Thursday, 14 December, 2017
ضمانت کیس، شرجیل میمن کی درخواست پر نیب کو نوٹس جاری

ضمانت کیس، شرجیل میمن کی درخواست پر نیب کو نوٹس جاری

اسلام آباد ۔ سپریم کورٹ نے پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے رہنماء اور سابق صوبائی وزیر شرجیل انعام میمن کی ضمانت کی درخواست پر قومی احتساب بیورو (نیب) کو نوٹس جاری کرتے ہوئے سماعت جنوری کے پہلے ہفتے تک ملتوی کردی تاہم اس کی حتمی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ میں سابق وزیراطلاعات سندھ شرجیل میمن کی درخواست ضمانت کیس کی سماعت ہوئی، جسٹس اعجازافضل کی سربراہی میں عدالت عظمی کے تین رکنی بینچ نے سماعت کی۔
اس موقع پر شرجیل میمن کے وکیل لطیف کھوسہ نے عدالت کو بتایا کہ سندھ میں ملزم سے ضمانتی مچلکے نہیں لئے جاتے بلکہ انہیں قید کر دیا جاتا ہے۔ان کا مزید کہنا تھا کہ انعام اکبر نے چیئرمین نیب کے وارنٹ گرفتاری جاری کرنے کے اختیار کو چیلنج کر رکھا ہے جس پر عدالت نے ریمارکس دیتے ہوئے کہا کہ ایک کیس میں نوٹس جاری ہو چکا تاہم باقی افراد کے لیے بھی کیسز بھی جاری کر دیتے ہیں۔ جبکہ انعام اکبر نے چیئرمین نیب کے وارنٹ گرفتاری جاری کرنے کے اختیار کو چیلنج کرنے پر دلائل دئیے۔

عدالت نے دلائل سننے کے بعد رجیل میمن کی درخواست ضمانت اورانعام اکبر اور دیگر ملزمان کی درخواستوں پر بھی نیب کو نوٹسز جاری کرتے ہوئے سماعت جنوری کے پہلے ہفتے تک ملتوی کردی تاہم اس کی حتمی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا ہے۔

سماعت کے بعد میڈیا سے گفتگو میں لطیف کھوسہ نے نیب کو تنقید کا نشانہ بناتے کہا کہ اداروں کو امتیازی سلوک روا نہیں رکھنا چاہئے، کچھ لوگ نیب زادے جبکہ کچھ نیب زدہ ہیں، جس میں صرف نیب زدہ ہی جیل جاتے ہیں۔ کچھ لوگ عدالتوں میں ایسے پیش ہوتے ہیں جیسے شاہی دربار میں آتے ہوں۔انہوں نے بتایا کہ سندھ اسمبلی میں اس سلوک کے حوالے سے قرارداد بھی پیش کی گئی ہے۔

یاد رہے کہ رواں برس 23 اکتوبر کو سندھ ہائی کورٹ نے صوبائی محکمہ اطلاعات میں 5 ارب 76 کروڑ روپے کی مبینہ بدعنوانی کے معاملے پر شرجیل انعام میمن سمیت دیگر ملزمان کی درخواست ضمانت مسترد کردی تھی جس کے بعد نیب کی ٹیم نے انہیں عدالت سے باہر آتے ہی گرفتار کرلیا تھا۔
سندھ ہائی کورٹ کے چیف جسٹس احمد علی ایم شیخ کی سربراہی میں 2 رکنی بینچ نے پی پی پی رہنما سمیت 13 ملزمان کی ضمانت کی درخواست مسترد کردی تھی۔

بعد ازاں شرجیل میمن نے چھبیس نومبر کو شرجیل میمن نے لطیف کھوسہ کے توسط سے سندھ ہائیکورٹ کے فیصلے کیخلاف اپیل سپریم کورٹ میں جمع کرائی تھی، درخواست میں مؤقف اختیار کیا گیا تھا کہ سندھ ہائیکورٹ نے ان کی درخواست ضمانت پر حقائق و قانون کے برخلاف فیصلہ دیا کیونکہ نیب کے پاس شرجیل میمن کے خلاف کوئی ثبوت نہیں، ان کی گرفتاری نیب قوانین کی خلاف وزری ہے۔ 

درخواست میں کہا گیا تھا کہ شرجیل میمن کے خلاف عہدہ سنبھالنے کے صرف پانچ روز بعد ہی نیب کو شکایت جمع کرائی گئی اور درخواست گزار زینت جہاں نے بھی صرف ٹرانسفر، پوسٹنگ اور خواتین کو ہراساں کرنے سے متعلق شکایت کی تھی۔ ایسی درخواست پر کرپشن کی تحقیقات کیسے کی جاسکتی تھیں لہذا سندھ ہائیکورٹ کا فیصلہ کالعدم قرار دیا جائے۔

درخواست میں باور کرایا گیا تھا کہ سپریم کورٹ اسی ریفرنس میں دوسرے ملزم انعام اکبر کو عبوری ضمانت دے چکی ہے اس لئے شرجیل انعام میمن کی ضمانت کے بھی احکامات جاری کئے جائیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  24139
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
انسداد دہشت گردی کی عدالت نے عمران خان کے خلاف پی ٹی وی حملہ سمیت دیگر مقدمات سے اے ٹی سی کی دفعات نکالنے کی درخواست مسترد کردی۔ انسداد دہشت گردی عدالت کے جج شاہ رخ ارجمند نےدرخواست پر فیصلہ پڑھ کر سنایا۔
چیف جسٹس پاکستان ثاقب نثار نے کہا ہے کہ شہریوں کو صاف پانی اور ماحول فراہم کرنا ریاست کی ذمہ داری ہے، حکومت اپنی ذمہ داری ادا نہ کرے تو عدلیہ کو مداخلت کرنا پڑتی ہے۔ جمہوری نظام میں عدلیہ کو نگراں کی حیثیت حاصل ہے، ریاست کا کوئی ستون کام نہ کرے تو ہم اس سے پوچھیں گے۔
اسلام آباد کی احتساب عدالت نے آمدن سے زائد اثاثہ جات ریفرنس میں مسلم لیگ (ن) کے رہنما اورسابق وفاقی وزیرخزانہ اسحاق ڈارکی مسلسل عدم پیشی پر انہیں اشتہاری قرار دینے کیلئے کارروائی کا آغاز ہو گیا ہے۔احتساب عدالت نے اسحاق ڈار کی طلبی کا اشتہار عدالتی نوٹس بورڈ اور انکی رہائشگاہوں کے باہر آویزاں
وفاقی وزیر داخلہ احسن اقبال نے دعویٰ کیا ہے کہ اسلام آباد دھرنے میں موجود مذہبی جماعتوں نے بھارت سے رابطہ کیا ہے جس کی تحقیقات کی جارہی ہیں۔ دھرنے والے ختمِ نبوت کے قانون کا نام استعمال کر کے اپنی سیاست کر رہے ہیں۔ دھرنے والے اتنے سادہ نہیں،

مزید خبریں
وزیر اعظم نواز شریف نے کہا ہے کہ دہشت گردی کے خلاف پورے عزم سے لڑ رہے ہیں ، دہشت گردوں کا نیٹ ورک توڑ دیا ہے ، آخری دہشت گرد کے خاتمے تک جنگ لڑیں گے۔ وزیر اعظم نواز شریف سے پشاور میں مسلم لیگ ن کے سینیٹرز اور ارکان قومی
سابق گورنر پنجاب چوہدری محمد سرورنے تحریک انصاف میں باضابطہ طور پر شامل ہونےکی تصدیق کردی ہے۔ ایک نجی ٹی وی سے بات کرتے ہوئے چوہدری سرور کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف جمہوریت پسند جماعت ہے اس لئے اس میں شامل ہونے کا
ترجمان دفتر خارجہ تسنیم اسلم نےافغان حکام کی جانب سے لگائے جانے والے ان الزامات کو سختی کے ساتھ مسترد کردیا ہے، جن میں کہا گیا تھا کہ سول کپڑوں میں ملبوس پاکستانی فوجی دستے افغان صوبے کنڑ میں حملے کر رہے ہیں۔ ترجمان دفتر خارجہ نے کہا ہے کہ افغان حکام کے بے بنیاد اور من گھڑت الزامات سے
سردارمہتاب احمد خان نے خیبرپختونخواکے نئے گورنرکی حیثیت سے اپنے عہدے کاحلف اٹھالیا ہے جنہوں نے قبائلی علاقوں میں قیام امن ، سماجی واقتصادی ترقی اوربحالی وتعمیرنو کواپنی ترجیحات قراردیا ہے۔

مقبول ترین
راولپنڈی۔ پاک فوج فاٹا کو قومی دھارے میں لانے کے حق میں ہے جب کہ قیام امن کے لئے قبائلی عوام کی قربانیاں رنگ لارہی ہیں، ان خیالات کا اظہار پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ سے قبائلی عمائدین اور یوتھ جرگہ کے
بغداد۔ عراق میں داعش کو شکست دینے کے بعد امریکی فوج سمیت دیگرممالک کی افواج کی موجودگی کے سخت مخالف ہیں، ان خیالات کا اظہار تحریک عصائب اہل الحق کے سربراہ نے شیخ قیس خزعلی نے ذرائع ابلاغ
پاکستان مسلم لیگ کے صدر و سابق وزیراعظم چودھری شجاعت حسین نے کہا ہے کہ حکومت ناموس رسالت سے متعلق قوانین میں تبدیلی سے باز رہے۔ ختم نبوت اور ناموس رسالت ہر مسلمان کا بنیادی عقیدہ ہے۔ حکومت نے الیکشن قوانین کی آڑ میں ختم نبوت کے معاملہ میں چھیڑ چھاڑ کی
اسسٹنٹ کمشنر کھاریاں اویس منظور تارڑنے کہا ہے کہ شمسہ ویلفیئر فاونڈیشن جس اچھے ، منفرد اور منظم انداز میں خواتین کی پسماندگی اور چائلڈ لیبر کے خاتمے کے لئےجو کام کررہی ہےوہ قابل تحسین ہے۔ شمسہ ویلفیئر فاونڈیشن جیسے ادارے ہمارے ملک کے لئے بہت بڑی نعمت ہیں۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں