Friday, 22 June, 2018
سری نگر، بھارتی فوج کے مظالم جاری، دو کشمیری جوان شہید

سری نگر، بھارتی فوج کے مظالم جاری، دو کشمیری جوان شہید

سری نگر۔ مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج نے دو کشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا ہے۔ مظالم کے خلاف احتجاج کرنیوالوں کو تشدد کرکے ڈیڑھ سو کو زخمی کردیا ہے۔ شہید ہونے والے جوانوں کی شناخت عاشق احمد بٹ اور طیب مجید میر کے ناموں سے ہوئی ہے۔ دو کشیمری نوجوانوں کی شہادت کیخلاف ہزاروں افراد نے بھارتی مظالم کے خلاف احتجاج کیا ہے۔ حریت قیادت نے قابض فوج کے مظالم کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ مقبوضہ وادی میں کشمیریوں کی نسل کشی بند کرائی جائے۔

تفصیلات کے مطابق قابض بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر کے ضلع کپواڑہ کے علاقے راجور میں گھر گھر تلاشی کے دوران دو کشمیریوں عاشق احمد بٹ اور طیب مجید میر کو شہید کردیا ہے۔ عینی شاہدین کے مطابق دو نوجوانوں نے چادر اور چار دیواری کے تقدس کی پامالی کے خلاف مزاحمت کی تھی۔ دونوں نوجوانوں کے قتل کے بعد کپواڑہ اور دیگر اضلاع میں دکانیں بند ہوگئیں۔ ہزاروں افراد نے بھارتی مظالم کے خلاف احتجاج کیا۔ قابض فوج نے مظاہرین کو منشتر کرنے کیلئے فائرنگ اور لاٹھی چارج کرکے ڈیڑہ سو سے زائد افراد کو زخمی کردیا ہے۔

حریت قیادت چیئرمین میر واعظ عمرفاروق،سید علی گیلانی، یاسین ملک نے عالمی برادری سے مطالبہ کیا ہے کہ مقبوضہ وادی میں کشمیریوں کی نسل کشی بند کرائی جائے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  61938
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فوج کی فائرنگ سے 4 افراد شہید اور متعدد زخمی ہوگئے۔ کشمیر میڈیا سروس کے مطابق مقبوضہ کشمیر کے ضلع اننت ناگ میں قابض بھارتی فوج نے محاصرہ کیا اور سرچ آپریشن کے دوران رہائشی علاقے میں فائرنگ
بھارتی فوج کی جانب سے جاری بربریت اوراشتعال انگیزی دن بدن بڑھتی ہی جارہی ہے۔ اب ایک بارپھربھارتی فورسزنے ضلع کپواڑہ میں آپریشن کے دوران 5 نوجوانوں کوگرفتارکیا اورپھرفائرنگ کرکے شہید کردیا۔
بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق سری نگر میں کشمیری نوجوان کو اپنی گاڑی سے باندھ کر گھمانے والے میجر گوگی کو نوجوان لڑکی کے ہمراہ ہوٹل کے کمرے سے قابل اعتراض حالت میں گرفتار کرلیا گیا ہے۔
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کے دورے کے پیش نظر سری نگر میں انٹرنیٹ سروس اور تدریسی عمل معطل کرکے شہر میں کرفیو نافذ کردیا گیا۔ کشمیر میڈیا سروس کی رپورٹ کے مطابق نریندر مودی کے دورے کے خلاف لال

مزید خبریں
وزیراعظم آزاد حکومت ریاست جموں وکشمیر چوہدری عبدالمجید نے کہاہے کہ وکلاء براردی کے جملہ مسائل حل کرنے کے لیے ٹھوس اقدامات اٹھائے جائیں گے۔ وکلاء اپنی سفارشات تحریری طور پر بھجوائیں۔ وہ پیر کے

مقبول ترین
گڈانی میں سمندر میں نہاتے ہوئے ایک ہی خاندان کے 17 افراد ڈوب گئے، جن میں سے 4 خواتین کی لاشیں نکال لی گئیں۔ ریسکیو ذرائع کے مطابق ایک بچے کو بے ہوشی کی حالت میں جبکہ باقی 10 افراد کو صحیح سلامت ریسکیو کرلیا گیا۔
اب اس وقت بھی یہ فیچر استعمال کرسکتے ہیں۔ واضح رہے کہ بی ٹا ٹیسٹ کے لیے ایک نیا واٹس ایپ ورژن 2.18.189 پیش کیا گیا ہے جبکہ وائس کال کا نیا ورژن v2.18.192 ہے۔ اس کا اصل ورژن بعد میں آئے گا اور ابھی ٹیسٹ کے لیے بی ٹا ورژن گوگل پلے اسٹور پر ریلیز کیا گیا ہے۔
گلوبل آئل اینڈ گیس ڈسکوریز ریویو 2017 کی رپورٹ کے مطابق سال 2017 کی تیسری سہ ماہی کے دوران پاکستان نے تیل و گیس کے 2 بڑے ذخائر دریافت کیے ہیں جبکہ سال کے آخری 3 ماہ کے دوران تیل و گیس کے 4 مزید نئے ذخائر دریافت کیے۔
مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فوج کی فائرنگ سے 4 افراد شہید اور متعدد زخمی ہوگئے۔ کشمیر میڈیا سروس کے مطابق مقبوضہ کشمیر کے ضلع اننت ناگ میں قابض بھارتی فوج نے محاصرہ کیا اور سرچ آپریشن کے دوران رہائشی علاقے میں فائرنگ

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں