Sunday, 16 June, 2019
'لوگ کیاکہیں گے' :کامران احمدکے ناول کی تقریبِ رونمائی

'لوگ کیاکہیں گے' :کامران احمدکے ناول کی تقریبِ رونمائی

 

ایڈیشنل کمشنرکوارڈینیشن راولپنڈی طارق محمودطارق نے کہا ہے کہ تحریروں کے ذریعے سماجی مسائل کی عکاسی کرنا کمالِ فن ہے۔انھوں نے یہ بات راولپنڈی آرٹس کونسل کے زیراہتمام ادبی بیٹھک میں منعقدہ نوجوان ناول نگارکامران احمدکے ناول 'لوگ کیاکہیں گے' کی تقریبِ رونمائی کے موقع پربطورمہمانِ خصوصی کہی ۔

ملک کے معروف دانشوراورمصنف حمیدشاہدنے تقریب کی صدارت کی۔ پروفیسرڈاکٹرروش ندیم مہمانِ اعزازتھے۔

ایڈیشنل کمشنر طارق محمودطارق نے کہا کہ ایک مصنف معاشرے کا عکاس ہوتا ہے اوراپنے حساس پن کی وجہ سے تمام چیزیں کومحسوس کرتا ہے۔ کامران احمدکے ناول میںبھی یہی کچھ دیکھنے کوملا ہے اور 'لوگ کیا کہیں گے 'ہمارے معاشرے کا المیہ اورتلخ حقیقت ہے۔

معروف افسانہ نگارحمیدشاہدنے کہا کہ نوجوان ناول نگارکامران احمدنے معاشرے کو جس نظرسے دیکھا ہے کم لوگ اس کی صلاحیت رکھتے ہیں۔انھوں نے کہا کہ ناول نگاری کی دنیامیں ان کا پہلا قدم بہت موثرثابت ہواہے اورمستقبل میں یہ نوجوان کامیابی کے جھنڈے گاڑھے گا۔
پروفیسرڈاکٹرروش ندیم نے کہا کہ کامران احمدنے معاشرے کی ترجمانی کرتے ہوئے ناول کا نام 'لوگ کیا کہیں گے'رکھا جومعاشرے کی عکاسی کرتا ہے۔

سینئرشاعرنسیمِ سحرنے بھی کامران احمدکے ناول پرسیرحاصل گفتگوکی۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  89226
کوڈ
 
   
مقبول ترین
پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ جتنے کیس بنانے ہیں بنا لیں، میرے پورے خاندان کو جیل بھیج دیں، 1973 کے آئین، عوامی حقوق، لاپتاافراد ، سول کورٹس اور 18ویں ترمیم پر موقف نہیں بدلیں گے۔
قومی احتساب بیورو (نیب) نے میگا منی لانڈرنگ کیس میں سابق صدر آصف علی زرداری کی ہمشیرہ فریال تالپور کو گرفتار کر لیا ہے۔ نیب نے فریال تالپور کے طبی معائنہ کیلئے ڈاکٹرز کی ٹیم کو طلب کر لیا ہے، انھیں کل احتساب عدالت میں پیش
سابق وزیراعظم نواز شریف کا کہنا ہے کہ عمران خان کا وقت پورا ہوچکا ہے اور وہ جلد انجام کو پہنچنے والے ہیں۔ کوٹ لکھپت جیل میں مسلم لیگ (ن) کے رہنماؤں نے سابق وزیراعظم نواز شریف سے ملاقات کی، اس موقع پر رہنماؤں سے
بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں اننت ناگ سے گزرنے والے بھارتی سیکیورٹی فورس (سینٹرل ریزرو پولیس فورس) کے قافلے پر 2 مسلح افراد نے فائرنگ کردی، ملزمان فائرنگ کے بعد فورسز کی گاڑی پر دستی بم بھی پھینک گئے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں