Monday, 25 September, 2017
حکومت اور میڈیا کے درمیان دراڑ ڈالنے والے عناصر کے خلاف انکوائری کا حکم

حکومت اور میڈیا کے درمیان دراڑ ڈالنے والے عناصر کے خلاف انکوائری کا حکم

اسلام آباد ۔ وزیر مملکت برائے اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب نے کہا ہے کہ پرنٹ میڈیا کو ریگولیٹ کرنے کے حوالے سے میرے نام سے منسوب جعلی خط جاری ہوئے ہیں، اس قسم کے کسی بھی خط سے میرا یا وزارت اطلاعات کا کوئی تعلق نہیں ہے۔ وزارت اطلاعات کے کہنے پر کوئی قانون نہیں بنایا جا رہا، ایسے ہر ڈرافٹ کو مسترد کرتی ہوںاوراس کی کوئی لیگل حیثیت نہیں ہے ۔ وزارت اطلاعات کا کام میڈیا کو فرائض کی ادائیگی میں آسانیاں فراہم کرنا ہوتا ہے ان کے راستے میں روڑے انکانا نہیں۔ 

پارلیمنٹ ہاوس اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیر مملکت برائے اطلاعات مریم اورنگزیب کا کہنا تھا کہ پریس کونسل پاکستان کے آرڈیننس سے متعلق خبریں من گھڑت اور بے بنیاد ہیں، وزارت اطلاعات کے کہنے پر کوئی بھی قانون نہیں بنایا جا رہا ہے، پرنٹ میڈیا کو ریگولیٹ کرنے کے حوالے سے میرے نام سے منسوب جعلی خط جاری ہوئے ہیں۔ پرنٹ میڈیا کو ریگولیٹ کرنے کے حوالے سے میرا نام استعمال کر کے تین سے چارجعلی خطوط لکھے گئے ،جن کے ذریعے وزارت کے اندر وزیر کے دفتر کو ٹارگٹ کرنے کی کوشش کی گئی ہے، متعلقہ ڈائریکٹر کو او ایس ڈی بناتے ہوئے متعلقہ اسسٹنٹ ڈائریکٹر کو معطل کر دیا گیا ہے۔معاملے کی تحقیقات کیلئے تین رکنی کمیٹی تشکیل دیدی ہے ،جس کی انکوائری رپورٹ آنے کے بعد پریس کانفرنس کروں گی۔

وزیر مملکت نے واضح کیا کہ میڈیا اور صحافیوں کو سہولت فراہم کرنا میری ذمہ داری ہے، اطلاعات تک رسائی کا بل ہماری حکومت نے منظور کرایاپریس کانفرنس سے مریم اورنگزیب نے معاملے سے مکمل اظہار لاتعلقی اختیار کی ، ان کا کہنا تھا کہ پریس کونسل آف پاکستان کی ایک بریفنگ کے دوران انہوں نے اپنی رائے کا اظہارکرتے ہوئے کہا تھا کہ میڈیا کی سہولت کی خاطر اور وزارت اطلاعات تک براہ راست رابطے کے لئے آڈٹ بیورو آف سرکولیشن ، پریس رجسٹرار اور پریس کونسل آف پاکستان کا انضمام کردیا جائے تاہم ا س حوالے سے کوئی مزید حکم نہیں دیا تھا اور نہ ہی قانون سازی کے لئے کسی آرڈیننس کا مسودہ تیار کیا ، اس حوالے سے وزیر اعظم نے بھی استفسار کیا ہے۔

میڈیا رپورٹس کے بعد ایک غیر رسمی انکوائری کی گئی جس کے مطابق ایک جونیر آفیسر نے ذاتی حیثیت میں پریس کونسل آف پاکستان کو آرڈیننس کے تیاری کے لئے خطوط لکھے ہیں ، اس دوران متعلقہ آفیسر نے نہ تو ہائیر اتھارٹیز کو مطلع کیا اور نہ ہی قانون سازی یا آرڈیننس کی تیاری کے لئے ضروری مروجہ طریقہ کار اختیار کیا۔ مجھے وزارت کی فائلز میں اس حوالے سے کوئی بھی ریکارڈ موجود نہیں ہے اور میں مجوزہ آرڈیننس سے متعلق میڈیا رپورٹس پڑھ کر حیران ہوگئی حالانکہ کسی بھی قانون سازی کیلئے وزارت قانون سے اجازت لینا پڑتی ہے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  36890
کوڈ
 
   
 
متعلقہ خبریں
پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ پاکستان میں دہشت گردی اور افغانستان کے خلاف استعمال ہونے والی خفیہ پناہ گاہیں نہیں جب کہ پاکستان ہر رنگ و نسل کے دہشت گردوں کے خلاف آپریشن کررہا ہے۔ خطے میں امن و سلامتی کیلئے الزام تراشیوں کے بجائے
سندھ پولیس میں اہم عہدوں پر تبادلے کرتے ہوئے غلام قادر تھیبو کو ایڈیشنل آئی جی کراچی کے عہدے سے ہٹاکر مشتاق مہر کو ان کی جگہ تعینات کردیا گیا ہے جبکہ غلام قادر تھیبو کو ٹریفک پولیس کا ایڈیشنل آئی جی تعینات کیا گیا ہے۔
وفاقی کابینہ کل صبح 9 بجے حلف اٹھائے گی جبکہ وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کی زیر صدارت پہلا اجلاس بھی کل ہو گا۔ ذرائع نے یہ بھی بتایا کہ صدر مملکت ممنون حسین وفاقی کابینہ سے حلف لیں گے۔
اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے عمران خان کا کہنا تھا کہ ملک میں حالات بگڑ رہے ہیں اور معیشت تباہ ہوگئی ہے جب کہ پوری قوم سپریم کورٹ کے فیصلے کا انتظار کررہی ہے اور ملک کو اس وقت چیف ایگزیکٹو کی ضرورت ہے۔

مزید خبریں
وزیر اعظم نواز شریف نے کہا ہے کہ دہشت گردی کے خلاف پورے عزم سے لڑ رہے ہیں ، دہشت گردوں کا نیٹ ورک توڑ دیا ہے ، آخری دہشت گرد کے خاتمے تک جنگ لڑیں گے۔ وزیر اعظم نواز شریف سے پشاور میں مسلم لیگ ن کے سینیٹرز اور ارکان قومی
سابق گورنر پنجاب چوہدری محمد سرورنے تحریک انصاف میں باضابطہ طور پر شامل ہونےکی تصدیق کردی ہے۔ ایک نجی ٹی وی سے بات کرتے ہوئے چوہدری سرور کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف جمہوریت پسند جماعت ہے اس لئے اس میں شامل ہونے کا
ترجمان دفتر خارجہ تسنیم اسلم نےافغان حکام کی جانب سے لگائے جانے والے ان الزامات کو سختی کے ساتھ مسترد کردیا ہے، جن میں کہا گیا تھا کہ سول کپڑوں میں ملبوس پاکستانی فوجی دستے افغان صوبے کنڑ میں حملے کر رہے ہیں۔ ترجمان دفتر خارجہ نے کہا ہے کہ افغان حکام کے بے بنیاد اور من گھڑت الزامات سے
سردارمہتاب احمد خان نے خیبرپختونخواکے نئے گورنرکی حیثیت سے اپنے عہدے کاحلف اٹھالیا ہے جنہوں نے قبائلی علاقوں میں قیام امن ، سماجی واقتصادی ترقی اوربحالی وتعمیرنو کواپنی ترجیحات قراردیا ہے۔

مقبول ترین
انجیلا مرکل انتخابات میں کامیابی حاصل کرکے چوتھی بار جرمنی کی چانسلر منتخب ہوگئیں۔ میڈیا کے مطابق جرمنی میں ہونے والے فیڈرل الیکشن میں انجیلا مرکل کی سیاسی جماعت کرسچین ڈیموکریٹک یونین(سی ڈی یو) اور اس کی اتحادی
صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اس حوالے سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک ٹوئٹ کیا جس میں ان کا کہنا تھا کہ ابھی اقوام متحدہ میں شمالی کوریا کے وزیر خارجہ کے خطاب کو سنا، اگر وہ 'لٹل راکٹ مین' کی ہی سوچ کی تائیدکرتے ہیں تو پھر وہ بہت دیر تک نہیں رہیں گے۔
اسلام آباد میں پریس کانفرنس کے دوران انہوں نے کہا کہ جمہوریت کو مضبوط کرنے کیلیے صاف شفاف الیکشن کرائے جائیں، شاہد خاقان عباسی بہت کمزور وزیراعظم ہیں، ان پر خود ایل این جی کرپشن کا دھبا ہے۔
پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کی جانب سے جاری بیان کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا ہے کہ ہر قیمت پر مادر وطن کے دفاع کی قسم کھائی ہے، ہم قربانیاں دیتے آئے ہیں، قربانیاں دے رہے ہیں اوردیتے رہیں گے

پاکستان
 
وزیراعظم ملک میں نئے انتخابات کا اعلان کریں، عمران خان
 
آپریشن ردالفساد، ڈی آئی خان میں 3 دہشت گرد ہلاک
 
شہید لیفٹیننٹ ارسلان کی مکمل سرکاری اعزاز کے ساتھ تدفین
 
تحریک انصاف اور ایم کیوایم قومی اسمبلی میں تبدیلی پر متفق
 
شہید ہونے آئے ہیں، گولی کا انتظار ہے، شہید لیفٹیننٹ ارسلان عالم
 
عمران کے گوشوارے: تفصیلات سپریم کورٹ میں جمع
 
 
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں