Thursday, 09 July, 2020
اب جارحیت کی تو ایل اوسی بھارت کا قبرستان ہوگا، فاروق حیدر

اب جارحیت کی تو ایل اوسی بھارت کا قبرستان ہوگا، فاروق حیدر

مظفرآباد۔ وزیراعظم آزادکشمیر راجہ فاروق حیدر پانڈوسیکٹر میں بھارتی فائرنگ کے متاثرین سے ملنے بھارتی  فوج کے مورچوں کے سامنے جا پہنچے۔ 

کنٹرول لائن کے حساس ترین پانڈوسیکٹر میں عوامی اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ بھارت جان بوجھ کر ایل او سی پر کشیدگی بڑھا رہا ہے، مگر ہم ڈرنے والے ہر گز نہیں ہیں۔ 

وزیر اعظم آزاد کشمیر کا کہنا تھا کہ ایل او سی اور آزادکشمیر کے لوگ دفاع وطن میں پاک فوج کے شانہ بشانہ ہیں۔ 

انہوں نے کشمیریوں کے حوصلے کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ یہاں پر بسنے والے 24گھنٹے کے مجاہد ہیں، انہیں سلام پیش کرنے آیا ہوں،بزدل دشمن نے جنازوں پر بھی فائرنگ کی ہے لیکن  کشمیری عوام کے حوصلے ہمیشہ بلند رہے ہیں۔ 

فاروق حیدر نے کہا کہ وزیراعظم پاکستان اور آرمی چیف نے بھی کنٹرول لاین کا دورہ کیا جس سے یہاں بسنے والوں کو حوصلہ ملا۔ 

فاروق حیدرنے کہا کہ ہندوستانی افواج نےآزادکشمیر پر جارحیت کی کوشس کی تو لائن آف کنٹرول کو اس کا قبرستان بنا دیں گے۔ 

وزیراعظم آزادکشمیرنے کہا کہ پاکستان کے اکیس  کروڑ عوام لائن آف کنٹرول کے لوگوں کے ساتھ کھڑے ہیں۔ آج یہاں سے سرینگر کی عوام کو پیغام دینےآیا ہوں کہ وہ اپنی جدوجہد میں تنہا نہیں۔ 

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  8407
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
مقبوضہ کشمیر کے بزرگ حریت رہنما سید علی گیلانی نے 8 جولائی کو ممتاز کشمیری نوجوان رہنما برہان مظفر وانی کی یوم شہادت اور 13 جولائی کو یوم شہدا پر عوام سے مکمل ہڑتال کی اپیل کی ہے۔
مقبوضہ کشمیر میں گزشتہ روز بھارتی فوجیوں اور مجاہدین کے درمیان سرینگر میںایک جھڑپ کے دوران زخمی ہونے والا ایک کشمیری لڑکا باسم اعجاز بدھ کو زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے شہید ہوگیا۔ جب باسم کا جنازہ قبرستان شہدا عیدگاہ پہنچا تو پولیس اور نوجوانوں کے مابین جھڑپوں کے بعد شدید ہنگامے پھوٹ پڑے۔
کشمیر میڈیا سروس کے مطابق جنت نظیر وادی کشمیر میں ماہ رمضان کے دوران بھی قابض بھارتی فوج کی جنونیت میں کمی واقع نہیں ہوئی، بنیادی انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزی جاری ہے اور مذہبی آزادی پر قدغن لگائی گئی ہے۔
مقبوضہ جموں وکشمیر میں پلوامہ ضلع میں منگل اور بدھ کی درمیانی شب ایک آپریشن کے دوران کھریو پانپور کے شارشالی علاقے میں فوج اور حریت پسندوں کے درمیان فائرنگ میں 2 نوجوانوں کو شہید کردیا گیا ہے۔

مقبول ترین
دفتر خارجہ کی جانب سے جاری کئے گئے ایک مشترکہ بیان میں تینوں ملکوں نے دہشتگرد مزاحمتی تحریک کے دوبارہ اٹھنے سے بچنے کےلئے افغانستان سے غیر ملکی فوجوں کے منظم، ذمہ دار اور حالات پر مبنی انخلا پر زور دیا۔
سرمایہ کاروں کی جانب سے سرمائے کو محفوظ بنانے کےلیے سونے میں بڑھتی ہوئی سرمایہ کاری کے باعث مقامی صرافہ مارکیٹوں میں سونے کی قیمت تاریخ کی نئی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی جبکہ بین الاقوامی بلین مارکیٹ میں فی اونس سونے کی قیمت
سپریم کورٹ نے کرپشن کے مقدمات جلد نمٹانے اور نیب ریفرنسز کے فیصلوں کیلئے 120 نئی احتساب عدالتوں کے قیام کا حکم دے دیا۔ سپریم کورٹ میں لاکھڑا کول مائننگ پاور پلانٹ کی تعمیر میں بے ضابطگیوں سے متعلق ازخود نوٹس کیس کی سماعت ہوئی۔
ملک بھر کے تعلیمی ادارے ستمبر کے پہلے ہفتے میں طے شدہ ضابطہ کار (ایس او پیز) کے ساتھ کھولنے پر اتفاق ہوگیا۔ وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود کی زیر صدارت بین الصوبائی وزرائے تعلیم کانفرنس ہوئی جس میں تعلیمی اداروں کو ایس او پیز کے ساتھ امتحانات

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں