Thursday, 22 August, 2019
اسلام آباد اور تہران کے درمیان براہ راست پروازوں کا آغاز

اسلام آباد اور تہران کے درمیان براہ راست پروازوں کا آغاز

 

اسلام آباد ۔ ایران کی نجی کمپنی 'کیش ایئرلائن' کی جانب سے ایران اور پاکستان کے دارالحکومتوں کے درمیان پہلی بار براہ راست پروازوں کا آغاز کردیا گیا جو دونوں ہمسایہ ممالک کے تعلقات میں ایک اہم سنگ میل ہے.

موصولہ اطلاعات کے مطابق  کیش ایئرلائن کا ایئربس-321 طیارہ گزشتہ روز 46 مسافروں کو لے کر تہران سے اسلام آباد پہنچ گیا جس کے بعد یہ جہاز اسلام آباد سے مسافروں کو لے کر تہران واپس چلا گیا.

کیش ایئر لائن کی پرواز اسلام آباد کے بین الاقوامی ہوائی اڈے پر پہنچنے کے موقع پر ایک خصوصی تقریب کا انعقاد کیا گیا تھا جس میں پاکستان میں قائم اسلامی جمہوریہ ایران کے سفارتخانے کا ایک نمائندہ بھی شریک تھا.

پروگرام کے تحت کیش ایئرلائن کی پرواز ہفتے میں ایک دن (منگل) تہران سے اسلام آباد آئے گی اور اسی شام اسلام آباد سے تہران واپس جائے گی.

تہران اور اسلام آباد کے درمیان براہ راست پروازوں کے آغاز نے دونوں ممالک کے درمیان طویل المدت زمینی سفر کو آسان بنادیا ہے. پاکستان سے ایران جانے کے لئے مسافروں کو 20 گھنٹے سے زائد زمینی طے کرنا پڑتا تھا مگر اب براہ راست پروازوں کے ذریعے یہ سفر تین گھنٹے میں پورا ہوگا.

کیش ایئر لائن کی پرواز کے آغاز سے ایران اور پاکستان کے درمیان موجودہ پروازوں کی تعداد چار ہوگئی ہے اس سے پہلے 'ایران ایئر کمپنی' کی جانب سے تہران اور کراچی کے درمیان ہر جمعرات کے روز پرواز چلائی جاتی ہے جبکہ ایران کی نجی کمپنی 'تابان' کی مشہد اور لاہور کے درمیان براہ راست پروازوں کا عمل جاری ہے جبکہ حال ہی میں ایران کی مشہور کمپنی 'ماہان ایئر' نے بھی مشہد اور لاہور کے درمیان براہ راست پروازوں کا آغاز کردیا ہے.

توقع کی جاتی ہے کہ ایران اور پاکستان کے دارالحکومتوں کے درمیان براہ راست پروازوں کے آغاز سے دوطرفہ تعلقات میں ایک نئے باب کا آغاز ہوگا بالخصوص دونوں ممالک کی تاجر برداری اور کاروباری حلقوں میں مشترکہ سرگرمیوں کے لئے مثبت فضا قائم ہوگی. تہران، اسلام آباد کی براہ راست پروازوں کے ذریعے سے پاک،ایران تجارتی اور اقتصادی سرگرمیوں کو مزید بڑھانے میں مدد ملے گی.

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  88336
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
پیپلز پارٹی کے رہنما قمر زمان کائرہ نے سیاست میں اسٹیبلشمنٹ کی مداخلت بند کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ پی ایس پی اورمتحدہ کے بننے پر جوڈیشل کمیشن بنایا جائے۔

مقبول ترین
ترجمان چینی وزارت خارجہ کا کہنا ہے کہ جنرل قمر جاوید باجوہ پاکستان آرمی کے زبردست سپہ سالار ہیں۔ گزشتہ دنوں وزیراعظم عمران خان نے جنرل قمر جاوید باجوہ کو مزید 3 سال کیلئے آرمی چیف مقرر کیا تھا۔ اس حوالے سے پاکستان کے دیرینہ دوست
وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ سفاک مودی سرکار تمام انسانی و بین الاقوامی قوانین و ضوابط روند رہی ہے اور کشمیریوں کو نشانہ ستم بنانے کی تیاریوں میں ہے۔ میڈیا کے مطابق تحریک انصاف نے مقبوضہ کشمیر پر بھارتی قبضے اور اہل کشمیر
پاک فوج نے لائن آف کنٹرول (ایل او سی) پر بھارتی فوج کی بلااشتعال فائرنگ اور سیز فائر معاہدے کی خلاف ورزیوں کا منہ توڑ جواب دیا جس کے نتیجے میں ایک افسر سمیت 6 بھارتی فوجی ہلاک اور 2 بنکرز تباہ ہوگئے۔
پاکستان نے مسئلہ کشمیر کو عالمی عدالت انصاف میں لے جانے کا اصولی فیصلہ کر لیا ہے۔ میڈیا کے مطابق آئندہ ماہ جنیوا میں انسانی حقوق کمیشن اجلاس بلانے کیلئے وزارت خارجہ نے تیاری شروع کر دی ہے اور اس سلسلے میں سابق سیکرٹری

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں