Thursday, 28 May, 2020
”ملتان قرنطینہ: کسی زائرمسافر کا ٹیسٹ نہ ہونے کا انکشاف“

”ملتان قرنطینہ: کسی زائرمسافر کا ٹیسٹ نہ ہونے کا انکشاف“

 ملتان  ۔  ملتان میں قائم لیبر کالو نی شیر شاہ میں پنجاب حکومت کی جا نب سے قائم کردہ ماڈل قر نطینہ میں موجود 1200کے قریب ایرا ن سے آئے ہوئے مسافروں کا تاحال کورو نا وائرس کی تشخیص کیلئے کسی بھی قسم کے ٹیسٹ نہ کئے جا نے کا ا نکشاف سامنے آیا ہے اور مسافردیگر طبی و بنیادی سہولیات سے محروم اورمچھروں سے پریشان ہیں۔

ملتان میں قائم لیبر کالو نی شیر شاہ میں مسافروں کا ایک کمرے میں رکھنے کی سہولت تو موجود ہے لیکن  دیگر قر نطینہ میں موجود مسافروں کو بہت سی مشکلات کا سامنا ہے۔ وہ بلنڈنگ میں ایک دوسرے سے مل بھی رہے ہیں اور پارک میں بھی واک کر رہے ہیں ۔ لیکن بلدنگ سے ایک کلومیڑ تک قانون نافذ کرنے والے ادارے اپنی ڈیوٹی سرانجام دے رہے ہیں‌اور کسی شہری کو مرکز تک آنے کی اجازت نہیں‌ہے ۔

صحت مند مسافروں کا کہنا ہے کہ ا نہوں  نے 14روز تفتان  بارڈر پر گذارے اور حکومت کی  ناقص حکمت عملی کے باعث ا نہیں ملتان قر نطینہ میں رکھا گیاہے اور تمام لوگ ہمیں کورو نا کا مریض سمجھ رہے ہیں جبکہ 20روز گذر جا ے کے بعد بھی ا نہیں کسی قسم کی کوئی کھا نسی،بخار یا کورو نا مرض کی کوئی علامت سامنے نہیں آئی۔

قر نطینہ میں موجود مسافروں کا کہنا ہے کہ شروع دن  سے آج تک حکومت کی سازش نظر آتی ہے کہ ہمیں اکھٹا رکھ کر ہم سب کو  کورو نا مریض بنا یا جائے۔اگر مریض کورو نا میں مبتلا ہو تو وہ دویا تیین دن  میں کیسے صحت یا ب ہو سکتا ہے یہ اس بات کا ثبوت ہے کہ کوئی کورو نا وائرس کا شکار  نہیں ہے۔

 مبصر ڈاٹ کام کی جا نب سے ملتان  میں قائم لیبر کالو نی شیر شاہ میں موجود مسافروں سے رابطہ کے بعد معلوم ہوا ہے کہ ملتان  میں پنجاب کے ماڈل قر نطینہ میں حکومتی اقدامات کو مزید بہتر کر نے کی ضرورت ہے اور پنجاب حکومت کوقر نطینہ میں موجود مسافروں کی مشکلات کے ازالہ کیلئے ہنگامی بنیادوں پر مزید بنیادی اقداما ت کر نا ہو نگے۔

قرنطینہ میں موجود زائرمسافروں نے خامیوں کا ذکر کرتے ہوئے بتایا کہ ملتان قر نطینہ  میں  اب بھی بہت سی خامیاں موجود ہیںاور ان خامیوں کو دورکیا جا نااشد ضروری ہے، ا نکے مطابق  بلڈ گ میں مچھروں  کی بھر مار ہے جس سے ڈینگی ہو نے کے خدشات بڑھ گئے ہیں‌ جس کے خاتمے کیلئے سپرے کیا جائے اور مچھر دانیاں دستیاب کی جائیں۔

 سب صحصت مندمسافروں‌کو ایک جگہ رکھ کر حکومت کرونا نرسریوں‌کو نہ بنائے  بلکہ حکمت عملی سے کام لینا وقت کی ضروت ہے ،احتیاطی تدابیر کے نام پر قائم قرنطینہ میں رکھے گئے مسافروں کی تدبیر کہیںپوری قوم کو مشکل میں‌ نہ ڈال دے ۔اس لئے کہ ملک میں‌قائم قرنطینہ بین الاقوومی معیار کے نہیں‌ہیں‌سہولیات کا فقدان کوئی بڑا سانحہ جنم دے دسکتا ہے ۔

مسافروں‌میں تہران یونیورسٹی کیش کیمپس کے 22 سے زائد  میڈیکل طالب علم بھی موجود ہیں جو تہران اور قم کا سفر کئے بغیر کیش سے ڈائریکٹ زاہدان اور پھر تفتان کے راستے ملک میں‌داخل ہوئے کا کہنا ہے یہ کوئی عقلمندی نہیں ہے کہ ٹیسٹ کئے بغیر مسافروںکو ایک جگہ اکھٹا رکھا جائے۔

 جس شخص میں کورو نا وائرس پایا گیا ہو اسے ہسپتال میں‌ فی الفور منتقل کیا جائے تاکہ دوسرے صحت مند مسافر اس وبائی کورونا مرض میں مبتلا  نہ ہوں اور وہ محفوظ رہیں۔لیکن  شروع  دن سے وہی غلطی بار بار  دہرائی جا رہی ہے جوتفتان میں‌کی گئی اور وہی پریکٹس پنجاب کے ماڈل قرنطینہ میں‌بھی ہورہی ہے جو شرمناک اور ہمارے لئے پریشان کن  ہے اور پنجاب حکومت کے اقدامات بھی اسی قسم کے نظر آرہے ہیں جو تفتان بارڈر پر دیکھنے میں‌آئے تھے اس معاملے کو سنجیدگی سے لینا ہوگا یہ  نہ ہو کہ وقت ہاتھ سے نکل جائے۔

مسافروں کے مطابق بلڈ نگ میںکسی قسم کی کوئی  شاپ  نہیں بنائی جس میں اشیاء ضرورت مل سکیں اس کا بندو بست کیا جائے۔ چائے کی تیاری کیلئے الیکڑک کیتلی فراہم کی جائیں۔

علاوہ ازیں قرنطینہ میں  موجود تمام مسافر صحت یاب ہیں ابھی تک حکومت کی جا نب سے تاحال کوئی ڈاکٹر یا پیرا میڈیکل سٹاف کی ٹیم پنجاب کے تیار کردہ ماڈل قر نطینہ میں  نہیں آئی اور  نہ ہی اب تک کسی مسافر زائرین  کے ٹیسٹ کئے گئے ہیں یہ بات سمجھ سے باہر ہے ۔ اور ملک بھر میں تمام  افوا پھیلا دی گئی ہے کہ یہاں پر کورو نا مریضوں کو ٹھہرایا گیا ہے اس تعصب پر مبنی پروپیگنڈا کو روکا جائے۔

شیعہ علماء کو نسل جنوبی پنجاب کے صوبائی صدر علامہ موسیٰ رضا جسکا نی  نے مبصر ڈاٹ کام کو بتایا کہ ہم ایران  سے آئے ہوئے ڈیرہ غازی خان قر نطینہ میں 700اور اور ملتان قر نطینہ میں1200 مسافر زائری  کی 24گھنٹے انکی مشکلات کے ازالے کیلئے ہمہ وقت موجود ہیں اور ان کے مسلسل مانیٹر نگ کر رہے ہیں۔

انہوں نے بتا کہ شیعہ علماء کونسل نے ڈیرہ غازی خان اور ملتان میں کنٹرول قائم کئے ہوئے ہیں ۔ اور زائر مسافروں کی مشکلات کو دور کرنے اورانہیں سہولیات فراہم کرنے  کیلئےخامیوں کی نشاہدی سمیت  حکومت کے ساتھ مل کر ان خامیوں‌کو دور کرنے کےلئے  اقدامات کررہے ہیں۔

زائر مسافروں کی مشکلات کو دور کر نے کیلئے  پنجاب حکومت کے ذمہ داران کےساتھ وہ کمشنر ڈیرہ غازی خان  اور کمشنر ملتان   کے ساتھ مسلسل رابطے میں ہیں اور قائد ملت جعفریہ پاکستان علامہ سید ساجد علی نقوی کی ہدایت پر زائر مسافروں کی مشکلات کو دور کر ے کیلئے میدان عمل میں موجود ہیں اور عملی اقدامت کررہے ہیں ۔

علامہ موسیٰ رضا جسکا نی نے  مبصر کو ڈاٹ کام کو مزید بتایا کہ ہم حکومت کے ساتھ ہر ممکن  تعاو ن کر نے کو تیار ہیں ہمارا مقصد اس مشکل گھڑی میں حکومتی اداروں کا ہاتھ بٹنا ہے نہ ان کے کاموں میں‌مشکلات اس تعاون کے سلسلےکو آگے بڑھاتے ہوئے ہم نے حکومت کو رضار کار دینے سمیت قائد ملت جعفریہ علامہ ساجد نقوی کی سرپرستی و ہدایت پر ہر ممکن  تعاون  کی یقین دہانی کرائی ہے ۔

انہوں نے پنجاب حکومت سے کہاکہ ملتان ماڈل قر نطینہ سینٹر میں فیملیز بھی موجود ہیں اور چھوٹے  چھوٹے بچے بھی ا  نکے ہمراہ ہیں تمام زائر مسافروں کے کورو نا وائرس کی تشخیص کیلئے جلد از جلد ٹیسٹ کرکے صحت مند اور کورونا وائرس کے شکار مریضوں کوان سے الگ کیا جائے تاکہ صحت مند مسافروں کی صحت کو یقینی بنایا جا سکے۔اور جن  مسافروں کے ٹیسٹ  نیگٹو آئیں انہیں جلد از جلد ا ن کے گھروں کو روا نہ کیا جائے تاکہ وہ اپنے اپنے گھروں میں احتیاط سے رہیں۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

نوٹ: مبصر ڈاٹ کام ۔۔۔ کا کسی بھی خبر سے متفق ہونا ضروری نہیں ۔۔۔ اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔ علاوہ ازیں آپ بھی اپنا کالم، بلاگ، مضمون یا کوئی خبر info@mubassir.com پر ای میل کر سکتے ہیں۔ ادارہ

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  29505
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
پاکستان انٹرنیشنل ائیرلائنز (پی آئی اے) کے چیف آپریٹنگ آفیسر (سی ای او) ائیر مارشل ارشد ملک کا کہنا ہے کہ کراچی میں حادثے کا شکار ہونے والا طیارہ تکنیکی طور پر پوری طرح محفوظ تھا۔ کراچی کے پی آئی اے ٹریننگ سینٹر میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے ارشد
بلوچستان میں دہشت گردی کے دو واقعات میں 6 فوجی جوانوں سمیت 7 افراد شہید ہوگئے۔ گشت پر مامور ایف سی کی گاڑی پر دیسی ساختہ بم سے حملہ کیا گیا۔ پاک فوج کی گاڑی رات معمول کے گشت کے بعد اپنے بیس کیمپ واپس جارہی تھی کہ راستے میں نصب ریموٹ کنٹرول بم سے اسے نشانہ بنایا گیا۔
اخبارات کو آج سے ہی ادائیگیاں شروع کر رہے ہیں جس سے میڈیا صنعت اور اس سے وابستہ افراد کو ریلیف ملے گا ، پالیسی کے تحت ریجنل کوٹہ پر عمل کریں گے۔ یہ اعلان وفاقی وزیر اطلاعات سینیٹر شبلی فراز نے کونسل آف پاکستان نیوزپیپر ایڈیٹرز
محکمہ انسداد دہشت گردی (کاؤنٹر ٹیررازم ڈپارٹمنٹ، سی ٹی ڈی) کے بہاولپور میں آپریشن کے دوران داعش کے 4 مبینہ دہشت گرد ہلاک اور 3 دہشت گرد فرار ہوگئے۔ دہشت گردوں کا ہدف بہاولپور میں اقلیتی عبادت گاہ تھی۔

مزید خبریں
وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے کورونا وائرس کے مزید پھیلاؤ کے خطرے کو مدنظر رکھتے ہوئے اضلاع کی سطح پر قرنطینہ مرکز بنانے کی ہدایت کردی ہے۔
وزارت قانون و انصاف نے صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کی منظوری سےخالد جاوید خان کو انور منصور کی جگہ پاکستان کا نیا اٹارنی جنرل تعینات کرنے کا باضابطہ نوٹی فیکیشن جاری کر دیا ہے۔
اسلام آباد: ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) اور مائیکروسافٹ نے Imagine Cup 2020میں نیشنل یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی (نسٹ)، اسلام آباد کی ٹیمFlowlines کو نیشنل فائنل 2020کا فاتح قرار دیاہے۔نسٹ کی ٹیم نے ملک بھر کی 60 فائنلسٹ ٹیموں میں بہترین کارکردگی دکھائی۔
پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے بانی رہنما اور وزیر اعظم عمران خان کے دیرینہ سیاسی معاون نعیم الحق طویل علالت کے بعد انتقال کر گئے۔ انھیں کینسر کا مرض‌لاحق تھا۔ وہ کراچی کے نجی اسپتال میں زیر علاج تھے۔

مقبول ترین
وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ بھارت خطے کے امن کو داﺅ پر لگا رہا ہے ‘ بھارت متنازعہ علاقوں میں تعمیراتی کام ‘سڑکیں اور فوجی بنکرز بنا رہا ہے جو کہ اس کے توسیع پسندانہ عزائم کو ظاہر کرتا ہے ‘لداخ کے متنازعہ علاقے میں تعمیرات سے بھارت عالمی قوانین کی خلاف ورزیاںکر رہا ہے۔
نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کے اعدادوشمار کے مطابق کورونا س کے وار تیز ہوگیاہے ،60ہزار پاکستانی متاثر‘ اب تک 1240 جاں بحق ،مجموعی طور پر 19 ہزار142 مریض صحت یاب ‘ 24 گھنٹوں میں مزید ایک ہزار446 کیسز رپورٹ ہوئے۔
سابق صدر آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ شدید مہنگائی کے باعث عوام حکومت سے تنگ آچکی ہے مو جودہ حکومت کاخاتمہ ہی عوام کے لئے ریلیف ہو گا،عوام نا اہل نیازی حکومت سے نجات چاہتی ہے ۔ کورونا وباءاور ٹڈی دل کے خاتمے کے لئے حکو مت کی کو ئی پا لیسی نظر نہیں آئی ، ڈنگ ٹپاو¿ نظام چل رہا ہے ۔
پاکستان مسلم لیگ(ن)کی ترجمان مریم اورنگزیب نے حکومت پر طنز کرتے ہوئے کہا ہے کہ عمران کے حکم پر چینی بر آمد کی گئی‘ مقدمہ بنایا جائے ،وزیراعظم کے لاپتہ ہونے پر تشویش ہے وزیراعظم کی گمشدگی کا اشتہار شائع کرنا چائیے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں