Sunday, 19 January, 2020
بھارتی فوج کی مظاہرین پر فائرنگ، سینکڑوں کشمیری زخمی

بھارتی فوج کی مظاہرین پر فائرنگ، سینکڑوں کشمیری زخمی

سری نگر۔ مقبوضہ کشمیر کی تہاڑ جیل میں قید حریت رہنماؤں سے نارواسلوک اور قابض فوج کے مظالم کے خلاف پوری مقبوضہ وادی میں مکمل شٹرڈاؤن ہڑتال کی گئی۔ بھارتی فوج نے ہزاروں مظاہرین کے مجمع پر فائرنگ، شیلنگ اور لاٹھی چارج کرکےسیکڑوں کشمیریوں کو زخمی کردیا جبکہ میراواعظ عمر فاروق گھرمیں نظر بند اور یاسین ملک کو سرینگر جیل بھیج دیا گیا ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق حریت مزاحمتی فورم کی اپیل پر مقبوضہ جموں، کشمیر اور لداخ میں مکمل ہڑتال کی گئی۔ ہزاروں کشمیریوں نے اپنا کاروبار بند رکھا اور روڈوں پر نکل آئے۔ بھارت کے خلاف اور آزادی کے حق میں نعرے لگائے۔ قابض فوج نے مظاہرین کو منتشر کرنے کیلئے چھرے والی بندوق سے فائرنگ کی اور شیلنگ اور لاٹھی چارج کرکے سیکڑوں افراد کو زخمی کردیا۔
 
بھارتی فوج نے مارچ کی قیادت پر حریت کانفرنس کے چیئرمین میرواعظ عمر فاروق کو گرفتار کرکے گھر میں نظر بند کردیا جبکہ یاسین ملک کو سرینگر جیل بھیج دیا ہے۔

ادھر این ائی اے نے سید صلاح الدین کے بیٹے اور ایک اور حریت رہنما کے ریمانڈ میں توسیع کردی ہے۔ بھارتی ایجنسییوں نے ان کو حال ہی میں جعلی مقدمات میں گرفتارکیا تھا۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  72953
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کا سلسلہ بڑھنے لگا،قابض فوجیوں نے مقبوضہ وادی کی سابق وزیراعلیٰ محبوبہ مفتی کی بیٹی التجا مفتی کو بھی گرفتار کرلیا۔
دفتر خارجہ کی جانب سے اس دورے کا اہتمام کیا گیا تاکہ آزاد کشمیر میں دہشت گردوں کے اڈے تباہ کرنے کے بھارتی جھوٹ کو بے نقاب کیا جاسکے۔ اس موقع پر ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر محمد فیصل بھی موجود تھے۔
لائن آف کنٹرول پر بھارتی فوج کی بلااشتعال فائرنگ کے نتیجے میں پاک فوج کا ایک جوان شہید ہوگیا۔ پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے جاری بیان کے مطابق ایل او سی پر بھارت کی جانب سے سیز فائر معاہدے کی خلاف
مقبوضہ کشمیر میں بھارت کی جبری پابندیوں اور لاک ڈاؤن کو ایک ماہ گزر گیا۔ کشمیر میڈیا سروس کے مطابق مقبوضہ وادی میں ایک ماہ سے سب کچھ بند، مواصلاتی رابطے معطل ہیں جس کے باعث بیرونی دنیا سے رابطہ منقطع ہے۔

مقبول ترین
وزیراعظم, عمران خان, ملائشین وزیراعظم, مہاتیر محمد, اسلامی دنیا, تجربہ کار, حکمران, مسائل,
وزیرِ اعظم عمران خان کی معاونِ خصوصی برائے اطلاعات و نشریات ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان کہتی ہیں کہ میڈیا پر آٹا سپلائی سے متعلق منفی پروپیگنڈا چل رہا ہے۔
صوبائی وزیر خوراک سمیع اللہ چودھری نے کہا ہے کہ لاہور میں سستا آٹا وافر مقدار میں موجود ہے، آٹے کا مصنوعی بحران پیدا کرنے کی کوشش کی گئی، منافع خوروں کیخلاف کریک ڈاون جاری ہے۔
وزیر اعظم عمران خان نے لائن آف کنٹرول (ایل او سی) پر بھارت کی جانب سے مستقل اشتعال انگیزی پر عالمی برادری کو خبردار کیا ہے کہ اگر بھارت کی جانب سے حملوں اور نہتے شہریوں کو نشانہ بنانے کا سلسلہ نہ رکا تو پاکستان کے لیے خاموش رہنا مشکل ہو جائے گا۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں