Monday, 26 August, 2019
ایک چراغ اور بجھا: فاطمہ ثریا بجیا انتقال کر گئیں

ایک چراغ اور بجھا: فاطمہ ثریا بجیا انتقال کر گئیں

کراچی ۔ پاکستان کی معروف ادیبہ اور ڈرامہ نگار فاطمہ ثریا بجیا 85 سال کی عمر میں کراچی انتقال کر گئی ہیں۔ ان کے بھائی انور مقصود کا کہنا تھا کہ فاطمہ ثریا بجیا کافی عرصے سے علیل تھیں۔ ان کے انتقال پر پورا خاندان دکھ اور صدمے کا شکار ہے۔ فاطمہ ثریا بجیا کی تدفین کل کی جائے گی۔ 

فاطمہ ثریا بجیا ادبی دنیا کی معروف شخصیت تھیں۔ ان کا خاندان بھی ادبی دنیا میں ایک نمایاں مقام رکھتا ہے۔ 

یکم ستمبر 1930 کو ضلع کرناٹک میں پیدا ہونے والی فاطمہ ثریا بجیا مقبول ترین ڈرامہ رائٹر تھیں، ان کے لکھے گھریلو ڈرامے ہر دور میں سب کی پسند رہے ہیں۔

معروف میزبان اور ادیب انور مقصود ان کے بھائی جبکہ زبیدہ آپا اور شاعرہ زہرہ نگار ان کی چھوٹی بہنیں ہیں۔

فاطمہ ثریا بجیا نے ٹیلی وژن کے علاوہ ریڈیو اور سٹیج کیلئے بھی کام کیا۔ فاطمہ ثریا بجیا یکم ستمبر 1930ء کو بھارتی شہر حیدر آباد کے ضلع کرناٹک میں پیدا ہوئیں۔ ان کو 1997ء میں حکومت پاکستان کی طرف سے تمغہ حسن کارکردگی سے نوازا گیا۔ اس کے علاوہ انہیں کئی قومی اور بین الاقوامی اعزازات سے بھی نوازا گیا جن میں جاپان کا اعلیٰ سول ایوارڈ بھی شامل ہے۔ 2012ء میں ان کو صدر پاکستان کی طرف سے ہلال امتیاز سے نوازہ گیا۔

فاطمہ ثریا بجیا نے باقاعدہ تعلیم حاصل کئے بغیر ہی ادب کو کچھ یوں نئی جہتوں سے روشناس کرایا کہ عالم کہلائیں۔ پاکستان ٹیلی ویژن کی ڈرامہ تاریخ ان کے بغیر ادھوری ہے۔ بجیا نے شمع، عروسہ، افشاں اور زینت کے ذریعے اپنا آپ منوایا۔ انا سے لیکر آگاہی تک ان کی تمام تصانیف نے بھی خوب پذیرائی سمیٹی۔

اپنا تبصرہ دینے کے لیے نیچے فارم پر کریں
   
نام
ای میل
تبصرہ
  60368
کوڈ
 
   
مقبول ترین
حریت رہنما سید علی گیلانی نے پاکستانی عوام اور مسلم امہ سے کشمیریوں کی مدد کے لیے فوری طور پر میدان عمل میں آنے کی اپیل کی ہے۔ کشمیر میڈیا سروس کے مطابق کل جماعتی حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی نے اپنے کھلے خط میں
وادی میں بھارتی فوج کے خلاف زبردست مظاہرہ کیا گیا، کشمیری نوجوانوں نے سر پر کفن باندھ لیا۔ خواتین بھی احتجاج میں شریک ہوئیں، بھارتی فوج کی فائرنگ اور پیلٹ گن سے درجنوں کشمیری زخمی ہوگئے۔ ظالم بھارتی فوج نے گھروں میں محصور
متحدہ عرب امارات کے ولی عہد شیخ محمد بن زاید النہیان نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کو اعلیٰ ترین سول اعزاز سے نوازا ہے۔ متحدہ عرب امارات نے رواں سال اپریل میں بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کو اعلیٰ ترین سول اعزاز دینے کا اعلان کیا تھا۔
صدر آزاد کشمیر مسعود خان کا کہنا ہے کہ امیت شاہ اور راج ناتھ سنگھ سن لو ہم کشمیر میں تمہارا اور بھارتی فوجیوں کا قبرستان بنادیں گے۔ کشمیریوں سے اظہار یکجہتی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے صدر آزاد کشمیر سردار مسعود خان کا کہنا تھا کہ آرٹیکل

پاکستان
 
آر ایس ایس
ہمارے پارٹنر
ضرور پڑھیں
ریڈرز سروس
شعر و ادب
مقامی خبریں
آڈیو
شہر شہر کی خبریں