Monday, 24 September, 2018
سری نگر، بھارتی فوج کے مظالم جاری، دو کشمیری جوان شہید

سری نگر، بھارتی فوج کے مظالم جاری، دو کشمیری جوان شہید

سری نگر۔ مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فوج نے دو کشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا ہے۔ مظالم کے خلاف احتجاج کرنیوالوں کو تشدد کرکے ڈیڑھ سو کو زخمی کردیا ہے۔ شہید ہونے والے جوانوں کی شناخت عاشق احمد بٹ اور طیب مجید میر کے ناموں سے ہوئی ہے۔ دو کشیمری نوجوانوں کی شہادت کیخلاف ہزاروں افراد نے بھارتی مظالم کے خلاف احتجاج کیا ہے۔ حریت قیادت نے قابض فوج کے مظالم کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ مقبوضہ وادی میں کشمیریوں کی نسل کشی بند کرائی جائے۔

تفصیلات کے مطابق قابض بھارتی فوج نے مقبوضہ کشمیر کے ضلع کپواڑہ کے علاقے راجور میں گھر گھر تلاشی کے دوران دو کشمیریوں عاشق احمد بٹ اور طیب مجید میر کو شہید کردیا ہے۔ عینی شاہدین کے مطابق دو نوجوانوں نے چادر اور چار دیواری کے تقدس کی پامالی کے خلاف مزاحمت کی تھی۔ دونوں نوجوانوں کے قتل کے بعد کپواڑہ اور دیگر اضلاع میں دکانیں بند ہوگئیں۔ ہزاروں افراد نے بھارتی مظالم کے خلاف احتجاج کیا۔ قابض فوج نے مظاہرین کو منشتر کرنے کیلئے فائرنگ اور لاٹھی چارج کرکے ڈیڑہ سو سے زائد افراد کو زخمی کردیا ہے۔

حریت قیادت چیئرمین میر واعظ عمرفاروق،سید علی گیلانی، یاسین ملک نے عالمی برادری سے مطالبہ کیا ہے کہ مقبوضہ وادی میں کشمیریوں کی نسل کشی بند کرائی جائے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  14272
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
مودی سرکار نہتے کشمیریوں کے خون کی پیاسی ہوگئی، قابض بھارتی فوج نے مزید 3 کشمیریوں کو خون میں نہلا دیا۔ ظلم کی یہ نئی داستان اس وقت لکھی گئی جب بھارتی سکیورٹی فورسز نام نہاد آپریشن کے بہانے کلگلام سے 3 کشمیری نوجوانوں کو اٹھا کر لے گئی۔
پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق بھارتی فوج کی جانب سے سیز فائر معاہدے کی خلاف ورزی کا سلسلہ جاری ہے اور تازہ واقعے میں بھارتی فوج نے ایک بار پھر لائن آف کنٹرول پر آبادی کو نشانہ بنایا۔
بھارتی فورسز نے لائن آف کنٹرول پر بلا اشتعال فائرنگ کرکے شہری عبدالرؤف کو شہید کردیا۔ پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق بھارتی فوج نے ایک بار پھر لائن آف کنٹرول پر سیز فائر معاہدے کی خلاف ورزی کرتے ہوئے شہری آبادی کو نشانہ بنایا ہے۔
کشمیر میڈیا سروس کے مطابق بھارتی فوج نے ضلع اسلام آباد (اننت ناگ) کے علاقے منورد میں سرچ آپریشن کے دوران دو نوجوانوں کو شہید کردیا۔ شہدا کی شناخت الطاف کشرو اور عمر رشید کے نام سے ہوئی۔ قابض فوج نے اسی علاقے میں ایک گھر کو بھی بارودی

مزید خبریں
وزیراعظم آزاد حکومت ریاست جموں وکشمیر چوہدری عبدالمجید نے کہاہے کہ وکلاء براردی کے جملہ مسائل حل کرنے کے لیے ٹھوس اقدامات اٹھائے جائیں گے۔ وکلاء اپنی سفارشات تحریری طور پر بھجوائیں۔ وہ پیر کے

مقبول ترین
سپریم کورٹ نے دیامر بھاشا اور مہمند ڈیم فنڈ کا نام تبدیل کرنے کی منظوری دے دی۔ چیف جسٹس پاکستان کی سربراہی میں دادو سندھ میں نائی گچ ڈیم کی تعمیر سے متعلق کیس کی سماعت کے دوران دیامربھاشا اور مہمند ڈیم فنڈ اکاونٹ کا ٹائٹل
گوگل نے اس بات کی تصدیق امریکی قانون دانوں کو لکھے گئے ایک خط میں کی ہے جس میں گوگل نے وضاحت کی ہے کہ تھرڈ پارٹی ڈیولپرز جی میل اکاؤنٹس تک رسائی اور شئیرنگ کی صلاحیت رکھتے ہیں۔
چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس ثاقب نثار کی سربراہی میں جسٹس عمر عطا بندیال اور جسٹس اعجازالاحسن پر مشتمل سپریم کورٹ کے 3 رکنی بینچ نے آج دانیال چوہدری کی درخواست پر سماعت کی۔
جے آئی ٹی سربراہ احسان صادق نے بتایا کہ مزید 33 مشکوک اکاؤنٹس کا سراغ لگایا ہے جن کی چھان بین جاری ہے، اب تک کی تحقیقات میں 334 افراد کے ملوث ہونے کا پتہ چلا ہے، یہ تمام ملزمان جعلی اکاؤنٹس میں ٹرانزیکشنر کرتے رہے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں