Sunday, 16 June, 2019
ایک چراغ اور بجھا: فاطمہ ثریا بجیا انتقال کر گئیں

ایک چراغ اور بجھا: فاطمہ ثریا بجیا انتقال کر گئیں

کراچی ۔ پاکستان کی معروف ادیبہ اور ڈرامہ نگار فاطمہ ثریا بجیا 85 سال کی عمر میں کراچی انتقال کر گئی ہیں۔ ان کے بھائی انور مقصود کا کہنا تھا کہ فاطمہ ثریا بجیا کافی عرصے سے علیل تھیں۔ ان کے انتقال پر پورا خاندان دکھ اور صدمے کا شکار ہے۔ فاطمہ ثریا بجیا کی تدفین کل کی جائے گی۔ 

فاطمہ ثریا بجیا ادبی دنیا کی معروف شخصیت تھیں۔ ان کا خاندان بھی ادبی دنیا میں ایک نمایاں مقام رکھتا ہے۔ 

یکم ستمبر 1930 کو ضلع کرناٹک میں پیدا ہونے والی فاطمہ ثریا بجیا مقبول ترین ڈرامہ رائٹر تھیں، ان کے لکھے گھریلو ڈرامے ہر دور میں سب کی پسند رہے ہیں۔

معروف میزبان اور ادیب انور مقصود ان کے بھائی جبکہ زبیدہ آپا اور شاعرہ زہرہ نگار ان کی چھوٹی بہنیں ہیں۔

فاطمہ ثریا بجیا نے ٹیلی وژن کے علاوہ ریڈیو اور سٹیج کیلئے بھی کام کیا۔ فاطمہ ثریا بجیا یکم ستمبر 1930ء کو بھارتی شہر حیدر آباد کے ضلع کرناٹک میں پیدا ہوئیں۔ ان کو 1997ء میں حکومت پاکستان کی طرف سے تمغہ حسن کارکردگی سے نوازا گیا۔ اس کے علاوہ انہیں کئی قومی اور بین الاقوامی اعزازات سے بھی نوازا گیا جن میں جاپان کا اعلیٰ سول ایوارڈ بھی شامل ہے۔ 2012ء میں ان کو صدر پاکستان کی طرف سے ہلال امتیاز سے نوازہ گیا۔

فاطمہ ثریا بجیا نے باقاعدہ تعلیم حاصل کئے بغیر ہی ادب کو کچھ یوں نئی جہتوں سے روشناس کرایا کہ عالم کہلائیں۔ پاکستان ٹیلی ویژن کی ڈرامہ تاریخ ان کے بغیر ادھوری ہے۔ بجیا نے شمع، عروسہ، افشاں اور زینت کے ذریعے اپنا آپ منوایا۔ انا سے لیکر آگاہی تک ان کی تمام تصانیف نے بھی خوب پذیرائی سمیٹی۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  30458
کوڈ
 
   
متعلقہ خبریں
تقریب کے مہمان خصوصی معروف ادیب و کالم نگار جناب عطا الحق قاسمی تھے۔ انہوںنے خطاب کرتے ہوئے کہاکہ ہیر وارث شاہ پر تو بہت کام ہواہے مگر وارث شاہ کی زندگی کے حوالے سے بہت کم کام کیا گیا

مقبول ترین
پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ جتنے کیس بنانے ہیں بنا لیں، میرے پورے خاندان کو جیل بھیج دیں، 1973 کے آئین، عوامی حقوق، لاپتاافراد ، سول کورٹس اور 18ویں ترمیم پر موقف نہیں بدلیں گے۔
قومی احتساب بیورو (نیب) نے میگا منی لانڈرنگ کیس میں سابق صدر آصف علی زرداری کی ہمشیرہ فریال تالپور کو گرفتار کر لیا ہے۔ نیب نے فریال تالپور کے طبی معائنہ کیلئے ڈاکٹرز کی ٹیم کو طلب کر لیا ہے، انھیں کل احتساب عدالت میں پیش
سابق وزیراعظم نواز شریف کا کہنا ہے کہ عمران خان کا وقت پورا ہوچکا ہے اور وہ جلد انجام کو پہنچنے والے ہیں۔ کوٹ لکھپت جیل میں مسلم لیگ (ن) کے رہنماؤں نے سابق وزیراعظم نواز شریف سے ملاقات کی، اس موقع پر رہنماؤں سے
بین الاقوامی خبر رساں ادارے کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں اننت ناگ سے گزرنے والے بھارتی سیکیورٹی فورس (سینٹرل ریزرو پولیس فورس) کے قافلے پر 2 مسلح افراد نے فائرنگ کردی، ملزمان فائرنگ کے بعد فورسز کی گاڑی پر دستی بم بھی پھینک گئے۔

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں