Wednesday, 22 January, 2020
’’سال نو کی آمد: ملک کے مختلف شہروں میں دفعہ 144 نافذ‘‘

’’سال نو کی آمد: ملک کے مختلف شہروں میں دفعہ 144 نافذ‘‘

اسلام آباد ۔ لاہور، اسلام آباد سمیت مختلف شہروں میں سال نو کی آمد پر دفعہ 144 نافذ کر دی گئی، ہوائی فائرنگ، اسلحے کے نمائش، موٹر سائیکل کی ڈبل سواری اور ون ویلنگ پر پابندی ہوگی۔

ممکنہ حادثات اور ہلڑ بازی سے بچاؤ کیلئے پولیس نے اقدامات کرتے ہوئے سال نو کی آمد پر ملک کے مختلف شہروں میں دفعہ 144 نافذ کر دی۔ کراچی میں موٹر سائیکل کی ڈبل سواری پر پابندی نہیں ہو گی البتہ ہوائی فائرنگ اور اسلحے کی نمائش پر پابندی عائد کی گئی ہے۔

شہر اقتدار میں بھی دفعہ 144 نافذ کر دی گئی۔ ون ویلنگ یا دیگر خطرناک کرتب دکھانے کی کوشش کرنے والوں کے خلاف مقدمات کا اندراج کیا جائے گا۔ وزیراعلیٰ پنجاب نے لاہور میں نیو ائیر نائٹ پر امن و امان سے متعلقہ اداروں کو ہدایات جاری کر دیں، ہلڑ بازی، ون ویلنگ کی اجازت نہیں ہوگی، قانون ہاتھ میں لینے والوں سے سختی سے نمٹا جائے گا۔

کوئٹہ میں بھی نئے سال کی آمد پر سیکیورٹی سخت کر دی گئی، ہوائی فائرنگ اور ہلڑ بازی کیخلاف اقدامات کیلئے دفعہ 144 نافذ ہے۔ شادی ہالز میں بھی نیو ایئر نائٹ کی محفلوں پر پابندی عائد کی گئی ہے۔ پشاور میں بھی انتظامیہ نے سال نو کی آمد پر ہوائی فائرنگ روکنے کیلئے دفعہ 144 نافذ کی ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کسی بھی خبر سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔ علاوہ ازیں آپ بھی اپنا کالم، بلاگ، مضمون یا کوئی خبر info@mubassir.com پر ای میل کر سکتے ہیں۔ ادارہ

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  27816
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
صوبائی وزیر خوراک سمیع اللہ چودھری نے کہا ہے کہ لاہور میں سستا آٹا وافر مقدار میں موجود ہے، آٹے کا مصنوعی بحران پیدا کرنے کی کوشش کی گئی، منافع خوروں کیخلاف کریک ڈاون جاری ہے۔
وزیر اعظم عمران خان نے لائن آف کنٹرول (ایل او سی) پر بھارت کی جانب سے مستقل اشتعال انگیزی پر عالمی برادری کو خبردار کیا ہے کہ اگر بھارت کی جانب سے حملوں اور نہتے شہریوں کو نشانہ بنانے کا سلسلہ نہ رکا تو پاکستان کے لیے خاموش رہنا مشکل ہو جائے گا۔
شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ بھارت کشمیر میں سلامتی کونسل کی قراردادوں کی خلاف ورزی کر رہا ہے، بھارتی فوج پاکستان کے خلاف جارحانہ عزائم رکھتی ہے، ہماری امن کی خواہش کو کمزوری نہ سمجھا جائے۔
کوئٹہ کے علاقے سیٹلائٹ ٹاؤن کی مسجد میں ہونے والے زودار دھماکے میں‌ ڈی ایس پی امان اللہ اور امام سمیت 15 افراد شہید جبکہ متعدد ہو گئے۔ سیکیورٹی فورسز نے علاقے کا کنٹرول سنبھالتے ہوئے دھماکے کی تحقیقات شروع کر دی ہیں.

مزید خبریں
گلگت بلتستان میں سردی کی شدت میں اضافے کے باعث درجہ حرارت منفی 20 تک گر گیا۔گلگت بلتستان کے بالائی علاقے خاص کر استور، روندو، کھرمنگ اور سکردوں میں شدید سردی اور، یخ بستہ ہواوں نے لوگوں کی زندگی اجیرن اور زندگی مفلوج کردی ہے۔

مقبول ترین
ماں۔۔۔۔مجھے معلوم تھا کہ آپ میرے اس عارضی دنیا میں واپس آنے کے لیے کتنی پرجوش تھیں۔۔۔۔۔یہ لیں، آج آپ کی دیرینہ خواہش پوری کیے دے رہی ہوں۔۔۔۔ارے دیرینہ یوں بولا ہے کہ جب سے میرا آپ کا ساتھ چھوٹا، وہ بندھن ٹوٹا جس نے مجھے آپ کی سانسوں کی ڈور سے باندھ رکھا تھا،تب سے محسوس ہونے لگا کہ اب مجھ میں کچھ باقی نہیں رہا۔
وزیراعظم عمران خان اور امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے درمیان ورلڈ اکنامک فورم کے موقع پر اہم ملاقات ہوئی جس میں باہمی دلچسپی کے امور اور اہم ایشوز پر تبادلہ خیالات کیا گیا۔ ورلڈ اکنامک فورم کی سائیڈ لائنز پر ہونے والی اس اہم ملاقات میں امریکی
حکومت اور اپوزیشن نے نئے چیف الیکشن کمشنر کے لیے سکندر سلطان راجہ کے نام کا اعلان کردیا ہے۔ الیکشن کمیشن ممبران و چیف الیکشن کمشنر کی تقرری کے لیے چیئرپرسن شیریں مزاری کی زیر صدارت حکومت اور اپوزیشن کی پارلیمانی
وزیراعظم عمران خان عالمی اقتصادی فورم (ورلڈ اکنامک فورم) کے سالانہ اجلاس میں شرکت کے لیے سوئٹزرلینڈ کے شہر ڈیووس روانہ ہوگئے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں