Tuesday, 15 October, 2019
’’ایٹمی پاکستان کشمیر کے حوالے سے کردار ادا کرے، ڈاکٹر خالد محمود خان‘‘

’’ایٹمی پاکستان کشمیر کے حوالے سے کردار ادا کرے، ڈاکٹر خالد محمود خان‘‘

ڈڈیال۔  جماعت اسلامی آزاد جموں وکشمیر کے امیر ڈاکٹر خالد محمود خان نے کہا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی بد ترین خلاف ورزیاں کی جا رہی ہیں ، آئے روز نہتے شہریوں کو گرفتار کر کے ٹارچر سیلوں میں ڈالا جا رہا ہے ، بچوں ، خواتین اور بوڑھوں کو بد ترین تشدد کا نشانہ بنایا جا رہا ہے پیلٹ گن جیسے ممنوعہ ہتھیاروں سے نوجوانوں کو بینائی سے محروم کیا جا رہا ہے ۔ٹرمپ کا موجودہ فیصلہ امریکہ کے زوال کا سبب بنے گا ۔ ایٹمی پاکستان کو آگے بڑھ کر فلسطین اور کشمیر کے حوالے سے کردار ادا کرنا چاہیے ۔ 

ان خیالات کا اظہار انہوںنے عالمی انسانی حقوق کے عالمی دن کے حوالے سے تحریک کشمیر برطانیہ کے زیر اہتمام ڈڈیال میں کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا ۔

اس موقع پر تحریک کشمیر برطانیہ کے صدر فہیم کیانی ، خواجہ سلیمان ، راجہ جہانگیر خان ، چوہدری سعید ، فاروق قادری ، نبیلہ ایوب ایڈووکیٹ ، بشیر شگو سمیت دیگر قائدین نے بھی خطاب کیا ۔ 

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ڈاکٹر خالد محمود نے کہا کہ طیب اردگان مبارک باد کے مستحق ہیں جنہوںنے او آئی سی کا سربراہی اجلاس طلب کیا ۔ امریکہ سے معاشی بائیکاٹ اور تعلقات معطل کیے جائیں مسجد حرم اور مسجد نبوی کے بعد مسجداقصیٰ مسلمانوں کا تیسرا بڑا مقدس مقام ہے ، قبلہ اول سوا ارب مسلمانوں کے ایمان کا مسئلہ ہے امریکہ اس حوالے سے پالیسی بناتے ہوئے مسلمانوں کے ایمانی جذبات اور احساسات کا احسا کرے ۔ 

انہوں نے کہاکہ کشمیری اپنی آزادی کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں ، کشمیریوں کی جدوجہد اقوام متحدہ کی قراردادوں کے مطابق ہے ، عالمی برادری اور انسانی حقوق کی عالمی تنظیمیں مقبوضہ کشمیر میں ہونے والے مظالم اور بڑے پیمانے پر انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کا نوٹس لیں ، 

انہوں نے کہا کہ نریندر مودی اور ٹرمپ انسانیت کے ماتھے پر بد نما داغ ہیں ۔ اس موقع پر تحریک کشمیر برطانیہ کے صدر راجہ فہیم کیانی نے کہا کہ برطانیہ اور یورپ میں مسئلہ کشمیر کو بھرپور انداز سے اجاگر کیا ہے ، آئندہ بھی اجاگر کرتے رہیں گے ۔ یورپی پارلیمنٹس ، اہل دانش اور میڈیا کے ذریعے عوام الناس تک حقیقی آواز پہنچانے کی کوشش کر رہے ہیں ، ہندوستان کے چہرے کو یورپ کے کونے کونے میں بے نقاب کریں گے۔ 

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  67923
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
حریت رہنما سید علی گیلانی نے پاکستانی عوام اور مسلم امہ سے کشمیریوں کی مدد کے لیے فوری طور پر میدان عمل میں آنے کی اپیل کی ہے۔ کشمیر میڈیا سروس کے مطابق کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی نے اپنے کھلے خط میں
بھارت نے مقبوضہ کشمیر کی خصوصی حیثیت سے متعلق آئین کا آرٹیکل 370 ختم کر دیا۔ بھارتی میڈیا کے مطابق صدارتی حکم نامے کے ذریعے آرٹیکل 370 کو ختم کر دیا گیا ہے جس کے تحت مقبوضہ کشمیر اب ریاست نہیں کہلائے گی۔
تحریک اتحاد امت پاکستان کے سربراہ علامہ پیر سید چراغ الدین شاہ نے کہا ہے کہ بیت المقدس کو یہودیت سے آزاد کروانے کے لیے ملت اسلامیہ ٹرمپ پالیسیوں کے خلاف متحد ہو جائے
صدرآزاد کشمیرمسعود احمد خان نے کہا ہے کہ پاکستان اورکشمیر کو ایک دوسرے سے علیحدہ نہیں کیا جاسکتا جب کہ کشمیر کے بغیر پاکستان نامکمل ہے۔ بھارت کشمیریوں کی جدوجہد کو دہشت گردی سے ملانے کا پروپیگنڈا کر رہا ہے۔

مقبول ترین
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان خطے میں امن اور استحکام کے لئے اپنا کردار ادا کرنے کو تیار ہے۔ ایرانی صدر سے ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایرانی صدر حسن روحانی نے کہا کہ پاکستان اور
اسلام آباد میں وزیراعظم آفس کے سامنے مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی مظالم کیخلاف انسانی زنجیر بنائی گئی۔ وزیراعظم عمران خان نے بھی اس تقریب میں شرکت کی اور قوم سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر میں
برطانوی پولیس نے 2016 میں برطانیہ سے بیٹھ کر پاکستان میں نفرت انگیز تقریر کرنے سے متعلق تفتیش میں متحدہ قومی مومنٹ (ایم کیو ایم) کے بانی الطاف حسین پر دہشت گردی کی دفعہ کے تحت فرد جرم عائد کردی۔
وزیراعظم کی چین کے صدر شی جن پنگ سے ملاقات ہوئی جس میں مقبوضہ کشمیر کی صورت حال اور علاقائی سیکیورٹی پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیراعظم عمران خان اور چین کے صدر شی جن پنگ کے درمیان بیجنگ کے اسٹیٹ گیسٹ ہاؤس میں ملاقات ہوئی۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں