Saturday, 20 January, 2018
گوگل کے پاس موجود اپنی ذاتی معلومات مٹائیں

گوگل کے پاس موجود اپنی ذاتی معلومات مٹائیں

گوگل کو علم ہے کہ آپ اس پر کیا ڈھونڈ رہے ہیں، آپ کی کس چیز میں دلچسپی ہے، آپ کون سی ویب سائٹ کا استعمال کرتے ہیں۔

'آپ گوگل استعمال کرتے وقت ہمارے ساتھ اپنی ذاتی معلومات فراہم کرتے ہوئے ہم پر بھروسہ کرتے ہیں‘

گوگل کے ضوابط کار کی پہلی سطر میں یہ درج ہے کہ دنیا کے مقبول ترین سرچ انجن کو استعمال کرنے والے اس سے کیا توقع کر سکتے ہیں۔

لیکن کئی صارفین کو یہ علم نہیں ہے کہ 'مائی ایکٹیوٹی' نامی فنکشن کو استعمال کر کے وہ اپنی کوئی بھی ذاتی معلومات گوگل سے ختم کر سکتے ہیں۔

1) گوگل پر کی جانے والی تمام سرچ مٹا دیں

جب بھی آپ گوگل پر کچھ سرچ کرتے ہیں تو گو اسے آپ کے اکاؤنٹ سے منسلک کر دیتا ہے۔ آپ انٹرنیٹ پر کوئی فارم پر کریں یا گوگل پر اپنی ای میل چیک کریں وہ تمام چیزیں 'مائی ایکٹیویٹی' کے ریکارڈ میں شامل ہو جاتی ہیں۔

آپ اس پر اپنی مرضی کے مطابق مختلف اوقات میں سرچ کی ہوئی مختلف چیزیں مٹا سکتے ہیں اور اگر چاہیں تو سرچ کی ہوئی تمام کی تمام چیزیں وہاں سے حذف کر سکتے ہیں۔

گوگل آپ کو ایسا کرنے پر ایک تنبیہی پیغام دے گا لیکن حقیقت میں تمام معلومات کو حذف کرنے سے کوئی نقصان نہیں ہوگا۔

2) یو ٹیوب پر موجود اپنی تمام معلومات مٹا دیں

گوگل اپنے سرچ انجن کی طرح یو ٹیوب پر بھی اپنے صارفین کی تمام معلومات رکھتا ہے لیکن اسے بھی مٹانا نہایت آسان ہے۔

سب سے پہلے بائیں جانب موجود مینو میں 'ہسٹری' کو کلک کریں اور اس میں 'کلئیر آل سرچ ہسٹری' پر کلک کر دیں۔

3) وہ تمام معلومات کیسے مٹائیں جائیں جو اشتہارات دینے والی کمپنیاں آپ کے بارے میں رکھتی ہیں؟

گوگل نہ صرف آپ کے بارے میں تمام معلومات رکھتا ہے بلکہ وہ یہ تمام معلومات اشتہارات دینے والی کمپنیوں کو بھی فراہم کرتا ہے۔ اسی وجہ سے آپ کئی دفعہ دیکھتے ہیں کہ آپ وہی اشتہارات دیکھتے ہیں جس کے بارے میں آپ سرچ کر رہے ہوتے ہیں۔

لیکن اس میں بھی کوئی پریشانی نہیں ہونی چاہیے کیونکہ آپ یہ معلوم کر سکتے ہیں کہ گوگل آپ کی کون سی معلومات ان کمپنیوں کو دے رہا ہے۔

یہ جاننے کے لیے آپ اپنے گوگل اکاؤنٹ پر جائیں اور اس میں 'پرسنل انفو اینڈ پرائیوسی' کے خانے میں جائیں.

وہاں آپ 'ایڈ سیٹنگ' کے آپشن پر کلک کریں اور اس میں 'مینیج ایڈ سیٹنگ' پر کلک کریں۔

وہاں آپ کو 'ایڈ پرسنالائیزشن' کا آپشن نظر آئے گا جسے آپ بند کر سکتے ہیں اور اس کے بعد آپ کو گوگل پر سرچ کرنے والی چیزوں کے حوالے سے اشتہارات نظر نہیں آئیں گے۔.

4) اپنی گوگل کی لوکیشن معلومات مٹا لیں

اگر آپ اینڈرائڈ فون استعمال کرتے ہیں تو گوگل ان تمام جگہوں کی معلومات کی فہرست رکھتا ہے جہاں آپ اپنے فون کے ساتھ گئے ہوں۔

ان تمام معلومات کو مٹانے کے لیے گوگل میپ کے پیج پر جائیں اور اس میں سے 'لوکیشن ٹریکنگ' کو چن کر اپنا تمام ہسٹری وہاں سے حذف کر لیں۔ 

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  38599
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
ڈی جی پولیس ایس پی وید نے بتایا کہ حملہ آور جدید ہتھیاروں اور دستی بموں سے لیس تھے۔ حملے میں بھارتی بارڈر سیکیورٹی فورس کا ایک اہلکار ہلاک اور تین زخمی ہوئے جبکہ جوابی کارروائی میں تینوں حملہ آوروں کو ہلاک کردیا گیا۔
نادرا نے خواجہ سراؤں کو شناختی کارڈ میں گرو کا نام درج کرانے کی سہولت دے دی ہے اور اب خواجہ سرا اپنے والد کی جگہ شناختی کارڈ میں گرو کا نام لکھوا سکیں گے، نادرا نے اپنی پالیسی ہائیکورٹ میں پیش کر دی۔
پیپلز پارٹی نے بے نظیر بھٹو قتل کیس میں انسداد دہشت گردی کی عدالت کے فیصلے کے خلاف اپیل دائر کردی۔ لاہور ہائی کورٹ راولپنڈی بینچ میں بے نظیر بھٹو کے خاوند آصف علی زرداری نے انسداد دہشت گردی عدالت کے فیصلے کے خلاف وکیل لطیف کھوسہ کے توسط سے اپیل دائر کی۔
دسمبر 2014 ء کے انتخابات کے بعد جب جموں وکشمیر (مقبوضہ کشمیر) میں ایک معلق اسمبلی وجود میں آئی اور پیپلز ڈیموکریٹک پارٹی (پی ڈی پی) بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی بیساکھی کے سہارے اقتدار میںآئی، تو طے ہوا تھا

مقبول ترین
سائنس دانوں نے طب کی دنیا میں ایک اہم سنگِ میل حاصل کر لیا ہے، امریکہ کی جانز ہاپکنز یونیورسٹی کے سائنس دانوں کی ایک ٹیم نے ایک ایسے طریقۂ کار کا تجربہ کیا ہے جس کے تحت آٹھ عام قسم کے سرطانوں کی تشخیص خون کے ذریعے کی جا سکتی ہے۔ اس کا تجربہ 1005 مریضوں پر کیا گیا
پاکستان نے امریکہ اور برطانیہ سمیت ایشیا اور یورپ کے 24 ممالک سے آنے والے سیاحوں کو ملک میں داخلے کے بعد 30 دن کا ویزا دینے کا فیصلہ کیا ہے۔ پاکستان کے امیگریشن حکام اور ایف ائی اے کی جانب سے جاری اشتہار کے مطابق یہ سہولت گروہ کی صورت میں سیاحت کیلئے آنے والے افراد کے لیے ہوگی
وزیراعلیٰ پنجاب میاں محمد شہباز شریف نے کہا ہے کہ سابق وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان مسلم لیگ (ن) کا اثاثہ ہیں اور وہ ایک طویل عرصے سے پارٹی کے ساتھ وابستہ ہیں۔ پرویز رشید کو میڈیا پر آکر بعض باتوں کا اظہار نہیں کرنا چاہئے، نواز شریف پارٹی صدر کی حیثیت سے اس معاملے کو حل کرائیں۔
دنیا بھر میں طلاق کے حوالے سے اکثر دلچسپ خبریں سامنے آتی رہتی ہیں جن میں معمولی اور اچھوتی وجوہات کی بناء پر شادی شدہ جوڑے علیحدگی کا فیصلہ کرلیتے ہیں۔ ایسا ہی ایک واقعہ تائیوان میں بھی پیش آیا ہے جہاں ایک شخص نے اپنی بیوی کو محض اس وجہ سے طلاق دے دی

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں