Monday, 25 September, 2017
مقبوضہ کشمیر، بھارتی فوج نے مزید 2 نوجوانوں کو شہید کردیا

مقبوضہ کشمیر، بھارتی فوج نے مزید 2 نوجوانوں کو شہید کردیا

سری نگر۔ قابض بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر کے ضلع کلگام کےعلاقے میں سرچ آپریشن کے دوران مزید 2 کشمیری نوجوانوں کو فائرنگ کرکے شہید اورایک لڑکی کوزخمی کردیا ہے۔ شہید ہونے والے نوجوانوں کی شناخت احمد وانی اور داؤد الٰہی خان کے نام سے ہوئی ہے۔

کشمیر میڈیا سروس کےمطابق مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فوج کی جانب سے نہتے کشمیریوں پر مظالم میں روز بروز اضافہ ہورہا ہے اور طاقت کے نشے میں چور بھارتی فوج کشمیریوں کا قتل عام کررہی ہے۔

گزشتہ چند ماہ کے دوران سیکڑوں کشمیریوں کو شہید اور متعدد کو پیلٹ گن کے ذریعے آنکھوں کی روشنی سے محروم کیا جاچکا ہے۔ب

کشمیر میڈیا سروس کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں بھارتی وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ کے دورے کے خلاف احتجاج کے لیے مکمل ہڑتال کی گئی، کٹھ پتلی حکومت نے حریت رہنماؤں کو نظر بند کردیا جبکہ قابض فوج نے گھر گھر تلاشی کے دوران مزید 2 نوجوانوں کو شہید اور ایک لڑکی کوزخمی کردیا ہے، شہدا کی شناخت احمد وانی اور داؤد الٰہی خان کے نام سے ہوئی ہے۔

کشمیری نوجوانوں کی شہادت کے بعد کلگام میں مکمل ہڑتال ہے جب کہ قابض انتظامیہ نے کلگام میں موبائل اور انٹرنیٹ سروس بھی معطل کردی ہے۔  ہڑتال کی کال سید علی گیلانی ،میرواعظ عمرفاروق اور محمدیاسین ملک پر مشتمل مشترکہ مزاحمتی قیادت نے دی تھی۔ تمام دکانیں اورکاروباری مراکزبندرہے جبکہ سرینگر، اسلام آباد، کولگام، شوپیان، پلوامہ، بارہ مولہ ، بڈگام اور دیگرعلاقوں میں گاڑیوں کی آمدورفت معطل تھی۔

دوسری جانب راج ناتھ سنگھ ہفتے کو 4روزہ دورے پر سرینگر پہنچے۔ قابض انتظامیہ نے سری نگر کے رعناواری، خانیار، نوہٹہ ،مہاراج گنج، صفاکدل اور مائسمہ پولیس اسٹیشنوں کی حدود میںسخت پابندیاں عائد کردیں۔ سری نگر میں بھارت مخالف مظاہروں کو روکنے کے لیے بھارتی فورسز کی بھاری تعداد تعینات کی گئی تھی۔

قابض انتظامیہ نے سید علی گیلانی اور میر واعظ عمر فاروق کو مسلسل گھروں میں جبکہ جموں و کشمیر لبریشن فرنٹ کے چیئرمین یاسین ملک کو سینٹرل جیل سرینگر میں نظربند رکھا۔ کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی نے ایک بیان میں کہا کہ مقبوضہ علاقے میں سیاسی سرگرمیوں پر پابندیاں مزاحمتی قیادت کی اخلاقی فتح ہے۔ انھوں نے اقوام متحدہ اور انسانی حقوق کی عالمی تنظیموں سے اپیل کی کہ وہ مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فورسز کی طرف سے جاری انسانی حقوق کی مسلسل خلاف ورزیوں کا نوٹس لیں۔
بھارتی فوجیوں نے ضلع شوپیاں کے علاقے بارہ بگ میں رات بھر جاری رہنے والے محاصرے اور تلاشی کے آپریشن کے دوران 2 نوجوانوں کو شہید کردیا۔ نوجوانوں کی شناخت طارق احمد بٹ اور الطاف احمد کے طور پر ہوئی ہے۔ ضلع کے علاقے ہرمین میں بھارتی فوجیوں کی فائرنگ سے ایک لڑکی زخمی ہوئی جس کی شناخت خوشبو کے طورپر ہوئی ہے۔

ادھر ضلع بارہمولہ کے علاقے رفیع آباد میں مجاہدکمانڈر شاہد احمد شیخ کی نمازہ جنازہ میں ہزاروں لوگوں نے شرکت کی۔ نماز جنازہ میں شرکت کے لیے رفیع آباد، قاضی آباد اور زینہ گیر سے لوگوں کی بڑی تعدادنے شاہد احمد کے آبائی علاقے کاچھلو کی طرف مارچ کیا۔ ان کو آزادی اور پاکستان کے حق میں اور بھارت کے خلاف نعروں کی گونج میں سپرد خاک کیا گیا۔

شاہد احمد کو بھارتی فوجیوں نے گزشتہ روز سوپور میں محاصرے اور تلاشی کی ایک کارروائی میں شہید کیا تھا۔ بھارتی فوجیوں نے آپریشن کے دوران ایک مکان کوبھی تباہ کردیا۔ علاقے میں نوجوان سڑکوںپر نکل آئے اوربھارتی فوجیوں پر پتھراؤ کیا۔ضلع میں ٹرین سروس روک دی گئی جبکہ موبائل اور انٹرنیٹ سروسز معطل کردی گئیں۔

علاوہ ازیں سرینگر کے علاقے خیام میں بھارتی پیرا ملٹری سینٹرل ریزرو پولیس فورس کی ایک گاڑی نے ایک بزرگ شخص ثنا اللہ میر کو کچل کر شہید کردیا۔نامعلوم حملہ آوروں نے اسلام آباد قصبے میں پولیس پارٹی پر حملہ کرکے ایک اہلکار کو ہلاک اور2 کو شدید زخمی کردیا۔ حملہ آوروں نے پولیس پارٹی پر بس اسٹینڈ کے نزدیک شدید فائرنگ کی جس کے نتیجے میں ایک اہلکار امتیاز احمدموقع پر ہی ہلاک اور 2 زخمی ہوگئے۔

بھارتی فورسز نے علاقے کو محاصرے میں لے کر حملہ آوروں کی تلاش شروع کردی ہے جب کہ مقبوضہ کشمیر میں جموں و کشمیر لبریشن فرنٹ نے پارٹی چیئرمین یاسین ملک کی گرفتاری اورکل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی اور میرواعظ عمر فاروق کی گھر میں نظر بندی کے خلاف سری نگر میں احتجاجی مظاہرہ کیا۔

واضح رہے کہ عید الاضحیٰ کے روز بھی قابض بھارتی فوج کی فائرنگ سے ایک کشمیری نوجوان شہید ہوا تھا۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  27725
کوڈ
 
   
 
متعلقہ خبریں
پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے جاری بیان کے مطابق بھارتی فورسز نے ایک بار پھر ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کرتے ہوئے لائن آف کنٹرول پر سیزفائر کی خلاف ورزی کی اور نکیال سیکٹر پر بلا اشتعال فائرنگ کردی
مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فوج نے ریاستی دہشت گردی کا مظاہرہ کرتے ہوئے مزید دو کشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا ہے۔ بھارتی فوج نے دعویٰ کیا ہے کہ دونوں نوجوان سرحد پار کرکے کشمیر میں آئے تھے جن سے اسلحہ بھی برآمد ہوا ہے۔
مقبوضہ کشمیر کے لولاب کپواڑہ کے علاقے میں حراستی گمشدگی کے حوالے سے ککر پتی دیور میں فوجی کیمپ کے باہر لوگوں نے پر امن احتجاج کیا اور مطالبہ کیا کہ لاپتہ کئے گئے منظور احمد خان کے بار ے میں انہیں فوری طور بتایا جائے کہ وہ کہاں ہے ۔
ممتاز بزرگ کشمیری راہنماء اور حریت (گ) کے چیئرمین سید علی گیلانی نے بھارت کی قومی تحقیقاتی ایجنسی ((NIA) کی طرف سے کشمیر بار ایسوسیشن صدر اور ومعروف وکیل میاں عبدالقیوم کو نوٹس جاری کرنے کی کارروائی کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے

مزید خبریں
وزیراعظم آزاد حکومت ریاست جموں وکشمیر چوہدری عبدالمجید نے کہاہے کہ وکلاء براردی کے جملہ مسائل حل کرنے کے لیے ٹھوس اقدامات اٹھائے جائیں گے۔ وکلاء اپنی سفارشات تحریری طور پر بھجوائیں۔ وہ پیر کے

مقبول ترین
انجیلا مرکل انتخابات میں کامیابی حاصل کرکے چوتھی بار جرمنی کی چانسلر منتخب ہوگئیں۔ میڈیا کے مطابق جرمنی میں ہونے والے فیڈرل الیکشن میں انجیلا مرکل کی سیاسی جماعت کرسچین ڈیموکریٹک یونین(سی ڈی یو) اور اس کی اتحادی
صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اس حوالے سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک ٹوئٹ کیا جس میں ان کا کہنا تھا کہ ابھی اقوام متحدہ میں شمالی کوریا کے وزیر خارجہ کے خطاب کو سنا، اگر وہ 'لٹل راکٹ مین' کی ہی سوچ کی تائیدکرتے ہیں تو پھر وہ بہت دیر تک نہیں رہیں گے۔
اسلام آباد میں پریس کانفرنس کے دوران انہوں نے کہا کہ جمہوریت کو مضبوط کرنے کیلیے صاف شفاف الیکشن کرائے جائیں، شاہد خاقان عباسی بہت کمزور وزیراعظم ہیں، ان پر خود ایل این جی کرپشن کا دھبا ہے۔
پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے جاری بیان کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا ہے کہ ہر قیمت پر مادر وطن کے دفاع کی قسم کھائی ہے، ہم قربانیاں دیتے آئے ہیں، قربانیاں دے رہے ہیں اوردیتے رہیں گے

پاکستان
 
وزیراعظم ملک میں نئے انتخابات کا اعلان کریں، عمران خان
 
آپریشن ردالفساد، ڈی آئی خان میں 3 دہشت گرد ہلاک
 
شہید لیفٹیننٹ ارسلان کی مکمل سرکاری اعزاز کے ساتھ تدفین
 
تحریک انصاف اور ایم کیوایم قومی اسمبلی میں تبدیلی پر متفق
 
شہید ہونے آئے ہیں، گولی کا انتظار ہے، شہید لیفٹیننٹ ارسلان عالم
 
عمران کے گوشوارے: تفصیلات سپریم کورٹ میں جمع
 
 
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں