Wednesday, 12 August, 2020
’’ایٹمی پاکستان کشمیر کے حوالے سے کردار ادا کرے، ڈاکٹر خالد محمود خان‘‘

’’ایٹمی پاکستان کشمیر کے حوالے سے کردار ادا کرے، ڈاکٹر خالد محمود خان‘‘

ڈڈیال۔  جماعت اسلامی آزاد جموں وکشمیر کے امیر ڈاکٹر خالد محمود خان نے کہا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی بد ترین خلاف ورزیاں کی جا رہی ہیں ، آئے روز نہتے شہریوں کو گرفتار کر کے ٹارچر سیلوں میں ڈالا جا رہا ہے ، بچوں ، خواتین اور بوڑھوں کو بد ترین تشدد کا نشانہ بنایا جا رہا ہے پیلٹ گن جیسے ممنوعہ ہتھیاروں سے نوجوانوں کو بینائی سے محروم کیا جا رہا ہے ۔ٹرمپ کا موجودہ فیصلہ امریکہ کے زوال کا سبب بنے گا ۔ ایٹمی پاکستان کو آگے بڑھ کر فلسطین اور کشمیر کے حوالے سے کردار ادا کرنا چاہیے ۔ 

ان خیالات کا اظہار انہوںنے عالمی انسانی حقوق کے عالمی دن کے حوالے سے تحریک کشمیر برطانیہ کے زیر اہتمام ڈڈیال میں کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا ۔

اس موقع پر تحریک کشمیر برطانیہ کے صدر فہیم کیانی ، خواجہ سلیمان ، راجہ جہانگیر خان ، چوہدری سعید ، فاروق قادری ، نبیلہ ایوب ایڈووکیٹ ، بشیر شگو سمیت دیگر قائدین نے بھی خطاب کیا ۔ 

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ڈاکٹر خالد محمود نے کہا کہ طیب اردگان مبارک باد کے مستحق ہیں جنہوںنے او آئی سی کا سربراہی اجلاس طلب کیا ۔ امریکہ سے معاشی بائیکاٹ اور تعلقات معطل کیے جائیں مسجد حرم اور مسجد نبوی کے بعد مسجداقصیٰ مسلمانوں کا تیسرا بڑا مقدس مقام ہے ، قبلہ اول سوا ارب مسلمانوں کے ایمان کا مسئلہ ہے امریکہ اس حوالے سے پالیسی بناتے ہوئے مسلمانوں کے ایمانی جذبات اور احساسات کا احسا کرے ۔ 

انہوں نے کہاکہ کشمیری اپنی آزادی کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں ، کشمیریوں کی جدوجہد اقوام متحدہ کی قراردادوں کے مطابق ہے ، عالمی برادری اور انسانی حقوق کی عالمی تنظیمیں مقبوضہ کشمیر میں ہونے والے مظالم اور بڑے پیمانے پر انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کا نوٹس لیں ، 

انہوں نے کہا کہ نریندر مودی اور ٹرمپ انسانیت کے ماتھے پر بد نما داغ ہیں ۔ اس موقع پر تحریک کشمیر برطانیہ کے صدر راجہ فہیم کیانی نے کہا کہ برطانیہ اور یورپ میں مسئلہ کشمیر کو بھرپور انداز سے اجاگر کیا ہے ، آئندہ بھی اجاگر کرتے رہیں گے ۔ یورپی پارلیمنٹس ، اہل دانش اور میڈیا کے ذریعے عوام الناس تک حقیقی آواز پہنچانے کی کوشش کر رہے ہیں ، ہندوستان کے چہرے کو یورپ کے کونے کونے میں بے نقاب کریں گے۔ 

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  5532
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
سرینگر:وسطی کشمیر کے ضلع بڈگام سے تعلق رکھنے والے نیشنل کانفرنس پارٹی کے سرکردہ رہنما روح اللہ مہدی نے ٹویٹر پر اس بات کا اعلان کیا کہ وہ اب اس منصب سے دستبردار ہوگئے ہیں، لہذا آئندہ سے ان کے کسی بھی بیان کو نیشنل کانفرنس سے منسوب نہ کیا جائے۔
مقبوضہ کشمیر میں گزشتہ روز بھارتی فوجیوں اور مجاہدین کے درمیان سرینگر میںایک جھڑپ کے دوران زخمی ہونے والا ایک کشمیری لڑکا باسم اعجاز بدھ کو زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے شہید ہوگیا۔ جب باسم کا جنازہ قبرستان شہدا عیدگاہ پہنچا تو پولیس اور نوجوانوں کے مابین جھڑپوں کے بعد شدید ہنگامے پھوٹ پڑے۔
امیر جماعت اسلامی سراج الحق کا کہنا ہے کہ دنیا کی کوئی طاقت ہمیں کشمیریوں سے جدا نہیں کر سکتی، پانچ اگست سے کشمیر میں قیامت برپا ہے لیکن ان کے لبوں پرایک ہی نعرہ ہوتا ہے کہ "پاکستان ہمارا ہے"۔
دفتر خارجہ کی جانب سے اس دورے کا اہتمام کیا گیا تاکہ آزاد کشمیر میں دہشت گردوں کے اڈے تباہ کرنے کے بھارتی جھوٹ کو بے نقاب کیا جاسکے۔ اس موقع پر ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر محمد فیصل بھی موجود تھے۔

مقبول ترین
قومی اسمبلی سے انسداد دہشتگردی ترمیمی بل 2020 کو کثرت رائے سے منظور کرلیا گیا، شرکت داری محدود ذمہ داری سمیت پانچ بلز منظور کرلئے گئے۔ تفصیلات کے مطابق قومی اسمبلی میں انسداد دہشتگردی ترمیمی بل 2020 کو کثرت رائے سے منظور کرلیا گیا جس میں کمپنیز ترمیمی بل اور نشہ آور اشیا کی روک تھام کا بل بھی شامل ہے۔
وفاقی وزیر برائے مذہبی امور پیر نورالحق قادری نے کہا ہے کہ اسرائیل میں موساد کی ایک خاتون جعلی اکاؤنٹ سے فرقہ وارانہ مواد پھیلا رہی ہے۔ یہ خاتون فرقہ وارانہ موادسوشل میڈیا پربھیج دیتی ہے اورپھر آگے شیعہ اور سنی خود سے اسے پھیلاتے ہیں۔
سعودی عرب کے سابق انٹیلجنس افسر کی شکایت پر واشنگٹن کی ایک امریکی عدالت نے سعودی بن سلمان ولی عہد کو طلب کرلیا ہے۔ سابق سعودی انٹیلی جنس ایجنٹ کو مبینہ طور پر ناکام قاتلانہ حملے میں نشانہ بنایا گیا تھا۔
مسلم لیگ (ن) کی نائب صدر مریم نواز کی غیر قانونی اراضی کیس میں قومی احتساب بیورو (نیب) میں پیشی منسوخ ہوگئی۔ نون لیگی رہنما مریم نواز نے کہا ہے کہ مجھے نقصان پہنچانے کے لیے گھر سے نیب آفس بلایا گیا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں