Tuesday, 07 April, 2020
جمہوری حکومت کے پانچ سال مکمل ہونے چاہیں، شاہ محمود قریشی

جمہوری حکومت کے پانچ سال مکمل ہونے چاہیں، شاہ محمود قریشی

ملتان ۔ وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ جمہوری حکومت کے پانچ سال مکمل ہونے چاہیں۔ حکومت کے خاتمے کا بیان دینے والے اپنے صوبے کا حال دیکھیں۔ ہمیں بہت خراب معیشت ملی۔ کوشش کر رہے ہیں کہ بے روزگار افراد کو قرضہ دے سکیں۔

ملتان میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ کشمیر کا مسئلہ اقوامِ متحدہ میں زیر بحث ہے۔ کشمیر کا ذکر امریکی کانگریس اور یورپی پارلیمنٹ سمیت مختلف اہم فورمز پر ہو رہا ہے۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ ڈیڑھ سال سے پاکستان، امریکہ اور طالبان کے درمیان امن کا راستہ نکالا۔ امریکہ نے زلمے خلیل زاد کو مذاکرات کی ذمہ داری دی۔ امریکہ طالبان مذاکرات میں پاکستان نے اپنا کردار ادا کیا۔ افغانستان میں امن ہوگا تو پاکستان کی معیشت پر مثبت اثر ہوگا۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ پچھلے دنوں آٹے اور چینی کی قیمتوں میں اضافہ ہوا۔ وزیراعظم عمران خان نے مہنگائی کا نوٹس لیکر کمیٹی بناتے ہوئے یوٹیلیٹی سٹور کے لیے 15 ارب روپے کی گرانٹ دی۔

ان کا کہنا تھا کہ بلاول بھٹو کو بیان دینے کا حق ہے لیکن میں متفق نہیں ہوں۔ جمہوری حکومت کے پانچ سال مکمل ہونے چاہیں۔ حکومت کے خاتمے کا بیان دینے والے اپنے صوبے کا حال دیکھیں۔ پی پی پی اور مسلم لیگ ن کے دور حکومت میں کونسا دودھ اور شہد کی نہریں بہہ رہیں تھیں؟

انہوں نے کہا کہ ہمیں بہت خراب معیشت ملی۔ اس کے باوجود حکومت نے احساس پروگرام کا افتتاح کیا۔کوشش کررہے ہیں کہ بے روزگار افراد کو قرضہ دے سکیں۔

وزیر خارجہ نے کہا ایف اے ٹی ایف کا ابھی پیرس میں اجلاس مکمل ہوا جہاں پاکستان نے اپنا موقف پیش کیا۔ بھارت کے علاوہ سب نے ہمارے اقدامات کو سراہا ہے۔ہم نے تقریباً تمام ٹاسک مکمل کر لیے ہیں، چار ماہ میں لسٹ سے نکل سکیں گے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کسی بھی خبر سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔ علاوہ ازیں آپ بھی اپنا کالم، بلاگ، مضمون یا کوئی خبر info@mubassir.com پر ای میل کر سکتے ہیں۔ ادارہ 

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  38034
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
وفاقی وزیر دفاع و پانی وبجلی خواجہ آصف نے کہا ہے کہ جہاں بجلی چوری ہوگی، وہاں لوڈشیڈنگ ضرور ہو گی۔ آئی پی پی پیز کی پیداوار کم ہونے کی بات درست نہیں ہے۔ لوڈ شیڈنگ کی شکایات درست ہیں، طلب میں بے پناہ اضافہ ہواہے تاہم لوڈ شیڈنگ کم ہونے میں دو سے تین ہفتے لگ سکتے ہیں۔
آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے مادر وطن کے دفاع میں آزاد کشمیر رجمنٹ کے کردار اور 3842 شہداء کی قربانیوں کو سراہا ہے۔ جن میں 3842 شہداء کی قربانیاں شامل ہیں۔
سابق ناظم کراچی سید مصطفی کمال نے کہا ہے کہ ہمارے پاس ناکامی کا کوئی آپشن نہیں ہے ، جو کر دیا ہے اس میں کامیاب ہو گئے ہیں۔فاروق ستار ایک معصوم آدمی ہیں ان کی پریشانیوں میں اضافہ نہیں کرنا چاہتے-
گورنرخیبرپختونخوا اقبال ظفرجھگڑا کی زیرصدارت اجلاس ہوا جس میں آئی ڈی پیز کی واپسی اور بحالی کے ساتھ ساتھ فاٹا کے دیگر امور پر غور کیا گیا۔ اجلاس میں گورنر کے پی کے کو آئی ڈی پیز کے حوالے سے بریفنگ بھی دی گئی ۔

مزید خبریں
وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے کورونا وائرس کے مزید پھیلاؤ کے خطرے کو مدنظر رکھتے ہوئے اضلاع کی سطح پر قرنطینہ مرکز بنانے کی ہدایت کردی ہے۔
وزارت قانون و انصاف نے صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کی منظوری سےخالد جاوید خان کو انور منصور کی جگہ پاکستان کا نیا اٹارنی جنرل تعینات کرنے کا باضابطہ نوٹی فیکیشن جاری کر دیا ہے۔
اسلام آباد: ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) اور مائیکروسافٹ نے Imagine Cup 2020میں نیشنل یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی (نسٹ)، اسلام آباد کی ٹیمFlowlines کو نیشنل فائنل 2020کا فاتح قرار دیاہے۔نسٹ کی ٹیم نے ملک بھر کی 60 فائنلسٹ ٹیموں میں بہترین کارکردگی دکھائی۔
پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے بانی رہنما اور وزیر اعظم عمران خان کے دیرینہ سیاسی معاون نعیم الحق طویل علالت کے بعد انتقال کر گئے۔ انھیں کینسر کا مرض‌لاحق تھا۔ وہ کراچی کے نجی اسپتال میں زیر علاج تھے۔

مقبول ترین
قومی کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کی جانب سے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید 397 افراد میں کورونا وائرس کی تصدیق ہوئی ہے جس کے بعد اس وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 3278 ہوگئی جن میں 259 صحت یاب ہوگئے ہیں۔
کورونا کا شکار برطانوی وزیراعظم بورس جانسن کو ہسپتال منتقل کر دیا گیا۔ برطانیہ میں مہلک وائرس سے مرنے والوں کی تعداد 4 ہزار 934 ہو گئی۔ برطانیہ میں کورونا وائرس بے قابو ہوتا جا رہا ہے، برطانوی وزیراعظم کو حالت خراب ہونے پر ہسپتال
تحریک انصاف کے رہنما ڈاکٹر شہباز گل نے کہا ہے کہ وزیراعظم عمران خان نے بڑے فیصلے کرتے ہوئے رپورٹ کی روشنی میں کابینہ میں بڑی تبدیلیاں کر دی ہیں۔ یہ بات انہوں نے اپنی ٹویٹ میں کہی، بعد ازاں مقامی نشریاتی ادارے دنیا نیوز سے خصوصی گفتگو
خالد مقبول صدیقی کا استعفیٰ منظور، شہزاد ارباب کو مشیر کے عہدے سے ہٹا دیا گیا، فخر امام غذائی تحفظ، امین الحق انفارمیشن ٹیکنالوجی، حماد اظہر کو صنعت وپیداوار کی وزارت دیدی گئی جبکہ بابر اعوان کو مشیر برائے پارلیمانی امور مقرر کر دیا گیا ہے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں