Wednesday, 14 November, 2018
پابندیوں سے ثابت ہو گیا ہے کشمیر ایک پولیس اسٹیٹ ہے، حریت کانفرنس

پابندیوں سے ثابت ہو گیا ہے کشمیر ایک پولیس اسٹیٹ ہے، حریت کانفرنس

سرینگر۔ مقبوضہ کشمیرمیں کل جماعتی حریت کانفرنس نے معروف کشمیری رہنماؤں شہید محمد مقبول بٹ اور شہید محمد افضل گورو کی برسیوں کے موقع پرکٹھ پتلی انتظامیہ کی طرف سے سخت پابندیوں کے نفاذ اور حریت قائدین کی نظربندی کی شدید مذمت کی ہے ۔ 

کشمیرمیڈیاسروس کے مطابق حریت کانفرنس کے ترجمان نے سرینگر میں جاری ایک بیان میں کہاکہ انتظامیہ نے پابندیاں عائد کر کے ایک بار پھر ثابت کردیا ہے کہ جموں وکشمیرعملاً ایک پولیس اسٹیٹ ہے اور دنیا کا سب سے بڑی جمہوریت ہونے کا بھارت کا دعویٰ محض ایک فراڈ اور دھوکہ ہے۔

انہوں نے کہاکہ حریت کانفرنس نے کشمیری شہداء کو خراج عقیدت پیش کرنے اور نئی دلی کی تہاڑ جیل سے انکی میتوں کی انکے اہلخانہ کو واپسی کے مطالبے کے حق میں مکمل ہڑتال اورسونہ وار میں اقوام متحدہ کے مبصر دفتر کی طرف مار چ کی کال دی تھی تاہم انتظامیہ نے مارچ کو ناکام بنانے کیلئے متعدد آزادی پسند رہنماؤں اور کارکنوں کو گرفتار اور سخت پابندیاں نافذ کر دیں ۔ 

انہوں نے کہا کہ وادی میں کرفیو جیسی پابندیاں عائد کرنے، حریت رہنماؤں کے خلاف کریک ڈاؤن اور یو این او آفس میں یادداشت پیش کرنے کے پروگرام پر قدغن عائد کرنے کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہاکہ اس طرح کے بزدلانہ اور غیر جمہوری ہتھکنڈوں سے کشمیری مرعوب نہیں ہوں گے۔

انہوں نے حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی، میر واعظ عمر فاروق، محمد یاسین ملک، محمد اشرف صحرائی، حاجی غلام نبی سمجھی، غلام احمد گلزار، محمد اشرف لایا، بلال صدیقی، محمد یوسف نقاش، محمد یٰسین عطائی، عمر عادل ڈار، سید امتیاز حیدر، محمد یوسف بٹ، بشیر احمد چوہان اور سجاد احمد پالہ کے علاوہ دیگر آزادی پسند لیڈروں اور کارکنوں کی فوری رہائی پر زور دیا، جنہیں گزشتہ دنوں گرفتار کرکے گھروں، تھانوں یا جیلوں میں نظربند کردیاگیا ہے۔ انہوں نے کہاکہ ان رہنماؤں کی نظربندی کا کوئی قانونی یا آئینی جواز ابھی تک پیش نہیں کیا جاسکا ہے۔ 

حریت کانفرنس کے ترجمان نے کہا کہ مشترکہ حریت قیادت نے شہید محمد مقبول بٹ، شہید افضل گورو اور جملہ شہداء کو خراج تحسین پیش کرنے اور تہاڑ جیل میں دفن دونوں سرفروشوں کی میتوں کی واپسی کے مطالبے کیلئے ہڑتال اور مار چ کی کال دی تھی اور جب تک کشمیریوں کی امانت انہیں واپس نہیں کی جاتی ہمار ایہ مطالبہ جاری رہے گا۔

انہوں نے مشترکہ حریت قیادت کی کال پر بڑی تعداد میں شرکت کے ذریعے پروگراموں کو کامیاب بنانے پر کشمیری عوام کا شکریہ ادا کرتے ہوئے اسے کشمیریوں کے مطالبۂ آزادی کے حق میں ایک ریفرنڈم قراردیا۔ 

انہوں نے کہاکہ کشمیری عوام نے بھرپور شرکت کے ذریعے بھارتی حکمرانوں اور عالمی برادری کو پیغام بھیج دیا ہے کہ کشمیری قوم بھارت کے جبری قبضے کے خلاف آج بھی سراپا احتجاج ہے اور جب تک ان کے شہداء اور سرفروشوں کا مشن پائیہ تکمیل تک نہیں پہنچتا، وہ اپنی جدوجہد ہر قیمت پر اور ہر صورت میں جاری رکھیں گے اور ان کی اس جدوجہد کو بھارت اپنی فوجی طاقت کے ذریعے سے دبا نہیں سکتا ہے

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  59131
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
بھارتی فوج نے ضلع شوپیاں کے علاقے باڈیگام میں سرچ آپریشن کے دوران 5 افراد کو فائرنگ کرکے شہید کردیا، قابض فوج کی بربریت کے خلاف احتجاج کرنے والے مظاہرین پر بھی فائرنگ کی گئی جس کے نتیجے میں مزید 5 نوجوان شہید اور متعدد زخمی ہوگئے۔
مقبوضہ کشمیر کے علاقے ضلع شوپیاں میں بھارتی فوج نے ریاستی دہشتگردی کا مظاہرہ کرتے ہوئے فوجی کیمپ کے نزدیک کار پر فائرنگ کر کے6 کشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا ہے ۔ بے گناہ کشمیریوں کی شہادت کے بعد علاقے میں صورتحال کشیدہ ہوگئی ہے۔
مقبوضہ کشمیر میں کل جماعتی حریت کانفرنس کے چےئرمین سید علی گیلانی نے خبردارکیا ہے کہ اگرکشمیری نوجوانوں کے خلاف بھارتی فورسز کی ظالمانہ کارروائیاں فوری طور پرنہ روکی گئیں تو اس کے سنگین نتائج پرآمد ہوں گے جس کی تمام تر ذمہ داری بھارت نواز پیپلز ڈیموکریٹک پارٹی اوربھارتی پولیس پر عائد ہوگی۔
آئی ایس پی آر کے مطابق، پاک فوج نے کنٹرول لائن پر بھارتی اشتعال انگیزی کا منہ توڑ جواب دیا اور تتہ پانی سیکٹر میں پاکستانی شہریوں کو نشانہ بنانے والی بھارتی چیک پوسٹ ہی اڑا دی، کارروائی میں 5 بھارتی فوجی ہلاک جبکہ متعدد زخمی ہو گئے۔

مزید خبریں
وزیراعظم آزاد حکومت ریاست جموں وکشمیر چوہدری عبدالمجید نے کہاہے کہ وکلاء براردی کے جملہ مسائل حل کرنے کے لیے ٹھوس اقدامات اٹھائے جائیں گے۔ وکلاء اپنی سفارشات تحریری طور پر بھجوائیں۔ وہ پیر کے

مقبول ترین
خیبر پختون خوا پولیس کے اعلیٰ افسر ایس پی طاہر داوڑ کا جسد خاکی افغانستان نے پاکستان کے حوالے کردیا ہے۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ شہید ایس پی طاہر داوڑ کا جسد خاکی جلال آباد میں پاکستان قونصل خانے کے اعلیٰ عہداروں کے حوالے کر دیا گیا ہے
سابق وزیراعظم نواز شریف نے العزیزیہ ریفرنس میں صفائی کا بیان قلمبند کرانا شروع کر دیا۔ پہلے روز 50 عدالتی سوالات میں سے 45 کے جواب ریکارڈ کرا دیئے۔ باقی سوالات پر وکیل خواجہ حارث سے مشاورت کے لیے وقت مانگ لیا۔
فلسطین میں قابض اسرائیلی فوج کے معاملے پر اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کا بند کمرا اجلاس بے نتیجہ ختم ہوگیا۔ میڈیا کے مطابق غزہ میں قابض اسرائیلی فوج نے ظلم وبربریت کی انتہا کررکھی ہے، آئے دن نہتے فلسطینیوں کو فائرنگ کرکے موت کے گھاٹ
چند روز قبل اسلام آباد سے اغوا ہونے والے خیبر پختونخوا پولیس کے ایس پی طاہر خان داوڑ کو مبینہ طور پر افغانستان میں قتل کر دیا گیا۔ خیبر پختونخوا پولیس کے ایس پی طاہر خان داوڑ 27 اکتوبر کو اسلام آباد سے لاپتہ ہوئے تھے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں