Wednesday, 21 August, 2019
لوڈ شیڈنگ کم ہونے میں دو سے تین ہفتے لگ سکتے ہیں

لوڈ شیڈنگ کم ہونے میں دو سے تین ہفتے لگ سکتے ہیں

اسلام آباد ۔ وفاقی وزیر دفاع و پانی وبجلی خواجہ آصف نے کہا ہے کہ جہاں بجلی چوری ہوگی، وہاں لوڈشیڈنگ ضرور ہو گی۔ آئی پی پی پیز کی پیداوار کم ہونے کی بات درست نہیں ہے۔ لوڈ شیڈنگ کی شکایات درست ہیں، طلب میں بے پناہ اضافہ ہواہے تاہم  لوڈ شیڈنگ کم ہونے میں دو سے تین ہفتے لگ سکتے ہیں۔ حکومت نے لوڈشیڈنگ کا دورانیہ نصف کر دیا ہے۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے خواجہ آصف نے کہا کہ لوڈ شیڈنگ کی شکایت درست ہیں، جہاں بجلی چوری ہوگی، وہاں لوڈشیڈنگ ضرور ہو گی۔ طلب میں بے پناہ اضافہ ہوا لیکن پیداوار بھی بڑھی، کم ہونے میں دو سے تین ہفتے لگ سکتے ہیں، آئی پی پی پیز کی پیداوار کم ہونے کی بات درست نہیں۔

انہوں نے کہا کہ وعدے کے مطابق بجلی سستی ہوگئی ،سولر کا ٹیرف 17 سے کم ہو کر 6 روپے تک آگیا،مئی میں ساڑھے چار ہزارمیگاواٹ اضافی بجلی دستیاب ہوگی ،نیلم جہلم پاور منصوبے سے آئندہ سال بجلی فراہمی شروع ہوگی ، گیلپ سروے میں 9 فیصد شہریوں نے لوڈشیڈنگ کے مکمل خاتمے کا کہا ، حکومت نے لوڈشیڈنگ کا دورانیہ نصف کر دیا ہے۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  40077
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
پاکستان، آزاد کشمیر اور دنیا بھر میں بھارت کا یوم آزادی آج یوم سیاہ کے طور پر منایا گیا۔ بھارت کی جانب سے مقبوضہ کشمیر کی خصوصی حیثیت ختم کرنے اور وادی میں قابض فوج کے مظالم کے خلاف پاکستان نے فیصلہ کیا تھا کہ 15 اگست
اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی کا کہنا ہے کہ عالمی برادری تنازعات کے حل کی بجائے تماشا دیکھ رہی ہے جب کہ بیرونی قبضے، سیاسی و معاشی نا انصافیوں، غربت کے خاتمہ کی ضرورت ہے۔
اطلاعات کے مطابق میاں محمد نوازشریف کے بیٹوں کی لندن میں جائیداد سے متعلق تحقیقات کے لئے ایک ہفتہ قبل جانے والی نیب کی 2 رکنی ٹیم پی آئی اے کی پرواز سے صبح 8 بجے لاہور ایئرپورٹ پہنچی۔
چیف جسٹس آف پاکستان میاں ثاقب نثار نے صوبہ پنجاب میں صاف پانی کی عدم فراہمی پر برہمی کا اظہار کرتے ہوئے صوبائی حکومت سے سوال کیا کہ انتظامیہ صحت اور تعلیم پر کیا اقدامات کر رہی ہے؟

مقبول ترین
پاک فوج نے لائن آف کنٹرول (ایل او سی) پر بھارتی فوج کی بلااشتعال فائرنگ اور سیز فائر معاہدے کی خلاف ورزیوں کا منہ توڑ جواب دیا جس کے نتیجے میں ایک افسر سمیت 6 بھارتی فوجی ہلاک اور 2 بنکرز تباہ ہوگئے۔
پاکستان نے مسئلہ کشمیر کو عالمی عدالت انصاف میں لے جانے کا اصولی فیصلہ کر لیا ہے۔ میڈیا کے مطابق آئندہ ماہ جنیوا میں انسانی حقوق کمیشن اجلاس بلانے کیلئے وزارت خارجہ نے تیاری شروع کر دی ہے اور اس سلسلے میں سابق سیکرٹری
وزیراعظم عمران خان نے آرمی چیف کی مدت ملازمت میں 3 سال کی توسیع کردی۔ وزیراعظم آفس کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کے عہدے کی موجودہ مدت مکمل ہونے کے بعد انہیں مزید 3 سال کیلئے آرمی چیف مقرر
بھارت کی جانب سے مقبوضہ کشمیر کی خصوصی حیثیت سے متعلق آرٹیکل 370 ختم کیے جانے کے بعد سے وزیراعظم عمران خان نے شدید تشویش کا اظہار کیا تھا اور وہ کشمیر کے معاملے پر بین الاقوامی برادری سے مسلسل رابطے میں ہیں۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں