور موبائل انٹرنیٹ سروس کو بھی معطل کردیا۔خبر رساں ادارے ساوتھ ایشین وائر کے مطابق حزب المجاہدین کے کمانڈر ریاض نائیکو کے پھنس جانے کی خبر پھیلتے ہی بڑی تعداد میں لوگ سڑکوں پر آگئے اور احتجاج شروع کردیا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کسی بھی خبر سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔ علاوہ ازیں آپ بھی اپنا کالم، بلاگ، مضمون یا کوئی خبر info@mubassir.com پر ای میل کر سکتے ہیں۔ ادارہ

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  4383
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
جنوبی کشمیر کے ضلع کولگام سے تعلق رکھنے والے 90 سالہ شخص کی کورونا سے موت ہوئی ہے اور اس طرح سے مقبوضہ جموں و کشمیر میں کورونا سے ہونے والی اموات کی کُل تعداد 24 ہو گئی ہے۔
مقبوضہ جموں وکشمیر میں پلوامہ ضلع میں منگل اور بدھ کی درمیانی شب ایک آپریشن کے دوران کھریو پانپور کے شارشالی علاقے میں فوج اور حریت پسندوں کے درمیان فائرنگ میں 2 نوجوانوں کو شہید کردیا گیا ہے۔
جموں و کشمیر کے سابق وزیر اعلیٰ اور نیشنل کانفرنس کے رہنما عمر عبد اللہ نے جموں و کشمیر کے قید سیاسی رہنماں کی رہائی کا مطالبہ کیا ہے۔
مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی بد ترین خلاف ورزیاں کی جا رہی ہیں ، پیلٹ گن جیسے ممنوعہ ہتھیاروں سے نوجوانوں کو بینائی سے محروم کیا جا رہا ہے، ڈاکٹر خالد محمود خان

مقبول ترین
آج یہ کہتے ہوئے دل کر رہا ہے کہ مسلسل ہنستی رہوں کہ سپر پاورامریکہ۔۔۔ جی ہاں! وہی امریکہ جس نے افغانستان کو کھنڈرات میں بدل دیا وہی امریکہ جس نے عراق پر ایک عرصہ جنگ مسلط کیے رکھی، کبھی بمباری کر کے تو کبھی داعش کی شکل میں کیڑے مکوڑوں کی فوج بنا کے، عراق پر اپنا تسلط برقرار رکھنا چاہا۔
علامہ محمداقبال رحمۃ اللہ تعالی علیہ نے فرمایا ہے کہ”ثبات ایک تغیرکو ہے زمانے میں“،گویا اس آسمان کی چھت کی نیچے کسی چیز کو قرارواستحکام نہیں۔تاریخ گواہ ہے کہ اس زمین کا جغرافیہ ایک ایک صدی میں کئی کئی مرتبہ کروٹیں بدلتارہا ہے۔سائنس کی بڑھتی ہوئی رفتار کے ساتھ جغرافیے کی تبدیلی کا عمل بھی تیزتر ہوتاجارہاہے،چنانچہ گزشتہ ایک صدی نے تین بڑی بڑی سپر طاقتوں کے ڈوبنے کا مشاہدہ کیا،
صوبائی وزیر مرتضیٰ بلوچ کورونا وائرس کے باعث کئی روز سے ہسپتال میں زیر علاج تھے۔ ان کا تعلق پاکستان پیپلز پارٹی سے تھا۔ میڈیا کے مطابق صوبائی وزیر کچی آبادی غلام مرتضیٰ بلوچ کورونا وائرس کے باعث انتقال کر گئے ہیں۔ مرحوم کچھ روز
نظریہ مہدویت ایسا موضوع ہے، جو صدیوں سے انسانوں کے درمیان زیر بحث رہا ہے۔ اس اعتقاد کے ساتھ انسان کا مستقبل روشن ہے، یہ عقیدہ کسی ایک قوم، کسی فرقے یا کسی مذہب کے ساتھ مخصوص نہیں ہے بلکہ مہدویت ایک ایسی عالمگیر حکومت کا نام ہے کہ جس کی بنیاد تمام انسانوں کے مابین عدل و انصاف اور اخلاق و محبت پر ہوگی۔ مہدویت ایسی آواز ہے، جو کہ ہر روشن خیال انسان کے اندر فطری طور پر موجود ہے۔ ایسی امید ہے، جو زندگی کو تروتازہ اور غم و اندیشہ سے دور کرکے نور الٰہی کی طرف لے جاتی ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں