Monday, 26 August, 2019
'لوگ کیاکہیں گے' :کامران احمدکے ناول کی تقریبِ رونمائی

'لوگ کیاکہیں گے' :کامران احمدکے ناول کی تقریبِ رونمائی

 

ایڈیشنل کمشنرکوارڈینیشن راولپنڈی طارق محمودطارق نے کہا ہے کہ تحریروں کے ذریعے سماجی مسائل کی عکاسی کرنا کمالِ فن ہے۔انھوں نے یہ بات راولپنڈی آرٹس کونسل کے زیراہتمام ادبی بیٹھک میں منعقدہ نوجوان ناول نگارکامران احمدکے ناول 'لوگ کیاکہیں گے' کی تقریبِ رونمائی کے موقع پربطورمہمانِ خصوصی کہی ۔

ملک کے معروف دانشوراورمصنف حمیدشاہدنے تقریب کی صدارت کی۔ پروفیسرڈاکٹرروش ندیم مہمانِ اعزازتھے۔

ایڈیشنل کمشنر طارق محمودطارق نے کہا کہ ایک مصنف معاشرے کا عکاس ہوتا ہے اوراپنے حساس پن کی وجہ سے تمام چیزیں کومحسوس کرتا ہے۔ کامران احمدکے ناول میںبھی یہی کچھ دیکھنے کوملا ہے اور 'لوگ کیا کہیں گے 'ہمارے معاشرے کا المیہ اورتلخ حقیقت ہے۔

معروف افسانہ نگارحمیدشاہدنے کہا کہ نوجوان ناول نگارکامران احمدنے معاشرے کو جس نظرسے دیکھا ہے کم لوگ اس کی صلاحیت رکھتے ہیں۔انھوں نے کہا کہ ناول نگاری کی دنیامیں ان کا پہلا قدم بہت موثرثابت ہواہے اورمستقبل میں یہ نوجوان کامیابی کے جھنڈے گاڑھے گا۔
پروفیسرڈاکٹرروش ندیم نے کہا کہ کامران احمدنے معاشرے کی ترجمانی کرتے ہوئے ناول کا نام 'لوگ کیا کہیں گے'رکھا جومعاشرے کی عکاسی کرتا ہے۔

سینئرشاعرنسیمِ سحرنے بھی کامران احمدکے ناول پرسیرحاصل گفتگوکی۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  15772
کوڈ
 
   
مقبول ترین
حریت رہنما سید علی گیلانی نے پاکستانی عوام اور مسلم امہ سے کشمیریوں کی مدد کے لیے فوری طور پر میدان عمل میں آنے کی اپیل کی ہے۔ کشمیر میڈیا سروس کے مطابق کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی نے اپنے کھلے خط میں
وادی میں بھارتی فوج کے خلاف زبردست مظاہرہ کیا گیا، کشمیری نوجوانوں نے سر پر کفن باندھ لیا۔ خواتین بھی احتجاج میں شریک ہوئیں، بھارتی فوج کی فائرنگ اور پیلٹ گن سے درجنوں کشمیری زخمی ہوگئے۔ ظالم بھارتی فوج نے گھروں میں محصور
متحدہ عرب امارات کے ولی عہد شیخ محمد بن زاید النہیان نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کو اعلیٰ ترین سول اعزاز سے نوازا ہے۔ متحدہ عرب امارات نے رواں سال اپریل میں بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کو اعلیٰ ترین سول اعزاز دینے کا اعلان کیا تھا۔
صدر آزاد کشمیر مسعود خان کا کہنا ہے کہ امیت شاہ اور راج ناتھ سنگھ سن لو ہم کشمیر میں تمہارا اور بھارتی فوجیوں کا قبرستان بنادیں گے۔ کشمیریوں سے اظہار یکجہتی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے صدر آزاد کشمیر سردار مسعود خان کا کہنا تھا کہ آرٹیکل

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں