Friday, 03 July, 2020
اسحاق ڈار کی بذریعہ اشتہار طلبی کا نوٹس آویزاں

اسحاق ڈار کی بذریعہ اشتہار طلبی کا نوٹس آویزاں

اسلام آباد ۔ اسلام آباد کی احتساب عدالت نے آمدن سے زائد اثاثہ جات ریفرنس میں مسلم لیگ (ن) کے رہنما اورسابق وفاقی وزیرخزانہ اسحاق ڈارکی مسلسل عدم پیشی پر انہیں اشتہاری قرار دینے کیلئے کارروائی کا آغاز ہو گیا ہے۔احتساب عدالت نے اسحاق ڈار کی طلبی کا اشتہار عدالتی نوٹس بورڈ اور انکی رہائشگاہوں کے باہر آویزاں کر کے دس روز میں پیش ہونے کا حکم دیا ہے۔ نوٹس احتساب عدالت کے جج محمد بشیر کے دستخط سے ساتھ جاری کیا گیا ہے

تفصیلات کے مطابق آمدن سے زائد اثاثہ جات ریفرنس میں سابق وزیر خزانہ کی طلبی کا اشتہار عدالتی نوٹس بورڈ اور انکی اسلام آباد اور لاہور کی رہائشگاہوں کے باہر آویزاں کر دیا گیا ہے۔ نوٹس کے مطابق اسحاق ڈار کو دس روز میں عدالت میں پیش ہونے کا حکم دیا گیا ہے۔ نوٹس احتساب عدالت کے جج محمد بشیر کے دستخط سے ساتھ جاری کیا گیا ہے۔ عدم پیشی کی صورت میں سابق وزیر خزانہ کو اشتہاری ملزم قرار دیا جائے گا۔

دوسری جانب احتساب عدالت میں اسحاق ڈار کی 50 لاکھ روپے کی ضمانت ضبطی سے متعلق سماعت ہوئی، تاہم سابق وزیر خزانہ کے وکیل اور ضامن عدالت میں پیش نہیں ہوئے جس کے باعث عدالت نے اسحاق ڈار کے ضامن اور وکیل کے آنے تک سماعت میں وقفہ کردیا ہے۔

بعد ازاں اسحاق ڈار کے ضامن احمد علی قدوسی عدالت کے روبرو پیش ہوئے تو انہوں نے عدالت سے استدعا کی کہ اسحاق ڈار ملک میں نہیں اس لئے پیش کرنے کے لئے وقت دیا جائے۔ اس موقع پر نیب پراسیکیوٹر عمران شفیق نے کہا کہ ملزم پیش کرنے کے لئے ضامن کو پہلے ہی کافی وقت دیا جا چکا ہے اور 4 مرتبہ نوٹسز بھی جاری کئے گئے ہیں۔

ضامن احمد علی قدوسی نے عدالت کو بتایا کہ اسحاق ڈار کی انجیو گرافی ہو چکی ہے، اور اب رپورٹس کا انتظار ہے تاہم ان کا پتہ کرنے خود بھی برطانیہ جا رہا ہوں۔ انہوں نے مزید بتایا کہ اسحاق ڈار کے پہلے بھی 2 دفعہ اسٹنٹ ڈالے جا چکے ہیں جس پر نیب پراسیکیوٹر نے کہا کہ کوئی ملزم کے اسٹنٹس لیک اور کوئی شریانیں لیک ہونے کا بتاتا ہے۔

اس موقع پر ضامن نے کہا کہ اسحاق ڈار کی وطن واپسی کے لئے 3 سے 4 ہفتے درکار ہیں۔
عدالت نے دلائل سننے کے بعد اسحاق ڈار کے ضامن کو ملزم پیش کرنے کا آخری موقع دیتے ہوئے سماعت چار دسمبر تک کے لئے ملتوی کردی۔

واضح رہے کہ احتساب عدالت نے وزیر خزانہ اسحاق ڈار کی حاضری سے استثنی کی درخواست مسترد کرتے ہوئے ان کے قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری برقرار رکھے ہیں ۔اسلام آباد کی احتساب عدالت کے جج محمد بشیر اسحاق ڈار کے خلاف اثاثہ جات ریفرنس کی آئندہ سماعت 4 دسمبر کو کریں گے جب کہ فاضل جج نے اسحاق ڈار کے ضامن کو جواب داخل کرانے کے لیے آج طلب کر رکھا ہے۔

واضح رہے اسحاق ڈار بطور ملزم اب تک 7 مرتبہ عدالت کے سامنے پیش ہوئےجبکہ 5 سماعتوں پر وہ غیر حاضر رہے ہیں۔ اب تک 5 گواہوں نے اپنے بیانات قلمبند کرائے، تین پر جرح مکمل کر لی گئی۔ 14 نومبر کو عدم حاضری پر عدالت نے استثنیٰ کی درخواست مسترد کرتے ہوئے نا قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کئے تھے جبکہ 21 نومبر کو عدالت نے سابق وزیر خزانہ کو مفرور قرار دیدیا تھا۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  41152
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
سپریم کورٹ نے جسٹس قاضی فائز کے خلاف توہین آمیز ویڈیو بنانے کے ملزم آغا افتخار الدین مرزا کو توہین عدالت کا نوٹس جاری کردیا۔ چیف جسٹس پاکستان گلزار احمد کی سربراہی میں سپریم کورٹ کے دو رکنی بینچ نے آغا افتخار الدین مرزا توہین آمیز ویڈیو
اسلام آباد ہائی کورٹ نے وفاقی دارالحکومت میں مندر کی تعمیر کے خلاف درخواست پر سی ڈی اے کو نوٹس جاری کرتے ہوئے جواب طلب کرلیا۔ سی ڈی اے بتائے کہ کیا ایچ نائن میں مندر اسلام آباد کے ماسٹر پلان کا حصہ ہے یا نہیں۔
دورانِ سماعت چیف جسٹس پاکستان نے ریمارکس دیے کہ ہماری تشویش اخراجات سے متعلق نہیں، سروسزکے معیارپر ہے، کورونا کےمشتبہ مریض کا سرکاری لیب سے ٹیسٹ مثبت اورپرائیویٹ سے منفی آتا ہے، سپریم کورٹ لاہور رجسٹری کے ملازمین کے ساتھ بھی
سپریم کورٹ میں کورونا وائرس از خود نوٹس کیس کی سماعت کے دوران ریمارکس دیئے گئے ہیں کہ وفاق اور صوبے ایک ہفتے میں یکساں پالیسی بنائیں ورنہ عبوری حکم جاری کریں گے۔ ٹیسٹنگ کٹس اور ای پی پیز پر اربوں روپے خرچ کیے جارہے ہیں۔

مزید خبریں
وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے کورونا وائرس کے مزید پھیلاؤ کے خطرے کو مدنظر رکھتے ہوئے اضلاع کی سطح پر قرنطینہ مرکز بنانے کی ہدایت کردی ہے۔
وزارت قانون و انصاف نے صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کی منظوری سےخالد جاوید خان کو انور منصور کی جگہ پاکستان کا نیا اٹارنی جنرل تعینات کرنے کا باضابطہ نوٹی فیکیشن جاری کر دیا ہے۔
اسلام آباد: ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) اور مائیکروسافٹ نے Imagine Cup 2020میں نیشنل یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی (نسٹ)، اسلام آباد کی ٹیمFlowlines کو نیشنل فائنل 2020کا فاتح قرار دیاہے۔نسٹ کی ٹیم نے ملک بھر کی 60 فائنلسٹ ٹیموں میں بہترین کارکردگی دکھائی۔
پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے بانی رہنما اور وزیر اعظم عمران خان کے دیرینہ سیاسی معاون نعیم الحق طویل علالت کے بعد انتقال کر گئے۔ انھیں کینسر کا مرض‌لاحق تھا۔ وہ کراچی کے نجی اسپتال میں زیر علاج تھے۔

مقبول ترین
ہائی کورٹ کی انتظامی کمیٹی نے سابق وزیر اعظم نواز شریف کو العزیزیہ اسٹیل مل ریفرنس میں سزا سنانے والے احتساب عدالت کے سابق جج ارشد ملک کو برطرف کر دیا ہے۔ ارشد ملک کا اسکینڈل سامنے آنے پر انہیں عہدے سے ہٹایا گیا تھا۔
مسلم لیگ (ن) کے رہنما اور قومی اسمبلی میں پارلیمانی لیڈر خواجہ آصف کا کہنا ہے کہ مائنس عمران خان کا مطالبہ غیر جمہوری مطالبہ نہیں۔ حکومت ہٹانے کے لیے کبھی بھی غیر آئینی طریقے کی حمایت نہیں کریں گے۔
تائیوان حکومت کا عجیب و غریب اقدام ،کورونا وائرس میں سفر کے لیے ترسنے والوں کے لیے تائیوان میں ’’جعلی پروازوں‘‘ کا سلسلہ شروع کردیا۔ ابتدائی مرحلے میں اس سفر کے لیے 7 ہزار افراد نے رجوع کیا۔
مرکزی رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین اور معروف عالم دین مفتی منیب الرحمان کا کہنا ہے کہ قربانی عبادت مقصودہ ہے، اس کا متبادل مالی صدقہ نہیں ہوسکتا۔ کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے مفتی منیب الرحمان نے کہا کہ حالات کو بنیاد بناکر قربانی کے

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں