Sunday, 19 January, 2020
بھارتی مظالم کے خلاف مقبوضہ کشمیر میں مکمل ہڑتال

بھارتی مظالم کے خلاف مقبوضہ کشمیر میں مکمل ہڑتال

سری نگر۔ حریت رہنماؤں کی گرفتاریوں کے خلاف مقبوضہ کشمیر میں مکمل شٹر ڈاؤن ہڑتال کی جارہی ہے۔ میر واعظ عمر فاروق گزشتہ روز سے گھر میں نظر بند ہیں جبکہ قابض انتظامیہ نے یاسین ملک کو بھی گرفتار کرکے سینٹرل جیل منتقل کردیا ہے۔ مقبوضہ وادی میں ہڑتال کے باعث سڑکیں سنسان اور کاروباری مراکز بند ہیں جب کہ ٹرین سروس بھی معطل ہے۔ ہڑتال کی کال حریت قیادت نے بھارتی جیلوں میں قید کشمیریوں کی حالت زار پراحتجاج کیلئے دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق حریت رہنماؤں کی گرفتاری اور جیل میں بہیمانہ تشدد کے خلاف آج مقبوضہ وادی میں مکمل ہڑتال کی جارہی ہے جبکہ بھارتی فوج کا آپریشن چھٹے روز بھی جاری ہے۔ مقبوضہ وادی میں ہڑتال کے باعث سڑکیں سنسان اور کاروباری مراکز بند ہیں جب کہ ٹرین سروس بھی معطل ہے۔

کشمیر میڈیا سروس کے مطابق قابض انتظامیہ نے احتجاج روکنے کے لیے سڑکیں بند کررکھی ہیں اور جگہ جگہ قابض فوج کے اہلکار تعینات ہیں۔ ضلع کپواڑہ میں بھارتی فوج نے جعلی آپریشن کی آڑ میں مختلف علاقوں میں گھر گھر تلاشی کے دوران سامان توڑ پھوڑ دیا۔ بھارتی فوج نے خواتین کی بے حرمتی بھی کی ہے۔

 حریت مزاحمتی فورم کی جانب سے حریت رہنماؤں کی نظربندی اور جیل میں وحشیانہ مظالم کے خلاف وادی میں آج پہیہ جام ہڑتال کی جارہی ہے۔ سرینگر بار ہائیکورٹ نے بھی عدالتی کارروائی کے مکمل بائیکاٹ کا اعلان کیا ہے۔ ہڑتال کی کال حریت قیادت نے بھارتی جیلوں میں قید کشمیریوں کی حالت زار پراحتجاج کیلئے دی ہے۔

آل پارٹیز حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی نے بھارتی حکومت کی جانب سے سیاسی قیدیوں پر تشدد پر اظہارتشویش کرتے ہوئے کہا ہے کہ بھارت مقبوضہ کشمیر میں بنیادی انسانی حقوق کی خلاف ورزی کررہا ہے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  32841
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کا سلسلہ بڑھنے لگا،قابض فوجیوں نے مقبوضہ وادی کی سابق وزیراعلیٰ محبوبہ مفتی کی بیٹی التجا مفتی کو بھی گرفتار کرلیا۔
دفتر خارجہ کی جانب سے اس دورے کا اہتمام کیا گیا تاکہ آزاد کشمیر میں دہشت گردوں کے اڈے تباہ کرنے کے بھارتی جھوٹ کو بے نقاب کیا جاسکے۔ اس موقع پر ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر محمد فیصل بھی موجود تھے۔
لائن آف کنٹرول پر بھارتی فوج کی بلااشتعال فائرنگ کے نتیجے میں پاک فوج کا ایک جوان شہید ہوگیا۔ پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے جاری بیان کے مطابق ایل او سی پر بھارت کی جانب سے سیز فائر معاہدے کی خلاف
وادی میں جگہ جگہ بھارتی فوجی تعینات ہیں جنہوں نے خاردار تاریں لگا کر رکاوٹیں کھڑی کر رکھی ہیں، کشمیری اپنی سر زمین پر قیدیوں کی زندگی بسر کرنے پر مجبور ہیں، لوگ اپنے پیاروں کی خیریت جاننے کے لیے ترس گئے۔

مقبول ترین
وزیراعظم, عمران خان, ملائشین وزیراعظم, مہاتیر محمد, اسلامی دنیا, تجربہ کار, حکمران, مسائل,
وزیرِ اعظم عمران خان کی معاونِ خصوصی برائے اطلاعات و نشریات ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کہتی ہیں کہ میڈیا پر آٹا سپلائی سے متعلق منفی پروپیگنڈا چل رہا ہے۔
صوبائی وزیر خوراک سمیع اللہ چودھری نے کہا ہے کہ لاہور میں سستا آٹا وافر مقدار میں موجود ہے، آٹے کا مصنوعی بحران پیدا کرنے کی کوشش کی گئی، منافع خوروں کیخلاف کریک ڈاون جاری ہے۔
وزیر اعظم عمران خان نے لائن آف کنٹرول (ایل او سی) پر بھارت کی جانب سے مستقل اشتعال انگیزی پر عالمی برادری کو خبردار کیا ہے کہ اگر بھارت کی جانب سے حملوں اور نہتے شہریوں کو نشانہ بنانے کا سلسلہ نہ رکا تو پاکستان کے لیے خاموش رہنا مشکل ہو جائے گا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں