Sunday, 18 February, 2018
ضمانت کیس، شرجیل میمن کی درخواست پر نیب کو نوٹس جاری

ضمانت کیس، شرجیل میمن کی درخواست پر نیب کو نوٹس جاری

اسلام آباد ۔ سپریم کورٹ نے پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے رہنماء اور سابق صوبائی وزیر شرجیل انعام میمن کی ضمانت کی درخواست پر قومی احتساب بیورو (نیب) کو نوٹس جاری کرتے ہوئے سماعت جنوری کے پہلے ہفتے تک ملتوی کردی تاہم اس کی حتمی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ میں سابق وزیراطلاعات سندھ شرجیل میمن کی درخواست ضمانت کیس کی سماعت ہوئی، جسٹس اعجازافضل کی سربراہی میں عدالت عظمی کے تین رکنی بینچ نے سماعت کی۔
اس موقع پر شرجیل میمن کے وکیل لطیف کھوسہ نے عدالت کو بتایا کہ سندھ میں ملزم سے ضمانتی مچلکے نہیں لئے جاتے بلکہ انہیں قید کر دیا جاتا ہے۔ان کا مزید کہنا تھا کہ انعام اکبر نے چیئرمین نیب کے وارنٹ گرفتاری جاری کرنے کے اختیار کو چیلنج کر رکھا ہے جس پر عدالت نے ریمارکس دیتے ہوئے کہا کہ ایک کیس میں نوٹس جاری ہو چکا تاہم باقی افراد کے لیے بھی کیسز بھی جاری کر دیتے ہیں۔ جبکہ انعام اکبر نے چیئرمین نیب کے وارنٹ گرفتاری جاری کرنے کے اختیار کو چیلنج کرنے پر دلائل دئیے۔

عدالت نے دلائل سننے کے بعد رجیل میمن کی درخواست ضمانت اورانعام اکبر اور دیگر ملزمان کی درخواستوں پر بھی نیب کو نوٹسز جاری کرتے ہوئے سماعت جنوری کے پہلے ہفتے تک ملتوی کردی تاہم اس کی حتمی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا ہے۔

سماعت کے بعد میڈیا سے گفتگو میں لطیف کھوسہ نے نیب کو تنقید کا نشانہ بناتے کہا کہ اداروں کو امتیازی سلوک روا نہیں رکھنا چاہئے، کچھ لوگ نیب زادے جبکہ کچھ نیب زدہ ہیں، جس میں صرف نیب زدہ ہی جیل جاتے ہیں۔ کچھ لوگ عدالتوں میں ایسے پیش ہوتے ہیں جیسے شاہی دربار میں آتے ہوں۔انہوں نے بتایا کہ سندھ اسمبلی میں اس سلوک کے حوالے سے قرارداد بھی پیش کی گئی ہے۔

یاد رہے کہ رواں برس 23 اکتوبر کو سندھ ہائی کورٹ نے صوبائی محکمہ اطلاعات میں 5 ارب 76 کروڑ روپے کی مبینہ بدعنوانی کے معاملے پر شرجیل انعام میمن سمیت دیگر ملزمان کی درخواست ضمانت مسترد کردی تھی جس کے بعد نیب کی ٹیم نے انہیں عدالت سے باہر آتے ہی گرفتار کرلیا تھا۔
سندھ ہائی کورٹ کے چیف جسٹس احمد علی ایم شیخ کی سربراہی میں 2 رکنی بینچ نے پی پی پی رہنما سمیت 13 ملزمان کی ضمانت کی درخواست مسترد کردی تھی۔

بعد ازاں شرجیل میمن نے چھبیس نومبر کو شرجیل میمن نے لطیف کھوسہ کے توسط سے سندھ ہائیکورٹ کے فیصلے کیخلاف اپیل سپریم کورٹ میں جمع کرائی تھی، درخواست میں مؤقف اختیار کیا گیا تھا کہ سندھ ہائیکورٹ نے ان کی درخواست ضمانت پر حقائق و قانون کے برخلاف فیصلہ دیا کیونکہ نیب کے پاس شرجیل میمن کے خلاف کوئی ثبوت نہیں، ان کی گرفتاری نیب قوانین کی خلاف وزری ہے۔ 

درخواست میں کہا گیا تھا کہ شرجیل میمن کے خلاف عہدہ سنبھالنے کے صرف پانچ روز بعد ہی نیب کو شکایت جمع کرائی گئی اور درخواست گزار زینت جہاں نے بھی صرف ٹرانسفر، پوسٹنگ اور خواتین کو ہراساں کرنے سے متعلق شکایت کی تھی۔ ایسی درخواست پر کرپشن کی تحقیقات کیسے کی جاسکتی تھیں لہذا سندھ ہائیکورٹ کا فیصلہ کالعدم قرار دیا جائے۔

درخواست میں باور کرایا گیا تھا کہ سپریم کورٹ اسی ریفرنس میں دوسرے ملزم انعام اکبر کو عبوری ضمانت دے چکی ہے اس لئے شرجیل انعام میمن کی ضمانت کے بھی احکامات جاری کئے جائیں۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  82781
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
چیف جسٹس آف پاکستان جسٹس ثاقب نثار نے شاہزیب قتل کیس کے مرکزی ملزم شاہ رخ جتوئی کو جیل سے اسپتال منتقل کرنے کا نوٹس لیتے ہوئے آئی جی جیل خانہ جات سے 24 گھنٹے کے اندر رپورٹ طلب کر لی ہے۔
سپریم کورٹ نے ایل این جی معاہدوں میں مبینہ کرپشن پر وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کو نااہل قرار دینے کیلئے عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کی درخواست خارج کردی ہے۔ چیف جسٹس نے ریمارکس دیئے ہیں کہ ریکوڈک اور اسٹیل مل کی طرح ان معاملات میں دوبارہ مداخلت نہیں کریں گے،
کراچی کی انسداد دہشتگردی عدالت میں اشتعال انگیز تقریر کیس میں ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ ڈاکٹرفاروق ستار نے حاضری سے استثنیٰ کی درخواست دائر کی ، جسے منظور کرلیا گیا ہے۔عدالت نے کیس کی سماعت دس مارچ تک ملتوی کرتے ہوئے آئندہ پیشی پر پولیس حکام کو کیس سے متعلق حتمی چالان پیش کرنےکا حکم دیا ہے ۔
سینیٹ الیکشن کے ٹکٹ کے معاملے پر شروع ہونے والے بحران پر ایم کیو ایم پاکستان دو گروپوں (بہادر آباد اور پی آئی بی ) میں واضح تقسیم ہوگئی ہے، سربراہ ایم کیو ایم پاکستان نے بہادر آباد میں موجود رابطہ کمیٹی ارکان اور ایم پی ایز کو کل تک واپس آنے کی آخری وارننگ دیتے ہوئے شو کاز نوٹس بھجوانے کا اعلان کر دیا ہے

مزید خبریں
صوبہ بلوچستان کے ضلع تربت میں کالعدم تنظیموں سے تعلق رکھنے والے 15 اہم کمانڈروں سمیت تقریباً 200 فراری ہتھیار ڈال کر قومی دھارے میں شامل ہوگئے ہیں۔ تقریب کے مہمان خصوصی وزیراعلیٰ بلوچستان میرعبدالقدوس بزنجو تھے۔ اب تک ایک ہزار 8 سو کے قریب فراری ہتھیار ڈال کر قومی دھارے میں شامل ہوچکے ہیں۔
سابق وزیراعظم اور حکمران جماعت کے سربراہ میاں محمد نواز شریف کی کل سعودی عرب روانگی کا امکان ہے۔ جہاں وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف پہلے سے موجود ہیں۔ جبکہ وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق بھی پی آئی اے کی پرواز کے ذریعے اہلخانہ کے ہمراہ سعودی عرب روانہ ہوگئے ہیں
وزیر اعظم نواز شریف نے کہا ہے کہ دہشت گردی کے خلاف پورے عزم سے لڑ رہے ہیں ، دہشت گردوں کا نیٹ ورک توڑ دیا ہے ، آخری دہشت گرد کے خاتمے تک جنگ لڑیں گے۔ وزیر اعظم نواز شریف سے پشاور میں مسلم لیگ ن کے سینیٹرز اور ارکان قومی
سابق گورنر پنجاب چوہدری محمد سرورنے تحریک انصاف میں باضابطہ طور پر شامل ہونےکی تصدیق کردی ہے۔ ایک نجی ٹی وی سے بات کرتے ہوئے چوہدری سرور کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف جمہوریت پسند جماعت ہے اس لئے اس میں شامل ہونے کا

مقبول ترین
آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ دہشت گردوں کے منظم کیمپ پاکستان میں نہیں،افغانستان میں ان کے محفوظ ٹھکانے موجود ہیں۔ نجرمنی کے شہر میونخ میں میں عالمی سیکیورٹی کانفرنس سے خطاب میں آرمی چیف نے کہا کہ پاکستان فخر
سابق صدر اور پیپلز پارٹی پارلیمنٹیرینز کے سربراہ آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ سابق ایس ایس پی راؤ انوار سے متعلق ریمارکس گفتگو کی روانی کے دوران ان کی زبان سے سہواً ادا ہوئے۔
سابق وزیر اعظم اور مسلم لیگ (ن) کے صدر میاں محمد نواز شریف نے کہا ہے کہ لودھراں کے عوام نے ثابت کردیا کہ فیصلے امپائر کی انگلی نہیں عوام کے انگوٹھے کرتے ہیں۔ مخالفین نے جھوٹ بولنے اور بہتان تراشی کے سواء کچھ نہیں کیا، الیکشن کے بعد آپ لوگوں کو کچھ بڑے فیصلے کرنے ہیں،
انسداد دہشتگردی عدالت نے محفوظ فیصلہ سناتے ہوئے ملزم عمران کوزینب کو اغوا کرنے، زیادتی کرنے اور قتل کرنے پر سزائے موت کا حکم سنا دیااور دفعہ 780 کے تحت بدفعلی پر سزائے موت اور 10 روپے جرمانہ کی سزا سنائی ہے،جبکہ لاش کو گندگی میں چھپانے پر 7 سال قید اور 10 لاکھ روپے جرمانہ کی سزاسنا ئی ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں